Wel eens gedaan ja was tof, ik moet nog 1 level 100% clearen dan heb ik allesquote:Op maandag 17 mei 2010 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
Lennart je moet eens Peggle Peg party spelen dat is tof jong!
Nou en? Dat is fijner dan draadloos. Dat is strontirritant. Vooral omdat je bij sommige muizen in-game last krijgt van het ' centrifuge'-effect (de hele muis flipt in een cirkel rond naar de grond toe)quote:
Ik bestuur met 1 muis 2 computers, als de host computer uit staat wil ik de andere wel kunnen besturen dus is usb omprikken geen probleem, met draadloos wordt dat irritant. En een draad zit me toch nooit in de weg, en opladen is irritant.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou en? Dat is fijner dan draadloos. Dat is strontirritant. Vooral omdat je bij sommige muizen in-game last krijgt van het ' centrifuge'-effect (de hele muis flipt in een cirkel rond naar de grond toe)
DAT was de naam van die stomme toeter. Ik dacht iets met 'vulva'.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb een vuvuzelaEn ik heb genoeg AD-zegeltjes bij elkaar gespaard voor een Plop oranje muts!
Nee, zeg dat het niet zo is!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb een vuvuzelaEn ik heb genoeg AD-zegeltjes bij elkaar gespaard voor een Plop oranje muts!
Jezum flink aan het sparen gegaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef koei het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
DAT was de naam van die stomme toeter. Ik dacht iets met 'vulva'.
Nee, ik heb gewoon alle zegeltjes uit de kranten die weggingen gescheurd. Was vandaag dubbele zegels, dus ik kan twee mutsen op gaan halenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Jezum flink aan het sparen gegaan.![]()
Ben benieuwd wat er dit jaar voor het WK uit de fabriek gaat rollen.
Dus toch Belgquote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef Sigmund666 het volgende:
Gebroeders Ko. Ik heb gezworen dat als ik ze ooit op een zebrapad zie lopen en ik rij auto, ik per ongeluk met 230 door rijd.
Destijds werd dat nummer met die waterscooter echt GRIJS gedraaid in België. Een keer is leuk, maar 4 keer op een uur, 3 maanden lang, NEE!
Dat is toch juist leuk om op te hangen? Ik ga er geen geld aan uitgeven, maar alles wat gratis is hang ik op!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Fallen het volgende:
Ik doe mee met de Sponsor Bingo Loterij, kreeg ik vorige week een pakket thuis met 10 meter oranje vlaggetjes, schmink en een zachte voetbal. Heb alles maar gelijk bij scouting gedumpt, ben ik van die oranje-meuk af.
Maar gebroeders Ko en dergelijke zijn best wel leuk in het juiste café.
Nee, ik ben er destijds met mijn ouders heen verhuist. Mijn vader kon een goeie baan krijgen en het onderwijs in België is toch altijd beter dan het Nederlandse.quote:
Draad is ook fijner, maar het blijft alleen wel veel geld voor een muisquote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou en? Dat is fijner dan draadloos. Dat is strontirritant. Vooral omdat je bij sommige muizen in-game last krijgt van het ' centrifuge'-effect (de hele muis flipt in een cirkel rond naar de grond toe)
Toendertijd voor die MX518 een euro of 45 betaald.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Draad is ook fijner, maar het blijft alleen wel veel geld voor een muis
Een lachend kunstgebit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |