Vooral niet als ze er zo dom bij kijktquote:
Meer hoef je ook niet te wetenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:10 schreef Anne het volgende:
Wat is eigenlijk wel jouw ding?
Je eet niet, vooral geen pizza's. Je doet wel aan kotsen.
Da's eigenlijk het enige wat we weten.
Dat dan weer nietquote:Op maandag 17 mei 2010 00:25 schreef 2cv het volgende:
Ik steek m'n snikkel nog liever in een wespennest.
Als je d'r op handjes en knietjes neerzet zie je heel dat gekke gezichie niet meer jonguh !!quote:Op maandag 17 mei 2010 00:25 schreef 2cv het volgende:
Ik steek m'n snikkel nog liever in een wespennest.
Nee joh, ze heeft best een geil accentjequote:Op maandag 17 mei 2010 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zou haar geven. Ze heeft een mooi lijf, en volgens mij is haar gezicht ook best te doen zonder die make up![]()
Alleen ik zou haar wel een mondknevel om doen
[ afbeelding ]
nee, sorryquote:Op maandag 17 mei 2010 00:33 schreef invine het volgende:
[..]
Nee joh, ze heeft best een geil accentje
Met dat wijf in de buurt wel ja.quote:
Het idee alleen alquote:Op maandag 17 mei 2010 00:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je d'r op handjes en knietjes neerzet zie je heel dat gekke gezichie niet meer jonguh !!
wat nou, zijn haar borstjes niet opgepompt genoeg?quote:Op maandag 17 mei 2010 00:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Met dat wijf in de buurt wel ja.
[..]
Het idee alleen al
Al stampte ze er 2 liter per kant in dan hoef ik haar nog niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat nou, zijn haar borstjes niet opgepompt genoeg?
Ach je hoeft ook niet met haar te praten als je der doet..quote:Op maandag 17 mei 2010 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, sorryen haar stem is nog irritanter dan haar accent
Niet als ik haar gekneveld heb neequote:Op maandag 17 mei 2010 00:38 schreef invine het volgende:
[..]
Ach je hoeft ook niet met haar te praten als je der doet..
goed planquote:Op maandag 17 mei 2010 00:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ok, dan nietIk zla het niet weer in KEL termen laten vervallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |