Omdat niemand mij een zuurstofapparaat is komen brengen waar ik vanmiddag om vroeg weet je nog.quote:
Je wil gewoon zo'n slang in je mondquote:Op zondag 16 mei 2010 01:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat niemand mij een zuurstofapparaat is komen brengen waar ik vanmiddag om vroeg weet je nog.
quote:
Sorrrry STquote:Op zondag 16 mei 2010 01:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat niemand mij een zuurstofapparaat is komen brengen waar ik vanmiddag om vroeg weet je nog.
Geen idee...quote:Op zondag 16 mei 2010 01:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja ik bedenk me ineens iets.. Komt er iemand van hier wel 'ns op de begraafplaats in Orthen? Zoja is het daar "moeilijk" om iemand te vinden? Loopt daar iemand rond die je ongeveer kan vertellen waar die persoon ligt enzo? Dankje
Ben daar nog nooit geweest.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja ik bedenk me ineens iets.. Komt er iemand van hier wel 'ns op de begraafplaats in Orthen? Zoja is het daar "moeilijk" om iemand te vinden? Loopt daar iemand rond die je ongeveer kan vertellen waar die persoon ligt enzo? Dankje
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sorrrry ST
Bosje bloemen voor jou!
Het gaat niet echt lekker.quote:
Ahh niet zo mooiquote:Op zondag 16 mei 2010 01:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het gaat niet echt lekker.Hoesten, neus, alles tegelijk ook he.
Truste, en beterschap!quote:Op zondag 16 mei 2010 01:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dus ik ga maar eens naar bed.Truste.
Nog veel plezier samen.
Ben toch zo wegquote:
Nee ik voel me afgewezenquote:
kubos?quote:
Ik ben hier de enige eckt eckte.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:33 schreef Bellatrix het volgende:
Wie zijn hier echte kubos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |