quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
1/3quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
2/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptie
3/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
Mwoahh.. Schiedam is de boot, die wordt alleen afgerekend vanmiddag denkhoop ik, en die kerel voor die motoronderdelen gaat gewoon de vraagprijs aftikken; anders komt ie voor niets vrees ikquote:Op zondag 16 mei 2010 12:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd een schurft aan, mensen die allemaal weer moeilijk gaan doen voor een paar euro
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:48 schreef Anne het volgende:
Kuttopic. Slotje.
Enige leuke is een crashquote:
daarom ga ik liever naar bangerracesquote:Op zondag 16 mei 2010 13:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Enige leuke is een crash. Voor de rest vind ik t ook maar saaie boel
Offroad racing vind ik dan wel weer tofquote:
Oeps, weer de verkeerde kalender erbij gepakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
ik wil tegen mn broer in een laro gaan racen metde niva, als op zijnland de autocross baan weer geprepareerd is, de avond voor de crossquote:Op zondag 16 mei 2010 13:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Offroad racing vind ik dan wel weer tof.. Dat wil ik zelf ook ooit eens doen
.. Bowler Wildcats
Ik zag nog wat mooie LaRo's op marktplaats, wel even sparen nogquote:Op zondag 16 mei 2010 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil tegen mn broer in een laro gaan racen metde niva, als op zijnland de autocross baan weer geprepareerd is, de avond voor de cross
Dat dusquote:Op zondag 16 mei 2010 13:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Enige leuke is een crash. Voor de rest vind ik t ook maar saaie boel
Bij mij is het hangdagquote:
gewoon eens mee gaanquote:Op zondag 16 mei 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hou helemaal niet van racesAl zou ik wel een keer naar een race willen, gewoon voor het kabaal enzo
Maar eerst naar de Zwarte Cross deze zomer
![]()
Ben wel paar keer bij rally's wezen kijken die hier in de buurt waren, wel gaaf dat geluid enzoquote:Op zondag 16 mei 2010 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hou helemaal niet van racesAl zou ik wel een keer naar een race willen, gewoon voor het kabaal enzo
Maar eerst naar de Zwarte Cross deze zomer
![]()
Wanneer ga je weer?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gewoon eens mee gaanWel een goed boekmee voor alsje je gaat vervelen
-knip-
* Alexxxxx doet een rondje koffie voor iedereen
Ja, dat lijkt mij dus ook, maar ach niet geschoten is altijd misquote:Op zondag 16 mei 2010 14:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben wel paar keer bij rally's wezen kijken die hier in de buurt waren, wel gaaf dat geluid enzo.. Maar na een tijdje begint het wel te vervelen
En ik ga heeeel misschien ook naar de Zwarte Cross
5 juniquote:Op zondag 16 mei 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer?Dan leg ik m'n goede boek alvast klaar
KoffieIk ben echt niet voor uit te branden vandaag
Dunno, eerst maar eens zien te regelen dat we gaanquote:Op zondag 16 mei 2010 14:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij dus ook, maar ach niet geschoten is altijd mis
Op welke dag? Wij gaan waarschijnlijk zaterdag
Tja t is telkens in de buurt.. Dus dan ga je sneller kijkenquote:Op zondag 16 mei 2010 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Rallys zijn saai. Bijautocross gebeurt tenminste wat, en je ziet ALLES
Ik houd em vrij in de agendaquote:Op zondag 16 mei 2010 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
5 juniEr zijn die dag 3 evenementen, maar ik denk dat ik voor de cross ga
Hahahaha, laat maar weten dan tegen die tijdquote:Op zondag 16 mei 2010 14:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dunno, eerst maar eens zien te regelen dat we gaan.. Echt sommige doen Wacken, anderen Graspop.. En dan ook nog Zwarte Cross misschien
..
mijn broer F5t elke dag MP op verse series, dus als er wat tussen zit staat het waarschijnlijk al bijhem in de schuurquote:Op zondag 16 mei 2010 14:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Lex, staan weer wat betaalbaardere Series III op marktplaats, moet je broer er nog één?
Kan hij niet een 109 diesel pickup voor me achterhouden?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn broer F5t elke dag MP op verse series, dus als er wat tussen zit staat het waarschijnlijk al bijhem in de schuur
quote:Megacrash op TT Circuit
Het TT Circuit in Assen in opgeschrikt van een enorme crash tijdens de tweede race van de Dutch Supercar Challenge. Vlak voor het rechte stuk toucheerden meerdere wagens elkaar, waarop de Engelse Kevin Riley met zijn Mosler in botsing kwam met de Corvette van Rick Abresch. De Mosler kwam terecht in de omheining en vloog onmiddellijk daarna in brand. Abresch zag dat zijn collega klem zat in de bolide, twijfelde geen seconde en haalde Riley uit de brandende bolide.
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_Assen__.html?p=9,2
Aardig raak geweest afgelopen week op de Nederlandse circuitsquote:Tijdens de races afgelopen zondag heeft een ernstig ongeval plaats gevonden.
Geplaatst op 11 Mei 2010 | 20:53
In de Slotemaker bocht hebben 2 auto’s elkaar geraakt, zijn samen van de baan gevlogen, hebben samen de vangrail half plat geduwd en zijn daar overheen gevlogen...
Een van de wagens botste tegen de marshall post en kwam weer terug op de baan. De andere reed frontaal tegen de marshall post en werd volledig vernield. De rijder werd zwaar gewond uit de wagen gehaald en is vervoerd naar het ziekenhuis. Er is geen levensgevaar maar de kwetsuren zijn zeer aanzienlijk. Gebroken bovenbeen, gebroken knie, 2 gebroken wervels, gebroken ribben en long penetratie, gescheurde nier en mogelijke een beschadigde mild. De exacte ernst van ieder van deze kwetsuren zijn op dit moment nog niet in te schatten. Van tijd tot tijd zullen we daar echter melding van maken.
Linkje voor foto's
Wanneer is dat eigenlijk?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil tegen mn broer in een laro gaan racen metde niva, als op zijnland de autocross baan weer geprepareerd is, de avond voor de cross
DSC is altijd wel raak (ziek ook crashfilmpje bij de start op Silverstone laatst). Dat met die 944 was een redelijk freak accident tijdens een DNRT dag, daar loopt ook een discussie over op DF.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:35 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
Aardig raak geweest afgelopen week op de Nederlandse circuits
Dat zeker, al scheelt het ook dat men daar veel actiever is in en met autosport. Elk dorp heeft bij wijze van spreken een eigen circuit.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:04 schreef Paladijn het volgende:
Voor mijn gevoel gaat het vaker serieus mis (over vangrail heen etc.) op Engelse circuits trouwens...
heerlijk land is hetquote:Op zondag 16 mei 2010 16:43 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dat zeker, al scheelt het ook dat men daar veel actiever is in en met autosport. Elk dorp heeft bij wijze van spreken een eigen circuit.
Hoezo raarquote:Op zondag 16 mei 2010 16:24 schreef BaraCuda het volgende:
Mooi weer Schumacher die een rare actie uit haalt en iedereen zit in het regelboek te zoeken of het legaal was
Mja, de regels spreken elkaar een beetje tegen.quote:
In een cilinder/verbrandingskaber heerst een enorme druk om de zuiger/rotor weg te duwen. Die druk staat dus ook op de bougie en dat is de fysieke kracht.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou rijd ik niet met een halve garage aan gereedschap in mijn kofferbak rond, laat staan dat ik dat in huis heb staan - simpelweg omdat ik het niet nodig heb.
Waarom beantwoord je mijn vraag niet gewoon?
Super, dankje ! Ik vraag me alleen af hoe het ding stuurt. Mijn vermoeden is dat de wielen van de dolly werken als een soort zwenkwielen, echter, dan kan je er niet mee achteruit rijden en dat mag niet.quote:
Het lijkt alsof er fusees met stuurarmen aan zitten, dan zit er misschien een knikpunt in het trekoog waarmee de stuurhoek bepaald wordt.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
In een cilinder/verbrandingskaber heerst een enorme druk om de zuiger/rotor weg te duwen. Die druk staat dus ook op de bougie en dat is de fysieke kracht.
[..]
Super, dankje ! Ik vraag me alleen af hoe het ding stuurt. Mijn vermoeden is dat de wielen van de dolly werken als een soort zwenkwielen, echter, dan kan je er niet mee achteruit rijden en dat mag niet.
Net rechtsonder het wiel lijkt een gegalvaniseerde arm te kopen waar een stang onder het dollytje vertrekt. Ik kan het niet goed zien, maar het lijkt me een stuurarm.quote:
Nope is een demper wat je ziet zitten. het ding is niet gedwongen gestuurd, volgens mij stuurt door een bepaalde askanteling van het wiel, het spul in en terug in de bochten. Wij vroegen het ons ook af.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Net rechtsonder het wiel lijkt een gegalvaniseerde arm te kopen waar een stang onder het dollytje vertrekt. Ik kan het niet goed zien, maar het lijkt me een stuurarm.
Ik durf te wedden dat het niet in de bak van die GTV pastquote:Op zondag 16 mei 2010 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heel slim bedacht systeem, en je kunt het zo ver uitelkaar halen dat het in een gemiddelde kofferbak past
Hoezo, is de roest en elektroproblemen op je AX overgeslagen?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij was er een Alfa Spider meeting bij de Mc Donalds in Horst
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nope is een demper wat je ziet zitten. het ding is niet gedwongen gestuurd, volgens mij stuurt door een bepaalde askanteling van het wiel, het spul in en terug in de bochten. Wij vroegen het ons ook af.
Heel slim bedacht systeem, en je kunt het zo ver uitelkaar halen dat het in een gemiddelde kofferbak past
Ik wil dat ding wel eens zien zonder auto er op. dat van die askanteling klinkt ook best wel heel erg aannemelijk namelijk. maar kan je er dan wel mee achteruit rijden ? Dat er in de dissel iets ziet om de stuurbeweging over te brengen geloof ik niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:44 schreef Barcaconia het volgende:
Klopt, maar je ziet ook lang niet de hele dissel, ik heb al op google zitten zoeken maar ik kan de fabrikant niet vinden. Er zou in de dissel tegen de kogel een systeempje in bedacht kunnen zijn om de stuurhoek over te brengen. Jouw methode kan natuurlijk ook, maar is wel erg simpel (en niet achteruit te rijden).
edit;reactie op 2cv, geluidsdraak was weer te vlug.
Oh daar komt het dus vandaanquote:Op zondag 16 mei 2010 18:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoezo, is de roest en elektroproblemen op je AX overgeslagen?
En weer geen foto ?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh daar komt het dus vandaan
Neh het stikte van de Spiders daar.. En weer een Traction Avant gespot
Neequote:
Hè jammer, dat had zeker een relletje opgeleverdquote:Op zondag 16 mei 2010 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En ja hoor, Schumacher heeft 20 seconden tijdstraf aan z'n broek
Goed plan, zou ik ook moeten doen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee.. Moet mijn camera misschien maar standaard in de auto leggen
Damon Hill zat bij de stewards deze race. Aangezien die nog wel wat heeft af te rekenen met Schumacher in '96quote:Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Hè jammer, dat had zeker een relletje opgeleverd.
Maar: Mercedes GP heeft beroep aangetekend tegen de tijdstraf van Schumacher
Er zit niets in de kogel of trekstang, de wielen doen gewoon waar ze zelf zin in hebben; ik heb er op mijn buik onder gelegen om te gluren, want ik wilde het ook wetenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:12 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik zou dat ding ook best een keer willen zien trouwens.
Hoezo '96?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Damon Hill zat bij de stewards deze race. Aangezien die nog wel wat heeft af te rekenen met Schumacher in '96
Meer rpm bij een hoogtoerige motor, ergo meer druk?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
In een cilinder/verbrandingskaber heerst een enorme druk om de zuiger/rotor weg te duwen. Die druk staat dus ook op de bougie en dat is de fysieke kracht.
Dat was in '94 Adelaide iddquote:
Dan snap ik weer niet wat dat met Damon Hill te maken heeftquote:
He kak, nog het verkeerde filmpjequote:Op zondag 16 mei 2010 20:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan snap ik weer niet wat dat met Damon Hill te maken heeft.
de zoveelste reincarnatie van cars & coffee, of wat anders?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand nog naar de Porsche meet geweest vandaag bij de Harbour club in Rotterdam?
Voetbalquote:Op zondag 16 mei 2010 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een ontknoping bij die wedstrijd tussen Excelsior en Sparta he?Damn....
quote:
En het verkeerde jaarquote:Op zondag 16 mei 2010 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
He kak, nog het verkeerde filmpje
Nouja laten we zeggen dat het niet altijd even lekker ging met die 2 op de baan
quote:
Goed gelijkend plaatjequote:
Volgens mij maakt het toerental niet zo heel veel uit voor de maximale druk. Anderzijds: hoger toerental = hogere snelheid = meer luchtweerstand = meer vermogen nodig = meer druk in de cilinders.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Meer rpm bij een hoogtoerige motor, ergo meer druk?
Ik zag hem gisteren of vannacht alquote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JONGEN!!! je foto in het ambulance topic!
Anne wordt ook dikquote:Op zondag 16 mei 2010 21:22 schreef Anne het volgende:
Die hebben ze wel nodig ja, voor de dikke Duitsers.
en jij word dik van Anne, toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en jij word dik van Anne, toch?Is er een moment op de dag dat je niet aan sex denkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Waarschijnlijk als ie er mee bezig is.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:36 schreef invine het volgende:
[..]
Is er een moment op de dag dat je niet aan sex denkt?
Zielig voor het meisje onder je. Die heeft het liefst dat het zo snel mogelijk voorbij is.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, als ik sex heb, dan denk ik aan jou.
Orgasmes uitstellen ftw!
Onder mij?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Zielig voor het meisje onder je. Die heeft het liefst dat het zo snel mogelijk voorbij is.
In het keldertje heb ik geen toegang, dus dat kan niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:47 schreef invine het volgende:
Nee KPD... niks van gemerkt? Of het keldertje kan ook, ben de weg kwijt
Niet hier ook al!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:47 schreef invine het volgende:
Nee KPD... niks van gemerkt? Of het keldertje kan ook, ben de weg kwijt
Fok is aan het verkelderenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet hier ook al!In de "ONZ SC" lijkt het de laatste tijd ook al een heel ander sub forum te zijn... It's spreading!
Je bedoelt verpauperen neem ik aan?quote:
nee, verkelderenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bedoelt verpauperen neem ik aan?
Dan hebben wij een andere definitie van verpauperen, een rapper is niet altijd nodig, dat zou jij ook moeten wetenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, verkelderen
als het zou verpauperen zouden er in elk topic dit soort raps verschijnen:
Ik heb de neergang van de ONZ SC van dichtbij meegemaakt jaquote:Op zondag 16 mei 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan hebben wij een andere definitie van verpauperen, een rapper is niet altijd nodig, dat zou jij ook moeten weten
Die stem van hem, één van de besten in het genre.quote:
Ja, eerst Peter Steel en nu Ronniequote:
Opknopen.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
een opgevoerde cavia over zeuren, onder de douche
Juistquote:
quote:
Oude rock voornamelijk. Maar radio 2 is ook goed.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Juist
En wat luistert 2cv graag voor muziek?
Zonde van het badwater.quote:
Ik mag jou welquote:Op zondag 16 mei 2010 23:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oude rock voornamelijk. Maar radio 2 is ook goed.
[..]
Zonde van het badwater.
het is de Marlous van RInus zijn "Hey Marlous, met jou wil ik wel onder de douche", vandaarquote:
Gezienquote:
Zo lelijk is ze nou ook weer nietquote:Op maandag 17 mei 2010 00:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gezien
* 2cv gaat even wat braaksel opruimen.
Vooral niet als ze er zo dom bij kijktquote:
Meer hoef je ook niet te wetenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:10 schreef Anne het volgende:
Wat is eigenlijk wel jouw ding?
Je eet niet, vooral geen pizza's. Je doet wel aan kotsen.
Da's eigenlijk het enige wat we weten.
Dat dan weer nietquote:Op maandag 17 mei 2010 00:25 schreef 2cv het volgende:
Ik steek m'n snikkel nog liever in een wespennest.
Als je d'r op handjes en knietjes neerzet zie je heel dat gekke gezichie niet meer jonguh !!quote:Op maandag 17 mei 2010 00:25 schreef 2cv het volgende:
Ik steek m'n snikkel nog liever in een wespennest.
Nee joh, ze heeft best een geil accentjequote:Op maandag 17 mei 2010 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou haar geven. Ze heeft een mooi lijf, en volgens mij is haar gezicht ook best te doen zonder die make up![]()
Alleen ik zou haar wel een mondknevel om doen
[ afbeelding ]
nee, sorryquote:Op maandag 17 mei 2010 00:33 schreef invine het volgende:
[..]
Nee joh, ze heeft best een geil accentje
Met dat wijf in de buurt wel ja.quote:
Het idee alleen alquote:Op maandag 17 mei 2010 00:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je d'r op handjes en knietjes neerzet zie je heel dat gekke gezichie niet meer jonguh !!
wat nou, zijn haar borstjes niet opgepompt genoeg?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Met dat wijf in de buurt wel ja.
[..]
Het idee alleen al
Al stampte ze er 2 liter per kant in dan hoef ik haar nog niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat nou, zijn haar borstjes niet opgepompt genoeg?
Ach je hoeft ook niet met haar te praten als je der doet..quote:Op maandag 17 mei 2010 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, sorryen haar stem is nog irritanter dan haar accent
Niet als ik haar gekneveld heb neequote:Op maandag 17 mei 2010 00:38 schreef invine het volgende:
[..]
Ach je hoeft ook niet met haar te praten als je der doet..
goed planquote:Op maandag 17 mei 2010 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ok, dan nietIk zla het niet weer in KEL termen laten vervallen
X2quote:Op maandag 17 mei 2010 01:00 schreef Anne het volgende:
Nee.
En je denkt echt dat we niet zónder die info kunnen ?quote:Op maandag 17 mei 2010 01:07 schreef 2cv het volgende:
Ik moet poepen.
Mensen die denken dat ze onmisbaar zijn op FOK!quote:Op maandag 17 mei 2010 01:19 schreef 2cv het volgende:
Jullie kunnen echt niet zonder 100% van alle info die ik geef, dus dat stukje info past er perfect bij.
Not in my quotequote:
Wat mankeert de viervoeter ??quote:Op maandag 17 mei 2010 09:57 schreef invine het volgende:
Morgeuhhnet met de hond naar dierenarts geweest.. anders lag ik nog lekker in mijn bed!
In een tak gerend ?? heeft hij een wond ofzo ??quote:Op maandag 17 mei 2010 11:09 schreef invine het volgende:
Was waarschijnlijk weer in een tak gerendbeest denkt ook niet echt na, moet antibioticakuur hebben en dan is het wel weer goed.
Dan kan hij mooi op het menu vanavondquote:Op maandag 17 mei 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemiddag deze zonnige middag
Fijn dat het goed komt met de hondVanochtend op de kinderboerderij (doe vrijwilligerswerk) was een konijntje heel ziek
Die heeft waarschijnlijk een beroerte gehad, hij is verlamd aan 1 kant... zo zielig
Welkom in Nederlandquote:Op maandag 17 mei 2010 14:32 schreef invine het volgende:
Hmm was het maar haasmaar konijn will do!
Hier regende het net echt super hard en nu schijnt de zon weer
Niet op mijn menu, maar als we jou daar een plezier mee kunnen doenquote:Op maandag 17 mei 2010 14:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan kan hij mooi op het menu vanavond
Ik houd van zulke flauwe rotzooiquote:
Misschien kun je dan beter even vertellen wat je wel leuk vindtquote:Op maandag 17 mei 2010 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Over filmpjes gesprokenIemand nog een goede film tip? Ik houd niet zo van actiefilms, dus in dat genre hoef je me eigenlijk niets aan te raden
ja vond hem niet echt grappig zelfsquote:Op maandag 17 mei 2010 16:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehe, mijn vrindje vond hem ook helemaal geweldig en ik zat er ook bij van "oké ".
Was vorige week op tv jaquote:Op maandag 17 mei 2010 17:39 schreef invine het volgende:
[..]
ja vond hem niet echt grappig zelfs
haha mooi stukje tv
Zo, wat een kutwijf zeg.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:39 schreef invine het volgende:
[..]
haha mooi stukje tv
Ook knap staaltje illegaal ip tracing?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:39 schreef invine het volgende:
[..]
haha mooi stukje tv
Gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 17 mei 2010 18:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ook knap staaltje illegaal ip tracing?
Kon ik het maarquote:
Neequote:Op maandag 17 mei 2010 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JE KUNT HET!!!! KOM OP!!!! JE KUNT HET!!!!
Want ?? dan begin je een carriére als MILFhunter ??quote:
Milfsquote:Op maandag 17 mei 2010 19:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Want ?? dan begin je een carriére als MILFhunter ??
OK, laat dan maar een tattoo zetten.quote:[img=12,12]http]http://www.shetlandponystamboek.nl/images/pony_sneeuw.jpg[quote][img=12,12]http[/url]://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op maandag 17 mei 2010 19:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben erg benieuwd wat jij met shetlandpony's hebt Alexxxx; doet es praten ??quote:
wut ??quote:
Heel veelquote:Op maandag 17 mei 2010 16:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien kun je dan beter even vertellen wat je wel leuk vindt.
Dat zat blijkbaar onder je ctrl + vquote:
volgens mij een ladakwaaltje, dat hdden we immers ook toen we met de Niva naar de kwik fit gingen? Heeft ienu weer soms.. en de 111 had het ook soms... Aai over de bol helptquote:Op maandag 17 mei 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel veelBehalve hele spannende films, want dan kan ik niet meer alleen slapen
![]()
[..]
Dat zat blijkbaar onder je ctrl + v
Oh, en m'n auto deed raar vanavondAlsof ie geen druk had oid.... Hij reageerde soms niet op gasgeven en soms wel (dan schoot ik vooruit) en hij bokte gigantisch. De motor viel ook telkens uit... Ik dacht eerst dat de motor te koud was, maar ook met choke deed ie zo raar... De laatste paar honderd meter leek ie wel weer normaal te doen, maar het was echt niet fijn!
Olie laatst nog gepeild, die was goed, maar peil em voor de zekerheid wel nog een keer morgen als de motor echt koud is. En probeer wel een testrondje door de wijk morgen, ik hoop eigenlijk dat het een eenmalige stuiptrekking was oid
Iemand enig idee waar ik naar moet/kan kijken?
Kan een heleboel zijn; idd carb (of injectie) maar ook een los of slecht contact, of een brakke bougiekabel(s) of bougie(s), een sensortje.. opties genoeg .. even opletten wannéér hij het precies doetquote:Op maandag 17 mei 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel veelBehalve hele spannende films, want dan kan ik niet meer alleen slapen
![]()
[..]
Dat zat blijkbaar onder je ctrl + v
Oh, en m'n auto deed raar vanavondAlsof ie geen druk had oid.... Hij reageerde soms niet op gasgeven en soms wel (dan schoot ik vooruit) en hij bokte gigantisch. De motor viel ook telkens uit... Ik dacht eerst dat de motor te koud was, maar ook met choke deed ie zo raar... De laatste paar honderd meter leek ie wel weer normaal te doen, maar het was echt niet fijn!
Olie laatst nog gepeild, die was goed, maar peil em voor de zekerheid wel nog een keer morgen als de motor echt koud is. En probeer wel een testrondje door de wijk morgen, ik hoop eigenlijk dat het een eenmalige stuiptrekking was oid
Iemand enig idee waar ik naar moet/kan kijken?
Nou, liever niet nu al, heb een afspraak voor 1 juni en op de heenweg deed ie het prima. Een vriend van me raadde me aan de bougiekabels aan te drukken, mogelijk dat die wat los zitten. Maar misschien is het ook dat de motor niet goed warm was (ik heb er maar 3 km mee heen gereden) dat ie daardoor eigenlijk niet zonder choke kon en dat ie daardoor van slag wasquote:
Zal ik doenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan een heleboel zijn; idd carb (of injectie) maar ook een los of slecht contact, of een brakke bougiekabel(s) of bougie(s), een sensortje.. opties genoeg .. even opletten wannéér hij het precies doet
Ik kan hier niet meer naar Hoogeveen rijdenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:36 schreef Sjoegerd het volgende:
En als het rijbaar is kan het wel tot 1 juni wachten lijkt me? Als je het zelf niet kan verhelpen
Goddank heeft bij mij alleen de linkerkoplamp de neiging om steeds uit te vallenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan hier niet meer naar Hoogeveen rijdenDe motor valt steeds uit weet je nog, lekker handig op de snelweg
![]()
Maar als het niet eenmalig is bel ik de wegenwacht wel, kijken of die iets nood reparatie-achtigs kunnen doen
Maar morgen eerst even testen en hopen
![]()
Alex en lampjesquote:Op maandag 17 mei 2010 23:45 schreef 2cv het volgende:
Van en te laag oliepeil gaat een auto niet raar lopen. Als die dat wel doet is dat omdat de auto zo lang met een te laag oliepeil gereden heeft dat de motor ernstig versleten is.
trustequote:
quote:
Om de hoeveel 1000 km is een grote beurt nodig? Ik heb de onderhoudshistorie van de eerste eigenaar erbij gekregen, ik kan alleen terugvinden dat ie in 2008 een "Kleine / jaarlijkse onderhoudsbeurt" gehad heeft, dat is zo'n 12.000 geleden. Nu vermoed ik (maar dat vraag ik nog even na) dat de vorige eigenaar zo'n 7/8000 km ook een kleine beurt heeft laten doen, maar dat weet ik dus niet zeker. Wat is raadzaam?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:37 schreef Barcaconia het volgende:
Marijke, klinkt als iets met de ontsteking. Carburateur kan ook maar dan zou het imo meer blijvend moeten zijn. Bougiekabels/rotor/bobine/verdelerkap kunnen allemaal net zo ingesleten zijn dat bij een bepaalde trilling het mankement optreedt.
Misschien je auto een grote beurt geven een goed idee?
Iets leuksquote:
Ja, dat dacht ik ook, het leek wel alsof ie het gas niet meer kon reguleren ofzo... Nou ja, straks even een proefritje maken in de wijk (man, wat zie ik daar tegenopquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:30 schreef Barcaconia het volgende:
Hier is het ook goed weer! Dalijk nog even sleutelen als de auto terug is.
Kleine beurt/grote beurt om de 15.000km lijkt me een goede interval. Dan zal bij jou daar nog wel niets mis mee zijn. Het ging mij vooral om de ontstekingsdelen, daar zou ik het eerste zoeken bij jouw beschrijving.
Normaliter doe je om de 10 - 15.000 km ofzo (verschilt per auto) een beurtje, de ene keer een kleine, en de andere keer een grote; om en om dus.. een kleine beurt is eigenlijk alleen domweg olie en filters vervangen, en de grote beurt is meer een complete checkup, dus dan worden ook je remmen gedemonteerd en schoongemaakt, evt rem- en andere vloeistoffen vervangen, de slijtegadelen van de ontsteking worden gecontroleerd en indien nodig vervangen (bougiekap, rotor, kabels evt en de bougies zélf), snaren en riemen worden gecontroleerd en/of vervangen en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om de hoeveel 1000 km is een grote beurt nodig? Ik heb de onderhoudshistorie van de eerste eigenaar erbij gekregen, ik kan alleen terugvinden dat ie in 2008 een "Kleine / jaarlijkse onderhoudsbeurt" gehad heeft, dat is zo'n 12.000 geleden. Nu vermoed ik (maar dat vraag ik nog even na) dat de vorige eigenaar zo'n 7/8000 km ook een kleine beurt heeft laten doen, maar dat weet ik dus niet zeker. Wat is raadzaam?
Genieten van het weerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:20 schreef Barcaconia het volgende:
Wat ga ik vandaag eens doen?
Ja, al gedaan. Maar die zijn dus niet zo snelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mailtje richting forum@fok.nl voor een reset ??
Ik zal eens FF kijken welke oppergoden er aanspreekbaar zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:05 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ja, al gedaan. Maar die zijn dus niet zo snel![]()
.
Wil jij anders even een FA schoppen achter de schermen?
Merciquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zal eens FF kijken welke oppergoden er aanspreekbaar zijn
edit: het is ÉRG rustig![]()
edit 2 : je hebt een PPM![]()
Je bent hem kwijt, net als je wachtwoord.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Merci!
En waarom hebben jullie allemaal zon en ik niet!
Ik heb de hangmat meestal tussen 2 bomen hangen, maar die hebben een aardig tik gehad dor de vorst; eentje is er al dood (brandhoutquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:12 schreef invine het volgende:
Net in het zonnetje frame van de hangmat zwart gespotenwas grijs en helemaal roestig dus die ziet er weer netjes uit! Nu even uit laten harden en dan blanke lak eroverheen.
YWquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Merci!
En waarom hebben jullie allemaal zon en ik niet!
Ik ken datquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Was warm in de auto.. En alles trilde door de muziek
Dakraam open, keihard Slipknot aanquote:
Ja wij hebben meer dan genoeg bomen (woon namelijk midden in het bos)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb de hangmat meestal tussen 2 bomen hangen, maar die hebben een aardig tik gehad dor de vorst; eentje is er al dood (brandhout) en die andere twijfelt een beetje.. ik laat wel 2½ meter stam staan als ze om gaan; lekker stevig 'paaltje'
![]()
[..]
YW![]()
Wij wonen gewoon in een betere buurt
Ghehe.. da's een best stukkie ploerusherriequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghehe.. da's een best stukkie ploerusherrie
Afreageermuziek is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... En om gewoon de omgeving rond de auto te pesten
![]()
Maar ik vind het ook tof om gewoon te luisteren hoor
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Oeh, nicequote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:59 schreef Anne het volgende:
Nou, ben net toch nog even naar buiten geglipt en toen ging het zonnetje ook schijnen.
True, maar tussen de bomen kun je meer lengte koord gebruiken, dan slingert ie lekker langzaamquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:00 schreef invine het volgende:
[..]
Ja wij hebben meer dan genoeg bomen (woon namelijk midden in het bos)maar heb dit frame van mijn zus gekregen en opzich wel fijn want dan kan je hem overal neerzetten
Ik vond het altijd geweldig om 10 auto's voor je in de file de raampjes dicht te pestenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Afreageermuziek is het.. En om gewoon de omgeving rond de auto te pesten
![]()
Maar ik vind het ook tof om gewoon te luisteren hoor
Ik doe alles over de standaard speakertjes en ouwe Pioneer unitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vond het altijd geweldig om 10 auto's voor je in de file de raampjes dicht te pesten![]()
En de mensen naast je doen de ramen dicht, maar het helpt gewoon niet![]()
Vorige week heb ik de Astra nog even laten lopen en spelen, maar het blijft toch verleidelijk om de boel over te plempen in de Chevy; de vrouw klaagt steen en been over de antieke draaiknoppen radio die daarin zit
Die heb ik ook, maar die hangt wél in een frame, en ik vind het prutsding te klein.. ik zal wel eens een nieuwe maken in SD maat; mooi winterprojektjequote:
oeh.. dat zal beroerd klinken met zulke muziekquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik doe alles over de standaard speakertjes en ouwe Pioneer unit.. Klinkt echt nergens naar maar heb ik echt dikke schijt aan
Die van ons is 4 persoons en home madequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar die hangt wél in een frame, en ik vind het prutsding te klein.. ik zal wel eens een nieuwe maken in SD maat; mooi winterprojektje
Het klinkt goed als je het niet al te hard zet.. Heb de bas van de radio voluit staan en de loudness aan.. Dan pompt het nog best een beetje bas er uitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
oeh.. dat zal beroerd klinken met zulke muziek![]()
Ach dikke audio is leuk, maar als je daar eenmaal aan begint gaat er zó veel geld in.. da's als rap niet meer leuk voor de normale sterveling.
Al moet ik zeggen dat die meuk wel een stuk goedkoperbetaalbaarder is geworden de laatste tijd.
Ik zag pas ergens een hang béd, dat lijkt me ook wel heel ernstig vet om te maken .. alleen wordt dat wat moeilijker met een dooie boom denk ik, want dat hangt aan een horizontaal gespannen kabel, en dat moet erg sterk zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef invine het volgende:
[..]
Die van ons is 4 persoons en home madesuper fijn ding hangt bijna altijd in de zon maar wel onder een mooi dak van bladeren
Het zal je verbazen wat alleen als een écht goede HU met filters voor je geluid kan doen.. dan valt de investering nog best mee, en je kunt je audio bijna altijd meenemen naar een nieuwe auto, dus het is nooit weggegooid geldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het klinkt goed als je het niet al te hard zet.. Heb de bas van de radio voluit staan en de loudness aan.. Dan pompt het nog best een beetje bas er uit.. Ga er ook geen geld in stoppen.. Hooguit nog een keertje speakertjes in de hoedenplank ofzo.
Krijg ik waarschijnlijk toch niks meer voor!quote:
Ik ga daar nu geen geld in stoppen aangezien mijn volgende auto een Volvo met 2DIN unit word of een oude Land Roverquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het zal je verbazen wat alleen als een écht goede HU met filters voor je geluid kan doen.. dan valt de investering nog best mee, en je kunt je audio bijna altijd meenemen naar een nieuwe auto, dus het is nooit weggegooid geld
Dansend waterquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga daar nu geen geld in stoppen aangezien mijn volgende auto een Volvo met 2DIN unit word of een oude Land Rover.. Vind t zo nog prima..
Oh en de auto stond te trillen.. Komisch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier verder: SC 1425De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |