Hoezoquote:Op maandag 17 mei 2010 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat Danny echt heel erg dom is en een onzettend grote bek heeft. Het is grappig om te zien hoe ontzettend belachelijk hij zichzelf altijd weet te maken.
Friday toch? Of After Friday? Of Friday after next?quote:
Next Friday.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Friday toch? Of After Friday? Of Friday after next?
Wist niet meer zeker welke van de 3quote:
It's a way of lifequote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef GameBabe het volgende:
Samenvatting van de dag: Games, muziek, klaarkomende vrouwen, naakte vrouwen, gezeik op fok...![]()
Middag boys
Het is ook echt zo'n Anitaquote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef AQuila360 het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10978734
Probleemjongeren gaan varen met een boot zodat het weer goedkomt ofzo. Komt een zo'n vader z'n dochter brengen en pekt haar eerst nog even af![]()
Gewoon wonder dat er een hoop tuig rondloopt
Iddquote:
Waar naakte vrouwen? Waar klaarkomende vrouwen? Volgens mij heb jij een leukere dag gehad dan ik vandaagquote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef GameBabe het volgende:
Samenvatting van de dag: Games, muziek, klaarkomende vrouwen, naakte vrouwen, gezeik op fok...![]()
Middag boys
Inderdaadquote:
Die Jordy ook. De politie de schuld geven dat hij 1,5 jaar heeft vastgezetenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd![]()
Maar wel meteen duidelijk waar ze het vandaan heeft
Hier in het topic...quote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar naakte vrouwen? Waar klaarkomende vrouwen? Volgens mij heb jij een leukere dag gehad dan ik vandaag
In de trein vind je vast nog wel wat aangekoekte kauwgom onder de stoel of broodkorstjes in de afvalbak, maar ik adviseer gewoon op een Metro-krantje te kauwen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik heb honger en ik ben nog laaaang niet thuis....
Straks gaat er nog iemand flippen ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 18:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die Jordy ook. De politie de schuld geven dat hij 1,5 jaar heeft vastgezeten
ik had ook trek, maar een harinkje was goed genoegquote:
Jenny is nu al de ster van het programma. Altijd leuk dit soort dingen. Kan ook altijd zo genieten van 'Van etter tot engel'quote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef AQuila360 het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=10978734
Probleemjongeren gaan varen met een boot zodat het weer goedkomt ofzo. Komt een zo'n vader z'n dochter brengen en pekt haar eerst nog even af![]()
Gewoon wonder dat er een hoop tuig rondloopt
Ik zit nu smintjes te kauwen, maar dat zet ook niet echt zoden aan de dijk...quote:Op maandag 17 mei 2010 18:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
In de trein vind je vast nog wel wat aangekoekte kauwgom onder de stoel of broodkorstjes in de afvalbak, maar ik adviseer gewoon op een Metro-krantje te kauwen.
Nee dat wordt hem nu niet... links een jongen met langer haar dan ik en rechts een vrouw van 60 die klinkt als een man en met haar "schatje" beltquote:Op maandag 17 mei 2010 18:24 schreef Poit het volgende:
No smint no kiss, maar je kan overdrijven Babe..
Sssst, dat houdt 'ie liever voor zichquote:Op maandag 17 mei 2010 18:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die Jordy ook. De politie de schuld geven dat hij 1,5 jaar heeft vastgezeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |