Ik was toch al bekend door Starwars..quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:51 schreef teknomist het volgende:
[..]
Leuk, maar ik zou niet zo snel mijn pasfoto als avatar nemen, ben toch erg gesteld op mijn anonimiteit.
Die Jedihond is coolquote:
Hmmm, hier in Tilburg is het al bewolkt...quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:31 schreef EDMAN- het volgende:
Zo maar eens vant zonnetje genieten, in de auto
Ha daar heb ik nu geen last vanquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:31 schreef EDMAN- het volgende:
Zo maar eens vant zonnetje genieten, in de auto
de weekenden worden wel steeds langer....quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Jazzweekeeeeend!![]()
http://www.jazzboz.nl/
Bedank mequote:Op donderdag 20 mei 2010 16:35 schreef Tokus het volgende:
[..]
de weekenden worden wel steeds langer....
Kom we proberen nog een keer een meet tijdens jazzweekendquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:49 schreef teknomist het volgende:
Jazzweekend, heerlijke sfeer hangt er dan in de stad.
Ahm, Tokus gaat naar... hoe heet dat Hollandse festival ook alweer? Pinkpop toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:49 schreef Tokus het volgende:
nou nee, want ik heb niet zoveel met jazzweekenden.
vanaf morgen wel 3 dagen lang hardere gitaarmuziek in m'n oren, dat heb ik liever.
niet echt. Bovendien is dat pas volgend weekend, toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ahm, Tokus gaat naar... hoe heet dat Hollandse festival ook alweer? Pinkpop toch?
As. maandag is tweede pinksterdag toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:55 schreef Tokus het volgende:
[..]
niet echt. Bovendien is dat pas volgend weekend, toch?
ja, maar Pinkpop is tegenwoordig een week verschoven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:57 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
As. maandag is tweede pinksterdag toch?
Ik begrijp precies wat je bedoeld, is in Breda ook altijd, jammer dat ik zelf niet zo van de jazz ben. Heb zelf altijd het idee bij jazz dat het zo'n ongeorganiseerd zooitje getokkel en gepingel is. Alhoewel ik laatst op de radio nog een paar nummers van de cd van Hans Teeuwen heb gehoord, dat was op zich wel rlxd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:49 schreef teknomist het volgende:
Jazzweekend, heerlijke sfeer hangt er dan in de stad.
Ja dat is jazzquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat je bedoeld, is in Breda ook altijd, jammer dat ik zelf niet zo van de jazz ben. Heb zelf altijd het idee bij jazz dat het zo'n ongeorganiseerd zooitje getokkel en gepingel is. Alhoewel ik laatst op de radio nog een paar nummers van de cd van Hans Teeuwen heb gehoord, dat was op zich wel rlxd.
En onderstaande goeie plaat kan ik me ook nog wel herinneren, maar is dit ook jazz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |