10?! Je kunt er ook minder dan 10 tegelijk bestellen hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:10 schreef dolfg het volgende:
Drie liter zweet verder en 10 kaartjes rijker waar ik er maar 5 nodig had, maar goed: we zijn eruit!
Dus als je om 10 seconden over 10 een kaartje koopt zit je achterin de zaal (Ac) en een uur later zit je ineens een stuk dichterbij (nu vak Ch, rij 7).
Zit ik ongeveer ter hoogte van Cee,maar dan aan de overkant.
Dan heb ik dus nog die Arena zitplaatsen, maar daar kom ik wel vanaf denk ik.
Wel even in 1 uur 900 euro uitgegeven. Kanonnen!
Zit eigenlijk ook geen logica in. Je zou zeggen, wie er eerder komt krijgt betere plaatsen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:10 schreef dolfg het volgende:
Drie liter zweet verder en 10 kaartjes rijker waar ik er maar 5 nodig had, maar goed: we zijn eruit!
Dus als je om 10 seconden over 10 een kaartje koopt zit je achterin de zaal (Ac) en een uur later zit je ineens een stuk dichterbij (nu vak Ch, rij 7).
Zit ik ongeveer ter hoogte van Cee,maar dan aan de overkant.
Dan heb ik dus nog die Arena zitplaatsen, maar daar kom ik wel vanaf denk ik.
Wel even in 1 uur 900 euro uitgegeven. Kanonnen!
He? Hoe kan jij nou Oost Ai hebben, terwijl ik Oost Ch heb? Volgens mij liggen die vakken recht tegenover elkaar.quote:
We gaan met 5 man, dus nu ik betere plekken kon krijgen heb ik de tweede serie van 5 besteld....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:12 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
10?! Je kunt er ook minder dan 10 tegelijk bestellen hoor.
Laat maar, Oost is het rechterdeel van de zaal, West het linkerdeel.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:14 schreef dolfg het volgende:
[..]
He? Hoe kan jij nou Oost Ai hebben, terwijl ik Oost Ch heb? Volgens mij liggen die vakken recht tegenover elkaar.
Ahzo, nou, ik denk dat het wel uitverkocht zal raken, dan kun je er wellicht nog wat winst op makenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:14 schreef dolfg het volgende:
[..]
We gaan met 5 man, dus nu ik betere plekken kon krijgen heb ik de tweede serie van 5 besteld....
Vroeg ik me ook af en ik werd er bang van maar gelukkig is het mysterie alweer opgelost.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:14 schreef dolfg het volgende:
[..]
He? Hoe kan jij nou Oost Ai hebben, terwijl ik Oost Ch heb? Volgens mij liggen die vakken recht tegenover elkaar.
Lol geen hairextensions of pruik, maar dr echt korte blonde haar hahaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:07 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zou die bodyguard ook echt smoken?![]()
Ze is niet eens blondine.. Ik vraag me trouwens wel af waar in godsnaam de hakken van haar schoenen zijn op de voorlaatste foto.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:21 schreef YCYCYCYC het volgende:
[..]
Lol geen hairextensions of pruik, maar dr echt korte blonde haar haha
Geverfd haar dan XDquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:04 schreef kanya het volgende:
[..]
Ze is niet eens blondine.. Ik vraag me trouwens wel af waar in godsnaam de hakken van haar schoenen zijn op de voorlaatste foto.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:18 schreef YCYCYCYC het volgende:
die schoenen horen zo, zonder hakken, was volgens mij ook een ontwerp van de dode Alexander Mcqueen
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:35 schreef YCYCYCYC het volgende:
[..]
k ben 17,,, al gedraag ik me er niet naar ((toch??))![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik dacht dat je 14 was.
Inderdaad zeg!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:24 schreef Maartel het volgende:
http://entertainment.time(...)c/article7129672.ece
GEWELDIG interview met Gaga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |