Ik zag hem gisteren of vannacht alquote:Op zondag 16 mei 2010 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JONGEN!!! je foto in het ambulance topic!
Anne wordt ook dikquote:Op zondag 16 mei 2010 21:22 schreef Anne het volgende:
Die hebben ze wel nodig ja, voor de dikke Duitsers.
en jij word dik van Anne, toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en jij word dik van Anne, toch?Is er een moment op de dag dat je niet aan sex denkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Waarschijnlijk als ie er mee bezig is.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:36 schreef invine het volgende:
[..]
Is er een moment op de dag dat je niet aan sex denkt?
Zielig voor het meisje onder je. Die heeft het liefst dat het zo snel mogelijk voorbij is.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, als ik sex heb, dan denk ik aan jou.
Orgasmes uitstellen ftw!
Onder mij?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Zielig voor het meisje onder je. Die heeft het liefst dat het zo snel mogelijk voorbij is.
In het keldertje heb ik geen toegang, dus dat kan niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:47 schreef invine het volgende:
Nee KPD... niks van gemerkt? Of het keldertje kan ook, ben de weg kwijt
Niet hier ook al!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:47 schreef invine het volgende:
Nee KPD... niks van gemerkt? Of het keldertje kan ook, ben de weg kwijt
Fok is aan het verkelderenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet hier ook al!In de "ONZ SC" lijkt het de laatste tijd ook al een heel ander sub forum te zijn... It's spreading!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |