abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 mei 2010 @ 23:04:30 #276
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_81515469
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

. Als ik had gezegd "had ze leuke momenten" dan had je gelijk. Nu ben je gewoon aan het trollen .

Oh len, is ie wel tof? Ik ben chapter 7 ofzo, en vond er geen fuck meer aan.

Net transformers zitten kijken, leuke film opzich. Maar geef mij de comics maar. Oh en de laatste keer dat ik een film kijk als ie op tv komt. Bijna in staat geweest, om de film te downloaden en af te kijken!
Transformers 2 was echt een enorme butt-film. Zelfs LOTR: Return of the King wist me al die uren te boeien, hoewel de meeste mensen daar bij in slaap vielen
Er zat NIKS in die film: Geen karakter, een slecht verhaal en voorspelbare plotwendingen. De personages waren bovendien dus echt gewoon doodsaai en de actie was (maar dat zijn we van Michael Bay gewend) té over de top. Die man kan van een pakje sigaretten dat in een vuilnisbak wordt gegooid nog Hiroshima en Nagasaki samen maken.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_81515753
Godverdomme zeg, die verkiezingsspotjes van Trots Op NL... schandalig
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_81515765
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:56 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]
Oh len, is ie wel tof? Ik ben chapter 7 ofzo, en vond er geen fuck meer aan.
Ik speel zelf niet, een vriend van me is bij chapter 3, net begonnen. Hij vindt het wel leuk, maar natuurlijk lang geen FF7 ofzo.

Ik ben zelf sowieso niet van de JRPGs, ik kijk graag mee, maar zelf spelen is niks voor mij
  zondag 16 mei 2010 @ 23:15:58 #279
187674 Sigmund666
pi_81516006
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:10 schreef Nebo het volgende:
Godverdomme zeg, die verkiezingsspotjes van Trots Op NL... schandalig
Schandalig slecht ja
pi_81517747
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:04 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Transformers 2 was echt een enorme butt-film. Zelfs LOTR: Return of the King wist me al die uren te boeien, hoewel de meeste mensen daar bij in slaap vielen
Er zat NIKS in die film: Geen karakter, een slecht verhaal en voorspelbare plotwendingen. De personages waren bovendien dus echt gewoon doodsaai en de actie was (maar dat zijn we van Michael Bay gewend) té over de top. Die man kan van een pakje sigaretten dat in een vuilnisbak wordt gegooid nog Hiroshima en Nagasaki samen maken.
Ik dacht dat de meeste Return of the King nu net de meest boeiende van de drie vonden?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_81517857
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:04 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Dus deel 2 niet kijken?
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:10 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik speel zelf niet, een vriend van me is bij chapter 3, net begonnen. Hij vindt het wel leuk, maar natuurlijk lang geen FF7 ofzo.

Ik ben zelf sowieso niet van de JRPGs, ik kijk graag mee, maar zelf spelen is niks voor mij
FF7 was ook geweldig . Volgens mij hebben ze FF9 pas ook op PSN gezet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 16 mei 2010 @ 23:55:27 #282
187674 Sigmund666
pi_81517938
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:51 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik dacht dat de meeste Return of the King nu net de meest boeiende van de drie vonden?
Ik zeg niet dat ie niet boeiend is, maar de gewone versie duurde iets meer dan 3 uur en werd op sommige stukken tamelijk saai.
pi_81518012
Allemaal toch 3 uur?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_81519342
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dus deel 2 niet kijken?
De gehele lord of the ringstrilogie kun je het beste links laten liggen. Transformers 2 is minder dan deel 1, maar nog steeds een vermakelijke film! Komop, de film gaat over auto's die stiekem robots zijn, hoe veel meer over de top wil je het hebben? LotR kon me niet echt interesseren. Met name het eerste deel was gewoon ongelovelijk saai (ik vond het deel in een stad met een belegering nog het meest boeiend, geen idee welk deel dat was...). Transformers heeft gewoon een veel hoger tempo en duurt ook veel minder lang waardoor dat een leukere besteding van je tijd is!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_81520355
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:24 schreef koei het volgende:

[..]

De gehele lord of the ringstrilogie kun je het beste links laten liggen. Transformers 2 is minder dan deel 1, maar nog steeds een vermakelijke film! Komop, de film gaat over auto's die stiekem robots zijn, hoe veel meer over de top wil je het hebben? LotR kon me niet echt interesseren. Met name het eerste deel was gewoon ongelovelijk saai (ik vond het deel in een stad met een belegering nog het meest boeiend, geen idee welk deel dat was...). Transformers heeft gewoon een veel hoger tempo en duurt ook veel minder lang waardoor dat een leukere besteding van je tijd is!
Lotr heb ik allemaal al gezien . Zag vandaag voor het eerst Transformers, en was nu toch wel van plan om deel 2 te kijken. Lotr heb ik toch vrij appart gekeken, deel 1 een keer tussendoor, deel 2 overgeslagen en deel 3 was met een date, waarvan ik vond dat ik mee moest
pi_81520623
Tering, blijf hangen in me vrije dagen/weejen gedrag. Tijd om te gaan slapen, 07.00 gaat de wekker weer
pi_81522200
Ronnie James Dio is dood
pi_81522405
Mogguh allemaal..
pi_81522474
Ik ben echt in tijden niet meer zo kotsmisselijk opgestaan als nu. Beloofd een leuke dag te worden
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_81522492
Goedemorgen.
pi_81522596
quote:
Op maandag 17 mei 2010 07:11 schreef Nebo het volgende:
Ik ben echt in tijden niet meer zo kotsmisselijk opgestaan als nu. Beloofd een leuke dag te worden
Ben je zwanger?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81522661
Morguh . Bah, 5 uur geslapen en regen bah . Gaat een leuke dag worden
pi_81522676
Goedemorgen allen

Ik heb mijn pak aangetrokken en mijn wilde haren opgestoken en ik ben er weer helemaal klaar voor
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_81522988
quote:
Op maandag 17 mei 2010 07:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh . Bah, 5 uur geslapen en regen bah . Gaat een leuke dag worden
Hier is het prachtig weer trouwens
  maandag 17 mei 2010 @ 08:19:59 #295
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81523000
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:52 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Wie herkent de game?
Brutal Legend obviously
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 17 mei 2010 @ 08:28:43 #296
111656 Poit
12-08-12
pi_81523088
mogguh
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  maandag 17 mei 2010 @ 08:36:32 #297
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81523153
Mogge.

Dio R.I.P.

Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_81523248
Jullie ook goedemorgen

En de groeten uit bodegraven
pi_81523291
Morgen, kreeg ik niet een smsje vergeet niet dat je nog naar het ziekenhuis moet ivm de operatie dus geen stage vandaag
pi_81523423
Wat voor operatie krijg je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')