Mjah, maar voor 3 ton heeft diegene het dan niet goed gedaanquote:Op maandag 17 mei 2010 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Oh verrek dat is ook zo
Was wel een mooi verhaal geweest
Die Keith Bakker is zeker de eigenaar?quote:Op maandag 17 mei 2010 14:21 schreef Etcetera het volgende:
http://kidsconcentrationcamps.com/
Dit moet een grap zijn, toch![]()
![]()
quote:Our property has a number of vintage buildings that came with the property, a carryover from World War II when our location was constructed for use as a Japanese internment camp.
Ja, dat moet een grap zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:21 schreef Etcetera het volgende:
![]()
quote:When it comes to helping kids concentrate, we’re Nazis!
Your family needs to be cleansed.
Ik durf niet te klikken op de linkjes, want anders heb ik zeker weten binnen 10 seconden telefoon van compliancequote:
Nee, alleen Melissa. Waar Sjek is weet ik niet.quote:
Dietrich is a graduate of the Argentinean HJ Youth Camp (Double-S Ranking) graduating order of 1978.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:21 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Trap er nou niet in met die sloerie...quote:Op maandag 17 mei 2010 15:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, alleen Melissa. Waar Sjek is weet ik niet.
Vanavond schop ik haar weer weg.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Trap er nou niet in met die sloerie...
Ik denk dat ik dit nummer zal luisteren als ik haar uit sta te zwaaien de deur uitwerk.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:12 schreef iamredleader het volgende:
Even een trotse-papa-post: mijn zoon staat![]()
![]()
![]()
![]()
Pics zal ik een dezer dagen uploaden
Zonder zijwieltjes?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:12 schreef iamredleader het volgende:
Even een trotse-papa-post: mijn zoon staat![]()
![]()
![]()
![]()
Pics zal ik een dezer dagen uploaden
Ja, pics zonder zijwieltjesquote:Op maandag 17 mei 2010 16:18 schreef MadMaster het volgende:
Zonder zijwieltjes?
Moet je nablijven?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:05 schreef TradeMarkie het volgende:
ik ook niet
Wel kusjes enzo, maar niet echt zoenen. Maar eigenlijk kan ik dat net zo goed wel doen, want meestal word ik toch niet ziek en anders is blijkbaar 1x ook al voldoendequote:Op maandag 17 mei 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, hier ook F1 kijkers dus? Mijn vriendje zit het liefst ook voor de tv als er een race is, en kan ook echt "NOOooo!!" uitroepen als een van zn favorieten crashtGisteren kon ie alleen de start zien want we hadden een feestje, in Almelo waar het heerlijk weer was, dus tot 7 uur lekker buiten gestaan met hapjes en drankjes
B.: als een van jullie ziek is zoen je dan serieus niet? Dat maakt mij echt niks uit, als je samenwoont besmet je elkaar hoe dan ook wel toch
Goedzo Jair!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:18 schreef iamredleader het volgende:
Met als fantastische gevolg vannacht: meneer was wakker geworden van iets, had zich in een soort van automatisme opgetrokken tot een sta-stand, en kon niet meer gaan liggenalsof hij nog niet wist hoe hij van staan naar zitten danwel liggen moet komen
Maar vooral hoe hij gaat staan is hilarisch, allemaal manieren om van zittend/kruipend omhoog te komen
Psiesquote:Op maandag 17 mei 2010 17:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wel kusjes enzo, maar niet echt zoenen. Maar eigenlijk kan ik dat net zo goed wel doen, want meestal word ik toch niet ziek en anders is blijkbaar 1x ook al voldoende
Velpon gaat niet meer helpen?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Gaat lekker hier, stort net mijn telefoon op de grond, dood...
Boeit me in dit geval echt geen zakquote:Op maandag 17 mei 2010 18:01 schreef MadMaster het volgende:
Het is wel beetje erg nep-rood/koper/kastanje/whatever...
Dan dus maar 10 dagen spuiten en slikken.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mag ik even komen zeuren..? Ik heb een keel èn een ooronsteking en het doet pijnen als ik niet tien(!) dagen antibiotica slik kan ik waarschijnlijk niet naar huis vliegen
Dus nu maar wel eens luisteren naar medisch advies.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mag ik even komen zeuren..? Ik heb een keel èn een ooronsteking en het doet pijnen als ik niet tien(!) dagen antibiotica slik kan ik waarschijnlijk niet naar huis vliegen
Zeuren mag altijd.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kijk eens even naar de copyright...quote:Op maandag 17 mei 2010 14:21 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Fap fap fap...quote:Op maandag 17 mei 2010 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist wat kleren gekocht en toen dacht ik: ik ben nu toch in de stad, ik ga naar Iron Man 2. Behalve dat het een leuke film is...is Scarlett Johansson met donker haar echt een lekker wijf
-edit- nou, geen goed plaatje van te vinden
-edit2-
Nou, in ieder geval iets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Mousaka laagjes van aardappelen, gehakt, aubergine en bechamelsaus
¤ 12,50
Mousaka (voor 2 pers.)
¤ 27,50
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:52 schreef B.ertha het volgende:
Ik raad niet aan om hier met 2 man mousaka te gaan eten:
[..]
Hoezo kun je dat zelf niet? Te duizelig/pijn?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jaja ik luister best naar de dokter... als ik iemand kan vinden om antibiotics met me te halen...
niet dichtbij, heb auto nodig. ik heb iemands autosleutels, nu nog iemand die kan rijden hahaquote:Op maandag 17 mei 2010 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo kun je dat zelf niet? Te duizelig/pijn?
Ze bezorgen niet?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet dichtbij, heb auto nodig. ik heb iemands autosleutels, nu nog iemand die kan rijden haha
hmmm optie! Al heb ik nu drie mensen gevonden haha. Moet genoeg zijnquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmm optie! Al heb ik nu drie mensen gevonden haha. Moet genoeg zijn
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie een "Lola rennt" voor me waarbij PS voor sluitingstijd medicijnen moet zijn te krijgen
rennen is geen optie nouquote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie een "Lola rennt" voor me waarbij PS voor sluitingstijd medicijnen moet zijn te krijgen
Overigens niet te verwaren met de slappe amerikaanse versie "Lola runs". Maar dat spreekt voor zich. Dat was een rukuitvoering.quote:
Nee ik ken het. Vooral die oorontstekingen ben ik even IETS te bekend meequote:
Meen je dat!? Hebben ze echt een Amerikaanse versie gemaakt?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overigens niet te verwaren met de slappe amerikaanse versie "Lola runs". Maar dat spreekt voor zich. Dat was een rukuitvoering.
Volgens mij niet maar dat wil ik voor zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meen je dat!? Hebben ze echt een Amerikaanse versie gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |