Nou, ik vond z'n schoenen wel mooi.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:54 schreef Yannick567 het volgende:
Wat vonden jullie van het voorprogramma?
.......![]()
Nou ja, naar dat betreffende concert gingen mijn broertje en ik (resp 12 en 16) zelfs zonder onze ouders, gewoon met z'n tweetjes. M'n moeder was ondertussen lekker sinterklaasinkopen aan het doen. Ik ben blij dat ze ons daar verantwoordelijk genoeg voor achtte. Beter dan die kinderen die allemaal zo beschermd opgevoed worden.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:41 schreef Lesl het volgende:
Ach, je hebt als ouder gewoon een verantwoordelijkheid imo. Op erg jonge leeftijd met je kinderen naar een concert gaan, tsja. Laat ze lekker met lego spelen, ofzo...
Zoiets jaquote:Op zondag 16 mei 2010 13:03 schreef dolfg het volgende:
[..]
Fuck fuck fuckin fucker de fuck fuck Gaga.
Zoiets?
Die wijk ontdekte ik ook pas te laat.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:32 schreef Skaai het volgende:
Ik was eik zo thuis, al moest ik een uur rijden. Ik weiger te parkeren bij het Gelredome, ben in een wijk vlakbij gaan staan en kon zo wegrijden. Niks aan parkeerkosten betaald.
Hoe lang was je file?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:10 schreef Tegan het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Straks even alles lezen
.
houd ik je aanquote:Op zondag 16 mei 2010 12:41 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
ALS IK ER DAN NIET BIJ BEN, maak ik een einde aan m'n leven.
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:53 schreef dolfg het volgende:
Ouder/kind gesprek na het kortstondige maar eeuwig durend lijkende optreden van FUCK Semi FUCKERDEFUCKFUCK Precious FUCK FUCK Weapons FUCK YOU ALL Gaga:
Ja Chantal, hij is dus op zoek naar een lepel en een vork en zoals je kunt horen heeft ie de vork inmiddels wel, heel veel vorken zelfs, maar de lepel dus nog niet....
Respect wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:28 schreef Yannick567 het volgende:
vanaf 4:27 de tribute naar dat jochie van de vliegramp![]()
Goed openbaar vervoer, woon in Rdamquote:Op zondag 16 mei 2010 16:23 schreef Toad het volgende:
Morgen.
Maar Ahoy, weer al zo'n kutzaal. Belgie slaat ze dan over.Ik wacht even af hoe het morgen is en zie wel of ik november weer ga.
Nee, nog steeds voor The Monster Ball Tour.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:44 schreef portabel het volgende:
Waaaaaa Rotterdam, ik ga weer, hahahaha. Maar is toch helemaal niks bekend erover? Is dit voor haar 3e album :s??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |