Okay, ik heb even op de Ahoy-site gekeken en het seatingplan voor Lady Gaga gevonden. CK is inderdaad rang 1. Zie LINK. Je zit wel helemaal vooraan (maar wel van de zijkant), ik weet niet of het zicht dan optimaal is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb dit:
Zitplaatsen eerste ring
Oost / Ck Rij:13 Plaats:39
En toch zit CK in oranje gebied.En je betaalt er ook duidelijk meer voor.
O ok. Nee dan is het goed. Zat laatst ook zo en toen zag ik het ook goed. Was even bang dat ik tweede rang had. Dank.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:52 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Okay, ik heb even op de Ahoy-site gekeken en het seatingplan voor Lady Gaga gevonden. CK is inderdaad rang 1. Zie LINK. Je zit wel helemaal vooraan (maar wel van de zijkant), ik weet niet of het zicht dan optimaal is.
29 november.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:55 schreef Rechterbal het volgende:
Wanneer is het eigenlijk? Volgens mij zit ik dan in Engeland.
Ik blijf me boos maken om het principe servicekosten. Ongelofelijk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:54 schreef Yannick567 het volgende:
Het is toch beduidend duurder dan GelreDome. Maargoed, het is een avondje uit zullen we maar zeggen
idd welke service?? Ik moet alle stappen zelf doorlopen en het kaartje zelf printen...:Squote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik blijf me boos maken om het principe servicekosten. Ongelofelijk.
Hetzelfde toch? Staanplaatsen althans, wederom ¤71,50. Maar ik heb ze wel binnenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:54 schreef Yannick567 het volgende:
Het is toch beduidend duurder dan GelreDome. Maargoed, het is een avondje uit zullen we maar zeggen
Ik zit in vak Eh, rij 16
Even duur als staanplaatsen ja. Maargoed, zijn betaald en gereserveerd. Dat is het belangrijsktequote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:04 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Hetzelfde toch? Staanplaatsen althans, wederom ¤71,50. Maar ik heb ze wel binnen
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:07 schreef Perenijsje het volgende:
Zou zo'n Ticket de Luxe echt de moeite (en het geld) waard zijn? De omschrijving rept alleen over merchandise (tussen een button van een Euro of een mooi CD/DVD-pakket zit nog wel een verschil...), wat consumptiemunten en een parkeerkaart. De plaatsen zijn normale staanplaatsen.
10?! Je kunt er ook minder dan 10 tegelijk bestellen hoor.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:10 schreef dolfg het volgende:
Drie liter zweet verder en 10 kaartjes rijker waar ik er maar 5 nodig had, maar goed: we zijn eruit!
Dus als je om 10 seconden over 10 een kaartje koopt zit je achterin de zaal (Ac) en een uur later zit je ineens een stuk dichterbij (nu vak Ch, rij 7).
Zit ik ongeveer ter hoogte van Cee,maar dan aan de overkant.
Dan heb ik dus nog die Arena zitplaatsen, maar daar kom ik wel vanaf denk ik.
Wel even in 1 uur 900 euro uitgegeven. Kanonnen!
Zit eigenlijk ook geen logica in. Je zou zeggen, wie er eerder komt krijgt betere plaatsen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:10 schreef dolfg het volgende:
Drie liter zweet verder en 10 kaartjes rijker waar ik er maar 5 nodig had, maar goed: we zijn eruit!
Dus als je om 10 seconden over 10 een kaartje koopt zit je achterin de zaal (Ac) en een uur later zit je ineens een stuk dichterbij (nu vak Ch, rij 7).
Zit ik ongeveer ter hoogte van Cee,maar dan aan de overkant.
Dan heb ik dus nog die Arena zitplaatsen, maar daar kom ik wel vanaf denk ik.
Wel even in 1 uur 900 euro uitgegeven. Kanonnen!
He? Hoe kan jij nou Oost Ai hebben, terwijl ik Oost Ch heb? Volgens mij liggen die vakken recht tegenover elkaar.quote:
We gaan met 5 man, dus nu ik betere plekken kon krijgen heb ik de tweede serie van 5 besteld....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:12 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
10?! Je kunt er ook minder dan 10 tegelijk bestellen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |