Nu ben ik dus écht jaloers.quote:Op donderdag 20 mei 2010 04:40 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Die poster had ik na het concert gekocht
Met Madonna had je toen de Golden Circle. Een plek helemaal vooraan bij het podium. Met een aparte ingang. Je krijgt dan een polsbandje. Je kunt het gebied makkelijk verlaten voor wat te eten enzo. Zo'n kaartje kostte toen 300 euro. Met andere concerten zal het ongeveer wel op hetzelfde neerkomen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:24 schreef ElizabethI het volgende:
Ik was er ook bij en het was super leuk! Deze keer had ik zitplaatsen omdat iemand mee ging die niet uren buiten wilde staan wachten op een goede plekOok met zit plaatsen super goed kunnen zien en veel gestaan/danst, jammer van de zeurmensen achter me
Om zeurmensen de volgende keer te voorkomen wil ik gaan staan. Toch altijd net iets leuker bij concerten. Heeft iemand de vorige keer zo'n vip ticket gekocht? De early access maakt het wel aantrekkelijk. Mag je dan echt eerder naar binnen dan de rest? Het is wel erg duur dus ik weet niet of ik het echt ga kopen of voor een normale staan plaats ga. Daarom wil ik weten of mensen het vorige keer wel hadden en wat het allemaal inhoud.
He?! Dat is toch vaag?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:54 schreef Chelle23 het volgende:
Met Christina Aguilera was het een soort vak wat zeg maar aan de overkant van t podium stond.
Dus in principe heb je dan de hele zaal met fans, dan het podium en pas daarachter t VIP vak.
Dus of te wel, je ziet de hele tijd de rug vd artiest....
Dit was in Ahoy btw
Ik ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 04:40 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Die poster had ik na het concert gekocht
Ja dat is heel vaag!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:47 schreef kanya het volgende:
[..]
He?! Dat is toch vaag?
Ik zag in het frontvak ook mensen met roze polsbandjes lopen. Dacht dat zij degene met VIP tickets waren. Maar die stonden op dezelfde plek als wij![]()
De VIP kaarten voor Gaga kostten 185 euro voor het concert van afgelopen zaterdag.
Ah.. I see. Wij stonden zo goed dat we absoluut ons plekje niet op wouden geven, dan waren we misschien het frontvak dus wel weer ingekomen, maar nooit meer vooraan. Ik had ook zó'n dorst toen het afgelopen was!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:37 schreef Chelle23 het volgende:
[..]
Dat roze polsbandje was voor als je het eerste vak uit gingdan kon je er zonder zeuren weer terug in, kreeg je bij die grote mannen achter de hekken.
Heb ik ook. Ik denk bij een prachtig concert ook altijd achteraf dat ik me vooraf meer erop had moeten verheugen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:00 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Zo vond ik bijvoorbeeld Brown Eyes eerst een beetje meh, maar nu vind ik hem juist wel mooi.Dat heb ik best vaak met concerten, dat nummers daarna een stuk leuker zijn.
Awesomequote:Op woensdag 19 mei 2010 20:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
NotYouuuuuu? Jij bent mijn nummer 2 forumvriendje.
[..]
quote:GaGa says ta ta to security staf
KNEW it wouldn't be long before LADY GAGA went gaga - and now she's really thrown her headdresses out of her pram.
The star fired her entire security team after a fan managed to get on stage in Japan.
She also binned her wardrobe assistant for forgetting to lock her dressing room door.
A source said: "She went potty. She couldn't believe they could let these things happen so she fired them on the spot. She goes out of her way to make her shows perfect and expects the same from her people.
"Some thought she would calm down but she put them straight on a plane home."
I hope she's calmed down by the time she arrives here on tour next week, or someone is going to end up with one of her hamster wheels in their eye.
http://www.thesun.co.uk/s(...)-security-staff.html
Juist niet! (vind ik) Als je hoge verwachtingen hebt kan het alleen maar tegenvallen. Het is juist zo fantastisch om overdondert te worden. Ik had bijvoorbeeld echt hoge verwachtingen en ondanks dat ik het concert echt super vond ben ik niet overdondert. Dat vind ik eigenlijk wel jammer..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:49 schreef dolfg het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ik denk bij een prachtig concert ook altijd achteraf dat ik me vooraf meer erop had moeten verheugen.
Maar ja, vooraf weet je niet dat je het achteraf zo leuk vond.
wat hield die dag in? een meet and greet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:04 schreef Yannick567 het volgende:
Vanochtend bij Universal Music geweest in Baarn. Was uitgenodigd voor een 'bijeenkomst' van fans van verschillende artiesten die bij Universal getekend hebben. Was best gezellig, uiteraard was ik er voor Lady Gaga
?quote:
Was dat maar zo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:28 schreef Prego het volgende:
[..]
wat hield die dag in? een meet and greet?
jammerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:29 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Was dat maar zo.![]()
Wel 2 coole posters van haar gehad. Ik kreeg zo'n mailtje van Universal Music via Hyves dat ze mensen zochten die fan waren van artiesten die bij Universal onder contract staan. Mocht ik daar komen praten en mijn mening geven over muziek, geld, etc. Was wel leuke ervaring
Universal was benieuwd naar het verhaal achter fans. Benieuwd naar meningen van fans van artiesten, waarom ze fan zijn, waarom je dan graag een album koopt. En of je voorkeur hebt voor download enzo, waarom je het hele album koopt of liever alleen één lied in iTunesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:32 schreef Prego het volgende:
[..]
jammer![]()
waarom hebben ze dat georganisserd eigenlijk? waarom wilden ze daarover praten?
aha ik wist het welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En of je voorkeur hebt voor download enzo, waarom je het hele album koopt of liever alleen één lied in iTunes
Blijf gewoon lekker slapen, er zijn genoeg kaartjes.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef ElizabethI het volgende:
Wie heeft nogmeer al de wekker gezet en zit morgen om 10 uur achter de pc te stressen?? Ik ga toch maar voor gewone staanplaatsen denk ik. Zal vast niet in een uur uitverkopen maar toch zit ik om 10 uur klaar!!
Ik zit lichtelijk nerveus klaar, waarom die nervositeit, ik weet het niet, maar ik ben al nerveus als ik een straat moet oversteken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:04 schreef ElizabethI het volgende:
Wie heeft nogmeer al de wekker gezet en zit morgen om 10 uur achter de pc te stressen?? Ik ga toch maar voor gewone staanplaatsen denk ik. Zal vast niet in een uur uitverkopen maar toch zit ik om 10 uur klaar!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |