Ik heb echt geen flauw idee. Dacht vorige keer dat ik ontzettende mazzel had met m'n kaartjes maar ja, 't werd uiteindelijk niet uitverkocht. Nu is Ahoy' qua capaciteit wel een stukje kleiner dus de kans dat het uitverkocht raakt is groter. Maar of dat binnen een uur of een week of een maand gebeurt, I have no idea...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:18 schreef Bellatrix het volgende:
Zou het echt mega snel gaan? En kan ik beter telefonisch of op internet bestellen?
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee. Dacht vorige keer dat ik ontzettende mazzel had met m'n kaartjes maar ja, 't werd uiteindelijk niet uitverkocht. Nu is Ahoy' qua capaciteit wel een stukje kleiner dus de kans dat het uitverkocht raakt is groter. Maar of dat binnen een uur of een week of een maand gebeurt, I have no idea...
maar ik zit intussen wel startklaar ingelogd op eventim en livenation
Zou die bodyguard ook echt smoken?quote:Lady Gaga frolicks with female pal in France
Published: Today
SO THIS is how LADY GAGA chooses to spend a rare day off during her mammoth world tour.
The outrageous American singer opted for a spot of sunbathing on the deck of a boat in the bay of Saint Tropez in the South of France - and appeared to be going a little gaga for a female friend.
I guess it's one way to unwind from the pressures of touring.
Although I very much doubt that it's a serious liaison.
I might quiz GaGa on it when she and her touring ensemble arrive here next week.
That'll get her throwing her teacups around.
http://www.thesun.co.uk/s(...)e-pal-in-France.html
O ok.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:17 schreef dolfg het volgende:
Nee, maar bij de bevestiging staat je ingang en vak genoemd.
Wacht nu een kwartiertje en inmiddels is het vak Af geworden, iets opgeschoven dus.
(ik heb ze dus nog niet definitief gekocht).
Bij Anouk had ik toen wel goed zicht, zat tweede ring. Zit nu gelukkig eerste.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:23 schreef Perenijsje het volgende:
Heb je op die Arena Tribune goed zicht of moet je een verrekijker meenemen?
Je wilt niet tribune dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:27 schreef Cee het volgende:
Ik zit godverdomme klaar om m'n superkaartjes af te rekenen, ben al een eeuwigheid ingelogd, vragen ze m'n wachtwoord opnieuw in te voeren. Die heb ik niet meteen goed, is m'n account tijdelijk geblokkeerd. WEG kaarten, weg arena (was m'n tweede optie).
Nou, veel plezier allemaal de 29e.
De Arene Tribune is toch de tribune helemaal achter in de zaal, in het verlengde van de Arena staanplaatsen? Weet je ongeveer bij welke rij de tweede rang begint?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij Anouk had ik toen wel goed zicht, zat tweede ring. Zit nu gelukkig eerste.
Dit is de plattegrond:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:33 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
De Arene Tribune is toch de tribune helemaal achter in de zaal, in het verlengde van de Arena staanplaatsen? Weet je ongeveer bij welke rij de tweede rang begint?
Lol, wat raar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:37 schreef dolfg het volgende:
Er zal wel een foutje op de site zijn want nu is alles weer beschikbaar...
Dat is de plattegrond die wordt gebruikt bij en sportevenement (plaatsen rondom). Dit lijkt mij meer voor de hand liggend...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dit is de plattegrond:
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet precies..
Wil je zeggen dat wat oranje is, de tweede rang is? Want dan ben ikgenaaid.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:39 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Dat is de plattegrond die wordt gebruikt bij en sportevenement (plaatsen rondom). Dit lijkt mij meer voor de hand liggend...
[ afbeelding ]
Als je tickets voor de Arena tribune aanklikt, krijg je namelijk niets te zien over vakken, maar alleen een rij en stoelnummer. Anders als bij de 1st en 2de rang zitplaatsen, daar wordt het vak vermeld.
Tsja.. alleen de organisatie zal weten welke plattegrond de juiste is. Het is wel zo dat ze aan het verbouwen zijn in de Ahoy. Het dak wordt verhoogd waardoor de capaciteit hoger wordt. Tegen de tijd dat Lady Gaga optreedt is de verbouwing gereed en zal de plattegrond er dus ook iets anders uit kunnen zien.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat wat oranje is, de tweede rang is? Want dan ben ikgenaaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |