Het zijn ook allemaal dingen waar ik nooit komquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Dat zie je toch liggen vanuit de trein?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:34 schreef automatic_ het volgende:
Dat bordje op dat huis komt mij bekend voor
Even google, want ik denk dat ik weet waar het is
Hebbes! Kut straatje is dat.
Boulevard Antverpia
Voor sommige dingen hoef je ook alleen maar logisch na te denken. Bijvoorbeeld dat plaatje van Halderberge daarnet. Die gemeente heeft maar een klein bosgebied met een paar straten, ja dan is het niet zo moeilijk meer. Ik ben er daar ook nooit geweest.quote:
Jep, aan 't eind van de tweede foto ligt het spoor, deze straat ligt er loodrecht op en het hellingtrek-deel is boven de markttunnel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:46 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat zie je toch liggen vanuit de trein?
Je kunt het gewoon niet!quote:
Het zegt mij helemaal niets...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef teknomist het volgende:
Is deze zo moeilijk of is er niemand online?
Nee, dank je.quote:
Hij is een Midden-Brabanderquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, dank je.Da's een Oost-Brabander. Keigaaf!
Oh, het linkje werkt nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Ireyon het volgende:
Volgens mij ben ik daar weleens langs gereden toen ik van de Intratuin af kwam.. maar 't lijkt allemaal zo op elkaar
Da's zeker mogelijk, maar waar ging je naar toen dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Ireyon het volgende:
Volgens mij ben ik daar weleens langs gereden toen ik van de Intratuin af kwam.. maar 't lijkt allemaal zo op elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |