Oeps...quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
Net mn eerste ontbijtje op het balkon gehad
Schandalig!quote:Op zondag 16 mei 2010 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
Klacht: ik wil verse muntthee maar ik heb geen verse munt
Het gaat dus niet zo goed met je? Ik hoef het niet meer te vragen....quote:Op zondag 16 mei 2010 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Straks nog 1 borrel en 1 verjaardag, dit weekend is weer een aanslag op m'n lichaam geweest
Dat hebben wij opgelost door een vierkantje munt in de tuin te planten...quote:Op zondag 16 mei 2010 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
Antiklacht: het is een beetje bewolkt maar wel erg lekker weer
Slimquote:Op zondag 16 mei 2010 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hebben wij opgelost door een vierkantje munt in de tuin te planten...
En de enige waar geen ruk aan is, omdat er bijna nooit heftige crashes zijn en je er nauwelijks kan inhalen...quote:Op zondag 16 mei 2010 13:03 schreef Whiteguy het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit meer formule 1...
maar nu ze in monaco zijn zet ik hem toch maar even aan. De enige race die er toe doet...
Het gaat eigenlijk best wel goed, naar omstandighedenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat dus niet zo goed met je? Ik hoef het niet meer te vragen....
Ik ben trotsquote:Op zondag 16 mei 2010 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk best wel goed, naar omstandigheden
Ik heb niks ondergekotst, ben niet op de wc in slaap gevallen, heb geen klappen gehad en heb niet verloren met haasjes schieten
Het was erg gezellig, zeer veel bekenden ontmoet. Madness zelf was ook OK, maar waren na ruim 1 uur en een kwartier alweer verdwenen.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee die zijn mee naar binnen gegaan.
MM hoe was het bij Madness?
Het zal wel niet zijn wat ik denk, maar je hebt die haasjes dan toch wel meegenomen?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk best wel goed, naar omstandigheden
Ik heb niks ondergekotst, ben niet op de wc in slaap gevallen, heb geen klappen gehad en heb niet verloren met haasjes schieten
De beelden vanaf de auto zijn nog wel geinig, dat ze door die smalle straatjes scheuren.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de enige waar geen ruk aan is, omdat er bijna nooit heftige crashes zijn en je er nauwelijks kan inhalen...
Dan kom ik zometeen meekijken...quote:Op zondag 16 mei 2010 13:03 schreef Whiteguy het volgende:
maar nu ze in monaco zijn zet ik hem toch maar even aan. De enige race die er toe doet...
Dan waren ze snel weg... jammer. Tja, dat bier drinken doe je toch echt zelf... of moest je??quote:Op zondag 16 mei 2010 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was erg gezellig, zeer veel bekenden ontmoet. Madness zelf was ook OK, maar waren na ruim 1 uur en een kwartier alweer verdwenen.
En het was bloedheet in de HMH, dus het bier (ja, ook bij mij...) ging erg hard met als gevolg dat mijn blaas het zwaar had en ik tijdens het concert 3 keer noodgedwongen het toilet heb moeten opzoeken.
Ik haat bier!!
Grappig was dat ze gisteren rode fez-jes verkochten met het Madness-logo er op. De halve HMH liep met die dingen op hun kop...
Dan denk ik dat ik wel ruzie had gehad met meneer de schiettentquote:Op zondag 16 mei 2010 13:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zal wel niet zijn wat ik denk, maar je hebt die haasjes dan toch wel meegenomen?
Bier drinken was deels vrijwillig, deels verplicht, omdat er niets anders gehaald werd...quote:Op zondag 16 mei 2010 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan waren ze snel weg... jammer. Tja, dat bier drinken doe je toch echt zelf... of moest je??
fez-jes?? Lama
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bier drinken was deels vrijwillig, deels verplicht, omdat er niets anders gehaald werd...
En dit is een fez:
[ afbeelding ]
Ik had net wat andes in gedachtenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik wel ruzie had gehad met meneer de schiettent
Ik ga deze race ook kijkenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:03 schreef Whiteguy het volgende:
Tsjuus!!quote:Op zondag 16 mei 2010 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga douchen en verjaardagen vieren![]()
TOt later!!
Wat is er dan leuk/mooi aan de race in Canada?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga deze race ook kijken. Ik volg nog wel F1, maar minder fanatiek dan een paar jaar geleden. En hoewel Monaco vaak een optocht is vind ik het toch een van de leukere races om te kijken, samen met Canada.
Doeiquote:Op zondag 16 mei 2010 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga douchen en verjaardagen vieren![]()
TOt later!!
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is er dan leuk/mooi aan de race in Canada?
Ik houd niet van muntquote:Op zondag 16 mei 2010 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
Antiklacht: het is een beetje bewolkt maar wel erg lekker weer
Ziet eruit als een ouderwetse stofzuiger.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de lay-out van het circuit. Bestaat veel uit rechte stukken met vlak daarna een scherpe bocht, veel remmen vanaf hoge snelheid dus. De remmen slijten heel snel op dit circuit, dus het wordt steeds lastiger. Op het rechte stuk zit een mooie knik met de 'wall of champions' er bij waar nog wel eens iemand inklapt, waaronder ook een paar wereldkampioenen.
De wall of champions is helemaal op het eind te zien en ja, zo dicht hoor je langs de muur te gaan. Zitten maar centimeters tussen terwijl ze wel retesnel rijden
Thee(of eigenlijk alleen maar heet water) is ook zo'n beetje het enige waar ik munt in wilquote:Op zondag 16 mei 2010 13:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik houd niet van muntIk vind dat altijd raar combineren in je eten/drinken.
Middag
Hij doet zijn werk niet echt goed.quote:
Het is ter illustratie van die racebaanquote:
Dan heb je toch 10,5 uur geslapen? Ik zie het probleem niet zo.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:48 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren de caravan naar de stalling gebracht, meegeholpen met voorbereidingen van een feestjes, feestje zelf gehad, tijdens het feestje uitnodiging voor ander feestje gekregen en daar nog heen geweest.
Resultaat: om 3u waren we thuis, om half 2 waren we weer wakker. Goddank was ik de bob
Ik zag net toch echt een crash. Niet hevig, maar het was er eenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de enige waar geen ruk aan is, omdat er bijna nooit heftige crashes zijn en je er nauwelijks kan inhalen...
Ik ben meestal om 11u wakker, half 2 is écht laat voor mijquote:Op zondag 16 mei 2010 15:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan heb je toch 10,5 uur geslapen? Ik zie het probleem niet zo.
Gelukkig.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:03 schreef Etcetera het volgende:
Hij was fantastisch vorige keerEr zaten wel een paar ehm... loopholes in (een auto die 20 jaar ergens blijft staan, kogelgat aanwezig in het raam, banden zitten er nog onder. Of een kogel die iemand toevallig 20 jaar geleden vond en al die tijd als ketting bij zich draagt) maar dat hou je toch met tv-series. Dus het was eenmalig gelukkig
Ja die zocht ik nog. Je hebt ook een heel gaaf stukje dat je zou kunnen stemmen via de telefoon. En dan doet 'ie ook dat soort stemmenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
Zag laatst echt een awesome auto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is beter dan die droevige Fiesta'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hier niet, maar als ik echt niks beters te doen heb is het wel vermakelijk om te kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, hier ook F1 kijkers dus? Mijn vriendje zit het liefst ook voor de tv als er een race is, en kan ook echt "NOOooo!!" uitroepen als een van zn favorieten crashtGisteren kon ie alleen de start zien want we hadden een feestje, in Almelo waar het heerlijk weer was, dus tot 7 uur lekker buiten gestaan met hapjes en drankjes
true, truequote:B.: als een van jullie ziek is zoen je dan serieus niet? Dat maakt mij echt niks uit, als je samenwoont besmet je elkaar hoe dan ook wel toch
hangt denk ik van de ziekte afquote:Op maandag 17 mei 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
B.: als een van jullie ziek is zoen je dan serieus niet? Dat maakt mij echt niks uit, als je samenwoont besmet je elkaar hoe dan ook wel toch
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
B.: als een van jullie ziek is zoen je dan serieus niet? Dat maakt mij echt niks uit, als je samenwoont besmet je elkaar hoe dan ook wel toch
Jij vindt het lekker om zieke mensen te zoenenquote:
Hoe zouden ze een dergelijke 'filie' noemen?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij vindt het lekker om zieke mensen te zoenen![]()
Welk CMS gebruiken jullie daar?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:20 schreef Etcetera het volgende:
Mag van mij
Tof, systeem doet weer eens moeilijk en er komen geen berichten op de site binnen. Lekker rustig
CCI is de naam van de uitgever die het CMS onder de naam CCI Updater uitbrengt.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:22 schreef Etcetera het volgende:
't wordt CCI genoemd maar geen idee wat dat dan weer betekend
Ik vind het primaquote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
CCI is de naam van de uitgever die het CMS onder de naam CCI Updater uitbrengt.
Liggen je kansen niet een stuk hoger in het buitenland, gezien je studie?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
Weet je wat pas bagger is? Hier in dit kutgat bovenin Nederland een baan proberen te vinden
Ik wil niet naar het buitenland....quote:Op maandag 17 mei 2010 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Liggen je kansen niet een stuk hoger in het buitenland, gezien je studie?
Dat snap ikquote:
Ja dat is wel vervelendquote:Ik hoef ook niet eens perse een baan in mn vakgebied nu, maar zelfs bijbanen zijn lastig. Vergeleken bij de meeste studenten ben ik natuurlijk oud en duur, dus horeca zit er ook niet echt meer in, en verder heb ik nauwelijks ervaring.
Ja, toen ik 17 was werkte ik ook bij een ijssalon... lekker goedkope kracht ben je dan en het is leuk werkquote:Op maandag 17 mei 2010 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
LB, mijn nichtje van 17 had ook veel moeite met het vinden van een baan... zij heeft dan ook alleen haar HAVO-diploma.. ze was aan een HBO-studie Bouwkunde begonnen, maar vond het toch niets... nu gaat ze na de zomervakantie beginnen met Journalstiek maar ze heeft uiteindelijk een baantje gevonden bij een koffie/ijscozaak.
Grrrr mn S doet het niet goed.... moet ik steeds wel 2 of 3 keer intypen. Maar even bellen met automatisering zo denk ik.
Ik heb het toetsenbord al op zn kop gehad, maar die s kun je er dus gewoon afhalen?? Ga ik proberen!!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Wip die S er eens af en kijk of er rotzooi onderzit.
Oh, de concurrent, foeiquote:Op maandag 17 mei 2010 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het toetsenbord al op zn kop gehad, maar die s kun je er dus gewoon afhalen?? Ga ik proberen!!
LB nee, niet bij Talamini, er zit nu een Van der Poel in de binnenstad en daar werkt ze.
TM
Als het een normaal los keyboard is wil dat zekerquote:Op maandag 17 mei 2010 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het toetsenbord al op zn kop gehad, maar die s kun je er dus gewoon afhalen?? Ga ik proberen!!
LB nee, niet bij Talamini, er zit nu een Van der Poel in de binnenstad en daar werkt ze.
TM
Jaaaaaaquote:Op maandag 17 mei 2010 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Talamini...
Ken de vestiging in Zwolle.
Spaghetti-ijs...
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Ontvoerde Duitse bankiersvrouw spoorloos Misschien heeft ze de ontvoering in scene gezet en is er vandoor met het losgeld
Mjah, maar voor 3 ton heeft diegene het dan niet goed gedaanquote:Op maandag 17 mei 2010 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Oh verrek dat is ook zo
Was wel een mooi verhaal geweest
Die Keith Bakker is zeker de eigenaar?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:21 schreef Etcetera het volgende:
http://kidsconcentrationcamps.com/
Dit moet een grap zijn, toch![]()
![]()
quote:Our property has a number of vintage buildings that came with the property, a carryover from World War II when our location was constructed for use as a Japanese internment camp.
Ja, dat moet een grap zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:21 schreef Etcetera het volgende:
![]()
quote:When it comes to helping kids concentrate, we’re Nazis!
Your family needs to be cleansed.
Ik durf niet te klikken op de linkjes, want anders heb ik zeker weten binnen 10 seconden telefoon van compliancequote:
Nee, alleen Melissa. Waar Sjek is weet ik niet.quote:
Dietrich is a graduate of the Argentinean HJ Youth Camp (Double-S Ranking) graduating order of 1978.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:21 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Trap er nou niet in met die sloerie...quote:Op maandag 17 mei 2010 15:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, alleen Melissa. Waar Sjek is weet ik niet.
Vanavond schop ik haar weer weg.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Trap er nou niet in met die sloerie...
Ik denk dat ik dit nummer zal luisteren als ik haar uit sta te zwaaien de deur uitwerk.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:12 schreef iamredleader het volgende:
Even een trotse-papa-post: mijn zoon staat![]()
![]()
![]()
![]()
Pics zal ik een dezer dagen uploaden
Zonder zijwieltjes?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:12 schreef iamredleader het volgende:
Even een trotse-papa-post: mijn zoon staat![]()
![]()
![]()
![]()
Pics zal ik een dezer dagen uploaden
Ja, pics zonder zijwieltjesquote:Op maandag 17 mei 2010 16:18 schreef MadMaster het volgende:
Zonder zijwieltjes?
Moet je nablijven?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ook niet
Wel kusjes enzo, maar niet echt zoenen. Maar eigenlijk kan ik dat net zo goed wel doen, want meestal word ik toch niet ziek en anders is blijkbaar 1x ook al voldoendequote:Op maandag 17 mei 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, hier ook F1 kijkers dus? Mijn vriendje zit het liefst ook voor de tv als er een race is, en kan ook echt "NOOooo!!" uitroepen als een van zn favorieten crashtGisteren kon ie alleen de start zien want we hadden een feestje, in Almelo waar het heerlijk weer was, dus tot 7 uur lekker buiten gestaan met hapjes en drankjes
Goedzo Jair!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:18 schreef iamredleader het volgende:
Met als fantastische gevolg vannacht: meneer was wakker geworden van iets, had zich in een soort van automatisme opgetrokken tot een sta-stand, en kon niet meer gaan liggenalsof hij nog niet wist hoe hij van staan naar zitten danwel liggen moet komen
Maar vooral hoe hij gaat staan is hilarisch, allemaal manieren om van zittend/kruipend omhoog te komen
Psiesquote:Op maandag 17 mei 2010 17:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wel kusjes enzo, maar niet echt zoenen. Maar eigenlijk kan ik dat net zo goed wel doen, want meestal word ik toch niet ziek en anders is blijkbaar 1x ook al voldoende
Velpon gaat niet meer helpen?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Gaat lekker hier, stort net mijn telefoon op de grond, dood...
Boeit me in dit geval echt geen zakquote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Het is wel beetje erg nep-rood/koper/kastanje/whatever...
Dan dus maar 10 dagen spuiten en slikken.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mag ik even komen zeuren..? Ik heb een keel èn een ooronsteking en het doet pijnen als ik niet tien(!) dagen antibiotica slik kan ik waarschijnlijk niet naar huis vliegen
Dus nu maar wel eens luisteren naar medisch advies.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mag ik even komen zeuren..? Ik heb een keel èn een ooronsteking en het doet pijnen als ik niet tien(!) dagen antibiotica slik kan ik waarschijnlijk niet naar huis vliegen
Zeuren mag altijd.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kijk eens even naar de copyright...quote:Op maandag 17 mei 2010 14:21 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Fap fap fap...quote:Op maandag 17 mei 2010 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist wat kleren gekocht en toen dacht ik: ik ben nu toch in de stad, ik ga naar Iron Man 2. Behalve dat het een leuke film is...is Scarlett Johansson met donker haar echt een lekker wijf
-edit- nou, geen goed plaatje van te vinden
-edit2-
Nou, in ieder geval iets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Mousaka laagjes van aardappelen, gehakt, aubergine en bechamelsaus
¤ 12,50
Mousaka (voor 2 pers.)
¤ 27,50
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:52 schreef B.ertha het volgende:
Ik raad niet aan om hier met 2 man mousaka te gaan eten:
[..]
Hoezo kun je dat zelf niet? Te duizelig/pijn?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jaja ik luister best naar de dokter... als ik iemand kan vinden om antibiotics met me te halen...
niet dichtbij, heb auto nodig. ik heb iemands autosleutels, nu nog iemand die kan rijden hahaquote:Op maandag 17 mei 2010 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo kun je dat zelf niet? Te duizelig/pijn?
Ze bezorgen niet?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet dichtbij, heb auto nodig. ik heb iemands autosleutels, nu nog iemand die kan rijden haha
hmmm optie! Al heb ik nu drie mensen gevonden haha. Moet genoeg zijnquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmm optie! Al heb ik nu drie mensen gevonden haha. Moet genoeg zijn
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie een "Lola rennt" voor me waarbij PS voor sluitingstijd medicijnen moet zijn te krijgen
rennen is geen optie nouquote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie een "Lola rennt" voor me waarbij PS voor sluitingstijd medicijnen moet zijn te krijgen
Overigens niet te verwaren met de slappe amerikaanse versie "Lola runs". Maar dat spreekt voor zich. Dat was een rukuitvoering.quote:
Nee ik ken het. Vooral die oorontstekingen ben ik even IETS te bekend meequote:
Meen je dat!? Hebben ze echt een Amerikaanse versie gemaakt?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overigens niet te verwaren met de slappe amerikaanse versie "Lola runs". Maar dat spreekt voor zich. Dat was een rukuitvoering.
Volgens mij niet maar dat wil ik voor zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meen je dat!? Hebben ze echt een Amerikaanse versie gemaakt?
quote:
Nee dit hilarische stukje dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
In de categorie 'hoezo is dit nieuws?': http://www.nu.nl/binnenla(...)-kaal-en-lelijk.html
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee dit hilarische stukje dan?
http://www.nu.nl/algemeen(...)dens-wk-voetbal.html
Wat een kutland is het toch ook. En ze vinden het ook nog eens gek dat de kaartverkoop tegenvalt
Dat gaat dan toch vanzelf?quote:Het bedrijf zal Zuid-Afrikanen vragen elektrische apparaten uit te zetten als er te weinig stroom is.
In Zuid-Afrika vond een tijd geleden een wedstrijd tussen een postduif en een ADSL-verbinding plaats.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee dit hilarische stukje dan?
http://www.nu.nl/algemeen(...)dens-wk-voetbal.html
Wat een kutland is het toch ook. En ze vinden het ook nog eens gek dat de kaartverkoop tegenvalt
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika vond een tijd geleden een wedstrijd tussen een postduif en een ADSL-verbinding plaats.
Raden van wie het bericht sneller aankwam...![]()
![]()
De provincie toont in ieder geval zelfkennis...quote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
In de categorie 'hoezo is dit nieuws?': http://www.nu.nl/binnenla(...)-kaal-en-lelijk.html
Oh dat.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)htmacht__.html?p=8,1
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika vond een tijd geleden een wedstrijd tussen een postduif en een ADSL-verbinding plaats.
Raden van wie het bericht sneller aankwam...![]()
![]()
Denk alleen wel dat die duif wat grotere nadelen heeft qua ping reactietijden en packet losses tov adsl.quote:Broadband promised to unite the world with super-fast data delivery - but in South Africa it seems the web is still no faster than a humble pigeon. A Durban IT company pitted an 11-month-old bird armed with a 4GB memory stick against the ADSL service from the country's biggest web firm, Telkom.
Winston the pigeon took two hours to carry the data 60 miles - in the same time the ADSL had sent 4% of the data.
Telkom said it was not responsible for the firm's slow internet speeds.
Je verliest in 1 keer zoveel data als je een packet kwijt bentquote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Denk alleen wel dat die duif wat grotere nadelen heeft qua ping reactietijden en packet losses tov adsl.
Het klopt wel. Ik vind dat Flevoland behoefte heeft aan wat heuvels en een lollig schots en scheef bos. Stort er wat zand voor de heuvels, gebruik explosieven om een stuk van die provincie om te ploegen en stort er vanuit meerdere vliegtuigen een interessante combinatie van eikels, beukenootjes en andere zaden overheen. Misschien wordt het dan nog watquote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
En de producent die dat wil betalen staat straks vooraan in de rij om te mekkeren dat we te veel kopieeren, omdat niemand 90 euro voor een seizoen boxset wil neerleggenquote:Wow! That saddest part is that the studio will probably pay up!
Charlie Sheen is in serious negotiations right now with Warner Brothers over the fate of his hit series, Two And A Half Men, and according to sources, will only to return if he is paid $2 million an episode next year!
Holy shiz!
A source says:
"There have been seven offers. We're going back and forth every 15 minutes."
Absolutely RIDIC. Is anyone worth that much??
CBS will announce its fall schedule on Wednesday, so we're sure we'll know soon enough whether or not Charlie got what he wants!
Thoughts??
Ik dacht persoonlijk meer aan 50 miljoen.quote:Rik van den Boog raakt niet onder de indruk van de vermeende belangstelling van Manchester United voor Luis Suárez. De Engelse topclub zou volgens de tabloids 23 miljoen euro over hebben voor de sterspeler van Ajax, maar Van den Boog denkt dat Suárez veel meer waard is. De algemeen directeur denkt aan bijna het dubbele bedrag.
Volgens Voetbal International heeft Van den Boog aan de aandeelhouders laten weten dat Suárez veertig miljoen euro moet opbrengen. Mocht Ajax dit geld ook daadwerkelijk krijgen, dan wordt de Uruguyaan veruit de duurste speler die ooit vertrok uit de Eredivisie. Het ligt echter niet in de lijn der verwachting dat United ook daadwerkelijk veertig miljoen euro op tafel zal leggen.
Vermoedelijk probeert Van den Boog met een staaltje blufpoker ergens in het midden uit te komen, hoewel United zich ook nog niet officieel bij Ajax heeft gemeld. Suárez gaf eerder aan graag te willen blijven in Amsterdam, maar hij kon een transfer niet uitsluiten. De international gaat in de zomer met Uruguay naar het WK en heeft er bij Ajax drie jaar opzitten.
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:28 schreef Whiteguy het volgende:
Ik dacht persoonlijk meer aan 150 miljoen.
![]()
Moet toch lukken?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik dacht persoonlijk meer aan 250 miljoen.
Hier heb je een postzegel om dat geld in een envelop te kunnen versturen.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
250 miljoen AKQSCische floepen misschien?
[ afbeelding ]
is dat het nieuwe Griekse bankbiljet ter vervanging van het briefje van ¤5quote:Op maandag 17 mei 2010 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
250 miljoen AKQSCische floepen misschien?
[ afbeelding ]
Staat voorlopig genoteerd, was nog vrij...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:29 schreef iamredleader het volgende:
Alvast een kleine voor-aankondiging: mogelijke datum voor de AKQ(SC)BBQMEET zou 4 juli kunnen!
Een echte 14" EGA monitor of hebben ze je weer afgeschhept met een CGA?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:37 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n nieuwe monitor stond vanochtend keurig aangesloten en wel op m'n bureau
Monochroom uiteraard...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Een echte 14" EGA monitor of hebben ze je weer afgeschhept met een CGA?
Het was afzichtelijk druk op de A28, verder heb ik me nog niet echt ingelezenquote:
Je plaatje doe het niet Timquote:
Bij ons nog geen geld, maar het zal hopelijk niet lang durenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben het belastinggeld op de rekening staan![]()
Vandeweek op zoek naar plavuizen en tegels voor in de keuken en kan mijn vader beginnen met het schilderen van de keuken!!! Eindelijk
Ben je student ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bij ons nog geen geld, maar het zal hopelijk niet lang durenaan het eind van m'n geld hou ik altijd zo'n stukje maand over
Volgens mij zit ik dan inquote:Op dinsdag 18 mei 2010 06:29 schreef iamredleader het volgende:
Alvast een kleine voor-aankondiging: mogelijke datum voor de AKQ(SC)BBQMEET zou 4 juli kunnen!
quote:Hackers konden door lek in ov-site bij gegevens 168.000 personen
Door Wout Funnekotter, dinsdag 18 mei 2010 11:14
Submitter: LuckY, views: 3.825
Een hacker heeft een enorm lek aangetoond in de website ervaarhetov.nl van de provincie Gelderland. Door een simpele sql-injection uit te voeren, wist de hacker toegang te krijgen tot de database met persoonsgegevens van 168.000 mensen.
Een hacker die schuilgaat onder de naam ins3ct3d tipte Webwereld dat de site ervaarhetov.nl gevoelig was voor een simpele hackmethode. Via een zogenaamde sql-injection, waarbij in dit geval een sql-query aan een url werd vastgeplakt, kreeg de hacker toegang tot de complete database met persoonsgegevens van 168.000 reizigers. Naast naam en adresgegevens stonden ook de e-mailadressen en telefoonnummers van sommige gebruikers geregistreerd. Er zijn zelfs databasevelden gevonden voor het opslaan van nummers van legitimatiebewijzen. De provincie Gelderland heeft de website meteen nadat het op de hoogte was gebracht offline gehaald.
De ontwikkeling van de website werd geleid door reclamebureau DMO, dat uit voorzorg alle door het bureau ontwikkelde sites die persoonsgegevens opslaan offline heeft gehaald. Volgens Frans Colthoff van DMO wordt de beveiliging van alle websites die het bureau ontwikkelt op verschillende manieren getest, maar is de sql-injection hack in het teststadium niet opgemerkt. Het bedrijf zegt nu hard te werken aan het vinden van de precieze oorzaak en het dichten van het lek. Wanneer de website weer online komt, is in handen van de provincie, aldus het bureau. Colthoff bevestigt dat in sommige gevallen ook nummers van identiteitsbewijzen in de database werden opgenomen, al zou het hier maar om een 'fractie' van de ongeveer 168.000 geregistreerde personen gaan.
Volgens ins3ct3d pleegde hij de hack om aan te tonen dat de overheid niet genoeg aandacht besteed aan de beveiliging van online-diensten. "Zo lang de overheid de burger onveilige systemen blijft opdringen, voel ik me gedwongen de veiligheid van mijn medeburgers te beschermen en hen te waarschuwen”, meldt hij tegen Webwereld.
De website ervaarhetov.nl is een initiatief van de provincie Gelderland en de verschillende vervoersbedrijven in de regio, bedoeld om het gebruik van het openbaar vervoer in de regio te stimuleren. Via de site, die al drie jaar in de lucht is, konden reizigers zich voor verschillende acties aanmelden en ook was het mogelijk een persoonlijke ov-chipkaart aan te vragen.
Soort van studentquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:31 schreef Etcetera het volgende:
Ben je student ofzo
Ik heb daadwerkelijk waar geld over deze maandKomt mede door mijn stagevergoeding ben ik bang
Deze maand verwacht ik belastinggeld, 2 x vakantiegeld en teruggave zelf betaalde ziektekosten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:03 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben het belastinggeld op de rekening staan![]()
Vandeweek op zoek naar plavuizen en tegels voor in de keuken en kan mijn vader beginnen met het schilderen van de keuken!!! Eindelijk
Hahaha, weer zo'n kneuzenwebsite waar je met een beetje Phishing door heen breekt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:44 schreef Whiteguy het volgende:
Ah, eindelijk weer eens nieuws omtrent de OV-Faalkaart:
Serieus, je dacht toch zeker niet dat het GOED nieuws zou zijn he ?
Wij krijgen deze maand maar 1x vakantiegeld, in juni ook weer... Peace krijgt het altijd in juni..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze maand verwacht ik belastinggeld, 2 x vakantiegeld en teruggave zelf betaalde ziektekosten.
Vervelend...
Eigen risico is er door mw. MM al doorheen gejast, dus die heb ik al terug moeten betalen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij krijgen deze maand maar 1x vakantiegeld, in juni ook weer... Peace krijgt het altijd in juni..![]()
Heb je geen eigen risico meer?
Ik zie dat het een Packard Bell is, laatst hoorde ik iemand op een computerafdeling zeggen": Packard Bell = Packard Hell.... veel problemen mee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was niet van plan een laptop te kopen, maar nu er een netbookje voor 199 euro hier staat begin ik wel te twijfelen
Okay, maar je hebt toch allebei een eigen risico?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eigen risico is er door mw. MM al doorheen gejast, dus die heb ik al terug moeten betalen...
Dan zou ik doorsparen en een fatsoenlijke laptop kopenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was niet van plan een laptop te kopen, maar nu er een netbookje voor 199 euro hier staat begin ik wel te twijfelen
Ben ik niet geweest, maar had het wel kunnen zijn. Kut merk. Nog liever acer. En dat zegt al ietsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zie dat het een Packard Bell is, laatst hoorde ik iemand op een computerafdeling zeggen": Packard Bell = Packard Hell.... veel problemen mee.
[..]
Okay, maar je hebt toch allebei een eigen risico?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:23 schreef Nembrionic het volgende:
Spotify is net zoiets als GrooveShark en Seeqpod. Je kunt online zo'n beetje alle muziek opzoeken die er is, en die live streamen. Gratuit.
Ja, maar bij 2 verschillende verzekeringsmaatschappijen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:12 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, maar je hebt toch allebei een eigen risico?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |