Dan dus maar 10 dagen spuiten en slikken.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mag ik even komen zeuren..? Ik heb een keel čn een ooronsteking en het doet pijnen als ik niet tien(!) dagen antibiotica slik kan ik waarschijnlijk niet naar huis vliegen
Dus nu maar wel eens luisteren naar medisch advies.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mag ik even komen zeuren..? Ik heb een keel čn een ooronsteking en het doet pijnen als ik niet tien(!) dagen antibiotica slik kan ik waarschijnlijk niet naar huis vliegen
Zeuren mag altijd.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kijk eens even naar de copyright...quote:Op maandag 17 mei 2010 14:21 schreef Etcetera het volgende:
http://kidsconcentrationcamps.com/
Dit moet een grap zijn, toch![]()
![]()
Fap fap fap...quote:Op maandag 17 mei 2010 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist wat kleren gekocht en toen dacht ik: ik ben nu toch in de stad, ik ga naar Iron Man 2. Behalve dat het een leuke film is...is Scarlett Johansson met donker haar echt een lekker wijf
-edit- nou, geen goed plaatje van te vinden
-edit2-
Nou, in ieder geval iets.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Mousaka laagjes van aardappelen, gehakt, aubergine en bechamelsaus
¤ 12,50
Mousaka (voor 2 pers.)
¤ 27,50
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:52 schreef B.ertha het volgende:
Ik raad niet aan om hier met 2 man mousaka te gaan eten:
[..]
Hoezo kun je dat zelf niet? Te duizelig/pijn?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jaja ik luister best naar de dokter... als ik iemand kan vinden om antibiotics met me te halen...
niet dichtbij, heb auto nodig. ik heb iemands autosleutels, nu nog iemand die kan rijden hahaquote:Op maandag 17 mei 2010 19:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoezo kun je dat zelf niet? Te duizelig/pijn?
Ze bezorgen niet?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet dichtbij, heb auto nodig. ik heb iemands autosleutels, nu nog iemand die kan rijden haha
hmmm optie! Al heb ik nu drie mensen gevonden haha. Moet genoeg zijnquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmm optie! Al heb ik nu drie mensen gevonden haha. Moet genoeg zijn
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie een "Lola rennt" voor me waarbij PS voor sluitingstijd medicijnen moet zijn te krijgen
rennen is geen optie nouquote:Op maandag 17 mei 2010 19:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie een "Lola rennt" voor me waarbij PS voor sluitingstijd medicijnen moet zijn te krijgen
Overigens niet te verwaren met de slappe amerikaanse versie "Lola runs". Maar dat spreekt voor zich. Dat was een rukuitvoering.quote:
Nee ik ken het. Vooral die oorontstekingen ben ik even IETS te bekend meequote:
Meen je dat!? Hebben ze echt een Amerikaanse versie gemaakt?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Overigens niet te verwaren met de slappe amerikaanse versie "Lola runs". Maar dat spreekt voor zich. Dat was een rukuitvoering.
Volgens mij niet maar dat wil ik voor zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 19:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Meen je dat!? Hebben ze echt een Amerikaanse versie gemaakt?
quote:
Nee dit hilarische stukje dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
In de categorie 'hoezo is dit nieuws?': http://www.nu.nl/binnenla(...)-kaal-en-lelijk.html
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee dit hilarische stukje dan?
http://www.nu.nl/algemeen(...)dens-wk-voetbal.html
Wat een kutland is het toch ook. En ze vinden het ook nog eens gek dat de kaartverkoop tegenvalt
Dat gaat dan toch vanzelf?quote:Het bedrijf zal Zuid-Afrikanen vragen elektrische apparaten uit te zetten als er te weinig stroom is.
In Zuid-Afrika vond een tijd geleden een wedstrijd tussen een postduif en een ADSL-verbinding plaats.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee dit hilarische stukje dan?
http://www.nu.nl/algemeen(...)dens-wk-voetbal.html
Wat een kutland is het toch ook. En ze vinden het ook nog eens gek dat de kaartverkoop tegenvalt
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika vond een tijd geleden een wedstrijd tussen een postduif en een ADSL-verbinding plaats.
Raden van wie het bericht sneller aankwam...![]()
![]()
De provincie toont in ieder geval zelfkennis...quote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
In de categorie 'hoezo is dit nieuws?': http://www.nu.nl/binnenla(...)-kaal-en-lelijk.html
Oh dat.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)htmacht__.html?p=8,1
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika vond een tijd geleden een wedstrijd tussen een postduif en een ADSL-verbinding plaats.
Raden van wie het bericht sneller aankwam...![]()
![]()
Denk alleen wel dat die duif wat grotere nadelen heeft qua ping reactietijden en packet losses tov adsl.quote:Broadband promised to unite the world with super-fast data delivery - but in South Africa it seems the web is still no faster than a humble pigeon. A Durban IT company pitted an 11-month-old bird armed with a 4GB memory stick against the ADSL service from the country's biggest web firm, Telkom.
Winston the pigeon took two hours to carry the data 60 miles - in the same time the ADSL had sent 4% of the data.
Telkom said it was not responsible for the firm's slow internet speeds.
Je verliest in 1 keer zoveel data als je een packet kwijt bentquote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Denk alleen wel dat die duif wat grotere nadelen heeft qua ping reactietijden en packet losses tov adsl.
Het klopt wel. Ik vind dat Flevoland behoefte heeft aan wat heuvels en een lollig schots en scheef bos. Stort er wat zand voor de heuvels, gebruik explosieven om een stuk van die provincie om te ploegen en stort er vanuit meerdere vliegtuigen een interessante combinatie van eikels, beukenootjes en andere zaden overheen. Misschien wordt het dan nog watquote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef De_Hertog het volgende:
En de producent die dat wil betalen staat straks vooraan in de rij om te mekkeren dat we te veel kopieeren, omdat niemand 90 euro voor een seizoen boxset wil neerleggenquote:Wow! That saddest part is that the studio will probably pay up!
Charlie Sheen is in serious negotiations right now with Warner Brothers over the fate of his hit series, Two And A Half Men, and according to sources, will only to return if he is paid $2 million an episode next year!
Holy shiz!
A source says:
"There have been seven offers. We're going back and forth every 15 minutes."
Absolutely RIDIC. Is anyone worth that much??
CBS will announce its fall schedule on Wednesday, so we're sure we'll know soon enough whether or not Charlie got what he wants!
Thoughts??
Ik dacht persoonlijk meer aan 50 miljoen.quote:Rik van den Boog raakt niet onder de indruk van de vermeende belangstelling van Manchester United voor Luis Suárez. De Engelse topclub zou volgens de tabloids 23 miljoen euro over hebben voor de sterspeler van Ajax, maar Van den Boog denkt dat Suárez veel meer waard is. De algemeen directeur denkt aan bijna het dubbele bedrag.
Volgens Voetbal International heeft Van den Boog aan de aandeelhouders laten weten dat Suárez veertig miljoen euro moet opbrengen. Mocht Ajax dit geld ook daadwerkelijk krijgen, dan wordt de Uruguyaan veruit de duurste speler die ooit vertrok uit de Eredivisie. Het ligt echter niet in de lijn der verwachting dat United ook daadwerkelijk veertig miljoen euro op tafel zal leggen.
Vermoedelijk probeert Van den Boog met een staaltje blufpoker ergens in het midden uit te komen, hoewel United zich ook nog niet officieel bij Ajax heeft gemeld. Suárez gaf eerder aan graag te willen blijven in Amsterdam, maar hij kon een transfer niet uitsluiten. De international gaat in de zomer met Uruguay naar het WK en heeft er bij Ajax drie jaar opzitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |