SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
Zag laatst echt een awesome auto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is beter dan die droevige Fiesta'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hier niet, maar als ik echt niks beters te doen heb is het wel vermakelijk om te kijkenquote:Op maandag 17 mei 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, hier ook F1 kijkers dus? Mijn vriendje zit het liefst ook voor de tv als er een race is, en kan ook echt "NOOooo!!" uitroepen als een van zn favorieten crashtGisteren kon ie alleen de start zien want we hadden een feestje, in Almelo waar het heerlijk weer was, dus tot 7 uur lekker buiten gestaan met hapjes en drankjes
true, truequote:B.: als een van jullie ziek is zoen je dan serieus niet? Dat maakt mij echt niks uit, als je samenwoont besmet je elkaar hoe dan ook wel toch
hangt denk ik van de ziekte afquote:Op maandag 17 mei 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
B.: als een van jullie ziek is zoen je dan serieus niet? Dat maakt mij echt niks uit, als je samenwoont besmet je elkaar hoe dan ook wel toch
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
B.: als een van jullie ziek is zoen je dan serieus niet? Dat maakt mij echt niks uit, als je samenwoont besmet je elkaar hoe dan ook wel toch
Jij vindt het lekker om zieke mensen te zoenenquote:
Hoe zouden ze een dergelijke 'filie' noemen?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij vindt het lekker om zieke mensen te zoenen![]()
Welk CMS gebruiken jullie daar?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:20 schreef Etcetera het volgende:
Mag van mij
Tof, systeem doet weer eens moeilijk en er komen geen berichten op de site binnen. Lekker rustig
CCI is de naam van de uitgever die het CMS onder de naam CCI Updater uitbrengt.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:22 schreef Etcetera het volgende:
't wordt CCI genoemd maar geen idee wat dat dan weer betekend
Ik vind het primaquote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
CCI is de naam van de uitgever die het CMS onder de naam CCI Updater uitbrengt.
Liggen je kansen niet een stuk hoger in het buitenland, gezien je studie?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
Weet je wat pas bagger is? Hier in dit kutgat bovenin Nederland een baan proberen te vinden
Ik wil niet naar het buitenland....quote:Op maandag 17 mei 2010 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Liggen je kansen niet een stuk hoger in het buitenland, gezien je studie?
Dat snap ikquote:
Ja dat is wel vervelendquote:Ik hoef ook niet eens perse een baan in mn vakgebied nu, maar zelfs bijbanen zijn lastig. Vergeleken bij de meeste studenten ben ik natuurlijk oud en duur, dus horeca zit er ook niet echt meer in, en verder heb ik nauwelijks ervaring.
Ja, toen ik 17 was werkte ik ook bij een ijssalon... lekker goedkope kracht ben je dan en het is leuk werkquote:Op maandag 17 mei 2010 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
LB, mijn nichtje van 17 had ook veel moeite met het vinden van een baan... zij heeft dan ook alleen haar HAVO-diploma.. ze was aan een HBO-studie Bouwkunde begonnen, maar vond het toch niets... nu gaat ze na de zomervakantie beginnen met Journalstiek maar ze heeft uiteindelijk een baantje gevonden bij een koffie/ijscozaak.
Grrrr mn S doet het niet goed.... moet ik steeds wel 2 of 3 keer intypen. Maar even bellen met automatisering zo denk ik.
Ik heb het toetsenbord al op zn kop gehad, maar die s kun je er dus gewoon afhalen?? Ga ik proberen!!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Wip die S er eens af en kijk of er rotzooi onderzit.
Oh, de concurrent, foeiquote:Op maandag 17 mei 2010 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het toetsenbord al op zn kop gehad, maar die s kun je er dus gewoon afhalen?? Ga ik proberen!!
LB nee, niet bij Talamini, er zit nu een Van der Poel in de binnenstad en daar werkt ze.
TM
Als het een normaal los keyboard is wil dat zekerquote:Op maandag 17 mei 2010 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het toetsenbord al op zn kop gehad, maar die s kun je er dus gewoon afhalen?? Ga ik proberen!!
LB nee, niet bij Talamini, er zit nu een Van der Poel in de binnenstad en daar werkt ze.
TM
Jaaaaaaquote:Op maandag 17 mei 2010 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Talamini...
Ken de vestiging in Zwolle.
Spaghetti-ijs...
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Ontvoerde Duitse bankiersvrouw spoorloos Misschien heeft ze de ontvoering in scene gezet en is er vandoor met het losgeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |