SPOILER: Biografie van Lady GaGaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links:
Lady GaGa official
Lady GaGa @ twitter
Lady GaGa @ Myspace
Lady GaGa @ iTunes
[Fan]Lady-Gaga.net [Fan] GaGaDaily.com
Vorig topics:
Het grote Lady Gaga fantopic
Het grote Lady Gaga fantopic #2
Lady GaGa #3 | | We're k-k-kinda busy
Lady GaGa #4 || 15.05 / 15.05 / 15.05
Lady GaGa # 5 || We are Little Monsters
[ Bericht 1% gewijzigd door Isetmyfriendsonfire op 15-05-2010 23:21:44 ]
Gister zat ik in de trein, kwam er een jongen de coupé in, (vrouwen)laarzen aan, twee vrouwentassen mee, en hij luisterde naar Alejandro op zn telefoonquote:
Mijn vriendje luistert ook GaGa, en hij is dus NIET gay.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gister zat ik in trein, kwam er een jongen de coupé in, (vrouwen)laarzen aan, twee vrouwentassen mee, en hij luisterde naar Alejandro op zn telefoon![]()
Want als ik dan dus zeg: Ik ga naar Lady GaGa, schelden ze me uit voor gay enzo
Jaa, weten ze tuurlijk wel. Vrouwenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mijn vriendje luistert ook GaGa, en hij is dus NIET gay.
Je vrienden weten toch wel dat je niet homoseksueel bent?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaa, weten ze tuurlijk wel. Vrouwen
Maarja, zij zijn nog zo kinderachtig..![]()
En hoeveel kostten de kaartjes eigenlijk?
Hmm, relatief veel vind ikquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Staan: ¤71,50
Zitten 3e rang: ¤50,-
2e rang: ¤65,-
1e rang: ¤85,-
Denk het wel jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oke, ik wed dat 90% alleen een klein persoon heen en weer zag bewegen.
Kom ik aan met mijn 1,66.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk het wel ja
Ik ben bijna 2.00m, dus ik kan haar vast wel zien
Geen idee, kwaliteit is echt fucking baggerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat zegt ze hier?
"Believe in yourself. No matter what anybody told you. You [...], little monster."
@ 3:00
Geeft niet, ben ik wel gewendquote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 1,66.![]()
Euw zoquote:Op zondag 16 mei 2010 00:05 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Don't call my name, Don't call my name,
Alejandro
I'm not your babe, I'm not your babe,
Fernando,
Don't wanna kiss, don't wanna touch
Just smoke one cigarette and hush
Don't call my name, don't call my name
Roberto
Nice. : )quote:Op zondag 16 mei 2010 00:10 schreef Keroppi het volgende:
Het was GAAAF!
Alleen om het mensen kijken in het publiek was het het al waard. Voorprogramma was ook wel geinig. En ik had van Lady Gaga wel show verwacht, maar zoveel show, wauw!
Enige nadeel vond ik dat door de vele podium/kleding wisselingen de vaart er wel echt uit ging. En het hele 'verhaaltje' vond ik ook wel een een beetje to much... Maar overall was het echt gaaf.
(Helemaal als je bedenkt dat ik maar 35 euro voor m'n kaartje heb betaald, lang leve marktplaats!)
Ja idd, check mn ninja-editquote:Op zondag 16 mei 2010 00:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Zo te zien door Antonio Magaña
35 euro via Marktplaats? Way to go man!!! Wat kostten die kaarten dan oorspronkelijk? Want ik keek vanmiddag ff op Marktplaats en mensen vroegen echt idiote bedragen!! Maar dat waren dan misschien ook echt eersterangs kaarten (die van 85 euro).quote:Op zondag 16 mei 2010 00:10 schreef Keroppi het volgende:
Het was GAAAF!
Alleen om het mensen kijken in het publiek was het het al waard. Voorprogramma was ook wel geinig. En ik had van Lady Gaga wel show verwacht, maar zoveel show, wauw!
Enige nadeel vond ik dat door de vele podium/kleding wisselingen de vaart er wel echt uit ging. En het hele 'verhaaltje' vond ik ook wel een een beetje to much... Maar overall was het echt gaaf.
(Helemaal als je bedenkt dat ik maar 35 euro voor m'n kaartje heb betaald, lang leve marktplaats!)
Staan was 85 en mijn kaartje (3e rang zit) was 55. Met een fucking paal voor mijn bakkes, kut Gelredomequote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef JeanVe het volgende:
[..]
35 euro via Marktplaats? Way to go man!!! Wat kostten die kaarten dan oorspronkelijk? Want ik keek vanmiddag ff op Marktplaats en mensen vroegen echt idiote bedragen!! Maar dat waren dan misschien ook echt eersterangs kaarten (die van 85 euro).
Ik vond het concert super! Vooral het intermezzo achter de piano vond ik geweldig en dat had van mij nog wel wat langer mogen duren.
Geweldige decors en effecten, strakke dans en prachtige lichtshow! Jammer dat het geluid in stadions nooit zo geweldig is!
Staan was 65. excl. servicekosten. Uiteindelijk kwam je uit op 71,50. Hoe kom jij bij 85?quote:Op zondag 16 mei 2010 00:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Staan was 85 en mijn kaartje (3e rang zit) was 55. Met een fucking paal voor mijn bakkes, kut Gelredome. Zeggen ze er niet bij he, als je een kaartje besteld
.
Ik had een veldplaats voor die 35 euro. Er waren vrijdag nog zat mensen op marktplaats die van hun kaartje af moesten, en als je zo last-minute durft te gokken dan kun je vaak goedkoop een kaartje op de kop tikken. (Net toen ik ze gekocht had werd ik door nog iemand gebeld die ze wel kwijt wilde)quote:Op zondag 16 mei 2010 00:31 schreef JeanVe het volgende:
[..]
35 euro via Marktplaats? Way to go man!!! Wat kostten die kaarten dan oorspronkelijk? Want ik keek vanmiddag ff op Marktplaats en mensen vroegen echt idiote bedragen!! Maar dat waren dan misschien ook echt eersterangs kaarten (die van 85 euro).
Ik ben gewoon naar het Gelredome zelf gegaan (woon er een paar minuten vandaan). Soms staan daar nog mensen die ter plekke hun kaartjes wiilen verkopen (of soms 1 stuk omdat iemand van de groep niet is komen opdagen). Heb zo nog ff 10 minuten voor Lady Gaga's aanvang een stakaart t.w.v. 71 euro voor 40,- weten te bemachtigen. Voorprogramma wel gemist, maar dat scheen volgens vrienden niets aan geweest te zijn!quote:Op zondag 16 mei 2010 00:40 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik had een veldplaats voor die 35 euro. Er waren vrijdag nog zat mensen op marktplaats die van hun kaartje af moesten, en als je zo last-minute durft te gokken dan kun je vaak goedkoop een kaartje op de kop tikken. (Net toen ik ze gekocht had werd ik door nog iemand gebeld die ze wel kwijt wilde)
Je hebt heel veel gemist? Haha. Ik mocht uiteindelijk niet, en toen heb ik m'n kaartje verkocht..quote:
o ja ik lees niet niet alles maar echt balenquote:Op zondag 16 mei 2010 01:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je hebt heel veel gemist? Haha. Ik mocht uiteindelijk niet, en toen heb ik m'n kaartje verkocht..
Wat zeg je het toch altijd mooi en 'spot on', Cee!quote:Op zondag 16 mei 2010 02:58 schreef Cee het volgende:
GaGaGeweldige show, fantastische stem, wat een energie, dat mens was vanochtend om 6 uur nog op Schiphol aangekomen vanuit New York. Ik zou brak wezen.
Voorprogramma was niet echt mijn ding, vond het allemaal te veel bravour voor een hoop geschreeuw.
Hoogtepunten van de Monster Ball:
- Brown Eyes, ze was zichtbaar ontroerd door de fan-actie vooraan in het publiek om uitgeknipte harten met 'GaGa love' erop geschreven omhoog te houden. "I hold up my heart high above my body for you little monsters."
- Vervolgens Speechless, hup, piano in de hens, steekvlam, alles zwelt aan en dan stopt ze even om te vertellen dat ze weet dat we afgelopen week met een tragedy te kampen hebben gehad, de vliegtuigramp dus. En dat een jongetje het had overleefd. Vervolgens wilde ze dat iedereen elkaars handen vasthield en ze in de lucht stak en mee 'ahhhaaah you've left me speechless' zong. Gut, ik kreeg kippevel en traantjes in m'n ogen.
- De Barbie-pop.Waarvan ze de kop in de mond nam, aanstalten maakte om het ding af te bijten en vervolgens haar middelvinger opstak.
- De Sesamstraat-Tommie knuffel met geel/zwarte Do Not Enter Telephone tape die iemand op het podium had gegooid.
- Monster, het bloed, de dramatiek, de kledingwissels.
- Bad Romance.
et cetera et cetera.
Enige minpunt was dat ik vervolgens 2 uur in de file heb gestaan, eerst om die vervloekte parking af te komen en vervolgens in een eeuwige file op de A15. Ach ja, cd'tje van GaGa op, dat doodt de tijd wel.
Het OV daarentegen was echt prima geregeld! We zijn na Bad Romance vliegensvlug een colaatje nog gaan halen (snelle service trouwens) en daarna konden we meteen door in de gereedstaande pendelbussen. Al met al was ik nog voor middernacht thuis in m'n huisje in Utrecht.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:58 schreef Cee het volgende:
Enige minpunt was dat ik vervolgens 2 uur in de file heb gestaan, eerst om die vervloekte parking af te komen en vervolgens in een eeuwige file op de A15. Ach ja, cd'tje van GaGa op, dat doodt de tijd wel.
Je mocht nietquote:Op zondag 16 mei 2010 01:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je hebt heel veel gemist? Haha. Ik mocht uiteindelijk niet, en toen heb ik m'n kaartje verkocht..
Ja, ik vond het ook al zo vreemd dat er zo veel jonge kinderen waren. Vind het niet echt geschikt voor kinderen eigenlijk, ook die beelden tijdens de kledingwissels met al dat bloed en zo waren zo fijnquote:Op zondag 16 mei 2010 10:44 schreef CherryLips het volgende:
En de aanwezige kinderen waren volgens mij getekend voor het leven dankzij het voorprogramma, de tering hey.
Mij lijkt het ook iets te heftig voor kinderen, het is een beetje een over the top versie van Kylie Minogue ofzo.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:47 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook al zo vreemd dat er zo veel jonge kinderen waren. Vind het niet echt geschikt voor kinderen eigenlijk, ook die beelden tijdens de kledingwissels met al dat bloed en zo waren zo fijn
Klein Monster.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat zegt ze hier?
"Believe in yourself. No matter what anybody told you. You [...], little monster."
@ 3:00
Ik zag toen ik naar mijn ingang liep anders behoorlijk wat kinderen van een jaar of 10 lopen, ik verbaasde me er al over. En ik vind Gaga zelf ook niet echt geschikt voor de kindjes hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 10:51 schreef kanya het volgende:
Haha.. Ja, dat voorprogrmma was niet zo geschikt voor de kleine kijkertjes. Waren gelukkig ook niet veel kinderen. Als je mij vraagt ben je met 12 ook nog te jong om naar zo'n concert te gaan. Zelfs als je met je moeder gaat.
Ooh ja! Dat zwarte pakje waar later dat bloed bij kwam! Ik keek toen net 1 seconde te laat naar het scherm en zag dus wel dat ze het net goed deed en zo'n 'oops' gezicht had. Verdoriequote:Op zondag 16 mei 2010 10:59 schreef Rechterbal het volgende:
Halverwege het concert, toen ze op de grond lag omringt door rook. Haar tiet vloog eruit... Ze duwde hem vliug weer erin.
Ik wilde bij het verlaten van het terrein naar rechts maar er stonden hekken, vervolgens vergat ik de afslag, enfin, heb een mooi tourtje door het centrum van Arnhem gemaakt.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:11 schreef Yannick567 het volgende:
Het was na afloop inderdaad wel chaos op de weg, ook op/richting de A15. Er was een kettingbotsing ofzo? Er stonden in ieder geval 4 auto's gekreukt naast elkaar en 100/200 meter verderderop stonden er nog twee.
Welke mongool brengt zijn kind dan ook mee. Dan spoor je niet, klaar.quote:Op zondag 16 mei 2010 10:47 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook al zo vreemd dat er zo veel jonge kinderen waren. Vind het niet echt geschikt voor kinderen eigenlijk, ook die beelden tijdens de kledingwissels met al dat bloed en zo waren zo fijn
Mag ik vragen waarom je er naartoe bent gegaan? Je komt nou niet echt over alsof je de tijd van je leven hebt gehad. Meer dat je je constant liep te ergeren...quote:Op zondag 16 mei 2010 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Al met al een leuke avond gehad, al kende ik te weinig nummers goed genoeg, merkte ik
Ach... toen mijn kleine broertje 12 was zijn we samen naar Rammstein geweest. Daar hebben we helemaal vooraan het hek gestaan ook maar zonder een haartje gekrenkt te worden. En bij Rammstein zijn ze ook wel van het shock-effect en m'n broertje heeft er naar mijn weten ook niks aan overgehouden hoorquote:Op zondag 16 mei 2010 11:49 schreef Lesl het volgende:
Pino112, goede YouTube filmpjes!
[..]
Welke mongool brengt zijn kind dan ook mee. Dan spoor je niet, klaar.
[..]
Voor een leuke avond uitquote:Op zondag 16 mei 2010 11:49 schreef Lesl het volgende:
Pino112, goede YouTube filmpjes!
[..]
Welke mongool brengt zijn kind dan ook mee. Dan spoor je niet, klaar.
[..]
Mag ik vragen waarom je er naartoe bent gegaan? Je komt nou niet echt over alsof je de tijd van je leven hebt gehad. Meer dat je je constant liep te ergeren...
Ik had geen problemen met de relnichten, die achter me stonden waren geweldig, ik heb me kapot gelachenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:52 schreef Rechterbal het volgende:
@Lesl: Sommige mensen zeiken gewoon graag.
Een van me beste vriendinnen van mij klaagt tot het ondankbare toe.
Als je naar Lady Gaga gaat, dan kun je het publiek verwachten. Relnichten en 13jarige meisjes.
Helaasquote:Op zondag 16 mei 2010 12:29 schreef sinaasappelsapje het volgende:
En gelijk alweer een nieuwe show aangekondigd.![]()
ma 29-11-10 20:00 - Lady Gaga - The Monster Ball Tour - Ahoy Rotterdam
Verkoop begint zaterdag. Ik weet nog niet of ik wel ga, is wel erg snel en kaartjes waren toch niet echt goedkoop ofzo.
edit: Kut, Yannick567 was me net voor.
Ik had ook 3e rang en prima zicht! En mensen die beweren dat zitplaatsen saai zijn hadden er gister bij moeten zijn, iedereen ging uit z'n dakquote:Op zondag 16 mei 2010 12:34 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Helaas
Waar zat je gisteren?
In het vak waar ik zat (volgens die 'prijslijst' 3e rang) had ik prima zicht, en 2 rijen voor mij betaalde je gelijk 15/20 euro meer en het zicht was niet eens meer ofzo.
Ach, je hebt als ouder gewoon een verantwoordelijkheid imo. Op erg jonge leeftijd met je kinderen naar een concert gaan, tsja. Laat ze lekker met lego spelen, ofzo...quote:Op zondag 16 mei 2010 11:56 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ach... toen mijn kleine broertje 12 was zijn we samen naar Rammstein geweest. Daar hebben we helemaal vooraan het hek gestaan ook maar zonder een haartje gekrenkt te worden. En bij Rammstein zijn ze ook wel van het shock-effect en m'n broertje heeft er naar mijn weten ook niks aan overgehouden hoor
Juist kleine kinderen kijken over bepaalde dingen (zoals suggestieve bewegingen) volledig heen, en daarnaast zie je op prime-time tv ook genoeg gruwelijke dingen.
En daar betaal je een kaartje voor ja? Whatever floats your boat. :xquote:Op zondag 16 mei 2010 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor een leuke avond uitIk heb de cd wel. Maar ik erger me de laatste tijd steeds helemaal kapot aan irritant publiek en dat gedoe met telefoontjes, je krijgt er een hele andere concertervaring voor terug.
Ja, snap ik. Jij was niet geweest, amirite?quote:
ALS IK ER DAN NIET BIJ BEN, maak ik een einde aan m'n leven.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:28 schreef Yannick567 het volgende:
Ze komt nog een keer naar Nederland!
Maandag 29 november 2010
En hier
vanaf 4:27 de tribute naar dat jochie van de vliegramp![]()
Ik zat in vak 219. Volgens mij was dat wel een gezellig vak ja. Met telephone stond iedereen te dansen en doen in die vakken naast onsquote:Op zondag 16 mei 2010 12:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik had ook 3e rang en prima zicht! En mensen die beweren dat zitplaatsen saai zijn hadden er gister bij moeten zijn, iedereen ging uit z'n dak
Zoals in de TT staat jaquote:Op zondag 16 mei 2010 12:41 schreef Lesl het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Jij was niet geweest, amirite?
220 hierquote:Op zondag 16 mei 2010 12:41 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik zat in vak 219. Volgens mij was dat wel een gezellig vak ja. Met telephone stond iedereen te dansen en doen in die vakken naast ons![]()
Je denkt toch niet dat die 20.000 mensen daar allemaal die hard Gaga-fans waren, of wel? Ik denk dat 80 procent kwam voor de show en een leuke avond. Anders was de zaal wel uitverkocht. Ik kan het ook niet helpen dat er allemaal 20-jarige huppelkutjes om me heen stonden met dooie kraaien op hun hoofd.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:41 schreef Lesl het volgende:
[..]
Ach, je hebt als ouder gewoon een verantwoordelijkheid imo. Op erg jonge leeftijd met je kinderen naar een concert gaan, tsja. Laat ze lekker met lego spelen, ofzo...
[..]
En daar betaal je een kaartje voor ja? Whatever floats your boat. :x
[..]
Ja, snap ik. Jij was niet geweest, amirite?
Als je naar een concert gaat mag ik toch hopen dat je alle liedjes kent die er gespeeld worden. Het ontgaat me even wtf je daar dan aan het doen bent als je veel songs niet kent.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat die 20.000 mensen daar allemaal die hard Gaga-fans waren, of wel? Ik denk dat 80 procent kwam voor de show en een leuke avond. Anders was de zaal wel uitverkocht. Ik kan het ook niet helpen dat er allemaal 20-jarige huppelkutjes om me heen stonden met dooie kraaien op hun hoofd.
Fuck fuck fuckin fucker de fuck fuck Gaga.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:54 schreef Yannick567 het volgende:
Wat vonden jullie van het voorprogramma?
.......![]()
Gewoon, dansenquote:Op zondag 16 mei 2010 13:03 schreef Lesl het volgende:
[..]
Als je naar een concert gaat mag ik toch hopen dat je alle liedjes kent die er gespeeld worden. Het ontgaat me even wtf je daar dan aan het doen bent.
Jij je ding, ik mijn ding, klaar zo? :p
Nou, ik vond z'n schoenen wel mooi.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:54 schreef Yannick567 het volgende:
Wat vonden jullie van het voorprogramma?
.......![]()
Nou ja, naar dat betreffende concert gingen mijn broertje en ik (resp 12 en 16) zelfs zonder onze ouders, gewoon met z'n tweetjes. M'n moeder was ondertussen lekker sinterklaasinkopen aan het doen. Ik ben blij dat ze ons daar verantwoordelijk genoeg voor achtte. Beter dan die kinderen die allemaal zo beschermd opgevoed worden.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:41 schreef Lesl het volgende:
Ach, je hebt als ouder gewoon een verantwoordelijkheid imo. Op erg jonge leeftijd met je kinderen naar een concert gaan, tsja. Laat ze lekker met lego spelen, ofzo...
Zoiets jaquote:Op zondag 16 mei 2010 13:03 schreef dolfg het volgende:
[..]
Fuck fuck fuckin fucker de fuck fuck Gaga.
Zoiets?
Die wijk ontdekte ik ook pas te laat.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:32 schreef Skaai het volgende:
Ik was eik zo thuis, al moest ik een uur rijden. Ik weiger te parkeren bij het Gelredome, ben in een wijk vlakbij gaan staan en kon zo wegrijden. Niks aan parkeerkosten betaald.
Hoe lang was je file?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:10 schreef Tegan het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Straks even alles lezen
.
houd ik je aanquote:Op zondag 16 mei 2010 12:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
ALS IK ER DAN NIET BIJ BEN, maak ik een einde aan m'n leven.
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:53 schreef dolfg het volgende:
Ouder/kind gesprek na het kortstondige maar eeuwig durend lijkende optreden van FUCK Semi FUCKERDEFUCKFUCK Precious FUCK FUCK Weapons FUCK YOU ALL Gaga:
Ja Chantal, hij is dus op zoek naar een lepel en een vork en zoals je kunt horen heeft ie de vork inmiddels wel, heel veel vorken zelfs, maar de lepel dus nog niet....
Respect wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:28 schreef Yannick567 het volgende:
vanaf 4:27 de tribute naar dat jochie van de vliegramp![]()
Goed openbaar vervoer, woon in Rdamquote:Op zondag 16 mei 2010 16:23 schreef Toad het volgende:
Morgen.
Maar Ahoy, weer al zo'n kutzaal. Belgie slaat ze dan over.Ik wacht even af hoe het morgen is en zie wel of ik november weer ga.
Nee, nog steeds voor The Monster Ball Tour.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:44 schreef portabel het volgende:
Waaaaaa Rotterdam, ik ga weer, hahahaha. Maar is toch helemaal niks bekend erover? Is dit voor haar 3e album :s??
Lady GaGa begon om +/- half 9, iets over half 11 was het afgelopen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:23 schreef Evertjan het volgende:
hoe lang was de show eigelijk? Meer dan 2 uur?
Kaarten ¤50 - ¤85 (exclusief servicekosten)quote:Op zondag 16 mei 2010 20:50 schreef Rechterbal het volgende:
http://www.livenation.nl/(...)er-ball-tour-tickets
OMG OMG OMG.
Joh, als je het geld ervoor over hebt zou ik je er niet van laten weerhouden hoor! The Monster Ball is for everyone! Gaga heeft geen doelgroepen, iedereen is welkom, een grote monsterfamilie.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Kaarten ¤50 - ¤85 (exclusief servicekosten)
ik wacht wel op de DVDBen zelf ook niet echt de doelgroep alhoewel wat ik zo hoor het wel een gave show was.
Wait, whut?quote:Op zondag 16 mei 2010 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat er allemaal 20-jarige huppelkutjes om me heen stonden met dooie kraaien op hun hoofd.
Lijkt me al een reden om naar het concert te gaan volgende keer. Gewoon om mensen te kijken.quote:
Gewoon online kopen?quote:Op maandag 17 mei 2010 01:28 schreef megamandy het volgende:
Kon niet gaan
En als de kaartverkoop voor Ahoy begint zit ik in Berlijn pffff
Hopen..
Verklede meisjes met haarstukjes op, waardoor je steeds veertjes in je gezicht krijgt gegooidquote:
bedankt, we doen ons bestquote:Op zondag 16 mei 2010 09:33 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Het OV daarentegen was echt prima geregeld! We zijn na Bad Romance vliegensvlug een colaatje nog gaan halen (snelle service trouwens) en daarna konden we meteen door in de gereedstaande pendelbussen. Al met al was ik nog voor middernacht thuis in m'n huisje in Utrecht.
(Maar een evt volgende keer wil ik misschien wel nét iets dichter bij het podium staan, ondanks m'n 1.84 heb ik het idee dat ik toch alles niet goed zag)
Zo denk ik er ook overquote:Op maandag 17 mei 2010 13:41 schreef Tegan het volgende:
Ik heb met vriendin afgesproken dat we wel naar de volgende concertreeks gaan, en niet meer in november. Beetje zonde om precies hetzelfde optreden nog eens te bekijken voor dat geld.
Ik had dr wel tegen kunnen komenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:12 schreef Mylene het volgende:
Lady Gaga in Amsterdam die coffeeshop de Dampkring bezoekt
Die website, of tenminste, degene die dat artikel had geschreven had een meet en greet met GaGa zaterdag, en het moest snel omdat ze daarna gelijk door ging naar Antwerpen, vandaar dacht ik datquote:Op maandag 17 mei 2010 16:38 schreef kanya het volgende:
OMG ik was zo dichtbij!
Misschien bedoelde die andere website wel dat ze gisteravond naar Antwerpen is gegaan.
Ah oke.. die had vast wel 185 euro om een vip kaartje te kopenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:17 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die website, of tenminste, degene die dat artikel had geschreven had een meet en greet met GaGa zaterdag, en het moest snel omdat ze daarna gelijk door ging naar Antwerpen, vandaar dacht ik dat
quote:
Volgens mij bedoelde hij het overdreven als in een lichaamstemperatuur van 67.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef ampburner het volgende:
ik bedoel veertig. lol. ben duidelijk nog niet helemaal helder.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij het overdreven als in een lichaamstemperatuur van 67.
Die allerlaatste mensen heb ik gezien terwijl ze werden geinterviewdquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:39 schreef Toad het volgende:
Profiel van Gaga in VN:
http://www.vn.nl/Archief/(...)-moderne-popster.htm
quote:Lady en Nederland
De producer die haar specifieke ietwat kille elektronische geluid bedacht en Lady Gaga daarmee haar eerste hit bezorgde, woonde tot voor kort in Nederland. Nadir Khayat werd geboren in Marokko en verhuisde toen hij tien jaar oud was naar Zweden. Hij produceert muziek onder de naam RedOne. In die hoedanigheid tekende hij voor zes nummers van The Fame en vier nummers van The Fame Monster. Momenteel werkt hij naar verluidt ook mee aan haar nieuw te verschijnen cd.
Twee jaar geleden leefde hij voornamelijk in Utrecht. RedOne, ook producer van Akon, Alexandra Burke, Enrique Iglesias, Pixie Lott en Kat DeLuna, is getrouwd met een Nederlandse vrouw en zij wilde graag in de buurt van haar familie zijn bij de geboorte van hun eerste kind. Dus woonde de wereldberoemde producer in Utrecht. Hoewel, wereldberoemd? Hij bood zijn diensten aan bij de Hogeschool van de Kunsten. Hij wilde zijn ervaring en kennis op productiegebied delen met de studenten van de HKU. RedOne op de Nederlandse website Future Music Charts: 'Blijkbaar hadden de leraren daar geen behoefte aan, want ik heb nooit een reactie gehad op mijn voorstel.'
Zo vond ik bijvoorbeeld Brown Eyes eerst een beetje meh, maar nu vind ik hem juist wel mooi.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de cd nu leuker dan voor het concert.
Ik vind haar niet mooi daar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Op de set van Alejandro
http://twitpic.com/1oxopx
Kan nu al niet wachten op die video, ben benieuwd.
Had de pagina toevallig nog openstaan op m'n ipod, foto maar gesaved en geupload.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:20 schreef kanya het volgende:
The photo you were looking for no longer exists![]()
Ik wil t korte haar ook zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Had de pagina toevallig nog openstaan op m'n ipod, foto maar gesaved en geupload.![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super! Thanks!![]()
Ik ben er ook niet echt enthousiast over. Maar goed, een foto kan altijd een heel vertekend beeld geven van de realiteit. (denk aan die reclame met dat hoofd van Albert Verlinde dat je je tv kunt pauzeren
)
ik ga ook, (voor de 5e keer) maar ik moet gaan want het is dan mn verjaardag op de 29stequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ga zeker wel naar dat concert in November.
Vijfde keer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:29 schreef YCYCYCYC het volgende:
[..]
ik ga ook, (voor de 5e keer) maar ik moet gaan want het is dan mn verjaardag op de 29ste![]()
![]()
![]()
![]()
Jupsquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vijfde keer.Ga jij dan ook naar Deutschland enzo?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
o.us
NotYou
Penisbaard
Bortecinem
Rechterbal
ChipsZak.
Anonymousz
Pino112
Prego
Twizu
wikwakka2
Tegan
appelsjap
Mr.Cooper
porsche1
Paaskonijn
stevenmac26
Acinonyx
pasopikbijt
Rookert
Desunoto
Bilmiyorem
Cee
IHVK
Toad
Quir
Mylene
Lesl
kanya
Zero17
Ayca
Zeroku
ScottTracy
Buffalo-Soldier
Paul
Hyman
AdvancedPower
Trollface.
Edwinuss
HSG-BOMBER
Lindgren.
Socios
Pixie.
tliciouz
S1nn3rz
Adelante
Drinky
Biogarde
Argo
SuperrrTuxxx
Nee!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:15 schreef Toad het volgende:
Oei, een beetje offtopic, maar dat mag wel even, toch?
Nu ben ik dus écht jaloers.quote:Op donderdag 20 mei 2010 04:40 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Die poster had ik na het concert gekocht
Met Madonna had je toen de Golden Circle. Een plek helemaal vooraan bij het podium. Met een aparte ingang. Je krijgt dan een polsbandje. Je kunt het gebied makkelijk verlaten voor wat te eten enzo. Zo'n kaartje kostte toen 300 euro. Met andere concerten zal het ongeveer wel op hetzelfde neerkomen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:24 schreef ElizabethI het volgende:
Ik was er ook bij en het was super leuk! Deze keer had ik zitplaatsen omdat iemand mee ging die niet uren buiten wilde staan wachten op een goede plekOok met zit plaatsen super goed kunnen zien en veel gestaan/danst, jammer van de zeurmensen achter me
Om zeurmensen de volgende keer te voorkomen wil ik gaan staan. Toch altijd net iets leuker bij concerten. Heeft iemand de vorige keer zo'n vip ticket gekocht? De early access maakt het wel aantrekkelijk. Mag je dan echt eerder naar binnen dan de rest? Het is wel erg duur dus ik weet niet of ik het echt ga kopen of voor een normale staan plaats ga. Daarom wil ik weten of mensen het vorige keer wel hadden en wat het allemaal inhoud.
He?! Dat is toch vaag?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:54 schreef Chelle23 het volgende:
Met Christina Aguilera was het een soort vak wat zeg maar aan de overkant van t podium stond.
Dus in principe heb je dan de hele zaal met fans, dan het podium en pas daarachter t VIP vak.
Dus of te wel, je ziet de hele tijd de rug vd artiest....
Dit was in Ahoy btw
Ik ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 04:40 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Die poster had ik na het concert gekocht
Ja dat is heel vaag!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:47 schreef kanya het volgende:
[..]
He?! Dat is toch vaag?
Ik zag in het frontvak ook mensen met roze polsbandjes lopen. Dacht dat zij degene met VIP tickets waren. Maar die stonden op dezelfde plek als wij![]()
De VIP kaarten voor Gaga kostten 185 euro voor het concert van afgelopen zaterdag.
Ah.. I see. Wij stonden zo goed dat we absoluut ons plekje niet op wouden geven, dan waren we misschien het frontvak dus wel weer ingekomen, maar nooit meer vooraan. Ik had ook zó'n dorst toen het afgelopen was!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:37 schreef Chelle23 het volgende:
[..]
Dat roze polsbandje was voor als je het eerste vak uit gingdan kon je er zonder zeuren weer terug in, kreeg je bij die grote mannen achter de hekken.
Heb ik ook. Ik denk bij een prachtig concert ook altijd achteraf dat ik me vooraf meer erop had moeten verheugen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:00 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Zo vond ik bijvoorbeeld Brown Eyes eerst een beetje meh, maar nu vind ik hem juist wel mooi.Dat heb ik best vaak met concerten, dat nummers daarna een stuk leuker zijn.
Awesomequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
NotYouuuuuu? Jij bent mijn nummer 2 forumvriendje.
[..]
quote:GaGa says ta ta to security staf
KNEW it wouldn't be long before LADY GAGA went gaga - and now she's really thrown her headdresses out of her pram.
The star fired her entire security team after a fan managed to get on stage in Japan.
She also binned her wardrobe assistant for forgetting to lock her dressing room door.
A source said: "She went potty. She couldn't believe they could let these things happen so she fired them on the spot. She goes out of her way to make her shows perfect and expects the same from her people.
"Some thought she would calm down but she put them straight on a plane home."
I hope she's calmed down by the time she arrives here on tour next week, or someone is going to end up with one of her hamster wheels in their eye.
http://www.thesun.co.uk/s(...)-security-staff.html
Juist niet! (vind ik) Als je hoge verwachtingen hebt kan het alleen maar tegenvallen. Het is juist zo fantastisch om overdondert te worden. Ik had bijvoorbeeld echt hoge verwachtingen en ondanks dat ik het concert echt super vond ben ik niet overdondert. Dat vind ik eigenlijk wel jammer..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:49 schreef dolfg het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ik denk bij een prachtig concert ook altijd achteraf dat ik me vooraf meer erop had moeten verheugen.
Maar ja, vooraf weet je niet dat je het achteraf zo leuk vond.
wat hield die dag in? een meet and greet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:04 schreef Yannick567 het volgende:
Vanochtend bij Universal Music geweest in Baarn. Was uitgenodigd voor een 'bijeenkomst' van fans van verschillende artiesten die bij Universal getekend hebben. Was best gezellig, uiteraard was ik er voor Lady Gaga
?quote:
Was dat maar zo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:28 schreef Prego het volgende:
[..]
wat hield die dag in? een meet and greet?
jammerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:29 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Was dat maar zo.![]()
Wel 2 coole posters van haar gehad. Ik kreeg zo'n mailtje van Universal Music via Hyves dat ze mensen zochten die fan waren van artiesten die bij Universal onder contract staan. Mocht ik daar komen praten en mijn mening geven over muziek, geld, etc. Was wel leuke ervaring
Universal was benieuwd naar het verhaal achter fans. Benieuwd naar meningen van fans van artiesten, waarom ze fan zijn, waarom je dan graag een album koopt. En of je voorkeur hebt voor download enzo, waarom je het hele album koopt of liever alleen één lied in iTunesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:32 schreef Prego het volgende:
[..]
jammer![]()
waarom hebben ze dat georganisserd eigenlijk? waarom wilden ze daarover praten?
aha ik wist het welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En of je voorkeur hebt voor download enzo, waarom je het hele album koopt of liever alleen één lied in iTunes
Blijf gewoon lekker slapen, er zijn genoeg kaartjes.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef ElizabethI het volgende:
Wie heeft nogmeer al de wekker gezet en zit morgen om 10 uur achter de pc te stressen?? Ik ga toch maar voor gewone staanplaatsen denk ik. Zal vast niet in een uur uitverkopen maar toch zit ik om 10 uur klaar!!
Ik zit lichtelijk nerveus klaar, waarom die nervositeit, ik weet het niet, maar ik ben al nerveus als ik een straat moet oversteken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef ElizabethI het volgende:
Wie heeft nogmeer al de wekker gezet en zit morgen om 10 uur achter de pc te stressen?? Ik ga toch maar voor gewone staanplaatsen denk ik. Zal vast niet in een uur uitverkopen maar toch zit ik om 10 uur klaar!!
Ik heb echt geen flauw idee. Dacht vorige keer dat ik ontzettende mazzel had met m'n kaartjes maar ja, 't werd uiteindelijk niet uitverkocht. Nu is Ahoy' qua capaciteit wel een stukje kleiner dus de kans dat het uitverkocht raakt is groter. Maar of dat binnen een uur of een week of een maand gebeurt, I have no idea...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:18 schreef Bellatrix het volgende:
Zou het echt mega snel gaan? En kan ik beter telefonisch of op internet bestellen?
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee. Dacht vorige keer dat ik ontzettende mazzel had met m'n kaartjes maar ja, 't werd uiteindelijk niet uitverkocht. Nu is Ahoy' qua capaciteit wel een stukje kleiner dus de kans dat het uitverkocht raakt is groter. Maar of dat binnen een uur of een week of een maand gebeurt, I have no idea...
maar ik zit intussen wel startklaar ingelogd op eventim en livenation
Zou die bodyguard ook echt smoken?quote:Lady Gaga frolicks with female pal in France
Published: Today
SO THIS is how LADY GAGA chooses to spend a rare day off during her mammoth world tour.
The outrageous American singer opted for a spot of sunbathing on the deck of a boat in the bay of Saint Tropez in the South of France - and appeared to be going a little gaga for a female friend.
I guess it's one way to unwind from the pressures of touring.
Although I very much doubt that it's a serious liaison.
I might quiz GaGa on it when she and her touring ensemble arrive here next week.
That'll get her throwing her teacups around.
http://www.thesun.co.uk/s(...)e-pal-in-France.html
O ok.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:17 schreef dolfg het volgende:
Nee, maar bij de bevestiging staat je ingang en vak genoemd.
Wacht nu een kwartiertje en inmiddels is het vak Af geworden, iets opgeschoven dus.
(ik heb ze dus nog niet definitief gekocht).
Bij Anouk had ik toen wel goed zicht, zat tweede ring. Zit nu gelukkig eerste.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:23 schreef Perenijsje het volgende:
Heb je op die Arena Tribune goed zicht of moet je een verrekijker meenemen?
Je wilt niet tribune dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:27 schreef Cee het volgende:
Ik zit godverdomme klaar om m'n superkaartjes af te rekenen, ben al een eeuwigheid ingelogd, vragen ze m'n wachtwoord opnieuw in te voeren. Die heb ik niet meteen goed, is m'n account tijdelijk geblokkeerd. WEG kaarten, weg arena (was m'n tweede optie).
Nou, veel plezier allemaal de 29e.
De Arene Tribune is toch de tribune helemaal achter in de zaal, in het verlengde van de Arena staanplaatsen? Weet je ongeveer bij welke rij de tweede rang begint?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij Anouk had ik toen wel goed zicht, zat tweede ring. Zit nu gelukkig eerste.
Dit is de plattegrond:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:33 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
De Arene Tribune is toch de tribune helemaal achter in de zaal, in het verlengde van de Arena staanplaatsen? Weet je ongeveer bij welke rij de tweede rang begint?
Lol, wat raar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:37 schreef dolfg het volgende:
Er zal wel een foutje op de site zijn want nu is alles weer beschikbaar...
Dat is de plattegrond die wordt gebruikt bij en sportevenement (plaatsen rondom). Dit lijkt mij meer voor de hand liggend...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit is de plattegrond:
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet precies..
Wil je zeggen dat wat oranje is, de tweede rang is? Want dan ben ikgenaaid.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:39 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Dat is de plattegrond die wordt gebruikt bij en sportevenement (plaatsen rondom). Dit lijkt mij meer voor de hand liggend...
[ afbeelding ]
Als je tickets voor de Arena tribune aanklikt, krijg je namelijk niets te zien over vakken, maar alleen een rij en stoelnummer. Anders als bij de 1st en 2de rang zitplaatsen, daar wordt het vak vermeld.
Tsja.. alleen de organisatie zal weten welke plattegrond de juiste is. Het is wel zo dat ze aan het verbouwen zijn in de Ahoy. Het dak wordt verhoogd waardoor de capaciteit hoger wordt. Tegen de tijd dat Lady Gaga optreedt is de verbouwing gereed en zal de plattegrond er dus ook iets anders uit kunnen zien.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat wat oranje is, de tweede rang is? Want dan ben ikgenaaid.
Okay, ik heb even op de Ahoy-site gekeken en het seatingplan voor Lady Gaga gevonden. CK is inderdaad rang 1. Zie LINK. Je zit wel helemaal vooraan (maar wel van de zijkant), ik weet niet of het zicht dan optimaal is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb dit:
Zitplaatsen eerste ring
Oost / Ck Rij:13 Plaats:39
En toch zit CK in oranje gebied.En je betaalt er ook duidelijk meer voor.
O ok. Nee dan is het goed. Zat laatst ook zo en toen zag ik het ook goed. Was even bang dat ik tweede rang had. Dank.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:52 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Okay, ik heb even op de Ahoy-site gekeken en het seatingplan voor Lady Gaga gevonden. CK is inderdaad rang 1. Zie LINK. Je zit wel helemaal vooraan (maar wel van de zijkant), ik weet niet of het zicht dan optimaal is.
29 november.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:55 schreef Rechterbal het volgende:
Wanneer is het eigenlijk? Volgens mij zit ik dan in Engeland.
Ik blijf me boos maken om het principe servicekosten. Ongelofelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:54 schreef Yannick567 het volgende:
Het is toch beduidend duurder dan GelreDome. Maargoed, het is een avondje uit zullen we maar zeggen
idd welke service?? Ik moet alle stappen zelf doorlopen en het kaartje zelf printen...:Squote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik blijf me boos maken om het principe servicekosten. Ongelofelijk.
Hetzelfde toch? Staanplaatsen althans, wederom ¤71,50. Maar ik heb ze wel binnenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:54 schreef Yannick567 het volgende:
Het is toch beduidend duurder dan GelreDome. Maargoed, het is een avondje uit zullen we maar zeggen
Ik zit in vak Eh, rij 16
Even duur als staanplaatsen ja. Maargoed, zijn betaald en gereserveerd. Dat is het belangrijsktequote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:04 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hetzelfde toch? Staanplaatsen althans, wederom ¤71,50. Maar ik heb ze wel binnen
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:07 schreef Perenijsje het volgende:
Zou zo'n Ticket de Luxe echt de moeite (en het geld) waard zijn? De omschrijving rept alleen over merchandise (tussen een button van een Euro of een mooi CD/DVD-pakket zit nog wel een verschil...), wat consumptiemunten en een parkeerkaart. De plaatsen zijn normale staanplaatsen.
10?! Je kunt er ook minder dan 10 tegelijk bestellen hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:10 schreef dolfg het volgende:
Drie liter zweet verder en 10 kaartjes rijker waar ik er maar 5 nodig had, maar goed: we zijn eruit!
Dus als je om 10 seconden over 10 een kaartje koopt zit je achterin de zaal (Ac) en een uur later zit je ineens een stuk dichterbij (nu vak Ch, rij 7).
Zit ik ongeveer ter hoogte van Cee,maar dan aan de overkant.
Dan heb ik dus nog die Arena zitplaatsen, maar daar kom ik wel vanaf denk ik.
Wel even in 1 uur 900 euro uitgegeven. Kanonnen!
Zit eigenlijk ook geen logica in. Je zou zeggen, wie er eerder komt krijgt betere plaatsen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:10 schreef dolfg het volgende:
Drie liter zweet verder en 10 kaartjes rijker waar ik er maar 5 nodig had, maar goed: we zijn eruit!
Dus als je om 10 seconden over 10 een kaartje koopt zit je achterin de zaal (Ac) en een uur later zit je ineens een stuk dichterbij (nu vak Ch, rij 7).
Zit ik ongeveer ter hoogte van Cee,maar dan aan de overkant.
Dan heb ik dus nog die Arena zitplaatsen, maar daar kom ik wel vanaf denk ik.
Wel even in 1 uur 900 euro uitgegeven. Kanonnen!
He? Hoe kan jij nou Oost Ai hebben, terwijl ik Oost Ch heb? Volgens mij liggen die vakken recht tegenover elkaar.quote:
We gaan met 5 man, dus nu ik betere plekken kon krijgen heb ik de tweede serie van 5 besteld....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:12 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
10?! Je kunt er ook minder dan 10 tegelijk bestellen hoor.
Laat maar, Oost is het rechterdeel van de zaal, West het linkerdeel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:14 schreef dolfg het volgende:
[..]
He? Hoe kan jij nou Oost Ai hebben, terwijl ik Oost Ch heb? Volgens mij liggen die vakken recht tegenover elkaar.
Ahzo, nou, ik denk dat het wel uitverkocht zal raken, dan kun je er wellicht nog wat winst op makenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:14 schreef dolfg het volgende:
[..]
We gaan met 5 man, dus nu ik betere plekken kon krijgen heb ik de tweede serie van 5 besteld....
Vroeg ik me ook af en ik werd er bang van maar gelukkig is het mysterie alweer opgelost.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:14 schreef dolfg het volgende:
[..]
He? Hoe kan jij nou Oost Ai hebben, terwijl ik Oost Ch heb? Volgens mij liggen die vakken recht tegenover elkaar.
Lol geen hairextensions of pruik, maar dr echt korte blonde haar hahaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:07 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zou die bodyguard ook echt smoken?![]()
Ze is niet eens blondine.. Ik vraag me trouwens wel af waar in godsnaam de hakken van haar schoenen zijn op de voorlaatste foto.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:21 schreef YCYCYCYC het volgende:
[..]
Lol geen hairextensions of pruik, maar dr echt korte blonde haar haha
Geverfd haar dan XDquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:04 schreef kanya het volgende:
[..]
Ze is niet eens blondine.. Ik vraag me trouwens wel af waar in godsnaam de hakken van haar schoenen zijn op de voorlaatste foto.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:18 schreef YCYCYCYC het volgende:
die schoenen horen zo, zonder hakken, was volgens mij ook een ontwerp van de dode Alexander Mcqueen
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:35 schreef YCYCYCYC het volgende:
[..]
k ben 17,,, al gedraag ik me er niet naar ((toch??))![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik dacht dat je 14 was.
Inderdaad zeg!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:24 schreef Maartel het volgende:
http://entertainment.time(...)c/article7129672.ece
GEWELDIG interview met Gaga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |