Volgende keerquote:Op maandag 17 mei 2010 17:40 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Hmmm ik had em eigenlijk wel willen sluiten om mijn terugkeer te vieren
Ik wilde er nog "...." achter zetten, maar dat ging niet meerquote:
+ dat je er bij moet zetten welke stad/dorpquote:Op maandag 17 mei 2010 17:42 schreef teknomist het volgende:
Oh ja, ik doe een "Raad de straat" vanavond. Laten we wel als regel nemen dat je een andere stad of ander dorp moet kiezen, anders blijf je in dezelfde stad/dorp hangen.
Daar kom ik nooit.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:46 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Voor de experts:
[ afbeelding ]
Straat ligt in de gemeente Zundert
Achtmaalseweg?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:46 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Voor de experts:
[ afbeelding ]
Straat ligt in de gemeente Zundert
Damn alweer goedquote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef teknomist het volgende:
[..]
Achtmaalseweg?
Ik mocht trouwens een nieuwe doen, omdat ik het geraden had.
Moerdijkbrugquote:Op maandag 17 mei 2010 19:43 schreef teknomist het volgende:
Ok, de eerste is een makkelijke.
[ afbeelding ]
quote:
Yeah! Kom maar op met die tweedequote:
Roskamstraatquote:Op maandag 17 mei 2010 19:53 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Okee, deze is wat moeilijker. Toch heeft deze een herkenningspunt die het stuk moet vereenvoudigen.
Let ook op de kompas, die kan goed van pas komen.
Stad: Bergen op Zoom.
Ik bedoelde eigenlijk de Lindebaan, maar ik reken deze dan toch goed.quote:
Oke dan ben ik weerquote:Op maandag 17 mei 2010 20:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de Lindebaan, maar ik reken deze dan toch goed.
Dan mag jij nuquote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Target locked!
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=huijbergen&sll=52.469397,5.509644&sspn=5.857437,16.907959&ie=UTF8&hq=&hnear=Huijbergen,+Woensdrecht,+Noord-Brabant&ll=51.438795,4.38296&spn=0.002939,0.008256&t=h&z=18&layer=c&cbll=51.439515,4.38184&panoid=EhM4sDPtNObdgp2ZcIeOrA&cbp=12,307.67,,0,4.77
Molenstraatquote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef Kper_Norci het volgende:
Ergens in de omgeving van het rustieke Engelse plaatsje Oldforrest...![]()
[ afbeelding ]
* teknomist is nog speciaal naar Huijbergen gereden om het te zoeken.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:56 schreef Kper_Norci het volgende:
Target locked!
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=huijbergen&sll=52.469397,5.509644&sspn=5.857437,16.907959&ie=UTF8&hq=&hnear=Huijbergen,+Woensdrecht,+Noord-Brabant&ll=51.438795,4.38296&spn=0.002939,0.008256&t=h&z=18&layer=c&cbll=51.439515,4.38184&panoid=EhM4sDPtNObdgp2ZcIeOrA&cbp=12,307.67,,0,4.77
Shit ja, dat ken ik.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
* teknomist is nog speciaal naar Huijbergen gereden om het te zoeken.
Hihiquote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Shit ja, dat ken ik.Maar waar ook alweer???
Ja, maar voortaan de straat noemen i.p.v. linkjes plaatsenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/maps?oe=utf-8&client=firefox-a&ie=UTF8&q=maps+wouw&fb=1&gl=nl&ei=apjxS_PFNtLPjAfw1vikDw&ved=0CBUQpQY&hl=nl&view=map&geocode=FRIoEgMdivJCAA&split=0&sll=51.529285,4.390622&sspn=0.043977,0.038537&hq=&hnear=Wouw,+Roosendaal,+Noord-Brabant&ll=51.539075,4.401312&spn=0.030643,0.090895&z=14&layer=c&cbll=51.525254,4.368873&panoid=ThcC4YcN9ZprTV92wZLOBg&cbp=12,62.93,,0,5
Ja.quote:
Ik rij daar best vaakquote:
De ingang van Moerstraten, Moerstraatsewegquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
De ingang van Moerstraten, Moerstraatseweg
Jij bentquote:Op maandag 17 mei 2010 21:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
De ingang van Moerstraten, Moerstraatseweg
quote:
Nee helaasquote:
Bijna goedquote:
Nee toch nietquote:Op maandag 17 mei 2010 21:51 schreef teknomist het volgende:
Zeelandseweg-West.
Zeelandseweg-Oost.
Rijksweg N257.
quote:
De gemeente staat er niet bijquote:Op maandag 17 mei 2010 22:03 schreef teknomist het volgende:
Ik wil weten:
1) Welke snelweg?
2) Welk hectometerpaaltje?
3) Welk merk auto?
Gemeente zeg ik niet. A17 is fout.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De gemeente staat er niet bij
Ik ga voor:
1) A17
2)
3) Peugeot 207 (dus bonuspunten, want ik weet het model)
Ik reken het goed, jij mag.quote:
Hahaquote:Op maandag 17 mei 2010 22:31 schreef Fredo55 het volgende:
Zeg tekno, plaats jij maar een foto.. ik kom er niet uit.![]()
Paulus Buyslaan op Zeekantquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:27 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Paulus Buyslaan op Zeekant
Same here trouwensquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik doe wel mee, maar ik plaats geen nieuwe foto's. Ik kan op mijn werk niet croppen e.d.
Ik kan op mijn werk niet eens werkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:52 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik doe wel mee, maar ik plaats geen nieuwe foto's. Ik kan op mijn werk niet croppen e.d.
Foutquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:57 schreef EDMAN- het volgende:
Spoorstraat Roosendaal? (volgens mij zwaar fout)
Ik heb die er express bijgezet, omdat je het anders helemaal niet weet denk ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:20 schreef EDMAN- het volgende:
het zit em in dat benzinestation, maar kom er niet op
Jup, jij bentquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef Ireyon het volgende:
Dit is als je Wouwse Plantage binnenrijdt, de Plantagebaan
Vooruit, omdat het Roosendaal isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:20 schreef Ireyon het volgende:
[ afbeelding ]
Gemeente Roosendaal uiteraard
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:42 schreef teknomist het volgende:
Oh ja, ik doe een "Raad de straat" vanavond. Laten we wel als regel nemen dat je een andere stad of ander dorp moet kiezen, anders blijf je in dezelfde stad/dorp hangen.
Het zijn ook allemaal dingen waar ik nooit komquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Dat zie je toch liggen vanuit de trein?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:34 schreef automatic_ het volgende:
Dat bordje op dat huis komt mij bekend voor
Even google, want ik denk dat ik weet waar het is
Hebbes! Kut straatje is dat.
Boulevard Antverpia
Voor sommige dingen hoef je ook alleen maar logisch na te denken. Bijvoorbeeld dat plaatje van Halderberge daarnet. Die gemeente heeft maar een klein bosgebied met een paar straten, ja dan is het niet zo moeilijk meer. Ik ben er daar ook nooit geweest.quote:
Jep, aan 't eind van de tweede foto ligt het spoor, deze straat ligt er loodrecht op en het hellingtrek-deel is boven de markttunnel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat zie je toch liggen vanuit de trein?
Je kunt het gewoon niet!quote:
Het zegt mij helemaal niets...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef teknomist het volgende:
Is deze zo moeilijk of is er niemand online?
Nee, dank je.quote:
Hij is een Midden-Brabanderquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, dank je.Da's een Oost-Brabander. Keigaaf!
Oh, het linkje werkt nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Ireyon het volgende:
Volgens mij ben ik daar weleens langs gereden toen ik van de Intratuin af kwam.. maar 't lijkt allemaal zo op elkaar
Da's zeker mogelijk, maar waar ging je naar toen dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Ireyon het volgende:
Volgens mij ben ik daar weleens langs gereden toen ik van de Intratuin af kwam.. maar 't lijkt allemaal zo op elkaar
WINquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:11 schreef tha_rizzo het volgende:
R'faal probeer ik sowieso altijd te mijden.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:36 schreef Ireyon het volgende:
Mocht iemand vannacht of morgen vroeg wakker zijn, plaats gerust een nieuwe.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:36 schreef Ireyon het volgende:
Jaaaa gevonden![]()
![]()
De Kladseweg. 't Klopte alleen niet wat ik over Intratuin zei, want dan rij ik meestal richting Roosendaal.
Maar ik ga naar bed. Mocht iemand vannacht of morgen vroeg wakker zijn, plaats gerust een nieuwe.
Albert Cuijpstraat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:05 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gemeente Bergen op Zoom
Wie zijn je forumvriendjes? (ctrl-f topic) [2]quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Yorrit
Deviant1nl
jimjim1983
Neuroscience
Nosh
IrfieJ
Paxlie
Fendy
Fille.des.Fleurs
Rabieluh
Japz
Parafernalia
progje
Japzer
missbehavin
Mind_Fuck
HAL9000S
-Mellow-
LostFormat
automatic_
-Will-
Laurabeest
Gavin_de_Becker
peristilius
Kluts
Kper_Norci
Chinless
Laton
Houniet
PBateman1978
merino
Fredo55
based
Electric_Wizard
allsystemshalt
chewbacca_maatschappij
L-S-M-kkwachtwoordreset
Stali
cultheld
fyah
n00cL30n
Ireyon
JopJuh
Paar
Loedertje
Papierversnipperaar
Pietverdriet
Iblis
Thinkk-Pinkk
EDMAN-
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
teknomist
Kper_Norci
automatic_
Fendy
jimjim1983
Deviant1nl
Parafernalia
JopJuh
Houniet
Thinkk-Pinkk
fathank
Luni
ruud.nl
PBateman1978
Rabieluh
peristilius
Nizno
Neuroscience
renzell
Japzer
Hagelkaas
Kluts
Bullebak
Metalfreak
rubbereend
Paxlie
rthls
chewbacca_maatschappij
Houzer
Ireyon
T3rr0r
wise
Nosh
TIM-846
IrfieJ
P.F
Fredo55
Japz
SiETSKE.
mirved
Tism
Tokus
Rens_Wilders
online_jj
navigator
phpmystyle
-Willempie-
mstx
Gibeon
Tim666
Deze vriendjes mogen een biertje komen drinken.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
teknomist
automatic_
Thinkk-Pinkk
Chinless
EDMAN-
Fredo55
chewbacca_maatschappij
HeatWave
Ireyon
Skonk
Copycat
Tokus
Yi-Long
L.no
vosss
motorbloempje
rhubarbje
kroegtijger
SimtekF1
Socios
ukga
Bart
RikkertBiemans
HSG-BOMBER
o.us
Netsplitter
CyclingGirl
zoalshetis
jitzzzze
Fortitude
SuperrrTuxxx
willempjewever
Leandra
wise
Stali
Ripley
SicSicSics
Paris_Texas
Paul
tong80
Equites
heiden6
Onnoman
JohnnyKnoxville
mschol
Keep_Walking
Godtje
SingleCoil
CompleetZuivelonbijt
BaasD
Jeuj, ik mag ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef Kper_Norci het volgende:
Deze vriendjes mogen een biertje komen drinken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:
quote:Zit alleen nooit in de coffeeshop daar![]()
Ah, ik ben wel een paar keer gaan stappen met Rab in Breda/Rotterdam... En ik kom hem nog wel eens tegen met vastenavend in Bergen op Zoom.quote:(en heb toevallig 2 jaar bij Rabieluh in de klas gezeten op het HBO)
Ik heb momenteel alleen Amstel staan, anders altijd Bavaria of gewoon dat AH bier, wat dus ook bavaria is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:52 schreef EDMAN- het volgende:
Ik lust wel een juupke, paniekdag op eht werk en straks verstandskiezen laten trekken
relaxedquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:54 schreef teknomist het volgende:
Ah, ik ben wel een paar keer gaan stappen met Rab in Breda/Rotterdam... En ik kom hem nog wel eens tegen met vastenavend in Bergen op Zoom.
Prima, als er maar alcohol in zitquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb momenteel alleen Amstel staan, anders altijd Bavaria of gewoon dat AH bier, wat dus ook bavaria is.
Suc6 met je kiezen jong, hopelijk valt het mee.
Ik weet het nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet het nietVanaf nu ga ik je heeel veel quoten en dan kom je vanzelf bij mijn vriendjes te staan
denk ik
Ja, verstandskiezen trekken is als masturberen, het is beter als een ander het bij je doet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Prima, als er maar alcohol in zit
zal wel gaan lukken denk ik, is eerste keer dus ben benieuwd. Trekken zelf zal meevallen, ben alleen benieuwd naar de after effecten, geen zin een week last te hebben
Dat is nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:01 schreef automatic_ het volgende:
Wij hebben standaard een grote koelkast vol met bier
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, verstandskiezen trekken is als masturberen, het is beter als een ander het bij je doet.
Ik haal altijd standaard 2 kratten, om maar in ieder geval genoeg te hebben. Kan ook zijn dat het komt omdat ik in een magazijn werk, minimale voorraad enzoquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
![]()
ja bij mij ook hoor, kratje op = nieuw kratje(nu nog mezelf leren beheersen
)
Ja, maar dit was geen raadsel!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef Tokus het volgende:
De halsterseweg in BoZ, het verlengde van de doorgaande weg richting Halsteren.
Ja, maar ik wacht nog op een bevestiging van chew van het vorige plaatje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:43 schreef Tokus het volgende:
oh, dacht dat jullie dat spelletje nog aan het doen waren
Zo ja ik ben er weerquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, maar ik wacht nog op een bevestiging van chew van het vorige plaatje.
Dit laatste plaat is het heiligste plekje van West-Brabant...
Bij mij Automatic btwquote:
Mooi.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Zo ja ik ben er weerHij was goed hoor
![]()
Coehoornstraat. Uit m'n hoofdquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mooi.Hier een nieuwe:
[ afbeelding ]
De straat waar ik ben geboren en getogen...
Hmm misschien weet Kper_norci em wel..quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef teknomist het volgende:
Ik haak af bij deze; ik ken heel die gemeente niet en ik heb geen aanknopingspunten op deze foto.
Het komt me heel bekend voor, dat dan weer wel. Maar Halderberge zijn 4 dorpen eej. Dus het hoeft niet persé in Oudenbosch te zijn. Klote is alleen dat hier op het werk een grafisch iets zoals dat Google Maps zo ontzettend klote draait. Ff wachten tot ik thuis ben denk ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:21 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hmm misschien weet Kper_norci em wel..
Gastel, Oudenbosch, Hoeven en.. Stampersgat? Is dat een dorp?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Maar Halderberge zijn 4 dorpen eej.
Laat Think-Pink het maar niet horenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:31 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Gastel, Oudenbosch, Hoeven en.. Stampersgat? Is dat een dorp?
Aaah, Seppequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Streep Stampersgat maar weg, en vul Bosschenhoofd maar in.
Idd, het Schiphol van Brabant...quote:
Dan denk ik eerder aan Eindhoven.quote:
quote:Heb wel eens met Flight Simulator geprobeerd een Boeing 747 te landen op Seppe, werd dus letterlijk landen OP Seppe...![]()
Ik vond het al zwaar rlxd dat Seppe überhaupt in dat spel zat, remweg van zo'n 747 is echter zo groot dat ik met viaduct en al in Roosendaal tot stilstand kwamquote:
Niet dat we dát zo heel erg zouden vindenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vond het al zwaar rlxd dat Seppe überhaupt in dat spel zat, remweg van zo'n 747 is echter zo groot dat ik met viaduct en al in Roosendaal tot stilstand kwam
Dus jij wil een vliegramp in Roosendaal?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Niet dat we dát zo heel erg zouden vinden
Heb je photoshop en kun je met een .psd overweg? Anders moet je die foto's maar even ergens online zetten, dan zorg ik wel dat ze in de banner komenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ow ja nog even off-topic
Ik heb hier nog een aantal foto's voor in de banner maar ik heb geen flauw idee hoe ik ze erin zet.. Iemand die het uit kan leggen?
Kijk een echte tullupetoan die het met mij eens isquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Heb je photoshop en kun je met een .psd overweg? Anders moet je die foto's maar even ergens online zetten, dan zorg ik wel dat ze in de banner komen.
Overigens zou een vliegramp op Roosendaal niet eens zo erg zijn, zolang het maar de binnenstad is en er geen doden/gewonden vallen natuurlijk. Een prima kans om eens vanuit niks een fatsoenlijke binnenstad neer te zetten. Autowassen doe ik toch wel hier op de oprit of in Breda (Beste. Carwash. Ooit).
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:40 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-weg-bij-GGZ-WNB.ece
Ik begrijp de woede wel. Het is ook de crux van de semi-overheid; er is geen parlement of aandeelhouders die je naar huis sturen na gefaald te hebben. Nee meneer gaat zeilen en laat anderen het vuile werk en de problemen door hem zelf veroorzaakt opknappen.quote:
Een echte managers mentaliteit dus, zo lopen er hier op het werk ook een paar van rondquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee meneer gaat zeilen en laat anderen het vuile werk en de problemen door hem zelf veroorzaakt opknappen.![]()
Neequote:Op donderdag 20 mei 2010 08:19 schreef teknomist het volgende:
Heeft nog niemand het plaatje geraden?
Misschien een nieuwe als niemand het raadt?quote:
Oke extra tipquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe als niemand het raadt?
Okee geef het maar opquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik ken het niet & ik ga niet nutteloos zoeken op Google
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wat vinden jullie trouwens van mij oranje-avatar?
Leuk, maar ik zou niet zo snel mijn pasfoto als avatar nemen, ben toch erg gesteld op mijn anonimiteit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Okee geef het maar opAchter het Hof.
* chewie heeft het beste raadsel tot nu toe gesteld
Wat vinden jullie trouwens van mij oranje-avatar?
Ik was toch al bekend door Starwars..quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:51 schreef teknomist het volgende:
[..]
Leuk, maar ik zou niet zo snel mijn pasfoto als avatar nemen, ben toch erg gesteld op mijn anonimiteit.
Die Jedihond is coolquote:
Hmmm, hier in Tilburg is het al bewolkt...quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:31 schreef EDMAN- het volgende:
Zo maar eens vant zonnetje genieten, in de auto
Ha daar heb ik nu geen last vanquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:31 schreef EDMAN- het volgende:
Zo maar eens vant zonnetje genieten, in de auto
de weekenden worden wel steeds langer....quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Jazzweekeeeeend!![]()
http://www.jazzboz.nl/
Bedank mequote:Op donderdag 20 mei 2010 16:35 schreef Tokus het volgende:
[..]
de weekenden worden wel steeds langer....
Kom we proberen nog een keer een meet tijdens jazzweekendquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:49 schreef teknomist het volgende:
Jazzweekend, heerlijke sfeer hangt er dan in de stad.
Ahm, Tokus gaat naar... hoe heet dat Hollandse festival ook alweer? Pinkpop toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:49 schreef Tokus het volgende:
nou nee, want ik heb niet zoveel met jazzweekenden.
vanaf morgen wel 3 dagen lang hardere gitaarmuziek in m'n oren, dat heb ik liever.
niet echt. Bovendien is dat pas volgend weekend, toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ahm, Tokus gaat naar... hoe heet dat Hollandse festival ook alweer? Pinkpop toch?
As. maandag is tweede pinksterdag toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:55 schreef Tokus het volgende:
[..]
niet echt. Bovendien is dat pas volgend weekend, toch?
ja, maar Pinkpop is tegenwoordig een week verschoven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:57 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
As. maandag is tweede pinksterdag toch?
Ik begrijp precies wat je bedoeld, is in Breda ook altijd, jammer dat ik zelf niet zo van de jazz ben. Heb zelf altijd het idee bij jazz dat het zo'n ongeorganiseerd zooitje getokkel en gepingel is. Alhoewel ik laatst op de radio nog een paar nummers van de cd van Hans Teeuwen heb gehoord, dat was op zich wel rlxd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:49 schreef teknomist het volgende:
Jazzweekend, heerlijke sfeer hangt er dan in de stad.
Ja dat is jazzquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat je bedoeld, is in Breda ook altijd, jammer dat ik zelf niet zo van de jazz ben. Heb zelf altijd het idee bij jazz dat het zo'n ongeorganiseerd zooitje getokkel en gepingel is. Alhoewel ik laatst op de radio nog een paar nummers van de cd van Hans Teeuwen heb gehoord, dat was op zich wel rlxd.
En onderstaande goeie plaat kan ik me ook nog wel herinneren, maar is dit ook jazz?
Hoewel ik best wel een ontwikkelde muzieksmaak heb (durf ik te zeggen ahum) ben ik ook niet zo van al dat geimproviseer en getokkel - tenzij het écht heel goed is. Maar je hebt ook veel goede jazz zonder gejengel op de instrumenten hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat je bedoeld, is in Breda ook altijd, jammer dat ik zelf niet zo van de jazz ben. Heb zelf altijd het idee bij jazz dat het zo'n ongeorganiseerd zooitje getokkel en gepingel is. Alhoewel ik laatst op de radio nog een paar nummers van de cd van Hans Teeuwen heb gehoord, dat was op zich wel rlxd.
En onderstaande goeie plaat kan ik me ook nog wel herinneren, maar is dit ook jazz?
Wat was lekker buiten?quote:
Het zonnetjequote:
Er hangt geen wolk boven Heerle zie ik zo even vanuit mijn raamquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het zonnetje
En ja, het zonnetje is er nog steeds, maar ik zit nu even binnen
Gewoon alle ramen open gooien!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Zometeen maar eens het aircootje aanslingeren in de auto denk ik, staat al de hele dag in de volle zon.
Dat moet vast heel tof voelen of niet?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Er hangt geen wolk boven Heerle zie ik zo even vanuit mijn raam
Ja ik kijk heel graag richting Roosendaalquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat moet vast heel tof voelen of niet?
Snap ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja ik kijk heel graag richting Roosendaal
Wat jammer dat ik daar niet vandaan komquote:
Balen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:33 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wat jammer dat ik daar niet vandaan kom
Heerle hoort eigenlijk bij Berregequote:
HELL NO!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Heerle hoort eigenlijk bij Berrege
Sado-masochist!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja ik kijk heel graag richting Roosendaal
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:41 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Heerle hoort eigenlijk bij Berrege
Roosendaal en skyline?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:52 schreef Ireyon het volgende:
Bij Roosendaal valt tenminste nog iets van een skyline te zien..
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:52 schreef Ireyon het volgende:
Tholen, dat heeft pas een echte skylinequote:
Bergen heeft meerquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:52 schreef Ireyon het volgende:
Geschiedkundig gezien ookquote:
Wat een daverende onzin zegquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:34 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Taaltje is trouwens grotendeels overgenomen van Berrege bij gebrek aan eigen dialect
Ik heb nog nooit een Tullepetoan horen praten (komt vast doordat ze niet in staat waren om hun eigen dialect te behoudenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:35 schreef automatic_ het volgende:
Qua praten kan je heeeeel goed horen of iemand uit Bergen of Roosendaal komt
En ik vind het (plat) Bergs echt tenenkrommend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Tullepetoan horen praten (komt vast doordat ze niet in staat waren om hun eigen dialect te behouden)
Tja... Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor in ieder geval heel duidelijk het verschil
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Haha, nee wij zijn bescheiden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:29 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Tholen, dat heeft pas een echte skyline![]()
[..]
Maar ik hoor bij Ajax en Roosendaal...quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:26 schreef Kper_Norci het volgende:
Als je het nou moet vergelijken hè, is dan Roosendaal Feyenoord, en Bergen Ajax? De arrogantie van Bergen en Ajax, tegen de harde arbeiders van Roosendaal en Feyenoord (alhoewel Edman_, en ik trouwens ook
)
Als je maar niet gaat roepen dat je al in de CL zitquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ik hoor bij Ajax en Roosendaal...
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat roepen dat je al in de CL zit
Nou, ik vindt die ''middelvinger-kerk'' daar achterin toch best in het oog springen!quote:
Arrogantie? Ik noem het liever chauvinismequote:Op donderdag 20 mei 2010 19:26 schreef Kper_Norci het volgende:
Als je het nou moet vergelijken hè, is dan Roosendaal Feyenoord, en Bergen Ajax? De arrogantie van Bergen en Ajax, tegen de harde arbeiders van Roosendaal en Feyenoord (alhoewel Edman_, en ik trouwens ook
)
Nou, morgenmiddag een ritje naar Helmond, dan ga ik bij een cattery 2 katjes uitkiezen, die dan ergens begin augustus bij mij in huis komen.quote:
Red Band zou al heel wat zijn.. Ik hoor meestal niet meer dan RBC toch? of Ohja, Rosada!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:04 schreef teknomist het volgende:
Is dat bij Roosendaal ook het geval? Het enige waar ik bij Roosendaal aan moet denken is het station en de Red Band.
Rosada hoor je heel vaak reclame van op 538 (quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Red Band zou al heel wat zijn.. Ik hoor meestal niet meer dan RBC toch? of Ohja, Rosada!.
Maar dat heeft Goes ook!quote:
Montreal.quote:
Krabbenfoor toch wel?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:42 schreef EDMAN- het volgende:
maar ik kan, en ik woon toch redelijk dicht bij BoZ, niet echt iets opnoemen over BoZ
Hmm dat is helaas niet waar. Sittard heeft met 700 meter het langste perron van Nederland. Perron 4 in Roosendaal is 608 meter lang en Amsterdam, Amersfoort en Den Bosch hebben ook perrons die langer zijn dan dat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:42 schreef EDMAN- het volgende:
Langste station van nederland (ooit eens gehoord.),
o, was ook lang geleden dat ik het gehoord hadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hmm dat is helaas niet waar. Sittard heeft met 700 meter het langste perron van Nederland. Perron 4 in Roosendaal is 608 meter lang en Amsterdam, Amersfoort en Den Bosch hebben ook perrons die langer zijn dan dat.
*gaat weer snel terug naar treinentopic
Maar ik wel!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef teknomist het volgende:
Haha, Roosendaal heeft niet de langste!!!1
Maar wel 2x langer dan die van BoZquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef teknomist het volgende:
Haha, Roosendaal heeft niet de langste!!!1
Zo is dat, West-Brabant unite!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:14 schreef EDMAN- het volgende:
Ik wilde nog wat zeggen, maar dit is een topic voor West-Brabant, we zullen het toch met elkaar moeten zien te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |