Dacht ik ook. Nu doe je weer lief tegen mijquote:Op zondag 16 mei 2010 01:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die was goed he..
Ik dacht stiekem kudOws5
Ik ben een LiRoquote:Op zondag 16 mei 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
Dat weten jullie toch wel, Kut Bosschenaars.
We kut?quote:Op zondag 16 mei 2010 01:37 schreef Bellatrix het volgende:
Dat weten jullie toch wel, Kut Bosschenaars.
Uit ik m'n gevoelens...quote:Op zondag 16 mei 2010 01:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahhh
Bosje bloemen voor bijdehand
Lillekerd uit Rooi?quote:
Een lieverd uit Rosmalenquote:
Ik snap jou nietquote:
Geboren in Den Bosch, lange tijd in Schijndel gewoond, nu in Bakel maar in de zomer naar Tilburg. Heel Brabant doorkruist dadelijk.quote:
Lillekerd is weer overdreven. Kiek in de spiegel kut moet je zeggenquote:
Tilburg is lelijk he? Ik zit er op schoolquote:Op zondag 16 mei 2010 01:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geboren in Den Bosch, lange tijd in Schijndel gewoond, nu in Bakel maar in de zomer naar Tilburg. Heel Brabant doorkruist dadelijk.
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:39 schreef BarrieButsers het volgende:
WAAAAAAAAH MENSEN ZET EENS VOOR DE GRAP TMF OP
BROODJE BAKQAU(?) JONGE KUT!!
Ik vind Breda lelijker!quote:Op zondag 16 mei 2010 01:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tilburg is lelijk he? Ik zit er op school
Och inderdaad waar haal je de tijd vandaanquote:Op zondag 16 mei 2010 01:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geboren in Den Bosch, lange tijd in Schijndel gewoond, nu in Bakel maar in de zomer naar Tilburg. Heel Brabant doorkruist dadelijk.
Ik weet nietquote:Op zondag 16 mei 2010 01:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lillekerd is weer overdreven. Kiek in de spiegel kut moet je zeggen
JA HEquote:
Ik niet. Tilburg is echt zo'n Oost-Europese stad, een Sovjet-stad. Lekker somber.quote:
Ben op vlucht voor de Belastingdienst.quote:Op zondag 16 mei 2010 01:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Och inderdaad waar haal je de tijd vandaan
Als je niet uitkijkt haal ik de Rooi uit Gestel erbijquote:Op zondag 16 mei 2010 01:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Wie is hier nou de snackbar gij of ik?
Samen naar Maaskantjequote:Op zondag 16 mei 2010 01:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Als we gaan dan gaan we met zn alle! Elke dag is een reden voor een feestje trallala
He busschauffeur heel de bus moet pisse
quote:Op zondag 16 mei 2010 01:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je niet uitkijkt haal ik de Rooi uit Gestel erbij![]()
Ik ga slapen...
Kom dan, kut. Gaan we samen zo'n vuurbal make jonge! BAM!quote:
KOM ERAAAAN KUT!quote:Op zondag 16 mei 2010 01:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kom dan, kut. Gaan we samen zo'n vuurbal make jonge! BAM!
Het is bij hem op het plein dus.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Bonjour
Bedankt voor het redden van mn tv Superman!
En SuperTuxx heeft tie dat echt gedaan?
quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 10:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahaa dat stinkt naar de misdaad ja
Eyy ik lag in bedquote:Op zondag 16 mei 2010 10:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ceased2Be wat doe je nou weer, schuurtjes in brand zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |