Tot over m'n orenquote:
Vol met verliefdheidquote:Op zondag 16 mei 2010 01:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je oren zitten een beetje vol met prut..
Zozo, dus je hebt mij gezien?quote:
Piemelquote:Op zondag 16 mei 2010 01:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Haha poep in je oren.
Jij met je fetishquote:
Dat kan ook.quote:
Als ik moet lachen dan ga ik dood gek.quote:
Mis ik iets?quote:Op zondag 16 mei 2010 01:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik moet lachen dan ga ik dood gek.
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Verder dan je oorsmeer kwam ik niet..
Omdat niemand mij een zuurstofapparaat is komen brengen waar ik vanmiddag om vroeg weet je nog.quote:
Je wil gewoon zo'n slang in je mondquote:Op zondag 16 mei 2010 01:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat niemand mij een zuurstofapparaat is komen brengen waar ik vanmiddag om vroeg weet je nog.
quote:
Sorrrry STquote:Op zondag 16 mei 2010 01:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat niemand mij een zuurstofapparaat is komen brengen waar ik vanmiddag om vroeg weet je nog.
Geen idee...quote:Op zondag 16 mei 2010 01:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja ik bedenk me ineens iets.. Komt er iemand van hier wel 'ns op de begraafplaats in Orthen? Zoja is het daar "moeilijk" om iemand te vinden? Loopt daar iemand rond die je ongeveer kan vertellen waar die persoon ligt enzo? Dankje
Ben daar nog nooit geweest.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja ik bedenk me ineens iets.. Komt er iemand van hier wel 'ns op de begraafplaats in Orthen? Zoja is het daar "moeilijk" om iemand te vinden? Loopt daar iemand rond die je ongeveer kan vertellen waar die persoon ligt enzo? Dankje
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorrrry ST
Bosje bloemen voor jou!
Het gaat niet echt lekker.quote:
Ahh niet zo mooiquote:Op zondag 16 mei 2010 01:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het gaat niet echt lekker.Hoesten, neus, alles tegelijk ook he.
Truste, en beterschap!quote:Op zondag 16 mei 2010 01:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dus ik ga maar eens naar bed.Truste.
Nog veel plezier samen.
Ben toch zo wegquote:
Nee ik voel me afgewezenquote:
kubos?quote:
Ik ben hier de enige eckt eckte.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:33 schreef Bellatrix het volgende:
Wie zijn hier echte kubos?
Dacht ik ook. Nu doe je weer lief tegen mijquote:Op zondag 16 mei 2010 01:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die was goed he..
Ik dacht stiekem kudOws5
Ik ben een LiRoquote:Op zondag 16 mei 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
Dat weten jullie toch wel, Kut Bosschenaars.
We kut?quote:Op zondag 16 mei 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
Dat weten jullie toch wel, Kut Bosschenaars.
Uit ik m'n gevoelens...quote:Op zondag 16 mei 2010 01:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahhh
Bosje bloemen voor bijdehand
Lillekerd uit Rooi?quote:
Een lieverd uit Rosmalenquote:
Ik snap jou nietquote:
Geboren in Den Bosch, lange tijd in Schijndel gewoond, nu in Bakel maar in de zomer naar Tilburg. Heel Brabant doorkruist dadelijk.quote:
Lillekerd is weer overdreven. Kiek in de spiegel kut moet je zeggenquote:
Tilburg is lelijk he? Ik zit er op schoolquote:Op zondag 16 mei 2010 01:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geboren in Den Bosch, lange tijd in Schijndel gewoond, nu in Bakel maar in de zomer naar Tilburg. Heel Brabant doorkruist dadelijk.
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:39 schreef BarrieButsers het volgende:
WAAAAAAAAH MENSEN ZET EENS VOOR DE GRAP TMF OP
BROODJE BAKQAU(?) JONGE KUT!!
Ik vind Breda lelijker!quote:Op zondag 16 mei 2010 01:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tilburg is lelijk he? Ik zit er op school
Och inderdaad waar haal je de tijd vandaanquote:Op zondag 16 mei 2010 01:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geboren in Den Bosch, lange tijd in Schijndel gewoond, nu in Bakel maar in de zomer naar Tilburg. Heel Brabant doorkruist dadelijk.
Ik weet nietquote:Op zondag 16 mei 2010 01:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lillekerd is weer overdreven. Kiek in de spiegel kut moet je zeggen
JA HEquote:
Ik niet. Tilburg is echt zo'n Oost-Europese stad, een Sovjet-stad. Lekker somber.quote:
Ben op vlucht voor de Belastingdienst.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och inderdaad waar haal je de tijd vandaan
Als je niet uitkijkt haal ik de Rooi uit Gestel erbijquote:Op zondag 16 mei 2010 01:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Wie is hier nou de snackbar gij of ik?
Samen naar Maaskantjequote:Op zondag 16 mei 2010 01:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Als we gaan dan gaan we met zn alle! Elke dag is een reden voor een feestje trallala
He busschauffeur heel de bus moet pisse
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt haal ik de Rooi uit Gestel erbij![]()
Ik ga slapen...
Kom dan, kut. Gaan we samen zo'n vuurbal make jonge! BAM!quote:
KOM ERAAAAN KUT!quote:Op zondag 16 mei 2010 01:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom dan, kut. Gaan we samen zo'n vuurbal make jonge! BAM!
Het is bij hem op het plein dus.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Bonjour
Bedankt voor het redden van mn tv Superman!
En SuperTuxx heeft tie dat echt gedaan?
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 10:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahaa dat stinkt naar de misdaad ja
Eyy ik lag in bedquote:Op zondag 16 mei 2010 10:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ceased2Be wat doe je nou weer, schuurtjes in brand zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |