Oh oh, het stalken begint langzaam.quote:
Ik heb gewoon onder mijn armen heel veel last van zweten en krijg ik nu botox eronder gespotenquote:Op maandag 17 mei 2010 08:58 schreef GameBabe het volgende:
Wat voor operatie krijg je?
Hihi, Cranium zit aan de botoxquote:Op maandag 17 mei 2010 09:04 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Ik heb gewoon onder mijn armen heel veel last van zweten en krijg ik nu botox eronder gespoten( niet mijn eerste keer, het helpt wel )
Lastig met rukken, me dunkt.quote:
Zo blij dat ik niet naar Londen vlieg maar de trein neemquote:Op maandag 17 mei 2010 09:09 schreef koei het volgende:
Vanaf welk vliegveld vertrekt Sdm? Luchtruim deels dicht om aswolk
Tja, of dat nou zoveel beter is...quote:Op maandag 17 mei 2010 09:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zo blij dat ik niet naar Londen vlieg maar de trein neemzul je net zien dat 24 juni namelijk er niet gevlogen kan worden.
Is ook lekker als het langzaam aan verspreid wordt onder de afdeling.quote:Op maandag 17 mei 2010 09:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tering alles zit vast, en hier heel de afdeling zit te hoesten of ze neus op te halen :/. 3 zijn er al ziek
quote:
Dude, koop een boksbal en ram je leeg, dat lucht upquote:Op maandag 17 mei 2010 09:37 schreef Fallen het volgende:
RRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH![]()
Ik moet nog veel te veel doen, maar ik wil niet... heb geen zin, geen inspiratie, geen fut.
Geen waskamertje in huis of iets dergelijks waar je zo'n zak kan ophangen? Die dingen zijn heiligquote:Op maandag 17 mei 2010 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, koop een boksbal en ram je leeg, dat lucht up
* Poit wilt ook een boksbal
Moggelquote:Op maandag 17 mei 2010 10:16 schreef Reintji het volgende:
Mogguh
Denk dat ik vrijdag ziek ben als het zo doorgaat, komt opzich wel goed uit. Dan komt RDRquote:Op maandag 17 mei 2010 09:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Is ook lekker als het langzaam aan verspreid wordt onder de afdeling.
Hier is gelukkig niemand ziek, alleen ik last van gedeeltelijk dichte neus. Flink snuiven zal helpen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk dat ik vrijdag ziek ben als het zo doorgaat, komt opzich wel goed uit. Dan komt RDR
Die verdomde raketgeleerden ook altijd.... (of wat voor figuren werken er daar? Raketbrandstofgeleerden? Raketbougiesgeleerden?)quote:Op maandag 17 mei 2010 10:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben ook strontverkouden met koppijn en spierpijn overal. Maar fuck it, ik kan gewoon werken
Hier op het werk zijn ook alweer 4 mietjes ziek
Hij werkt in een scootergaragequote:Op maandag 17 mei 2010 10:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die verdomde raketgeleerden ook altijd.... (of wat voor figuren werken er daar? Raketbrandstofgeleerden? Raketbougiesgeleerden?)
Helaas heb ik de ruimte er niet voor anders had ik al zo'n unit gehad.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Geen waskamertje in huis of iets dergelijks waar je zo'n zak kan ophangen? Die dingen zijn heilig![]()
Ik ga weer naar huis, ik merk nu al dat ik geen hele dag vol kan houden en zat in de bus echt tegen overgeven aan (godzijdank ging het goed)
Werkt niet, ik moet echt de controller of de afstandsbediening hebbenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Helaas heb ik de ruimte er niet voor anders had ik al zo'n unit gehad.
Zoiets: [ afbeelding ]
U zegt wat?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:44 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Werkt niet, ik moet echt de controller of de afstandsbediening hebben
Groot gemis voor de heavy metal scene.quote:
Chemisch ingenieurs en Werkbouwtuigquote:Op maandag 17 mei 2010 10:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die verdomde raketgeleerden ook altijd.... (of wat voor figuren werken er daar? Raketbrandstofgeleerden? Raketbougiesgeleerden?)
Het bewijs dat er geen God bestaat: Dio, Jimi Hendrix, Johnny Cash, allemaal dood, terwijl P. Diddy, Kei$ha en Lady Gaga maar door blijven ademenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Gisteren om 4 uur 's nachts Alan Wake uitgespeeld, wat een spel
Snap alleen geen tiet van het einde
Oh, en Dio
Die zijn ook zo'n 40 jaar jonger en hebben nog vele kilo's drugs te gaan voordat ze dezelfde hoeveelheid hebben binnengekregen als bovengenoemdenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het bewijs dat er geen God bestaat: Dio, Jimi Hendrix, Johnny Cash, allemaal dood, terwijl P. Diddy, Kei$ha en Lady Gaga maar door blijven ademen
Dat betekent niet dat ze niet gewoon even een mooi tuintje op de buik kunnen krijgen.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die zijn ook zo'n 40 jaar jonger en hebben nog vele kilo's drugs te gaan voordat ze dezelfde hoeveelheid hebben binnengekregen als bovengenoemden
Kan ook doen alsof er niks is, maar dit is al 2 weken aan de gangquote:Op maandag 17 mei 2010 10:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben ook strontverkouden met koppijn en spierpijn overal. Maar fuck it, ik kan gewoon werken
Hier op het werk zijn ook alweer 4 mietjes ziek
Nee man, moet ook nog een vriendin tevreden houdenquote:
Muzikaal gezien eens, maar Dio was 67, Cash was 71 en dat zijn redelijk respectabele leeftijden.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het bewijs dat er geen God bestaat: Dio, Jimi Hendrix, Johnny Cash, allemaal dood, terwijl P. Diddy, Kei$ha en Lady Gaga maar door blijven ademen
quote:
Owh absoluut, het zijn zeker respectabele leeftijden, maar hoe meer van dat soort gasten wegvallen, hoe meer de dertien-in-een-dozijn-meuk de overhand krijgt.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Muzikaal gezien eens, maar Dio was 67, Cash was 71 en dat zijn redelijk respectabele leeftijden.
Neemt niet weg dat ik ook liever bij Dio zou staan dan ooit naar die andere troep te moeten luisteren.
Van wat ik tot nu toe gehoord heb, vind ik het best aardig klinken. Het gaat qua muziek weer een beetje terug naar het oude NIN, maar met een beetje positievere twist. Je merkt wel heel erg dat hij gelukkig is met z'n vrouw (sowieso waren z'n laatste albums al minder zwartgallig dan we normaal gewend zijn van hem).quote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef Fallen het volgende:
Ik vond Wolfmother eerlijk gezegd zwaar overrated. Maar dat heb ik met wel meer dingen.
Trouwens, nu we het toch over muziek hebben, wat is jouw mening over How To Destroy Angels ?
(Als [NIN] liefhebber...)
http://pitchfork.com/tv/#(...)pace-in-between-null
http://pitchfork.com/news/38686-how-to-destroy-angels-a-drowning/
Dat heeft niets met vrijgezelligheid te maken hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Ooooh joh GB, ik wist niet eens dat je weer vrijgezel was. Vandaar dat je zo krols post hier
Hier is de zon een beetje weg..quote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat heeft niets met vrijgezelligheid te maken hoor
Nu lekker een half uur fietsen in de zon in de tijd van de baas
Voorstellen? Wie, wat waar? Ik ben een baas. Is dat genoeg?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
U zegt wat?
En waar is uwer voorstelronde (zie op)
Oeh, maar es ff luisteren!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef Fallen het volgende:
Ik vond Wolfmother eerlijk gezegd zwaar overrated. Maar dat heb ik met wel meer dingen.
Trouwens, nu we het toch over muziek hebben, wat is jouw mening over How To Destroy Angels ?
(Als [NIN] liefhebber...)
http://pitchfork.com/tv/#(...)pace-in-between-null
http://pitchfork.com/news/38686-how-to-destroy-angels-a-drowning/
Je bent geen baas, je prestige-hackt in MW2quote:Op maandag 17 mei 2010 11:39 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Voorstellen? Wie, wat waar? Ik ben een baas. Is dat genoeg?
Sorry man.. Regels zijn regels...quote:Op maandag 17 mei 2010 11:39 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Voorstellen? Wie, wat waar? Ik ben een baas. Is dat genoeg?
Ik vind het saai eerlijk gezegd. De sound is direct herkenbaar en doet de verwachting stijgen, maar haar stem is zo emotieloos. Ik hoop elke keer Trent te horen uithalen, maar helaas.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe gehoord heb, vind ik het best aardig klinken. Het gaat qua muziek weer een beetje terug naar het oude NIN, maar met een beetje positievere twist. Je merkt wel heel erg dat hij gelukkig is met z'n vrouw (sowieso waren z'n laatste albums al minder zwartgallig dan we normaal gewend zijn van hem).
Maar buiten dat, The Perfect Drug, The Wretched, Something I Can Never Have en Hurt blijven voorlopig nog wel m'n favoriete nummers van de heer Reznor
Owww SNAP!!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent geen baas, je prestige-hackt in MW2
Oh, scheelt mij weer tijd. Zo kom ik nooit in de OP.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:43 schreef Poit het volgende:
Sorry man.. Regels zijn regels...
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).
Na vier keer vond ik het wel genoegquote:Op maandag 17 mei 2010 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent geen baas, je prestige-hackt in MW2
Preciesquote:Op maandag 17 mei 2010 11:59 schreef Rossdale het volgende:
Daar gaat het niet om, meer om het feit dat je gaat valsspelen voor een titel en een plaatjeJe hebt serieus geen enkele fuck aan 10 prestige behalve dan het feit dat je meteen iedereen laat zien dat je hebt lopen hacken
Zeker wel, heb geen flauw idee waar het over gaat maar je baasheid staat nu bij mij genoteerd als faalhaasheidquote:Op maandag 17 mei 2010 12:00 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Precies![]()
Daarom heeft het ook helemaal niets met mijn skills of baasheid te maken
Zolang Aqwiiwii360 er nog is lijkt me dat onnodig jaquote:Op maandag 17 mei 2010 12:04 schreef Nebo het volgende:
Jongens, nu Flodder weg is hoeven we toch niet meteen een nieuwe zondebok uit te kiezen?
With Teeth vond ik alleen al vanwege de regel "I got my arms that flip flop flip flop flip" helemaal baas. Year Zero vond ik ook echt geen slecht album, maar je moet het wel los zien van de rest van NIN IMHO. Ik word doodziek van mensen die alles van Reznor vergelijken met Pretty Hate Machine of Downward Spiral, hoewel dat echt serieus goede albums zijn, denk ik dat je de man tekort doet door constant aan die albums te refereren. The Slip, Year Zero, With Teeth zijn naar mijn mening een compleet ander slag muziek dan PHM en TDS en dus totaal niet vergelijkbaar. Maar ik begrijp wel dat als je erin stapt met de verwachting een nieuwe PHM of TDS te horen, dat het tegenvalt.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik vind het saai eerlijk gezegd. De sound is direct herkenbaar en doet de verwachting stijgen, maar haar stem is zo emotieloos. Ik hoop elke keer Trent te horen uithalen, maar helaas.
Beste album blijft naar mijn idee Pretty Hate Machine, maar de laatste albums zijn geen meesterwerken meer, desondanks natuurlijk wel allemaal gekocht. Overigens vond ik The Slip beter te pruimen dan Year Zero.
Nee, dan liever Alec Empire.
Nou, het is toch niet echt beleefd om je niet even voor te stellen natuurlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 12:04 schreef Nebo het volgende:
Jongens, nu Flodder weg is hoeven we toch niet meteen een nieuwe zondebok uit te kiezen?
Nee, maar dit is gewoon groepsdynamica.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:04 schreef Nebo het volgende:
Tsss, heeft ie ook nog eens xbox omgebouwdquote:Op maandag 17 mei 2010 11:59 schreef Rossdale het volgende:
Daar gaat het niet om, meer om het feit dat je gaat valsspelen voor een titel en een plaatjeJe hebt serieus geen enkele fuck aan 10 prestige behalve dan het feit dat je meteen iedereen laat zien dat je hebt lopen hacken
Nou daar gaan we danquote:Op maandag 17 mei 2010 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zolang Aqwiiwii360 er nog is lijkt me dat onnodig ja
Inderdaad, want ik zuig in MW2, maar heb wel altijd de meeste lol met mijn Javelinquote:Op maandag 17 mei 2010 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tsss, heeft ie ook nog eens xbox omgebouwd. En bram, je skills met die van rossdale vergelijken, dat gaat al helemaal nergens over
[..]
Nou daar gaan we dan
Skills met die van Rossdale vergelijken? Wie wat waarquote:Op maandag 17 mei 2010 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tsss, heeft ie ook nog eens xbox omgebouwd. En bram, je skills met die van rossdale vergelijken, dat gaat al helemaal nergens over
[..]
Nou daar gaan we dan
Johan Derksenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:20 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Skills met die van Rossdale vergelijken? Wie wat waar
En FYI: ik speel op de PS3 faalhaas
Hey, je faalhaasheid heeft zojuist een -1 gekregenquote:Op maandag 17 mei 2010 12:20 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Skills met die van Rossdale vergelijken? Wie wat waar
En FYI: ik speel op de PS3 faalhaas
Yes!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Hey, je faalhaasheid heeft zojuist een -1 gekregen
Ook DVD'squote:Op maandag 17 mei 2010 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Spelletjes spelen op een PiS3Ik dacht dat je daar alleen maar Blu-rays mee kon afspelen?
Hey, niet zo he, Rossefloss....?!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Spelletjes spelen op een PiS3Ik dacht dat je daar alleen maar Blu-rays mee kon afspelen?
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:29 schreef Rossdale het volgende:
SorryVooruit, hij is ook heel goed in media streamen
quote:
Various Artistsquote:Op maandag 17 mei 2010 12:32 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Your musical compatibility with The_Poit is Medium.
Music you have in common includes The Lonely Island, The Opposites, De Jeugd van Tegenwoordig, Various Artists and Rihanna.We luisteren allebei naar Various Artists!
![]()
Ik heb bij HR alleen de seal van het hoesje gehaald en in de kast gelegdquote:Op maandag 17 mei 2010 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haha Ross, en je wou nog wel een PS3 lenen
AQ, Heavy Rain is stoer, alleen kom ik er weer achter dat ik hem nog niet eens 4 uur gespeeld heb
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:32 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Music you have in common includes The Lonely Island, The Opposites, De Jeugd van Tegenwoordig, Various Artists and Rihanna.We luisteren allebei naar Various Artists!
![]()
Dat heb ik met MGS4. HR daarentegen heb ik wel uitgespeeld, alleen platinum halen is voor als ik er weer zin in heb.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb bij HR alleen de seal van het hoesje gehaald en in de kast gelegd
Ik heb hem in de PS3 gedaan, het intro gespeeld en vervolgens niet meer aangeraaktquote:Op maandag 17 mei 2010 12:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb bij HR alleen de seal van het hoesje gehaald en in de kast gelegd
Seriouslyquote:Op maandag 17 mei 2010 12:32 schreef BramPowert het volgende:
[..]
![]()
Ik bekijk m'n eigen profiel en kom heel Rihanna niet tegenquote:
Het is echt een zwaar vertekend beeld. Fallout boy staat bij mij op nummer 2 maar alleen maar omdat ik de CD een keer heb geluisterd, die op repeat gezet, verstrerker op de PS3 en de hele dag zitten gamen terwijl Winamp netjes alles afspeeldequote:Op maandag 17 mei 2010 12:59 schreef Tain het volgende:
Dat je serieus ook je last.fm plugin aan hebt staan als je Rihanna luistert...
Voor de mensen zonder internetverbinding, maar ze willen niet meteen twee discs uitbrengen want straks verkoopt het helemaal niet....quote:Op maandag 17 mei 2010 13:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een faal
Waarom brengen ze een expansion pack uit voor Borderlands met 2 stuks DLC, terwijl er net nieuwe DLC uit is?
FUU- is de naam cranium al takenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:04 schreef CraniuM het volgende:
ohja moet ook maar weer eens een Last.fm profiel maken ik heb de mijne perongeluk verwijderd
Geintjequote:Op maandag 17 mei 2010 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haha Ross, en je wou nog wel een PS3 lenen
AQ, Heavy Rain is stoer, alleen kom ik er weer achter dat ik hem nog niet eens 4 uur gespeeld heb
Logisch, nu kunnen ze het twee keer verkopen!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Ja okay, maar waarom niet alles op één DVD ?
The Secret Armory of General Knox staat er nog niet eens op, en binnen een half jaar komen ze natuurlijk opeens met een Borderlands: GOTY-versie met 3D
Bovendien is de pack duurder dan wanneer je hem via internet binnenhaalt, zo heb ik vernomenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een faal
Waarom brengen ze een expansion pack uit voor Borderlands met 2 stuks DLC, terwijl er net nieuwe DLC uit is?
Zoals wel meer spellen ofnietquote:Op maandag 17 mei 2010 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zondequote:Op maandag 17 mei 2010 13:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben in Episode 3 van Alan Wake en ik begin hem nu al repetitief te vinden
Inderdaad. Ik had het eerder een topdeal gevonden als ze General Knox er voor 19.95 bij hadden gedaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Bovendien is de pack duurder dan wanneer je hem via internet binnenhaalt, zo heb ik vernomen
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben in Episode 3 van Alan Wake en ik begin hem nu al repetitief te vinden
Ik had niet verwacht dat Borderlands zo tof zou zijn eigenlijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:00 schreef lkb9000 het volgende:
Misschien stop ik Borderlands er zo wel in
Maar misschien ook wel GTA:TBOGT
Of Mass Effect 2
quote:
Zeker een toffe game ja, voor 18eu bij zavvi gehaaldquote:Op maandag 17 mei 2010 14:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat Borderlands zo tof zou zijn eigenlijk.
(Ik kocht hem voor 25 euro bij Bart Smit) Grafisch is het spel erg stoer. De cartoony stijl staat me wel aan, net als de RPG-achtige gameplay op zich .
Een game gebaseerd op een kiddy-friendly cartoon-versie van de Marvel-helden kinderlijk? NOOOOOOOOO!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Tain het volgende:
Deze grafische stijl vind ik ook wel wat hebben al is het wel heel erg kinderlijk
Inderdaad wel leuk ja, maar de kinderlijke characters doet het lijken op een geanimeerde nickelodeon seriequote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Tain het volgende:
Deze grafische stijl vind ik ook wel wat hebben al is het wel heel erg kinderlijk
Dat is net als die shooter waarvan ik de naam kwijt ben die vroeger in veel arcadehalletjes stond. Moest je met zo'n gun mannetjes neerknallen. Was ook zo'n stuk dat je rijdende wagens neer moest halen. Die straat had echt fucking veel National Stamp Companiesquote:Op maandag 17 mei 2010 14:04 schreef Rossdale het volgende:
Het is zoveel hetzelfde... Huppel door het bos en knal 3 mannetjes af, huppel 10 meter verder, schiet weer iemand af, huppel nog een stukje, start generator en schuil in het licht, and repeat. Daarna ben je het bos uit, heb je wat gebeurtenissen in het ligt en hopla je bevind je weer in het bos.
En hoe belachelijk veel houtzagerijen heeft het stadje wel niet?
Dat is het dus ook. Enige serie die ik nooit verder heb gekeken dan 5 aflevering wegens te lame en te kiddy.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Inderdaad wel leuk ja, maar de kinderlijke characters doet het lijken op een geanimeerde nickelodeon serie
Heb volgens mij 1 aflevering ervan gekeken en echt gigantisch kut ja..quote:Op maandag 17 mei 2010 14:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is het dus ook. Enige serie die ik nooit verder heb gekeken dan 5 aflevering wegens te lame en te kiddy.
Dat stond er niet bij in het games.fok nieuwsberichtquote:Op maandag 17 mei 2010 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een game gebaseerd op een kiddy-friendly cartoon-versie van de Marvel-helden kinderlijk? NOOOOOOOOO!!!
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb volgens mij 1 aflevering ervan gekeken en echt gigantisch kut ja..
Ugly Americans is trouwens best entertaining om naar te kijken
Nog bedankt daarvoor Rossjeflossje.
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is net als die shooter waarvan ik de naam kwijt ben die vroeger in veel arcadehalletjes stond. Moest je met zo'n gun mannetjes neerknallen. Was ook zo'n stuk dat je rijdende wagens neer moest halen. Die straat had echt fucking veel National Stamp Companies
Vanaf 04:00
De serie heeft ook nog eens de slechtste stemacteurs aller tijden. Wolverine die als een kind van 6 klinkt. Die kerel is een eindlevel bonusbaas en heeft derhalve juist GEEN stem van een 6-jarige.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb volgens mij 1 aflevering ervan gekeken en echt gigantisch kut ja..
Ugly Americans is trouwens best entertaining om naar te kijken
Nog bedankt daarvoor Rossjeflossje.
Hier ook met MGS4. PS3 is het denk ik niet voor mijquote:Op maandag 17 mei 2010 12:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat heb ik met MGS4. HR daarentegen heb ik wel uitgespeeld, alleen platinum halen is voor als ik er weer zin in heb.
Mooie GIFquote:
wil je hem kopen ofzo? Ja teveel spellen, te weinig tijd. En wou ook nog Skate 3 gaan halenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zoals wel meer spellen ofnietIk zou wel Alan Wake uitspelen voordat je aan RDR begint!
Hihi een spelfoutjequote:Op maandag 17 mei 2010 14:04 schreef Rossdale het volgende:
Het is zoveel hetzelfde... Huppel door het bos en knal 3 mannetjes af, huppel 10 meter verder, schiet weer iemand af, huppel nog een stukje, start generator en schuil in het licht, and repeat. Daarna ben je het bos uit, heb je wat gebeurtenissen in het ligt en hopla je bevind je weer in het bos.
En hoe belachelijk veel houtzagerijen heeft het stadje wel niet?
Die van mij gaat eventueel ook de deur uit als ik bijna genoeg geld heb voor een Canon 7Dquote:Op maandag 17 mei 2010 14:46 schreef Sigmund666 het volgende:
PS3 moet meer bazige exclusives krijgen. Wil hem echt binnen een maandje of wat de deur uitmikken.
(Koop ik voor het geld wel een blurayspeler)
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:46 schreef Sigmund666 het volgende:
PS3 moet meer bazige exclusives krijgen. Wil hem echt binnen een maandje of wat de deur uitmikken.
(Koop ik voor het geld wel een blurayspeler)
o-facequote:
4e van boven, 2e van rechts.... ligt ze nou te schijten?quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
4e van boven, 2e van rechts.... ligt ze nou te schijten?
Kniebeschermers?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:50 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Kniebeschermers met ducttape?
Nee maar ik gok dat wel die uitgang in gebruik is jaquote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
4e van boven, 2e van rechts.... ligt ze nou te schijten?
Ohhh ze heeft kniebeschermers aanquote:Op maandag 17 mei 2010 14:50 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Kniebeschermers met ducttape?
Katten blijven hilarischquote:
Fixedquote:
Narcistquote:
Ik help je gewoonquote:
Alleen zit er geen grote neger in mequote:Op maandag 17 mei 2010 15:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Poit is zo kleurig en divers als een van de sweaters die Bill Cosby in zijn eigen serie altijd droeg
quote:
Bubba heet hij toch?quote:
Sinds jij gewoon blank bent.quote:
Neen want jij hebt de special edtion toch? Alleen Jammer voor het verhaal als je hem maar half speeltquote:Op maandag 17 mei 2010 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wil je hem kopen ofzo? Ja teveel spellen, te weinig tijd. En wou ook nog Skate 3 gaan halen.
Weet je dat zekerquote:
Waarschijnlijk wel. Zo wist Freddy Mercury van Queen ook tot aan zijn dood te verhullen dat ie homo was.quote:
Ik wou al typen dat die met die euro/gulden gedoe ook van die onzin aan het praten was. Maar daar ging dit dus overquote:Op maandag 17 mei 2010 15:42 schreef Tain het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/385473
Die reacties van Danny
Ik snap echt dat gezeik op de euro niet, vind het echt vet relaxed dat ik in Europa niet meer hoef om te rekenen om te kijken hoe duur iets is!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:42 schreef Tain het volgende:
Die reacties van Danny
Dannyquote:Op maandag 17 mei 2010 @ 15:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zo. Ze vinden het zeker ook vreselijk dat er geen zoethout meer is voor een cent, 16 weken Panorama voor 1.25 gulden of limonade voor 2 stuivers?
Trouwens, dat JIJ je kinderen nooit oud geld hebt laten zien is niet ONZE schuld![]()
"Kijk jongens, en dit is nou een rijksdaalder!"
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik snap echt dat gezeik op de euro niet, vind het echt vet relaxed dat ik in Europa niet meer hoef om te rekenen om te kijken hoe duur iets is!
Idd. Dat onhandige gekut vroeger altijd. Ging ik vanuit België een dag naar Maastricht, moest ik altijd naar het fucking GWK om Franken in te wisselen voor Guldensquote:Op maandag 17 mei 2010 15:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik snap echt dat gezeik op de euro niet, vind het echt vet relaxed dat ik in Europa niet meer hoef om te rekenen om te kijken hoe duur iets is!
Buiten dat, de euro geeft ons een uitstekende uitgangspositie op de internationale markt. Dat die munt nu in elkaar aan het klappen is, is niet de schuld van de euro, maar van het beleid erom heen, of liever, het gebrek aan.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, nadenken is niet altijd vereist blijkt maar weer. Engeland als voorbeeld noemen van hoe het kan zonder de euro, Engeland, het land met de gigantische tekorten dat enorm leidt onder de huidige recessie.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:42 schreef Tain het volgende:
Die reacties van Danny
Exactly. Gisteren bij Buitenhof was Guy Verhofstadt te gast en die gaf goed aan hoe Europa sterk uit deze crisis kan komen. Vier maatregelen die getroffen moeten worden, waardoor problemen als nu niet meer voor kunnen komen.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Buiten dat, de euro geeft ons een uitstekende uitgangspositie op de internationale markt. Dat die munt nu in elkaar aan het klappen is, is niet de schuld van de euro, maar van het beleid erom heen, of liever, het gebrek aan.
"Mensen, we spreken af dat het begrotingstekort niet meer dan 1 procent mag zijn!"
Duitsland & Frankrijk: "Ja, hey fuck dat."
Europa: "OK..."
Dat soort ongein, flikker ff een eind op zeg.
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, nadenken is niet altijd vereist blijkt maar weer. Engeland als voorbeeld noemen van hoe het kan zonder de euro, Engeland, het land met de gigantische tekorten dat enorm leidt onder de huidige recessie.
Nee, maar ik zou op die manier Danny stangen en dat alleen al was het waardquote:Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
op de gulden doen was ook niet nodig Morthill
Okequote:Op maandag 17 mei 2010 15:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou op die manier Danny stangen en dat alleen al was het waard
Danny stangen ist krieg!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou op die manier Danny stangen en dat alleen al was het waard
quote:Op zondag 16 mei 2010 @ 16:57 schreef Danny het volgende:
Disney is toch dat bedrijf dat continu werk van anderen herkauwt en vervolgens keihard 'haar' intellectuele eigendom beschermt?
Heb 'm trouwens vandaag voor de kinderen gedownload. Ben benieuwd wat ze ervan vinden
quote:Op zondag 16 mei 2010 @ 17:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gedownload nog wel. Lekker demonstratief klinkt dat toch Danny
Hehequote:
Omdat het kan.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hehe![]()
Maar waarom willen jullie hem allemaal stangen
Omdat Danny echt heel erg dom is en een onzettend grote bek heeft. Het is grappig om te zien hoe ontzettend belachelijk hij zichzelf altijd weet te maken.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hehe![]()
Maar waarom willen jullie hem allemaal stangen
Ik weet dat we er twee hadden aangenomen waarvan één hoofd PR-persoon. Van de tweede heb ik eigenlijk vrijwel niks vernomen, maar we hebben wel nog wat extra kracht nodig op dat gebied.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:32 schreef Rossdale het volgende:
Waarom is FOK!games eigenlijk alweer op zoek naar een nieuwe PR-man? Is één van de twee alweer gestopt?
Dat gaat bans opleverenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:42 schreef Tain het volgende:
Die reacties van Danny
Je bent belgquote:Op maandag 17 mei 2010 15:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Dat onhandige gekut vroeger altijd. Ging ik vanuit België een dag naar Maastricht, moest ik altijd naar het fucking GWK om Franken in te wisselen voor Guldens
Maar over downloads praten mag nietquote:
Hypocrisie is niks nieuws. Danny juicht altijd downloaden tegemoet en gaat standaard in tegen zijn eigen policy. Maar dat is al jaren zo. Kan ik me niet druk over maken eigenlijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar over downloads praten mag niet. Nee dan moeten de mods teveel links weghalen
als je ook kijkt naar die discussie gulden/euro. Hij geeft alleen maar drogredenen, geen enkel inhoudelijk argumentquote:Op maandag 17 mei 2010 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat Danny echt heel erg dom is en een onzettend grote bek heeft. Het is grappig om te zien hoe ontzettend belachelijk hij zichzelf altijd weet te maken.
Hoezo zoog jij stierenkloten?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:04 schreef Morthill het volgende:
Ik vraag me plots af hoe ik dat dan 2 jaar solo deedplus 1,5 jaar lang HR taken (goed, daarin zoog ik stierenkloten, maar toch)
Dude, mijn HR-taken waren nu niet bepaald om over naar huis te schrijvenquote:
Happinessquote:
Best wel hequote:
Dunno.. Laffe copy past uit een random topic.quote:
Je moet wel gruwelijk homo zijn als je dat niet mooi vindtquote:
Holy crap, babe van het jaar!quote:
Anmel Aquote:Op maandag 17 mei 2010 17:37 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.tineye.com/sea(...)62421000faabb8e1d560
Hmm ik moet je eerlijk bekennen dat ik nooit echt iets aan te merken had, dus ik ben wel nieuwsgierig naar enkele voorbeeldjes danquote:Op maandag 17 mei 2010 17:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dude, mijn HR-taken waren nu niet bepaald om over naar huis te schrijvenDat gaf ik achter-achter-achter de schermen al aan toen ik nog geen jaar op die positie zat
. Dat PR goed liep is een ander verhaal natuurlijk.
Hmm van voren iets minder interessant, but stillquote:Op maandag 17 mei 2010 17:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Anmel A
lekker nietszeggend
http://hosted.met-art.com/Trial_met-art_as_306_284/?pa=1002735 komt dus van deze site oorspronnkelijk
Ja, uhm, liever niet hierquote:Op maandag 17 mei 2010 17:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmm ik moet je eerlijk bekennen dat ik nooit echt iets aan te merken had, dus ik ben wel nieuwsgierig naar enkele voorbeeldjes dan
Het is niet dezelfde meid. Wat je ziet is gewoon trial van die pronsitequote:Op maandag 17 mei 2010 17:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmm van voren iets minder interessant, but still
Mijn PM-box staat altijd openquote:Op maandag 17 mei 2010 17:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, uhm, liever niet hierIk ben zo lek als een mandje, maar ik heb ook grenzen.
quote:
En dan als titel face palmquote:
Waarschijnlijk : Daaaaaaamnnnnnquote:
quote:
Hoezoquote:Op maandag 17 mei 2010 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat Danny echt heel erg dom is en een onzettend grote bek heeft. Het is grappig om te zien hoe ontzettend belachelijk hij zichzelf altijd weet te maken.
Friday toch? Of After Friday? Of Friday after next?quote:
Next Friday.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Friday toch? Of After Friday? Of Friday after next?
Wist niet meer zeker welke van de 3quote:
It's a way of lifequote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef GameBabe het volgende:
Samenvatting van de dag: Games, muziek, klaarkomende vrouwen, naakte vrouwen, gezeik op fok...![]()
Middag boys
Het is ook echt zo'n Anitaquote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef AQuila360 het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10978734
Probleemjongeren gaan varen met een boot zodat het weer goedkomt ofzo. Komt een zo'n vader z'n dochter brengen en pekt haar eerst nog even af![]()
Gewoon wonder dat er een hoop tuig rondloopt
Iddquote:
Waar naakte vrouwen? Waar klaarkomende vrouwen? Volgens mij heb jij een leukere dag gehad dan ik vandaagquote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef GameBabe het volgende:
Samenvatting van de dag: Games, muziek, klaarkomende vrouwen, naakte vrouwen, gezeik op fok...![]()
Middag boys
Inderdaadquote:
Die Jordy ook. De politie de schuld geven dat hij 1,5 jaar heeft vastgezetenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd![]()
Maar wel meteen duidelijk waar ze het vandaan heeft
Hier in het topic...quote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar naakte vrouwen? Waar klaarkomende vrouwen? Volgens mij heb jij een leukere dag gehad dan ik vandaag
In de trein vind je vast nog wel wat aangekoekte kauwgom onder de stoel of broodkorstjes in de afvalbak, maar ik adviseer gewoon op een Metro-krantje te kauwen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik heb honger en ik ben nog laaaang niet thuis....
Straks gaat er nog iemand flippen ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 18:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die Jordy ook. De politie de schuld geven dat hij 1,5 jaar heeft vastgezeten
ik had ook trek, maar een harinkje was goed genoegquote:
Jenny is nu al de ster van het programma. Altijd leuk dit soort dingen. Kan ook altijd zo genieten van 'Van etter tot engel'quote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef AQuila360 het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10978734
Probleemjongeren gaan varen met een boot zodat het weer goedkomt ofzo. Komt een zo'n vader z'n dochter brengen en pekt haar eerst nog even af![]()
Gewoon wonder dat er een hoop tuig rondloopt
Ik zit nu smintjes te kauwen, maar dat zet ook niet echt zoden aan de dijk...quote:Op maandag 17 mei 2010 18:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
In de trein vind je vast nog wel wat aangekoekte kauwgom onder de stoel of broodkorstjes in de afvalbak, maar ik adviseer gewoon op een Metro-krantje te kauwen.
Nee dat wordt hem nu niet... links een jongen met langer haar dan ik en rechts een vrouw van 60 die klinkt als een man en met haar "schatje" beltquote:Op maandag 17 mei 2010 18:24 schreef Poit het volgende:
No smint no kiss, maar je kan overdrijven Babe..
Sssst, dat houdt 'ie liever voor zichquote:Op maandag 17 mei 2010 18:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die Jordy ook. De politie de schuld geven dat hij 1,5 jaar heeft vastgezeten
Cindy krijgt mijn quote of the day. Op 17:00 "Ik ben te makkelijk" en ja dan gaat het ook over seksquote:Op maandag 17 mei 2010 18:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Straks gaat er nog iemand flippen ofzo
Zolang je niet uit je smuigeltje riekt mag het ook zonder hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 18:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee dat wordt hem nu niet... links een jongen met langer haar dan ik en rechts een vrouw van 60 die klinkt als een man en met haar "schatje" belt![]()
Maar als ik met jou wil zoenen moet ik dus een smintje voor je neus eten
Maar ook over een sigaret of kauwgomquote:Op maandag 17 mei 2010 18:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Cindy krijgt mijn quote of the day. Op 17:00 "Ik ben te makkelijk" en ja dan gaat het ook over seks
Clinton had tenminste nog een sigaar, maar agh ze is nog jong, moet nog beetje rekken.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar ook over een sigaret of kauwgom
Waarom is dat intimiderend?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang je niet uit je smuigeltje riekt mag het ook zonder hoor
Bij mij zitten enkel gasten, een veel te hard pratende moslima en een amazone woman tegenover me.. Ze intimideert me een beetje
Ik vond Jordy ook wel sterk op het einde: "het enige wat je kan doen is overboord springen en je bent dood. Klaar. Maar daar heb je niks aan...'quote:Op maandag 17 mei 2010 18:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Cindy krijgt mijn quote of the day. Op 17:00 "Ik ben te makkelijk" en ja dan gaat het ook over seks
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Net een 'Gaming Mouse' gekocht bij de Aldi voor 10 euro
1. Ze noemen het zelf een gamingmousequote:
Jonge ik heb een PREDATORquote:Op maandag 17 mei 2010 18:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
1. Ze noemen het zelf een gamingmouse
2. Er zitten gewichten op. De gemiddelde consumentenmuis heeft dit volgens mij niet.
3. Het ding werkt best aardig.
4. Wat zit je nou te lachen met je Logitech OEM muis van 4 euro kerel?
Moet je All in the Family eens kijken. Exact hetzelfde idee, even groffe humor.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe serie maar hij is wel grof zou nu denk ik niet meer kunnen
Landelijke aanbieding? Bevalt ie? Wil ook best een nieuw muissiequote:Op maandag 17 mei 2010 18:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Net een 'Gaming Mouse' gekocht bij de Aldi voor 10 euro
Tot nu toe bevalt ie zeer goed. Weer zo'n 'laatste stuks' aanbieding. Er lagen er nog 3 of 4. Normaal waren ze 25 euro. Op de vage driver (die in het Pools of Tsjechisch was) na werkt het ding prima. Er zitten gewichten van 5.5gr/stuk bij en hij werkt echt perfect. Na 2 maanden weer 2 knoopjes aan de zijkant voor volgende en vorige pagina, en dat is ZO fucking goedquote:Op maandag 17 mei 2010 19:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Landelijke aanbieding? Bevalt ie? Wil ook best een nieuw muissie
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Tot nu toe bevalt ie zeer goed. Weer zo'n 'laatste stuks' aanbieding. Er lagen er nog 3 of 4. Normaal waren ze 25 euro. Op de vage driver (die in het Pools of Tsjechisch was) na werkt het ding prima. Er zitten gewichten van 5.5gr/stuk bij en hij werkt echt perfect. Na 2 maanden weer 2 knoopjes aan de zijkant voor volgende en vorige pagina, en dat is ZO fucking goed
Oh, en hij heeft tot 1600DPI kracht en verschillende lichtstanden om aan te geven waar ie in staat én een fire button (die zeer onpraktisch in het midden zit)
Oja Archie Bunkerquote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet je All in the Family eens kijken. Exact hetzelfde idee, even groffe humor.
Archie was episch geniaal met zijn vrouw
Jep. Maar dan ben je meteen 60 euro kwijt ofzo.quote:
50 euroquote:Op maandag 17 mei 2010 20:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jep. Maar dan ben je meteen 60 euro kwijt ofzo.
(Voor een simpele gamingmouse ga ik dat echt NOOIT betalen. Totdat ik ergens een MX518 van Logitech kan krijgen (nieuw) voor een goeie prijs. Dat ding heeft het 4 jaar goed gedaan.
Wel eens gedaan ja was tof, ik moet nog 1 level 100% clearen dan heb ik allesquote:Op maandag 17 mei 2010 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
Lennart je moet eens Peggle Peg party spelen dat is tof jong!
Nou en? Dat is fijner dan draadloos. Dat is strontirritant. Vooral omdat je bij sommige muizen in-game last krijgt van het ' centrifuge'-effect (de hele muis flipt in een cirkel rond naar de grond toe)quote:
Ik bestuur met 1 muis 2 computers, als de host computer uit staat wil ik de andere wel kunnen besturen dus is usb omprikken geen probleem, met draadloos wordt dat irritant. En een draad zit me toch nooit in de weg, en opladen is irritant.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou en? Dat is fijner dan draadloos. Dat is strontirritant. Vooral omdat je bij sommige muizen in-game last krijgt van het ' centrifuge'-effect (de hele muis flipt in een cirkel rond naar de grond toe)
DAT was de naam van die stomme toeter. Ik dacht iets met 'vulva'.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb een vuvuzelaEn ik heb genoeg AD-zegeltjes bij elkaar gespaard voor een Plop oranje muts!
Nee, zeg dat het niet zo is!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb een vuvuzelaEn ik heb genoeg AD-zegeltjes bij elkaar gespaard voor een Plop oranje muts!
Jezum flink aan het sparen gegaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef koei het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
DAT was de naam van die stomme toeter. Ik dacht iets met 'vulva'.
Nee, ik heb gewoon alle zegeltjes uit de kranten die weggingen gescheurd. Was vandaag dubbele zegels, dus ik kan twee mutsen op gaan halenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Jezum flink aan het sparen gegaan.![]()
Ben benieuwd wat er dit jaar voor het WK uit de fabriek gaat rollen.
Dus toch Belgquote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef Sigmund666 het volgende:
Gebroeders Ko. Ik heb gezworen dat als ik ze ooit op een zebrapad zie lopen en ik rij auto, ik per ongeluk met 230 door rijd.
Destijds werd dat nummer met die waterscooter echt GRIJS gedraaid in België. Een keer is leuk, maar 4 keer op een uur, 3 maanden lang, NEE!
Dat is toch juist leuk om op te hangen? Ik ga er geen geld aan uitgeven, maar alles wat gratis is hang ik op!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Fallen het volgende:
Ik doe mee met de Sponsor Bingo Loterij, kreeg ik vorige week een pakket thuis met 10 meter oranje vlaggetjes, schmink en een zachte voetbal. Heb alles maar gelijk bij scouting gedumpt, ben ik van die oranje-meuk af.
Maar gebroeders Ko en dergelijke zijn best wel leuk in het juiste café.
Nee, ik ben er destijds met mijn ouders heen verhuist. Mijn vader kon een goeie baan krijgen en het onderwijs in België is toch altijd beter dan het Nederlandse.quote:
Draad is ook fijner, maar het blijft alleen wel veel geld voor een muisquote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou en? Dat is fijner dan draadloos. Dat is strontirritant. Vooral omdat je bij sommige muizen in-game last krijgt van het ' centrifuge'-effect (de hele muis flipt in een cirkel rond naar de grond toe)
Toendertijd voor die MX518 een euro of 45 betaald.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Draad is ook fijner, maar het blijft alleen wel veel geld voor een muis
Een lachend kunstgebit!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |