Dat is nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:01 schreef automatic_ het volgende:
Wij hebben standaard een grote koelkast vol met bier
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, verstandskiezen trekken is als masturberen, het is beter als een ander het bij je doet.
Ik haal altijd standaard 2 kratten, om maar in ieder geval genoeg te hebben. Kan ook zijn dat het komt omdat ik in een magazijn werk, minimale voorraad enzoquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
![]()
ja bij mij ook hoor, kratje op = nieuw kratje(nu nog mezelf leren beheersen
)
Ja, maar dit was geen raadsel!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef Tokus het volgende:
De halsterseweg in BoZ, het verlengde van de doorgaande weg richting Halsteren.
Ja, maar ik wacht nog op een bevestiging van chew van het vorige plaatje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:43 schreef Tokus het volgende:
oh, dacht dat jullie dat spelletje nog aan het doen waren
Zo ja ik ben er weerquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, maar ik wacht nog op een bevestiging van chew van het vorige plaatje.
Dit laatste plaat is het heiligste plekje van West-Brabant...
Bij mij Automatic btwquote:
Mooi.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Zo ja ik ben er weerHij was goed hoor
![]()
Coehoornstraat. Uit m'n hoofdquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Mooi.Hier een nieuwe:
[ afbeelding ]
De straat waar ik ben geboren en getogen...
Hmm misschien weet Kper_norci em wel..quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef teknomist het volgende:
Ik haak af bij deze; ik ken heel die gemeente niet en ik heb geen aanknopingspunten op deze foto.
Het komt me heel bekend voor, dat dan weer wel. Maar Halderberge zijn 4 dorpen eej. Dus het hoeft niet persé in Oudenbosch te zijn. Klote is alleen dat hier op het werk een grafisch iets zoals dat Google Maps zo ontzettend klote draait. Ff wachten tot ik thuis ben denk ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:21 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hmm misschien weet Kper_norci em wel..
Gastel, Oudenbosch, Hoeven en.. Stampersgat? Is dat een dorp?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Maar Halderberge zijn 4 dorpen eej.
Laat Think-Pink het maar niet horenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:31 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Gastel, Oudenbosch, Hoeven en.. Stampersgat? Is dat een dorp?
Aaah, Seppequote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Streep Stampersgat maar weg, en vul Bosschenhoofd maar in.
Idd, het Schiphol van Brabant...quote:
Dan denk ik eerder aan Eindhoven.quote:
quote:Heb wel eens met Flight Simulator geprobeerd een Boeing 747 te landen op Seppe, werd dus letterlijk landen OP Seppe...![]()
Ik vond het al zwaar rlxd dat Seppe überhaupt in dat spel zat, remweg van zo'n 747 is echter zo groot dat ik met viaduct en al in Roosendaal tot stilstand kwamquote:
Niet dat we dát zo heel erg zouden vindenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vond het al zwaar rlxd dat Seppe überhaupt in dat spel zat, remweg van zo'n 747 is echter zo groot dat ik met viaduct en al in Roosendaal tot stilstand kwam
Dus jij wil een vliegramp in Roosendaal?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Niet dat we dát zo heel erg zouden vinden
Heb je photoshop en kun je met een .psd overweg? Anders moet je die foto's maar even ergens online zetten, dan zorg ik wel dat ze in de banner komenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:25 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ow ja nog even off-topic
Ik heb hier nog een aantal foto's voor in de banner maar ik heb geen flauw idee hoe ik ze erin zet.. Iemand die het uit kan leggen?
Kijk een echte tullupetoan die het met mij eens isquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:19 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Heb je photoshop en kun je met een .psd overweg? Anders moet je die foto's maar even ergens online zetten, dan zorg ik wel dat ze in de banner komen.
Overigens zou een vliegramp op Roosendaal niet eens zo erg zijn, zolang het maar de binnenstad is en er geen doden/gewonden vallen natuurlijk. Een prima kans om eens vanuit niks een fatsoenlijke binnenstad neer te zetten. Autowassen doe ik toch wel hier op de oprit of in Breda (Beste. Carwash. Ooit).
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:40 schreef teknomist het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-weg-bij-GGZ-WNB.ece
Ik begrijp de woede wel. Het is ook de crux van de semi-overheid; er is geen parlement of aandeelhouders die je naar huis sturen na gefaald te hebben. Nee meneer gaat zeilen en laat anderen het vuile werk en de problemen door hem zelf veroorzaakt opknappen.quote:
Een echte managers mentaliteit dus, zo lopen er hier op het werk ook een paar van rondquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:29 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee meneer gaat zeilen en laat anderen het vuile werk en de problemen door hem zelf veroorzaakt opknappen.![]()
Neequote:Op donderdag 20 mei 2010 08:19 schreef teknomist het volgende:
Heeft nog niemand het plaatje geraden?
Misschien een nieuwe als niemand het raadt?quote:
Oke extra tipquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
Misschien een nieuwe als niemand het raadt?
Okee geef het maar opquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:40 schreef automatic_ het volgende:
Ik ken het niet & ik ga niet nutteloos zoeken op Google
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wat vinden jullie trouwens van mij oranje-avatar?
Leuk, maar ik zou niet zo snel mijn pasfoto als avatar nemen, ben toch erg gesteld op mijn anonimiteit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Okee geef het maar opAchter het Hof.
* chewie heeft het beste raadsel tot nu toe gesteld
Wat vinden jullie trouwens van mij oranje-avatar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |