Die website, of tenminste, degene die dat artikel had geschreven had een meet en greet met GaGa zaterdag, en het moest snel omdat ze daarna gelijk door ging naar Antwerpen, vandaar dacht ik datquote:Op maandag 17 mei 2010 16:38 schreef kanya het volgende:
OMG ik was zo dichtbij!
Misschien bedoelde die andere website wel dat ze gisteravond naar Antwerpen is gegaan.
Ah oke.. die had vast wel 185 euro om een vip kaartje te kopenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:17 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Die website, of tenminste, degene die dat artikel had geschreven had een meet en greet met GaGa zaterdag, en het moest snel omdat ze daarna gelijk door ging naar Antwerpen, vandaar dacht ik dat
quote:
Volgens mij bedoelde hij het overdreven als in een lichaamstemperatuur van 67.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef ampburner het volgende:
ik bedoel veertig. lol. ben duidelijk nog niet helemaal helder.
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij het overdreven als in een lichaamstemperatuur van 67.
Die allerlaatste mensen heb ik gezien terwijl ze werden geinterviewdquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:39 schreef Toad het volgende:
Profiel van Gaga in VN:
http://www.vn.nl/Archief/(...)-moderne-popster.htm
quote:Lady en Nederland
De producer die haar specifieke ietwat kille elektronische geluid bedacht en Lady Gaga daarmee haar eerste hit bezorgde, woonde tot voor kort in Nederland. Nadir Khayat werd geboren in Marokko en verhuisde toen hij tien jaar oud was naar Zweden. Hij produceert muziek onder de naam RedOne. In die hoedanigheid tekende hij voor zes nummers van The Fame en vier nummers van The Fame Monster. Momenteel werkt hij naar verluidt ook mee aan haar nieuw te verschijnen cd.
Twee jaar geleden leefde hij voornamelijk in Utrecht. RedOne, ook producer van Akon, Alexandra Burke, Enrique Iglesias, Pixie Lott en Kat DeLuna, is getrouwd met een Nederlandse vrouw en zij wilde graag in de buurt van haar familie zijn bij de geboorte van hun eerste kind. Dus woonde de wereldberoemde producer in Utrecht. Hoewel, wereldberoemd? Hij bood zijn diensten aan bij de Hogeschool van de Kunsten. Hij wilde zijn ervaring en kennis op productiegebied delen met de studenten van de HKU. RedOne op de Nederlandse website Future Music Charts: 'Blijkbaar hadden de leraren daar geen behoefte aan, want ik heb nooit een reactie gehad op mijn voorstel.'
Zo vond ik bijvoorbeeld Brown Eyes eerst een beetje meh, maar nu vind ik hem juist wel mooi.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind de cd nu leuker dan voor het concert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |