Ik ben erg benieuwd wat jij met shetlandpony's hebt Alexxxx; doet es praten ??quote:
wut ??quote:
Heel veelquote:Op maandag 17 mei 2010 16:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien kun je dan beter even vertellen wat je wel leuk vindt.
Dat zat blijkbaar onder je ctrl + vquote:
volgens mij een ladakwaaltje, dat hdden we immers ook toen we met de Niva naar de kwik fit gingen? Heeft ienu weer soms.. en de 111 had het ook soms... Aai over de bol helptquote:Op maandag 17 mei 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel veelBehalve hele spannende films, want dan kan ik niet meer alleen slapen
![]()
[..]
Dat zat blijkbaar onder je ctrl + v
Oh, en m'n auto deed raar vanavondAlsof ie geen druk had oid.... Hij reageerde soms niet op gasgeven en soms wel (dan schoot ik vooruit) en hij bokte gigantisch. De motor viel ook telkens uit... Ik dacht eerst dat de motor te koud was, maar ook met choke deed ie zo raar... De laatste paar honderd meter leek ie wel weer normaal te doen, maar het was echt niet fijn!
Olie laatst nog gepeild, die was goed, maar peil em voor de zekerheid wel nog een keer morgen als de motor echt koud is. En probeer wel een testrondje door de wijk morgen, ik hoop eigenlijk dat het een eenmalige stuiptrekking was oid
Iemand enig idee waar ik naar moet/kan kijken?
Kan een heleboel zijn; idd carb (of injectie) maar ook een los of slecht contact, of een brakke bougiekabel(s) of bougie(s), een sensortje.. opties genoeg .. even opletten wannéér hij het precies doetquote:Op maandag 17 mei 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heel veelBehalve hele spannende films, want dan kan ik niet meer alleen slapen
![]()
[..]
Dat zat blijkbaar onder je ctrl + v
Oh, en m'n auto deed raar vanavondAlsof ie geen druk had oid.... Hij reageerde soms niet op gasgeven en soms wel (dan schoot ik vooruit) en hij bokte gigantisch. De motor viel ook telkens uit... Ik dacht eerst dat de motor te koud was, maar ook met choke deed ie zo raar... De laatste paar honderd meter leek ie wel weer normaal te doen, maar het was echt niet fijn!
Olie laatst nog gepeild, die was goed, maar peil em voor de zekerheid wel nog een keer morgen als de motor echt koud is. En probeer wel een testrondje door de wijk morgen, ik hoop eigenlijk dat het een eenmalige stuiptrekking was oid
Iemand enig idee waar ik naar moet/kan kijken?
Nou, liever niet nu al, heb een afspraak voor 1 juni en op de heenweg deed ie het prima. Een vriend van me raadde me aan de bougiekabels aan te drukken, mogelijk dat die wat los zitten. Maar misschien is het ook dat de motor niet goed warm was (ik heb er maar 3 km mee heen gereden) dat ie daardoor eigenlijk niet zonder choke kon en dat ie daardoor van slag wasquote:
Zal ik doenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan een heleboel zijn; idd carb (of injectie) maar ook een los of slecht contact, of een brakke bougiekabel(s) of bougie(s), een sensortje.. opties genoeg .. even opletten wannéér hij het precies doet
Ik kan hier niet meer naar Hoogeveen rijdenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:36 schreef Sjoegerd het volgende:
En als het rijbaar is kan het wel tot 1 juni wachten lijkt me? Als je het zelf niet kan verhelpen
Goddank heeft bij mij alleen de linkerkoplamp de neiging om steeds uit te vallenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan hier niet meer naar Hoogeveen rijdenDe motor valt steeds uit weet je nog, lekker handig op de snelweg
![]()
Maar als het niet eenmalig is bel ik de wegenwacht wel, kijken of die iets nood reparatie-achtigs kunnen doen
Maar morgen eerst even testen en hopen
![]()
Alex en lampjesquote:Op maandag 17 mei 2010 23:45 schreef 2cv het volgende:
Van en te laag oliepeil gaat een auto niet raar lopen. Als die dat wel doet is dat omdat de auto zo lang met een te laag oliepeil gereden heeft dat de motor ernstig versleten is.
trustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |