Van wat ik tot nu toe gehoord heb, vind ik het best aardig klinken. Het gaat qua muziek weer een beetje terug naar het oude NIN, maar met een beetje positievere twist. Je merkt wel heel erg dat hij gelukkig is met z'n vrouw (sowieso waren z'n laatste albums al minder zwartgallig dan we normaal gewend zijn van hem).quote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef Fallen het volgende:
Ik vond Wolfmother eerlijk gezegd zwaar overrated. Maar dat heb ik met wel meer dingen.
Trouwens, nu we het toch over muziek hebben, wat is jouw mening over How To Destroy Angels ?
(Als [NIN] liefhebber...)
http://pitchfork.com/tv/#(...)pace-in-between-null
http://pitchfork.com/news/38686-how-to-destroy-angels-a-drowning/
Dat heeft niets met vrijgezelligheid te maken hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Ooooh joh GB, ik wist niet eens dat je weer vrijgezel was. Vandaar dat je zo krols post hier
Hier is de zon een beetje weg..quote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat heeft niets met vrijgezelligheid te maken hoor
Nu lekker een half uur fietsen in de zon in de tijd van de baas
Voorstellen? Wie, wat waar? Ik ben een baas. Is dat genoeg?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:49 schreef Poit het volgende:
[..]
U zegt wat?
En waar is uwer voorstelronde (zie op)
Oeh, maar es ff luisteren!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:26 schreef Fallen het volgende:
Ik vond Wolfmother eerlijk gezegd zwaar overrated. Maar dat heb ik met wel meer dingen.
Trouwens, nu we het toch over muziek hebben, wat is jouw mening over How To Destroy Angels ?
(Als [NIN] liefhebber...)
http://pitchfork.com/tv/#(...)pace-in-between-null
http://pitchfork.com/news/38686-how-to-destroy-angels-a-drowning/
Je bent geen baas, je prestige-hackt in MW2quote:Op maandag 17 mei 2010 11:39 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Voorstellen? Wie, wat waar? Ik ben een baas. Is dat genoeg?
Sorry man.. Regels zijn regels...quote:Op maandag 17 mei 2010 11:39 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Voorstellen? Wie, wat waar? Ik ben een baas. Is dat genoeg?
Ik vind het saai eerlijk gezegd. De sound is direct herkenbaar en doet de verwachting stijgen, maar haar stem is zo emotieloos. Ik hoop elke keer Trent te horen uithalen, maar helaas.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe gehoord heb, vind ik het best aardig klinken. Het gaat qua muziek weer een beetje terug naar het oude NIN, maar met een beetje positievere twist. Je merkt wel heel erg dat hij gelukkig is met z'n vrouw (sowieso waren z'n laatste albums al minder zwartgallig dan we normaal gewend zijn van hem).
Maar buiten dat, The Perfect Drug, The Wretched, Something I Can Never Have en Hurt blijven voorlopig nog wel m'n favoriete nummers van de heer Reznor
Owww SNAP!!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent geen baas, je prestige-hackt in MW2
Oh, scheelt mij weer tijd. Zo kom ik nooit in de OP.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:43 schreef Poit het volgende:
Sorry man.. Regels zijn regels...
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).
Na vier keer vond ik het wel genoegquote:Op maandag 17 mei 2010 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je bent geen baas, je prestige-hackt in MW2
Preciesquote:Op maandag 17 mei 2010 11:59 schreef Rossdale het volgende:
Daar gaat het niet om, meer om het feit dat je gaat valsspelen voor een titel en een plaatjeJe hebt serieus geen enkele fuck aan 10 prestige behalve dan het feit dat je meteen iedereen laat zien dat je hebt lopen hacken
Zeker wel, heb geen flauw idee waar het over gaat maar je baasheid staat nu bij mij genoteerd als faalhaasheidquote:Op maandag 17 mei 2010 12:00 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Precies![]()
Daarom heeft het ook helemaal niets met mijn skills of baasheid te maken
Zolang Aqwiiwii360 er nog is lijkt me dat onnodig jaquote:Op maandag 17 mei 2010 12:04 schreef Nebo het volgende:
Jongens, nu Flodder weg is hoeven we toch niet meteen een nieuwe zondebok uit te kiezen?
With Teeth vond ik alleen al vanwege de regel "I got my arms that flip flop flip flop flip" helemaal baas. Year Zero vond ik ook echt geen slecht album, maar je moet het wel los zien van de rest van NIN IMHO. Ik word doodziek van mensen die alles van Reznor vergelijken met Pretty Hate Machine of Downward Spiral, hoewel dat echt serieus goede albums zijn, denk ik dat je de man tekort doet door constant aan die albums te refereren. The Slip, Year Zero, With Teeth zijn naar mijn mening een compleet ander slag muziek dan PHM en TDS en dus totaal niet vergelijkbaar. Maar ik begrijp wel dat als je erin stapt met de verwachting een nieuwe PHM of TDS te horen, dat het tegenvalt.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik vind het saai eerlijk gezegd. De sound is direct herkenbaar en doet de verwachting stijgen, maar haar stem is zo emotieloos. Ik hoop elke keer Trent te horen uithalen, maar helaas.
Beste album blijft naar mijn idee Pretty Hate Machine, maar de laatste albums zijn geen meesterwerken meer, desondanks natuurlijk wel allemaal gekocht. Overigens vond ik The Slip beter te pruimen dan Year Zero.
Nee, dan liever Alec Empire.
Nou, het is toch niet echt beleefd om je niet even voor te stellen natuurlijkquote:Op maandag 17 mei 2010 12:04 schreef Nebo het volgende:
Jongens, nu Flodder weg is hoeven we toch niet meteen een nieuwe zondebok uit te kiezen?
Nee, maar dit is gewoon groepsdynamica.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:04 schreef Nebo het volgende:
Tsss, heeft ie ook nog eens xbox omgebouwdquote:Op maandag 17 mei 2010 11:59 schreef Rossdale het volgende:
Daar gaat het niet om, meer om het feit dat je gaat valsspelen voor een titel en een plaatjeJe hebt serieus geen enkele fuck aan 10 prestige behalve dan het feit dat je meteen iedereen laat zien dat je hebt lopen hacken
Nou daar gaan we danquote:Op maandag 17 mei 2010 12:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zolang Aqwiiwii360 er nog is lijkt me dat onnodig ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |