Het is echt een zwaar vertekend beeld. Fallout boy staat bij mij op nummer 2 maar alleen maar omdat ik de CD een keer heb geluisterd, die op repeat gezet, verstrerker op de PS3 en de hele dag zitten gamen terwijl Winamp netjes alles afspeeldequote:Op maandag 17 mei 2010 12:59 schreef Tain het volgende:
Dat je serieus ook je last.fm plugin aan hebt staan als je Rihanna luistert...
Voor de mensen zonder internetverbinding, maar ze willen niet meteen twee discs uitbrengen want straks verkoopt het helemaal niet....quote:Op maandag 17 mei 2010 13:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een faal
Waarom brengen ze een expansion pack uit voor Borderlands met 2 stuks DLC, terwijl er net nieuwe DLC uit is?
FUU- is de naam cranium al takenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:04 schreef CraniuM het volgende:
ohja moet ook maar weer eens een Last.fm profiel maken ik heb de mijne perongeluk verwijderd
Geintjequote:Op maandag 17 mei 2010 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Haha Ross, en je wou nog wel een PS3 lenen
AQ, Heavy Rain is stoer, alleen kom ik er weer achter dat ik hem nog niet eens 4 uur gespeeld heb
Logisch, nu kunnen ze het twee keer verkopen!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Ja okay, maar waarom niet alles op één DVD ?
The Secret Armory of General Knox staat er nog niet eens op, en binnen een half jaar komen ze natuurlijk opeens met een Borderlands: GOTY-versie met 3D
Bovendien is de pack duurder dan wanneer je hem via internet binnenhaalt, zo heb ik vernomenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een faal
Waarom brengen ze een expansion pack uit voor Borderlands met 2 stuks DLC, terwijl er net nieuwe DLC uit is?
Zoals wel meer spellen ofnietquote:Op maandag 17 mei 2010 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
AQ, Heavy Rain is stoer, alleen kom ik er weer achter dat ik hem nog niet eens 4 uur gespeeld heb
Zondequote:Op maandag 17 mei 2010 13:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben in Episode 3 van Alan Wake en ik begin hem nu al repetitief te vinden
Inderdaad. Ik had het eerder een topdeal gevonden als ze General Knox er voor 19.95 bij hadden gedaan.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Bovendien is de pack duurder dan wanneer je hem via internet binnenhaalt, zo heb ik vernomen
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:53 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben in Episode 3 van Alan Wake en ik begin hem nu al repetitief te vinden
Ik had niet verwacht dat Borderlands zo tof zou zijn eigenlijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:00 schreef lkb9000 het volgende:
Misschien stop ik Borderlands er zo wel in
Maar misschien ook wel GTA:TBOGT
Of Mass Effect 2
quote:
Zeker een toffe game ja, voor 18eu bij zavvi gehaaldquote:Op maandag 17 mei 2010 14:03 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat Borderlands zo tof zou zijn eigenlijk.
(Ik kocht hem voor 25 euro bij Bart Smit) Grafisch is het spel erg stoer. De cartoony stijl staat me wel aan, net als de RPG-achtige gameplay op zich .
Een game gebaseerd op een kiddy-friendly cartoon-versie van de Marvel-helden kinderlijk? NOOOOOOOOO!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Tain het volgende:
Deze grafische stijl vind ik ook wel wat hebben al is het wel heel erg kinderlijk
Inderdaad wel leuk ja, maar de kinderlijke characters doet het lijken op een geanimeerde nickelodeon seriequote:Op maandag 17 mei 2010 14:12 schreef Tain het volgende:
Deze grafische stijl vind ik ook wel wat hebben al is het wel heel erg kinderlijk
Dat is net als die shooter waarvan ik de naam kwijt ben die vroeger in veel arcadehalletjes stond. Moest je met zo'n gun mannetjes neerknallen. Was ook zo'n stuk dat je rijdende wagens neer moest halen. Die straat had echt fucking veel National Stamp Companiesquote:Op maandag 17 mei 2010 14:04 schreef Rossdale het volgende:
Het is zoveel hetzelfde... Huppel door het bos en knal 3 mannetjes af, huppel 10 meter verder, schiet weer iemand af, huppel nog een stukje, start generator en schuil in het licht, and repeat. Daarna ben je het bos uit, heb je wat gebeurtenissen in het ligt en hopla je bevind je weer in het bos.
En hoe belachelijk veel houtzagerijen heeft het stadje wel niet?
Dat is het dus ook. Enige serie die ik nooit verder heb gekeken dan 5 aflevering wegens te lame en te kiddy.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Inderdaad wel leuk ja, maar de kinderlijke characters doet het lijken op een geanimeerde nickelodeon serie
Heb volgens mij 1 aflevering ervan gekeken en echt gigantisch kut ja..quote:Op maandag 17 mei 2010 14:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is het dus ook. Enige serie die ik nooit verder heb gekeken dan 5 aflevering wegens te lame en te kiddy.
Dat stond er niet bij in het games.fok nieuwsberichtquote:Op maandag 17 mei 2010 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Een game gebaseerd op een kiddy-friendly cartoon-versie van de Marvel-helden kinderlijk? NOOOOOOOOO!!!
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb volgens mij 1 aflevering ervan gekeken en echt gigantisch kut ja..
Ugly Americans is trouwens best entertaining om naar te kijken
Nog bedankt daarvoor Rossjeflossje.
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:17 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is net als die shooter waarvan ik de naam kwijt ben die vroeger in veel arcadehalletjes stond. Moest je met zo'n gun mannetjes neerknallen. Was ook zo'n stuk dat je rijdende wagens neer moest halen. Die straat had echt fucking veel National Stamp Companies
Vanaf 04:00
De serie heeft ook nog eens de slechtste stemacteurs aller tijden. Wolverine die als een kind van 6 klinkt. Die kerel is een eindlevel bonusbaas en heeft derhalve juist GEEN stem van een 6-jarige.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb volgens mij 1 aflevering ervan gekeken en echt gigantisch kut ja..
Ugly Americans is trouwens best entertaining om naar te kijken
Nog bedankt daarvoor Rossjeflossje.
Hier ook met MGS4. PS3 is het denk ik niet voor mijquote:Op maandag 17 mei 2010 12:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat heb ik met MGS4. HR daarentegen heb ik wel uitgespeeld, alleen platinum halen is voor als ik er weer zin in heb.
Mooie GIFquote:
wil je hem kopen ofzo? Ja teveel spellen, te weinig tijd. En wou ook nog Skate 3 gaan halenquote:Op maandag 17 mei 2010 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zoals wel meer spellen ofnietIk zou wel Alan Wake uitspelen voordat je aan RDR begint!
Hihi een spelfoutjequote:Op maandag 17 mei 2010 14:04 schreef Rossdale het volgende:
Het is zoveel hetzelfde... Huppel door het bos en knal 3 mannetjes af, huppel 10 meter verder, schiet weer iemand af, huppel nog een stukje, start generator en schuil in het licht, and repeat. Daarna ben je het bos uit, heb je wat gebeurtenissen in het ligt en hopla je bevind je weer in het bos.
En hoe belachelijk veel houtzagerijen heeft het stadje wel niet?
Die van mij gaat eventueel ook de deur uit als ik bijna genoeg geld heb voor een Canon 7Dquote:Op maandag 17 mei 2010 14:46 schreef Sigmund666 het volgende:
PS3 moet meer bazige exclusives krijgen. Wil hem echt binnen een maandje of wat de deur uitmikken.
(Koop ik voor het geld wel een blurayspeler)
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:46 schreef Sigmund666 het volgende:
PS3 moet meer bazige exclusives krijgen. Wil hem echt binnen een maandje of wat de deur uitmikken.
(Koop ik voor het geld wel een blurayspeler)
o-facequote:
4e van boven, 2e van rechts.... ligt ze nou te schijten?quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
4e van boven, 2e van rechts.... ligt ze nou te schijten?
Kniebeschermers?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:50 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Kniebeschermers met ducttape?
Nee maar ik gok dat wel die uitgang in gebruik is jaquote:Op maandag 17 mei 2010 14:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
4e van boven, 2e van rechts.... ligt ze nou te schijten?
Ohhh ze heeft kniebeschermers aanquote:Op maandag 17 mei 2010 14:50 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Kniebeschermers met ducttape?
Katten blijven hilarischquote:
Fixedquote:
Narcistquote:
Ik help je gewoonquote:
Alleen zit er geen grote neger in mequote:Op maandag 17 mei 2010 15:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Poit is zo kleurig en divers als een van de sweaters die Bill Cosby in zijn eigen serie altijd droeg
quote:
Bubba heet hij toch?quote:
Sinds jij gewoon blank bent.quote:
Neen want jij hebt de special edtion toch? Alleen Jammer voor het verhaal als je hem maar half speeltquote:Op maandag 17 mei 2010 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wil je hem kopen ofzo? Ja teveel spellen, te weinig tijd. En wou ook nog Skate 3 gaan halen.
Weet je dat zekerquote:
Waarschijnlijk wel. Zo wist Freddy Mercury van Queen ook tot aan zijn dood te verhullen dat ie homo was.quote:
Ik wou al typen dat die met die euro/gulden gedoe ook van die onzin aan het praten was. Maar daar ging dit dus overquote:Op maandag 17 mei 2010 15:42 schreef Tain het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/385473
Die reacties van Danny
Ik snap echt dat gezeik op de euro niet, vind het echt vet relaxed dat ik in Europa niet meer hoef om te rekenen om te kijken hoe duur iets is!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:42 schreef Tain het volgende:
Die reacties van Danny
Dannyquote:Op maandag 17 mei 2010 @ 15:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zo. Ze vinden het zeker ook vreselijk dat er geen zoethout meer is voor een cent, 16 weken Panorama voor 1.25 gulden of limonade voor 2 stuivers?
Trouwens, dat JIJ je kinderen nooit oud geld hebt laten zien is niet ONZE schuld![]()
"Kijk jongens, en dit is nou een rijksdaalder!"
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik snap echt dat gezeik op de euro niet, vind het echt vet relaxed dat ik in Europa niet meer hoef om te rekenen om te kijken hoe duur iets is!
Idd. Dat onhandige gekut vroeger altijd. Ging ik vanuit België een dag naar Maastricht, moest ik altijd naar het fucking GWK om Franken in te wisselen voor Guldensquote:Op maandag 17 mei 2010 15:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik snap echt dat gezeik op de euro niet, vind het echt vet relaxed dat ik in Europa niet meer hoef om te rekenen om te kijken hoe duur iets is!
Buiten dat, de euro geeft ons een uitstekende uitgangspositie op de internationale markt. Dat die munt nu in elkaar aan het klappen is, is niet de schuld van de euro, maar van het beleid erom heen, of liever, het gebrek aan.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, nadenken is niet altijd vereist blijkt maar weer. Engeland als voorbeeld noemen van hoe het kan zonder de euro, Engeland, het land met de gigantische tekorten dat enorm leidt onder de huidige recessie.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:42 schreef Tain het volgende:
Die reacties van Danny
Exactly. Gisteren bij Buitenhof was Guy Verhofstadt te gast en die gaf goed aan hoe Europa sterk uit deze crisis kan komen. Vier maatregelen die getroffen moeten worden, waardoor problemen als nu niet meer voor kunnen komen.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Buiten dat, de euro geeft ons een uitstekende uitgangspositie op de internationale markt. Dat die munt nu in elkaar aan het klappen is, is niet de schuld van de euro, maar van het beleid erom heen, of liever, het gebrek aan.
"Mensen, we spreken af dat het begrotingstekort niet meer dan 1 procent mag zijn!"
Duitsland & Frankrijk: "Ja, hey fuck dat."
Europa: "OK..."
Dat soort ongein, flikker ff een eind op zeg.
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, nadenken is niet altijd vereist blijkt maar weer. Engeland als voorbeeld noemen van hoe het kan zonder de euro, Engeland, het land met de gigantische tekorten dat enorm leidt onder de huidige recessie.
Nee, maar ik zou op die manier Danny stangen en dat alleen al was het waardquote:Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
op de gulden doen was ook niet nodig Morthill
Okequote:Op maandag 17 mei 2010 15:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou op die manier Danny stangen en dat alleen al was het waard
Danny stangen ist krieg!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou op die manier Danny stangen en dat alleen al was het waard
quote:Op zondag 16 mei 2010 @ 16:57 schreef Danny het volgende:
Disney is toch dat bedrijf dat continu werk van anderen herkauwt en vervolgens keihard 'haar' intellectuele eigendom beschermt?
Heb 'm trouwens vandaag voor de kinderen gedownload. Ben benieuwd wat ze ervan vinden
quote:Op zondag 16 mei 2010 @ 17:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gedownload nog wel. Lekker demonstratief klinkt dat toch Danny
Hehequote:
Omdat het kan.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hehe![]()
Maar waarom willen jullie hem allemaal stangen
Omdat Danny echt heel erg dom is en een onzettend grote bek heeft. Het is grappig om te zien hoe ontzettend belachelijk hij zichzelf altijd weet te maken.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hehe![]()
Maar waarom willen jullie hem allemaal stangen
Ik weet dat we er twee hadden aangenomen waarvan één hoofd PR-persoon. Van de tweede heb ik eigenlijk vrijwel niks vernomen, maar we hebben wel nog wat extra kracht nodig op dat gebied.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:32 schreef Rossdale het volgende:
Waarom is FOK!games eigenlijk alweer op zoek naar een nieuwe PR-man? Is één van de twee alweer gestopt?
Dat gaat bans opleverenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:42 schreef Tain het volgende:
Die reacties van Danny
Je bent belgquote:Op maandag 17 mei 2010 15:54 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Dat onhandige gekut vroeger altijd. Ging ik vanuit België een dag naar Maastricht, moest ik altijd naar het fucking GWK om Franken in te wisselen voor Guldens
Maar over downloads praten mag nietquote:
Hypocrisie is niks nieuws. Danny juicht altijd downloaden tegemoet en gaat standaard in tegen zijn eigen policy. Maar dat is al jaren zo. Kan ik me niet druk over maken eigenlijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar over downloads praten mag niet. Nee dan moeten de mods teveel links weghalen
als je ook kijkt naar die discussie gulden/euro. Hij geeft alleen maar drogredenen, geen enkel inhoudelijk argumentquote:Op maandag 17 mei 2010 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat Danny echt heel erg dom is en een onzettend grote bek heeft. Het is grappig om te zien hoe ontzettend belachelijk hij zichzelf altijd weet te maken.
Hoezo zoog jij stierenkloten?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:04 schreef Morthill het volgende:
Ik vraag me plots af hoe ik dat dan 2 jaar solo deedplus 1,5 jaar lang HR taken (goed, daarin zoog ik stierenkloten, maar toch)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |