Dat is nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:01 schreef automatic_ het volgende:
Wij hebben standaard een grote koelkast vol met bier
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, verstandskiezen trekken is als masturberen, het is beter als een ander het bij je doet.
Ik haal altijd standaard 2 kratten, om maar in ieder geval genoeg te hebben. Kan ook zijn dat het komt omdat ik in een magazijn werk, minimale voorraad enzoquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
![]()
ja bij mij ook hoor, kratje op = nieuw kratje(nu nog mezelf leren beheersen
)
Ja, maar dit was geen raadsel!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef Tokus het volgende:
De halsterseweg in BoZ, het verlengde van de doorgaande weg richting Halsteren.
Ja, maar ik wacht nog op een bevestiging van chew van het vorige plaatje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:43 schreef Tokus het volgende:
oh, dacht dat jullie dat spelletje nog aan het doen waren
Zo ja ik ben er weerquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, maar ik wacht nog op een bevestiging van chew van het vorige plaatje.
Dit laatste plaat is het heiligste plekje van West-Brabant...
Bij mij Automatic btwquote:
Mooi.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Zo ja ik ben er weerHij was goed hoor
![]()
Coehoornstraat. Uit m'n hoofdquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mooi.Hier een nieuwe:
[ afbeelding ]
De straat waar ik ben geboren en getogen...
Hmm misschien weet Kper_norci em wel..quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef teknomist het volgende:
Ik haak af bij deze; ik ken heel die gemeente niet en ik heb geen aanknopingspunten op deze foto.
Het komt me heel bekend voor, dat dan weer wel. Maar Halderberge zijn 4 dorpen eej. Dus het hoeft niet persé in Oudenbosch te zijn. Klote is alleen dat hier op het werk een grafisch iets zoals dat Google Maps zo ontzettend klote draait. Ff wachten tot ik thuis ben denk ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:21 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hmm misschien weet Kper_norci em wel..
Gastel, Oudenbosch, Hoeven en.. Stampersgat? Is dat een dorp?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Maar Halderberge zijn 4 dorpen eej.
Laat Think-Pink het maar niet horenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:31 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Gastel, Oudenbosch, Hoeven en.. Stampersgat? Is dat een dorp?
Aaah, Seppequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Streep Stampersgat maar weg, en vul Bosschenhoofd maar in.
Idd, het Schiphol van Brabant...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |