Dude, mijn HR-taken waren nu niet bepaald om over naar huis te schrijvenquote:
Happinessquote:
Best wel hequote:
Dunno.. Laffe copy past uit een random topic.quote:
Je moet wel gruwelijk homo zijn als je dat niet mooi vindtquote:
Holy crap, babe van het jaar!quote:
Anmel Aquote:Op maandag 17 mei 2010 17:37 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.tineye.com/sea(...)62421000faabb8e1d560
Hmm ik moet je eerlijk bekennen dat ik nooit echt iets aan te merken had, dus ik ben wel nieuwsgierig naar enkele voorbeeldjes danquote:Op maandag 17 mei 2010 17:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dude, mijn HR-taken waren nu niet bepaald om over naar huis te schrijvenDat gaf ik achter-achter-achter de schermen al aan toen ik nog geen jaar op die positie zat
. Dat PR goed liep is een ander verhaal natuurlijk.
Hmm van voren iets minder interessant, but stillquote:Op maandag 17 mei 2010 17:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Anmel A
lekker nietszeggend
http://hosted.met-art.com/Trial_met-art_as_306_284/?pa=1002735 komt dus van deze site oorspronnkelijk
Ja, uhm, liever niet hierquote:Op maandag 17 mei 2010 17:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmm ik moet je eerlijk bekennen dat ik nooit echt iets aan te merken had, dus ik ben wel nieuwsgierig naar enkele voorbeeldjes dan
Het is niet dezelfde meid. Wat je ziet is gewoon trial van die pronsitequote:Op maandag 17 mei 2010 17:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmm van voren iets minder interessant, but still
Mijn PM-box staat altijd openquote:Op maandag 17 mei 2010 17:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, uhm, liever niet hierIk ben zo lek als een mandje, maar ik heb ook grenzen.
quote:
En dan als titel face palmquote:
Waarschijnlijk : Daaaaaaamnnnnnquote:
quote:
Hoezoquote:Op maandag 17 mei 2010 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat Danny echt heel erg dom is en een onzettend grote bek heeft. Het is grappig om te zien hoe ontzettend belachelijk hij zichzelf altijd weet te maken.
Friday toch? Of After Friday? Of Friday after next?quote:
Next Friday.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Friday toch? Of After Friday? Of Friday after next?
Wist niet meer zeker welke van de 3quote:
It's a way of lifequote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef GameBabe het volgende:
Samenvatting van de dag: Games, muziek, klaarkomende vrouwen, naakte vrouwen, gezeik op fok...![]()
Middag boys
Het is ook echt zo'n Anitaquote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef AQuila360 het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10978734
Probleemjongeren gaan varen met een boot zodat het weer goedkomt ofzo. Komt een zo'n vader z'n dochter brengen en pekt haar eerst nog even af![]()
Gewoon wonder dat er een hoop tuig rondloopt
Iddquote:
Waar naakte vrouwen? Waar klaarkomende vrouwen? Volgens mij heb jij een leukere dag gehad dan ik vandaagquote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef GameBabe het volgende:
Samenvatting van de dag: Games, muziek, klaarkomende vrouwen, naakte vrouwen, gezeik op fok...![]()
Middag boys
Inderdaadquote:
Die Jordy ook. De politie de schuld geven dat hij 1,5 jaar heeft vastgezetenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd![]()
Maar wel meteen duidelijk waar ze het vandaan heeft
Hier in het topic...quote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar naakte vrouwen? Waar klaarkomende vrouwen? Volgens mij heb jij een leukere dag gehad dan ik vandaag
In de trein vind je vast nog wel wat aangekoekte kauwgom onder de stoel of broodkorstjes in de afvalbak, maar ik adviseer gewoon op een Metro-krantje te kauwen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik heb honger en ik ben nog laaaang niet thuis....
Straks gaat er nog iemand flippen ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 18:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die Jordy ook. De politie de schuld geven dat hij 1,5 jaar heeft vastgezeten
ik had ook trek, maar een harinkje was goed genoegquote:
Jenny is nu al de ster van het programma. Altijd leuk dit soort dingen. Kan ook altijd zo genieten van 'Van etter tot engel'quote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef AQuila360 het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10978734
Probleemjongeren gaan varen met een boot zodat het weer goedkomt ofzo. Komt een zo'n vader z'n dochter brengen en pekt haar eerst nog even af![]()
Gewoon wonder dat er een hoop tuig rondloopt
Ik zit nu smintjes te kauwen, maar dat zet ook niet echt zoden aan de dijk...quote:Op maandag 17 mei 2010 18:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
In de trein vind je vast nog wel wat aangekoekte kauwgom onder de stoel of broodkorstjes in de afvalbak, maar ik adviseer gewoon op een Metro-krantje te kauwen.
Nee dat wordt hem nu niet... links een jongen met langer haar dan ik en rechts een vrouw van 60 die klinkt als een man en met haar "schatje" beltquote:Op maandag 17 mei 2010 18:24 schreef Poit het volgende:
No smint no kiss, maar je kan overdrijven Babe..
Sssst, dat houdt 'ie liever voor zichquote:Op maandag 17 mei 2010 18:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die Jordy ook. De politie de schuld geven dat hij 1,5 jaar heeft vastgezeten
Cindy krijgt mijn quote of the day. Op 17:00 "Ik ben te makkelijk" en ja dan gaat het ook over seksquote:Op maandag 17 mei 2010 18:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Straks gaat er nog iemand flippen ofzo
Zolang je niet uit je smuigeltje riekt mag het ook zonder hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 18:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee dat wordt hem nu niet... links een jongen met langer haar dan ik en rechts een vrouw van 60 die klinkt als een man en met haar "schatje" belt![]()
Maar als ik met jou wil zoenen moet ik dus een smintje voor je neus eten
Maar ook over een sigaret of kauwgomquote:Op maandag 17 mei 2010 18:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Cindy krijgt mijn quote of the day. Op 17:00 "Ik ben te makkelijk" en ja dan gaat het ook over seks
Clinton had tenminste nog een sigaar, maar agh ze is nog jong, moet nog beetje rekken.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar ook over een sigaret of kauwgom
Waarom is dat intimiderend?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang je niet uit je smuigeltje riekt mag het ook zonder hoor
Bij mij zitten enkel gasten, een veel te hard pratende moslima en een amazone woman tegenover me.. Ze intimideert me een beetje
Ik vond Jordy ook wel sterk op het einde: "het enige wat je kan doen is overboord springen en je bent dood. Klaar. Maar daar heb je niks aan...'quote:Op maandag 17 mei 2010 18:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Cindy krijgt mijn quote of the day. Op 17:00 "Ik ben te makkelijk" en ja dan gaat het ook over seks
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Net een 'Gaming Mouse' gekocht bij de Aldi voor 10 euro
1. Ze noemen het zelf een gamingmousequote:
Jonge ik heb een PREDATORquote:Op maandag 17 mei 2010 18:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
1. Ze noemen het zelf een gamingmouse
2. Er zitten gewichten op. De gemiddelde consumentenmuis heeft dit volgens mij niet.
3. Het ding werkt best aardig.
4. Wat zit je nou te lachen met je Logitech OEM muis van 4 euro kerel?
Moet je All in the Family eens kijken. Exact hetzelfde idee, even groffe humor.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe serie maar hij is wel grof zou nu denk ik niet meer kunnen
Landelijke aanbieding? Bevalt ie? Wil ook best een nieuw muissiequote:Op maandag 17 mei 2010 18:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Net een 'Gaming Mouse' gekocht bij de Aldi voor 10 euro
Tot nu toe bevalt ie zeer goed. Weer zo'n 'laatste stuks' aanbieding. Er lagen er nog 3 of 4. Normaal waren ze 25 euro. Op de vage driver (die in het Pools of Tsjechisch was) na werkt het ding prima. Er zitten gewichten van 5.5gr/stuk bij en hij werkt echt perfect. Na 2 maanden weer 2 knoopjes aan de zijkant voor volgende en vorige pagina, en dat is ZO fucking goedquote:Op maandag 17 mei 2010 19:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Landelijke aanbieding? Bevalt ie? Wil ook best een nieuw muissie
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Tot nu toe bevalt ie zeer goed. Weer zo'n 'laatste stuks' aanbieding. Er lagen er nog 3 of 4. Normaal waren ze 25 euro. Op de vage driver (die in het Pools of Tsjechisch was) na werkt het ding prima. Er zitten gewichten van 5.5gr/stuk bij en hij werkt echt perfect. Na 2 maanden weer 2 knoopjes aan de zijkant voor volgende en vorige pagina, en dat is ZO fucking goed
Oh, en hij heeft tot 1600DPI kracht en verschillende lichtstanden om aan te geven waar ie in staat én een fire button (die zeer onpraktisch in het midden zit)
Oja Archie Bunkerquote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet je All in the Family eens kijken. Exact hetzelfde idee, even groffe humor.
Archie was episch geniaal met zijn vrouw
Jep. Maar dan ben je meteen 60 euro kwijt ofzo.quote:
50 euroquote:Op maandag 17 mei 2010 20:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jep. Maar dan ben je meteen 60 euro kwijt ofzo.
(Voor een simpele gamingmouse ga ik dat echt NOOIT betalen. Totdat ik ergens een MX518 van Logitech kan krijgen (nieuw) voor een goeie prijs. Dat ding heeft het 4 jaar goed gedaan.
Wel eens gedaan ja was tof, ik moet nog 1 level 100% clearen dan heb ik allesquote:Op maandag 17 mei 2010 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
Lennart je moet eens Peggle Peg party spelen dat is tof jong!
Nou en? Dat is fijner dan draadloos. Dat is strontirritant. Vooral omdat je bij sommige muizen in-game last krijgt van het ' centrifuge'-effect (de hele muis flipt in een cirkel rond naar de grond toe)quote:
Ik bestuur met 1 muis 2 computers, als de host computer uit staat wil ik de andere wel kunnen besturen dus is usb omprikken geen probleem, met draadloos wordt dat irritant. En een draad zit me toch nooit in de weg, en opladen is irritant.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou en? Dat is fijner dan draadloos. Dat is strontirritant. Vooral omdat je bij sommige muizen in-game last krijgt van het ' centrifuge'-effect (de hele muis flipt in een cirkel rond naar de grond toe)
DAT was de naam van die stomme toeter. Ik dacht iets met 'vulva'.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb een vuvuzelaEn ik heb genoeg AD-zegeltjes bij elkaar gespaard voor een Plop oranje muts!
Nee, zeg dat het niet zo is!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef koei het volgende:
Zo, ik heb een vuvuzelaEn ik heb genoeg AD-zegeltjes bij elkaar gespaard voor een Plop oranje muts!
Jezum flink aan het sparen gegaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef koei het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
DAT was de naam van die stomme toeter. Ik dacht iets met 'vulva'.
Nee, ik heb gewoon alle zegeltjes uit de kranten die weggingen gescheurd. Was vandaag dubbele zegels, dus ik kan twee mutsen op gaan halenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Jezum flink aan het sparen gegaan.![]()
Ben benieuwd wat er dit jaar voor het WK uit de fabriek gaat rollen.
Dus toch Belgquote:Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef Sigmund666 het volgende:
Gebroeders Ko. Ik heb gezworen dat als ik ze ooit op een zebrapad zie lopen en ik rij auto, ik per ongeluk met 230 door rijd.
Destijds werd dat nummer met die waterscooter echt GRIJS gedraaid in België. Een keer is leuk, maar 4 keer op een uur, 3 maanden lang, NEE!
Dat is toch juist leuk om op te hangen? Ik ga er geen geld aan uitgeven, maar alles wat gratis is hang ik op!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Fallen het volgende:
Ik doe mee met de Sponsor Bingo Loterij, kreeg ik vorige week een pakket thuis met 10 meter oranje vlaggetjes, schmink en een zachte voetbal. Heb alles maar gelijk bij scouting gedumpt, ben ik van die oranje-meuk af.
Maar gebroeders Ko en dergelijke zijn best wel leuk in het juiste café.
Nee, ik ben er destijds met mijn ouders heen verhuist. Mijn vader kon een goeie baan krijgen en het onderwijs in België is toch altijd beter dan het Nederlandse.quote:
Draad is ook fijner, maar het blijft alleen wel veel geld voor een muisquote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou en? Dat is fijner dan draadloos. Dat is strontirritant. Vooral omdat je bij sommige muizen in-game last krijgt van het ' centrifuge'-effect (de hele muis flipt in een cirkel rond naar de grond toe)
Toendertijd voor die MX518 een euro of 45 betaald.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Draad is ook fijner, maar het blijft alleen wel veel geld voor een muis
Een lachend kunstgebit!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |