quote:Op zondag 16 mei 2010 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat is er dan leuk/mooi aan de race in Canada?
Ik houd niet van muntquote:Op zondag 16 mei 2010 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
Antiklacht: het is een beetje bewolkt maar wel erg lekker weer
Klacht: ik wil verse muntthee maar ik heb geen verse munt
Ziet eruit als een ouderwetse stofzuiger.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de lay-out van het circuit. Bestaat veel uit rechte stukken met vlak daarna een scherpe bocht, veel remmen vanaf hoge snelheid dus. De remmen slijten heel snel op dit circuit, dus het wordt steeds lastiger. Op het rechte stuk zit een mooie knik met de 'wall of champions' er bij waar nog wel eens iemand inklapt, waaronder ook een paar wereldkampioenen.
De wall of champions is helemaal op het eind te zien en ja, zo dicht hoor je langs de muur te gaan. Zitten maar centimeters tussen terwijl ze wel retesnel rijden
Thee(of eigenlijk alleen maar heet water) is ook zo'n beetje het enige waar ik munt in wilquote:Op zondag 16 mei 2010 13:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik houd niet van muntIk vind dat altijd raar combineren in je eten/drinken.
Middag
Hij doet zijn werk niet echt goed.quote:
Het is ter illustratie van die racebaanquote:
Dan heb je toch 10,5 uur geslapen? Ik zie het probleem niet zo.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:48 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren de caravan naar de stalling gebracht, meegeholpen met voorbereidingen van een feestjes, feestje zelf gehad, tijdens het feestje uitnodiging voor ander feestje gekregen en daar nog heen geweest.
Resultaat: om 3u waren we thuis, om half 2 waren we weer wakker. Goddank was ik de bob
Ik zag net toch echt een crash. Niet hevig, maar het was er eenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de enige waar geen ruk aan is, omdat er bijna nooit heftige crashes zijn en je er nauwelijks kan inhalen...
Ik ben meestal om 11u wakker, half 2 is écht laat voor mijquote:Op zondag 16 mei 2010 15:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan heb je toch 10,5 uur geslapen? Ik zie het probleem niet zo.
Gelukkig.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:03 schreef Etcetera het volgende:
Hij was fantastisch vorige keerEr zaten wel een paar ehm... loopholes in (een auto die 20 jaar ergens blijft staan, kogelgat aanwezig in het raam, banden zitten er nog onder. Of een kogel die iemand toevallig 20 jaar geleden vond en al die tijd als ketting bij zich draagt) maar dat hou je toch met tv-series. Dus het was eenmalig gelukkig
Ja die zocht ik nog. Je hebt ook een heel gaaf stukje dat je zou kunnen stemmen via de telefoon. En dan doet 'ie ook dat soort stemmenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
Zag laatst echt een awesome auto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is beter dan die droevige Fiesta'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |