Het zijn ook allemaal dingen waar ik nooit komquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Dat zie je toch liggen vanuit de trein?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:34 schreef automatic_ het volgende:
Dat bordje op dat huis komt mij bekend voor
Even google, want ik denk dat ik weet waar het is
Hebbes! Kut straatje is dat.
Boulevard Antverpia
Voor sommige dingen hoef je ook alleen maar logisch na te denken. Bijvoorbeeld dat plaatje van Halderberge daarnet. Die gemeente heeft maar een klein bosgebied met een paar straten, ja dan is het niet zo moeilijk meer. Ik ben er daar ook nooit geweest.quote:
Jep, aan 't eind van de tweede foto ligt het spoor, deze straat ligt er loodrecht op en het hellingtrek-deel is boven de markttunnel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat zie je toch liggen vanuit de trein?
Je kunt het gewoon niet!quote:
Het zegt mij helemaal niets...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef teknomist het volgende:
Is deze zo moeilijk of is er niemand online?
Nee, dank je.quote:
Hij is een Midden-Brabanderquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, dank je.Da's een Oost-Brabander. Keigaaf!
Oh, het linkje werkt nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Ireyon het volgende:
Volgens mij ben ik daar weleens langs gereden toen ik van de Intratuin af kwam.. maar 't lijkt allemaal zo op elkaar
Da's zeker mogelijk, maar waar ging je naar toen dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Ireyon het volgende:
Volgens mij ben ik daar weleens langs gereden toen ik van de Intratuin af kwam.. maar 't lijkt allemaal zo op elkaar
WINquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:11 schreef tha_rizzo het volgende:
R'faal probeer ik sowieso altijd te mijden.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:36 schreef Ireyon het volgende:
Mocht iemand vannacht of morgen vroeg wakker zijn, plaats gerust een nieuwe.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:36 schreef Ireyon het volgende:
Jaaaa gevonden![]()
![]()
De Kladseweg. 't Klopte alleen niet wat ik over Intratuin zei, want dan rij ik meestal richting Roosendaal.
Maar ik ga naar bed. Mocht iemand vannacht of morgen vroeg wakker zijn, plaats gerust een nieuwe.
Albert Cuijpstraat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:05 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gemeente Bergen op Zoom
Wie zijn je forumvriendjes? (ctrl-f topic) [2]quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Yorrit
Deviant1nl
jimjim1983
Neuroscience
Nosh
IrfieJ
Paxlie
Fendy
Fille.des.Fleurs
Rabieluh
Japz
Parafernalia
progje
Japzer
missbehavin
Mind_Fuck
HAL9000S
-Mellow-
LostFormat
automatic_
-Will-
Laurabeest
Gavin_de_Becker
peristilius
Kluts
Kper_Norci
Chinless
Laton
Houniet
PBateman1978
merino
Fredo55
based
Electric_Wizard
allsystemshalt
chewbacca_maatschappij
L-S-M-kkwachtwoordreset
Stali
cultheld
fyah
n00cL30n
Ireyon
JopJuh
Paar
Loedertje
Papierversnipperaar
Pietverdriet
Iblis
Thinkk-Pinkk
EDMAN-
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
teknomist
Kper_Norci
automatic_
Fendy
jimjim1983
Deviant1nl
Parafernalia
JopJuh
Houniet
Thinkk-Pinkk
fathank
Luni
ruud.nl
PBateman1978
Rabieluh
peristilius
Nizno
Neuroscience
renzell
Japzer
Hagelkaas
Kluts
Bullebak
Metalfreak
rubbereend
Paxlie
rthls
chewbacca_maatschappij
Houzer
Ireyon
T3rr0r
wise
Nosh
TIM-846
IrfieJ
P.F
Fredo55
Japz
SiETSKE.
mirved
Tism
Tokus
Rens_Wilders
online_jj
navigator
phpmystyle
-Willempie-
mstx
Gibeon
Tim666
Deze vriendjes mogen een biertje komen drinken.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
teknomist
automatic_
Thinkk-Pinkk
Chinless
EDMAN-
Fredo55
chewbacca_maatschappij
HeatWave
Ireyon
Skonk
Copycat
Tokus
Yi-Long
L.no
vosss
motorbloempje
rhubarbje
kroegtijger
SimtekF1
Socios
ukga
Bart
RikkertBiemans
HSG-BOMBER
o.us
Netsplitter
CyclingGirl
zoalshetis
jitzzzze
Fortitude
SuperrrTuxxx
willempjewever
Leandra
wise
Stali
Ripley
SicSicSics
Paris_Texas
Paul
tong80
Equites
heiden6
Onnoman
JohnnyKnoxville
mschol
Keep_Walking
Godtje
SingleCoil
CompleetZuivelonbijt
BaasD
Jeuj, ik mag ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:42 schreef Kper_Norci het volgende:
Deze vriendjes mogen een biertje komen drinken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:
quote:Zit alleen nooit in de coffeeshop daar![]()
Ah, ik ben wel een paar keer gaan stappen met Rab in Breda/Rotterdam... En ik kom hem nog wel eens tegen met vastenavend in Bergen op Zoom.quote:(en heb toevallig 2 jaar bij Rabieluh in de klas gezeten op het HBO)
Ik heb momenteel alleen Amstel staan, anders altijd Bavaria of gewoon dat AH bier, wat dus ook bavaria is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:52 schreef EDMAN- het volgende:
Ik lust wel een juupke, paniekdag op eht werk en straks verstandskiezen laten trekken
relaxedquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:54 schreef teknomist het volgende:
Ah, ik ben wel een paar keer gaan stappen met Rab in Breda/Rotterdam... En ik kom hem nog wel eens tegen met vastenavend in Bergen op Zoom.
Prima, als er maar alcohol in zitquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb momenteel alleen Amstel staan, anders altijd Bavaria of gewoon dat AH bier, wat dus ook bavaria is.
Suc6 met je kiezen jong, hopelijk valt het mee.
Ik weet het nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet het nietVanaf nu ga ik je heeel veel quoten en dan kom je vanzelf bij mijn vriendjes te staan
denk ik
Ja, verstandskiezen trekken is als masturberen, het is beter als een ander het bij je doet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:57 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Prima, als er maar alcohol in zit
zal wel gaan lukken denk ik, is eerste keer dus ben benieuwd. Trekken zelf zal meevallen, ben alleen benieuwd naar de after effecten, geen zin een week last te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |