Oeps...quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
Net mn eerste ontbijtje op het balkon gehad
Schandalig!quote:Op zondag 16 mei 2010 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
Klacht: ik wil verse muntthee maar ik heb geen verse munt
Het gaat dus niet zo goed met je? Ik hoef het niet meer te vragen....quote:Op zondag 16 mei 2010 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Straks nog 1 borrel en 1 verjaardag, dit weekend is weer een aanslag op m'n lichaam geweest
Dat hebben wij opgelost door een vierkantje munt in de tuin te planten...quote:Op zondag 16 mei 2010 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
Antiklacht: het is een beetje bewolkt maar wel erg lekker weer
Klacht: ik wil verse muntthee maar ik heb geen verse munt
Slimquote:Op zondag 16 mei 2010 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hebben wij opgelost door een vierkantje munt in de tuin te planten...
En de enige waar geen ruk aan is, omdat er bijna nooit heftige crashes zijn en je er nauwelijks kan inhalen...quote:Op zondag 16 mei 2010 13:03 schreef Whiteguy het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit meer formule 1...
maar nu ze in monaco zijn zet ik hem toch maar even aan. De enige race die er toe doet...
Het gaat eigenlijk best wel goed, naar omstandighedenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat dus niet zo goed met je? Ik hoef het niet meer te vragen....
Ik ben trotsquote:Op zondag 16 mei 2010 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk best wel goed, naar omstandigheden
Ik heb niks ondergekotst, ben niet op de wc in slaap gevallen, heb geen klappen gehad en heb niet verloren met haasjes schieten
Het was erg gezellig, zeer veel bekenden ontmoet. Madness zelf was ook OK, maar waren na ruim 1 uur en een kwartier alweer verdwenen.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]nee die zijn mee naar binnen gegaan.
MM hoe was het bij Madness?
Het zal wel niet zijn wat ik denk, maar je hebt die haasjes dan toch wel meegenomen?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk best wel goed, naar omstandigheden
Ik heb niks ondergekotst, ben niet op de wc in slaap gevallen, heb geen klappen gehad en heb niet verloren met haasjes schieten
De beelden vanaf de auto zijn nog wel geinig, dat ze door die smalle straatjes scheuren.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de enige waar geen ruk aan is, omdat er bijna nooit heftige crashes zijn en je er nauwelijks kan inhalen...
Dan kom ik zometeen meekijken...quote:Op zondag 16 mei 2010 13:03 schreef Whiteguy het volgende:
maar nu ze in monaco zijn zet ik hem toch maar even aan. De enige race die er toe doet...
Dan waren ze snel weg... jammer. Tja, dat bier drinken doe je toch echt zelf... of moest je??quote:Op zondag 16 mei 2010 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was erg gezellig, zeer veel bekenden ontmoet. Madness zelf was ook OK, maar waren na ruim 1 uur en een kwartier alweer verdwenen.
En het was bloedheet in de HMH, dus het bier (ja, ook bij mij...) ging erg hard met als gevolg dat mijn blaas het zwaar had en ik tijdens het concert 3 keer noodgedwongen het toilet heb moeten opzoeken.
Ik haat bier!!
Grappig was dat ze gisteren rode fez-jes verkochten met het Madness-logo er op. De halve HMH liep met die dingen op hun kop...
Dan denk ik dat ik wel ruzie had gehad met meneer de schiettentquote:Op zondag 16 mei 2010 13:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zal wel niet zijn wat ik denk, maar je hebt die haasjes dan toch wel meegenomen?
Bier drinken was deels vrijwillig, deels verplicht, omdat er niets anders gehaald werd...quote:Op zondag 16 mei 2010 13:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan waren ze snel weg... jammer. Tja, dat bier drinken doe je toch echt zelf... of moest je??
fez-jes?? Lama
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bier drinken was deels vrijwillig, deels verplicht, omdat er niets anders gehaald werd...
En dit is een fez:
[ afbeelding ]
Ik had net wat andes in gedachtenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik wel ruzie had gehad met meneer de schiettent
Ik ga deze race ook kijkenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:03 schreef Whiteguy het volgende:
Tsjuus!!quote:Op zondag 16 mei 2010 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga douchen en verjaardagen vieren![]()
TOt later!!
Wat is er dan leuk/mooi aan de race in Canada?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga deze race ook kijken. Ik volg nog wel F1, maar minder fanatiek dan een paar jaar geleden. En hoewel Monaco vaak een optocht is vind ik het toch een van de leukere races om te kijken, samen met Canada.
Doeiquote:Op zondag 16 mei 2010 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga douchen en verjaardagen vieren![]()
TOt later!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |