Net rechtsonder het wiel lijkt een gegalvaniseerde arm te kopen waar een stang onder het dollytje vertrekt. Ik kan het niet goed zien, maar het lijkt me een stuurarm.quote:
Nope is een demper wat je ziet zitten. het ding is niet gedwongen gestuurd, volgens mij stuurt door een bepaalde askanteling van het wiel, het spul in en terug in de bochten. Wij vroegen het ons ook af.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Net rechtsonder het wiel lijkt een gegalvaniseerde arm te kopen waar een stang onder het dollytje vertrekt. Ik kan het niet goed zien, maar het lijkt me een stuurarm.
Ik durf te wedden dat het niet in de bak van die GTV pastquote:Op zondag 16 mei 2010 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heel slim bedacht systeem, en je kunt het zo ver uitelkaar halen dat het in een gemiddelde kofferbak past
Hoezo, is de roest en elektroproblemen op je AX overgeslagen?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:48 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij was er een Alfa Spider meeting bij de Mc Donalds in Horst
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nope is een demper wat je ziet zitten. het ding is niet gedwongen gestuurd, volgens mij stuurt door een bepaalde askanteling van het wiel, het spul in en terug in de bochten. Wij vroegen het ons ook af.
Heel slim bedacht systeem, en je kunt het zo ver uitelkaar halen dat het in een gemiddelde kofferbak past
Ik wil dat ding wel eens zien zonder auto er op. dat van die askanteling klinkt ook best wel heel erg aannemelijk namelijk. maar kan je er dan wel mee achteruit rijden ? Dat er in de dissel iets ziet om de stuurbeweging over te brengen geloof ik niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:44 schreef Barcaconia het volgende:
Klopt, maar je ziet ook lang niet de hele dissel, ik heb al op google zitten zoeken maar ik kan de fabrikant niet vinden. Er zou in de dissel tegen de kogel een systeempje in bedacht kunnen zijn om de stuurhoek over te brengen. Jouw methode kan natuurlijk ook, maar is wel erg simpel (en niet achteruit te rijden).
edit;reactie op 2cv, geluidsdraak was weer te vlug.
Oh daar komt het dus vandaanquote:Op zondag 16 mei 2010 18:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoezo, is de roest en elektroproblemen op je AX overgeslagen?
En weer geen foto ?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh daar komt het dus vandaan
Neh het stikte van de Spiders daar.. En weer een Traction Avant gespot
Neequote:
Hè jammer, dat had zeker een relletje opgeleverdquote:Op zondag 16 mei 2010 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En ja hoor, Schumacher heeft 20 seconden tijdstraf aan z'n broek
Goed plan, zou ik ook moeten doen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee.. Moet mijn camera misschien maar standaard in de auto leggen
Damon Hill zat bij de stewards deze race. Aangezien die nog wel wat heeft af te rekenen met Schumacher in '96quote:Op zondag 16 mei 2010 19:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Hè jammer, dat had zeker een relletje opgeleverd.
Maar: Mercedes GP heeft beroep aangetekend tegen de tijdstraf van Schumacher
Er zit niets in de kogel of trekstang, de wielen doen gewoon waar ze zelf zin in hebben; ik heb er op mijn buik onder gelegen om te gluren, want ik wilde het ook wetenquote:Op zondag 16 mei 2010 19:12 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk dat je gelijk hebt. Ik zou dat ding ook best een keer willen zien trouwens.
Hoezo '96?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Damon Hill zat bij de stewards deze race. Aangezien die nog wel wat heeft af te rekenen met Schumacher in '96
Meer rpm bij een hoogtoerige motor, ergo meer druk?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
In een cilinder/verbrandingskaber heerst een enorme druk om de zuiger/rotor weg te duwen. Die druk staat dus ook op de bougie en dat is de fysieke kracht.
Dat was in '94 Adelaide iddquote:
Dan snap ik weer niet wat dat met Damon Hill te maken heeftquote:
He kak, nog het verkeerde filmpjequote:Op zondag 16 mei 2010 20:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan snap ik weer niet wat dat met Damon Hill te maken heeft.
de zoveelste reincarnatie van cars & coffee, of wat anders?quote:Op zondag 16 mei 2010 20:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand nog naar de Porsche meet geweest vandaag bij de Harbour club in Rotterdam?
Voetbalquote:Op zondag 16 mei 2010 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een ontknoping bij die wedstrijd tussen Excelsior en Sparta he?Damn....
quote:
En het verkeerde jaarquote:Op zondag 16 mei 2010 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
He kak, nog het verkeerde filmpje
Nouja laten we zeggen dat het niet altijd even lekker ging met die 2 op de baan
quote:
Goed gelijkend plaatjequote:
Volgens mij maakt het toerental niet zo heel veel uit voor de maximale druk. Anderzijds: hoger toerental = hogere snelheid = meer luchtweerstand = meer vermogen nodig = meer druk in de cilinders.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Meer rpm bij een hoogtoerige motor, ergo meer druk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |