Moggelquote:Op maandag 17 mei 2010 10:16 schreef Reintji het volgende:
Mogguh
Denk dat ik vrijdag ziek ben als het zo doorgaat, komt opzich wel goed uit. Dan komt RDRquote:Op maandag 17 mei 2010 09:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Is ook lekker als het langzaam aan verspreid wordt onder de afdeling.
Hier is gelukkig niemand ziek, alleen ik last van gedeeltelijk dichte neus. Flink snuiven zal helpen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk dat ik vrijdag ziek ben als het zo doorgaat, komt opzich wel goed uit. Dan komt RDR
Die verdomde raketgeleerden ook altijd.... (of wat voor figuren werken er daar? Raketbrandstofgeleerden? Raketbougiesgeleerden?)quote:Op maandag 17 mei 2010 10:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben ook strontverkouden met koppijn en spierpijn overal. Maar fuck it, ik kan gewoon werken
Hier op het werk zijn ook alweer 4 mietjes ziek
Hij werkt in een scootergaragequote:Op maandag 17 mei 2010 10:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die verdomde raketgeleerden ook altijd.... (of wat voor figuren werken er daar? Raketbrandstofgeleerden? Raketbougiesgeleerden?)
Helaas heb ik de ruimte er niet voor anders had ik al zo'n unit gehad.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:14 schreef Nebo het volgende:
[..]
Geen waskamertje in huis of iets dergelijks waar je zo'n zak kan ophangen? Die dingen zijn heilig![]()
Ik ga weer naar huis, ik merk nu al dat ik geen hele dag vol kan houden en zat in de bus echt tegen overgeven aan (godzijdank ging het goed)
Werkt niet, ik moet echt de controller of de afstandsbediening hebbenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Helaas heb ik de ruimte er niet voor anders had ik al zo'n unit gehad.
Zoiets: [ afbeelding ]
U zegt wat?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:44 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Werkt niet, ik moet echt de controller of de afstandsbediening hebben
Groot gemis voor de heavy metal scene.quote:
Chemisch ingenieurs en Werkbouwtuigquote:Op maandag 17 mei 2010 10:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die verdomde raketgeleerden ook altijd.... (of wat voor figuren werken er daar? Raketbrandstofgeleerden? Raketbougiesgeleerden?)
Het bewijs dat er geen God bestaat: Dio, Jimi Hendrix, Johnny Cash, allemaal dood, terwijl P. Diddy, Kei$ha en Lady Gaga maar door blijven ademenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Gisteren om 4 uur 's nachts Alan Wake uitgespeeld, wat een spel
Snap alleen geen tiet van het einde
Oh, en Dio
Die zijn ook zo'n 40 jaar jonger en hebben nog vele kilo's drugs te gaan voordat ze dezelfde hoeveelheid hebben binnengekregen als bovengenoemdenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het bewijs dat er geen God bestaat: Dio, Jimi Hendrix, Johnny Cash, allemaal dood, terwijl P. Diddy, Kei$ha en Lady Gaga maar door blijven ademen
Dat betekent niet dat ze niet gewoon even een mooi tuintje op de buik kunnen krijgen.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die zijn ook zo'n 40 jaar jonger en hebben nog vele kilo's drugs te gaan voordat ze dezelfde hoeveelheid hebben binnengekregen als bovengenoemden
Kan ook doen alsof er niks is, maar dit is al 2 weken aan de gangquote:Op maandag 17 mei 2010 10:27 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben ook strontverkouden met koppijn en spierpijn overal. Maar fuck it, ik kan gewoon werken
Hier op het werk zijn ook alweer 4 mietjes ziek
Nee man, moet ook nog een vriendin tevreden houdenquote:
Muzikaal gezien eens, maar Dio was 67, Cash was 71 en dat zijn redelijk respectabele leeftijden.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het bewijs dat er geen God bestaat: Dio, Jimi Hendrix, Johnny Cash, allemaal dood, terwijl P. Diddy, Kei$ha en Lady Gaga maar door blijven ademen
quote:
Owh absoluut, het zijn zeker respectabele leeftijden, maar hoe meer van dat soort gasten wegvallen, hoe meer de dertien-in-een-dozijn-meuk de overhand krijgt.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Muzikaal gezien eens, maar Dio was 67, Cash was 71 en dat zijn redelijk respectabele leeftijden.
Neemt niet weg dat ik ook liever bij Dio zou staan dan ooit naar die andere troep te moeten luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |