Wat een daverende onzin zegquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:34 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Taaltje is trouwens grotendeels overgenomen van Berrege bij gebrek aan eigen dialect
Ik heb nog nooit een Tullepetoan horen praten (komt vast doordat ze niet in staat waren om hun eigen dialect te behoudenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:35 schreef automatic_ het volgende:
Qua praten kan je heeeeel goed horen of iemand uit Bergen of Roosendaal komt
En ik vind het (plat) Bergs echt tenenkrommend![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:38 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Tullepetoan horen praten (komt vast doordat ze niet in staat waren om hun eigen dialect te behouden)
Tja... Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor in ieder geval heel duidelijk het verschil
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Haha, nee wij zijn bescheiden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:29 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Tholen, dat heeft pas een echte skyline![]()
[..]
Maar ik hoor bij Ajax en Roosendaal...quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:26 schreef Kper_Norci het volgende:
Als je het nou moet vergelijken hè, is dan Roosendaal Feyenoord, en Bergen Ajax? De arrogantie van Bergen en Ajax, tegen de harde arbeiders van Roosendaal en Feyenoord (alhoewel Edman_, en ik trouwens ook
)
Als je maar niet gaat roepen dat je al in de CL zitquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar ik hoor bij Ajax en Roosendaal...
Ik zou niet durvenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat roepen dat je al in de CL zit
Nou, ik vindt die ''middelvinger-kerk'' daar achterin toch best in het oog springen!quote:
Arrogantie? Ik noem het liever chauvinismequote:Op donderdag 20 mei 2010 19:26 schreef Kper_Norci het volgende:
Als je het nou moet vergelijken hè, is dan Roosendaal Feyenoord, en Bergen Ajax? De arrogantie van Bergen en Ajax, tegen de harde arbeiders van Roosendaal en Feyenoord (alhoewel Edman_, en ik trouwens ook
)
Nou, morgenmiddag een ritje naar Helmond, dan ga ik bij een cattery 2 katjes uitkiezen, die dan ergens begin augustus bij mij in huis komen.quote:
Red Band zou al heel wat zijn.. Ik hoor meestal niet meer dan RBC toch? of Ohja, Rosada!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:04 schreef teknomist het volgende:
Is dat bij Roosendaal ook het geval? Het enige waar ik bij Roosendaal aan moet denken is het station en de Red Band.
Rosada hoor je heel vaak reclame van op 538 (quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Red Band zou al heel wat zijn.. Ik hoor meestal niet meer dan RBC toch? of Ohja, Rosada!.
Maar dat heeft Goes ook!quote:
Montreal.quote:
Krabbenfoor toch wel?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:42 schreef EDMAN- het volgende:
maar ik kan, en ik woon toch redelijk dicht bij BoZ, niet echt iets opnoemen over BoZ
Hmm dat is helaas niet waar. Sittard heeft met 700 meter het langste perron van Nederland. Perron 4 in Roosendaal is 608 meter lang en Amsterdam, Amersfoort en Den Bosch hebben ook perrons die langer zijn dan dat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:42 schreef EDMAN- het volgende:
Langste station van nederland (ooit eens gehoord.),
o, was ook lang geleden dat ik het gehoord hadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hmm dat is helaas niet waar. Sittard heeft met 700 meter het langste perron van Nederland. Perron 4 in Roosendaal is 608 meter lang en Amsterdam, Amersfoort en Den Bosch hebben ook perrons die langer zijn dan dat.
*gaat weer snel terug naar treinentopic
Maar ik wel!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef teknomist het volgende:
Haha, Roosendaal heeft niet de langste!!!1
Maar wel 2x langer dan die van BoZquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef teknomist het volgende:
Haha, Roosendaal heeft niet de langste!!!1
Zo is dat, West-Brabant unite!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:14 schreef EDMAN- het volgende:
Ik wilde nog wat zeggen, maar dit is een topic voor West-Brabant, we zullen het toch met elkaar moeten zien te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |