Cindy krijgt mijn quote of the day. Op 17:00 "Ik ben te makkelijk" en ja dan gaat het ook over seksquote:Op maandag 17 mei 2010 18:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Straks gaat er nog iemand flippen ofzo
Zolang je niet uit je smuigeltje riekt mag het ook zonder hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 18:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee dat wordt hem nu niet... links een jongen met langer haar dan ik en rechts een vrouw van 60 die klinkt als een man en met haar "schatje" belt![]()
Maar als ik met jou wil zoenen moet ik dus een smintje voor je neus eten
Maar ook over een sigaret of kauwgomquote:Op maandag 17 mei 2010 18:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Cindy krijgt mijn quote of the day. Op 17:00 "Ik ben te makkelijk" en ja dan gaat het ook over seks
Clinton had tenminste nog een sigaar, maar agh ze is nog jong, moet nog beetje rekken.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar ook over een sigaret of kauwgom
Waarom is dat intimiderend?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang je niet uit je smuigeltje riekt mag het ook zonder hoor
Bij mij zitten enkel gasten, een veel te hard pratende moslima en een amazone woman tegenover me.. Ze intimideert me een beetje
Ik vond Jordy ook wel sterk op het einde: "het enige wat je kan doen is overboord springen en je bent dood. Klaar. Maar daar heb je niks aan...'quote:Op maandag 17 mei 2010 18:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Cindy krijgt mijn quote of the day. Op 17:00 "Ik ben te makkelijk" en ja dan gaat het ook over seks
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Net een 'Gaming Mouse' gekocht bij de Aldi voor 10 euro
1. Ze noemen het zelf een gamingmousequote:
Jonge ik heb een PREDATORquote:Op maandag 17 mei 2010 18:58 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
1. Ze noemen het zelf een gamingmouse
2. Er zitten gewichten op. De gemiddelde consumentenmuis heeft dit volgens mij niet.
3. Het ding werkt best aardig.
4. Wat zit je nou te lachen met je Logitech OEM muis van 4 euro kerel?
Moet je All in the Family eens kijken. Exact hetzelfde idee, even groffe humor.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe serie maar hij is wel grof zou nu denk ik niet meer kunnen
Landelijke aanbieding? Bevalt ie? Wil ook best een nieuw muissiequote:Op maandag 17 mei 2010 18:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Zo. Net een 'Gaming Mouse' gekocht bij de Aldi voor 10 euro
Tot nu toe bevalt ie zeer goed. Weer zo'n 'laatste stuks' aanbieding. Er lagen er nog 3 of 4. Normaal waren ze 25 euro. Op de vage driver (die in het Pools of Tsjechisch was) na werkt het ding prima. Er zitten gewichten van 5.5gr/stuk bij en hij werkt echt perfect. Na 2 maanden weer 2 knoopjes aan de zijkant voor volgende en vorige pagina, en dat is ZO fucking goedquote:Op maandag 17 mei 2010 19:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Landelijke aanbieding? Bevalt ie? Wil ook best een nieuw muissie
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Tot nu toe bevalt ie zeer goed. Weer zo'n 'laatste stuks' aanbieding. Er lagen er nog 3 of 4. Normaal waren ze 25 euro. Op de vage driver (die in het Pools of Tsjechisch was) na werkt het ding prima. Er zitten gewichten van 5.5gr/stuk bij en hij werkt echt perfect. Na 2 maanden weer 2 knoopjes aan de zijkant voor volgende en vorige pagina, en dat is ZO fucking goed
Oh, en hij heeft tot 1600DPI kracht en verschillende lichtstanden om aan te geven waar ie in staat én een fire button (die zeer onpraktisch in het midden zit)
Oja Archie Bunkerquote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet je All in the Family eens kijken. Exact hetzelfde idee, even groffe humor.
Archie was episch geniaal met zijn vrouw
Jep. Maar dan ben je meteen 60 euro kwijt ofzo.quote:
50 euroquote:Op maandag 17 mei 2010 20:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jep. Maar dan ben je meteen 60 euro kwijt ofzo.
(Voor een simpele gamingmouse ga ik dat echt NOOIT betalen. Totdat ik ergens een MX518 van Logitech kan krijgen (nieuw) voor een goeie prijs. Dat ding heeft het 4 jaar goed gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |