Wat een daverende onzin zegquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:34 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Taaltje is trouwens grotendeels overgenomen van Berrege bij gebrek aan eigen dialect
Ik heb nog nooit een Tullepetoan horen praten (komt vast doordat ze niet in staat waren om hun eigen dialect te behoudenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:35 schreef automatic_ het volgende:
Qua praten kan je heeeeel goed horen of iemand uit Bergen of Roosendaal komt
En ik vind het (plat) Bergs echt tenenkrommend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Tullepetoan horen praten (komt vast doordat ze niet in staat waren om hun eigen dialect te behouden)
Tja... Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor in ieder geval heel duidelijk het verschil
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Haha, nee wij zijn bescheiden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:29 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Tholen, dat heeft pas een echte skyline![]()
[..]
Maar ik hoor bij Ajax en Roosendaal...quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:26 schreef Kper_Norci het volgende:
Als je het nou moet vergelijken hè, is dan Roosendaal Feyenoord, en Bergen Ajax? De arrogantie van Bergen en Ajax, tegen de harde arbeiders van Roosendaal en Feyenoord (alhoewel Edman_, en ik trouwens ook
)
Als je maar niet gaat roepen dat je al in de CL zitquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ik hoor bij Ajax en Roosendaal...
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat roepen dat je al in de CL zit
Nou, ik vindt die ''middelvinger-kerk'' daar achterin toch best in het oog springen!quote:
Arrogantie? Ik noem het liever chauvinismequote:Op donderdag 20 mei 2010 19:26 schreef Kper_Norci het volgende:
Als je het nou moet vergelijken hè, is dan Roosendaal Feyenoord, en Bergen Ajax? De arrogantie van Bergen en Ajax, tegen de harde arbeiders van Roosendaal en Feyenoord (alhoewel Edman_, en ik trouwens ook
)
Nou, morgenmiddag een ritje naar Helmond, dan ga ik bij een cattery 2 katjes uitkiezen, die dan ergens begin augustus bij mij in huis komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |