Lady GaGa begon om +/- half 9, iets over half 11 was het afgelopen.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:23 schreef Evertjan het volgende:
hoe lang was de show eigelijk? Meer dan 2 uur?
Kaarten ¤50 - ¤85 (exclusief servicekosten)quote:Op zondag 16 mei 2010 20:50 schreef Rechterbal het volgende:
http://www.livenation.nl/(...)er-ball-tour-tickets
OMG OMG OMG.
Joh, als je het geld ervoor over hebt zou ik je er niet van laten weerhouden hoor! The Monster Ball is for everyone! Gaga heeft geen doelgroepen, iedereen is welkom, een grote monsterfamilie.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Kaarten ¤50 - ¤85 (exclusief servicekosten)
ik wacht wel op de DVDBen zelf ook niet echt de doelgroep alhoewel wat ik zo hoor het wel een gave show was.
Wait, whut?quote:Op zondag 16 mei 2010 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat er allemaal 20-jarige huppelkutjes om me heen stonden met dooie kraaien op hun hoofd.
Lijkt me al een reden om naar het concert te gaan volgende keer. Gewoon om mensen te kijken.quote:
Gewoon online kopen?quote:Op maandag 17 mei 2010 01:28 schreef megamandy het volgende:
Kon niet gaan
En als de kaartverkoop voor Ahoy begint zit ik in Berlijn pffff
Hopen..
Verklede meisjes met haarstukjes op, waardoor je steeds veertjes in je gezicht krijgt gegooidquote:
bedankt, we doen ons bestquote:Op zondag 16 mei 2010 09:33 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Het OV daarentegen was echt prima geregeld! We zijn na Bad Romance vliegensvlug een colaatje nog gaan halen (snelle service trouwens) en daarna konden we meteen door in de gereedstaande pendelbussen. Al met al was ik nog voor middernacht thuis in m'n huisje in Utrecht.
(Maar een evt volgende keer wil ik misschien wel nét iets dichter bij het podium staan, ondanks m'n 1.84 heb ik het idee dat ik toch alles niet goed zag)
Zo denk ik er ook overquote:Op maandag 17 mei 2010 13:41 schreef Tegan het volgende:
Ik heb met vriendin afgesproken dat we wel naar de volgende concertreeks gaan, en niet meer in november. Beetje zonde om precies hetzelfde optreden nog eens te bekijken voor dat geld.
Ik had dr wel tegen kunnen komenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:12 schreef Mylene het volgende:
Lady Gaga in Amsterdam die coffeeshop de Dampkring bezoekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |