Red Band zou al heel wat zijn.. Ik hoor meestal niet meer dan RBC toch? of Ohja, Rosada!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:04 schreef teknomist het volgende:
Is dat bij Roosendaal ook het geval? Het enige waar ik bij Roosendaal aan moet denken is het station en de Red Band.
Rosada hoor je heel vaak reclame van op 538 (quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:10 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Red Band zou al heel wat zijn.. Ik hoor meestal niet meer dan RBC toch? of Ohja, Rosada!.
Maar dat heeft Goes ook!quote:
Montreal.quote:
Krabbenfoor toch wel?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:42 schreef EDMAN- het volgende:
maar ik kan, en ik woon toch redelijk dicht bij BoZ, niet echt iets opnoemen over BoZ
Hmm dat is helaas niet waar. Sittard heeft met 700 meter het langste perron van Nederland. Perron 4 in Roosendaal is 608 meter lang en Amsterdam, Amersfoort en Den Bosch hebben ook perrons die langer zijn dan dat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:42 schreef EDMAN- het volgende:
Langste station van nederland (ooit eens gehoord.),
o, was ook lang geleden dat ik het gehoord hadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:55 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hmm dat is helaas niet waar. Sittard heeft met 700 meter het langste perron van Nederland. Perron 4 in Roosendaal is 608 meter lang en Amsterdam, Amersfoort en Den Bosch hebben ook perrons die langer zijn dan dat.
*gaat weer snel terug naar treinentopic
Maar ik wel!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef teknomist het volgende:
Haha, Roosendaal heeft niet de langste!!!1
Maar wel 2x langer dan die van BoZquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef teknomist het volgende:
Haha, Roosendaal heeft niet de langste!!!1
Zo is dat, West-Brabant unite!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:14 schreef EDMAN- het volgende:
Ik wilde nog wat zeggen, maar dit is een topic voor West-Brabant, we zullen het toch met elkaar moeten zien te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |