quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:17 schreef 2cv het volgende:
Ohja, tips voor campings zijn ook welkom. Bij campings is de belangrijkste eis goed en schoon sanitair met warm water in de douches en dat m'n auto het terrein op mag. Zwembaden interesseren me niets en ik blijf het liefste uit de buurt van disco's en andere herriezooi. Als die hele camping vol staat met fransozen die daar het hele seizoen staan is dat geen punt.
Geloof me, daarvoor ga ik echt niet naar Frankrijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:16 schreef sempron2400 het volgende:
Voor je leuke francaises zit je weer beter in de steden; jongeren trekken over het algemeen naar de grote stad.
Maar nu weteen we nog niet wat voor route je in gedachten hebt. Dan zouden we nog veel meer tips kunnen geven. Bijvoorbeeld voor restaurantjes en gites (gites de france is de erkende overkoepelende organisatie voor chambres d'hotes) en veel meer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:43 schreef 2cv het volgende:
Bedankt voor de tips ! Ik ga ze wat verder uitpluizen.
En een aantal van de etablissementen op die lijst hebben ook overnachtingsmogelijkhedenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Maar nu weteen we nog niet wat voor route je in gedachten hebt. Dan zouden we nog veel meer tips kunnen geven. Bijvoorbeeld voor restaurantjes en gites (gites de france is de erkende overkoepelende organisatie voor chambres d'hotes) en veel meer.
Sturen we je naar Vichy voor het bronwater? Montelimar voor de nougat? Auvergne voor de kaasjes?
Tip nog voor eten: de Michelingids heeft niet alleen sterrenrestaurants, maar ook de Bib Gourmand-lijst met uitstekende herbergen / bistro's met heerlijke streekgerechten. En die zijn niet zo duur.
Nog niet. Sommige onderdelen zijn moeilijk te vinden en/of nog in bestelling + ik heb dit weekend m'n hand even een beetje verbrand.quote:
Misschien zijn citroën onderdelen wel makkelijker te vinden in frankrijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nog niet. Sommige onderdelen zijn moeilijk te vinden en/of nog in bestelling + ik heb dit weekend m'n hand even een beetje verbrand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |