abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 mei 2010 @ 10:44:11 #51
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81481297
Wat een gekloot met die pendelbussen op de terugweg zeg Ik woon in de buurt van Arnhem en was iets na twaalven thuis. Mooi ook dat ze van Arnhem naar de Randstad wel extra treinen inzetten, maar als je van Amsterdam of Rotterdam naar Arnhem moet mag je het na elf uur zelf uitzoeken .

/einde zuurpruim-modus

Van het concert heb ik weinig gezien, heb alles op de schermen moeten volgen . En allemaal arrogante irritante wijven om ons heen, niet te filmen, het leek wel een Robbie Williams-concert. De gozers waren aardig en leuk, maar die bitches... niet te zuinig.
En de aanwezige kinderen waren volgens mij getekend voor het leven dankzij het voorprogramma, de tering hey .
Maar wat kan Gaga goed zingen Ja sorry, ben niet zo'n fan dat ik me enorm in haar heb verdiept ofzo . Ze stond steeds met tranen in 'r ogen op het podium.
Al met al een leuke avond gehad, al kende ik te weinig nummers goed genoeg, merkte ik
Tap tap tap
pi_81481357
quote:
Op zondag 16 mei 2010 10:44 schreef CherryLips het volgende:
En de aanwezige kinderen waren volgens mij getekend voor het leven dankzij het voorprogramma, de tering hey .

Ja, ik vond het ook al zo vreemd dat er zo veel jonge kinderen waren. Vind het niet echt geschikt voor kinderen eigenlijk, ook die beelden tijdens de kledingwissels met al dat bloed en zo waren zo fijn
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 16 mei 2010 @ 10:48:19 #53
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81481379
O ja, ik heb echt het hele concert lang tegen telefoontjes en camera's aan zitten kijken . Als je dan ook zag wat voor kutfoto's ze maakten, vraag je je echt af waarom die mensen de moeite nog nemen om met hun 1,3 MP Nokia halverwege de zaal foto's te proberen te maken. Zefs het meisje met de gewone camera voor me maakte al baggerfoto's. En iedereen slechte filmpjes maken, of zichzelf filmen terwijl ze meezingen .
Tap tap tap
  zondag 16 mei 2010 @ 10:50:05 #54
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81481415
quote:
Op zondag 16 mei 2010 10:47 schreef rena het volgende:

[..]

Ja, ik vond het ook al zo vreemd dat er zo veel jonge kinderen waren. Vind het niet echt geschikt voor kinderen eigenlijk, ook die beelden tijdens de kledingwissels met al dat bloed en zo waren zo fijn
Mij lijkt het ook iets te heftig voor kinderen, het is een beetje een over the top versie van Kylie Minogue ofzo.
Een kennisje van ons wilde ook mee, die is 15, maar ze mocht niet van haar moeder. En terecht eigenlijk ook wel Ik vond dat voorprogramma best ver gaan.
En die nippleslip van Gaga
Tap tap tap
pi_81481441
Haha.. Ja, dat voorprogrmma was niet zo geschikt voor de kleine kijkertjes. Waren gelukkig ook niet veel kinderen. Als je mij vraagt ben je met 12 ook nog te jong om naar zo'n concert te gaan. Zelfs als je met je moeder gaat.

Anyway, bedacht me net dat ik twee liedjes mistte! Had nog graag Eh Eh (zo heet die toch! 'there's nothing else I can say. Eh eh) en Paper Gangsta willen horen. Brown eyes had er dan wel uit gemogen. Daar vind ik niet veel aan.
pi_81481491
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 23:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat zegt ze hier?

"Believe in yourself. No matter what anybody told you. You [...], little monster."

@ 3:00
Klein Monster.

Ze gebruikte klein!
Death solves all problems: no man, no problem.
  zondag 16 mei 2010 @ 10:54:51 #57
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81481505
Ja, kleine monsters het duurde bij mij ook even voor ik het doorhad. En ze wist zowaar dat ze in Arnhem was, in tegenstelling tot artiesten die in de Ahoy standaard 'hello Amsterdam' roepen.
Tap tap tap
pi_81481550
Wanneer was die nipple slip?!
pi_81481588
Oh kut.. haha. Wilde zo'n geschokte smilie doen, maar blijkbaar verkeerde snelcode. Ben op mn telefoon bezig. Ik hou wel op
pi_81481607
Halverwege het concert, toen ze op de grond lag omringt door rook. Haar tiet vloog eruit... Ze duwde hem vliug weer erin.
  zondag 16 mei 2010 @ 11:00:36 #61
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81481625
Weet ik niet meer precies, ze lag in een of ander pittig zwart pakje op het podium maar de cups van dat pakje waren volgens mij iets groter dan haar borsten maar ze had het gelijk in de gaten, dat scheelt weer.
Tap tap tap
  zondag 16 mei 2010 @ 11:01:03 #62
62419 CherryLips
chocoholic
pi_81481638
ze heeft wel een mooi lijf trouwens
Tap tap tap
pi_81481711
quote:
Op zondag 16 mei 2010 10:51 schreef kanya het volgende:
Haha.. Ja, dat voorprogrmma was niet zo geschikt voor de kleine kijkertjes. Waren gelukkig ook niet veel kinderen. Als je mij vraagt ben je met 12 ook nog te jong om naar zo'n concert te gaan. Zelfs als je met je moeder gaat.
Ik zag toen ik naar mijn ingang liep anders behoorlijk wat kinderen van een jaar of 10 lopen, ik verbaasde me er al over. En ik vind Gaga zelf ook niet echt geschikt voor de kindjes hoor Maar ja, TMF kijkertjes he
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_81481727
Het was geweldig
Ook die tribute over die vliegramp die ze maakte bij Speechless over dat enige overlevende jongetje.
Toen telephone kwam onplofte de zaal ongeveer geloof ik
pi_81481740
Ik had gewoon echt NET de toegang tot het frontvak gemist
pi_81481747
En die cover! 'It's in A guys, play along!'
pi_81481845
Het was na afloop inderdaad wel chaos op de weg, ook op/richting de A15. Er was een kettingbotsing ofzo? Er stonden in ieder geval 4 auto's gekreukt naast elkaar en 100/200 meter verderderop stonden er nog twee.
pi_81481919
Ik was ook 2 keer bijna geramd.
pi_81482478
quote:
Op zondag 16 mei 2010 10:59 schreef Rechterbal het volgende:
Halverwege het concert, toen ze op de grond lag omringt door rook. Haar tiet vloog eruit... Ze duwde hem vliug weer erin.
Ooh ja! Dat zwarte pakje waar later dat bloed bij kwam! Ik keek toen net 1 seconde te laat naar het scherm en zag dus wel dat ze het net goed deed en zo'n 'oops' gezicht had. Verdorie
pi_81482538
Trouwens.. waar stonden nou de mensen met vip-kaartjes van 185 euro? Want iedereen met gewone staanplaatsen stond gewoon vooraan in dat frontvak. (waarvan ik had gedacht dat dat de golden circle was)
  ESF Reporter zondag 16 mei 2010 @ 11:39:46 #71
87554 Cee
Welluk?
pi_81482556
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:11 schreef Yannick567 het volgende:
Het was na afloop inderdaad wel chaos op de weg, ook op/richting de A15. Er was een kettingbotsing ofzo? Er stonden in ieder geval 4 auto's gekreukt naast elkaar en 100/200 meter verderderop stonden er nog twee.
Ik wilde bij het verlaten van het terrein naar rechts maar er stonden hekken, vervolgens vergat ik de afslag, enfin, heb een mooi tourtje door het centrum van Arnhem gemaakt. Vervolgens dacht ik dat we na die de-tour wel rustig door konden tuffen naar huis maar toen kwam ik ook in die file terecht. Tegen de tijd dat we (ter hoogte van de afslag naar Den Bosch etc.) langs kwamen waren er geen auto's/wrakken te zien maar stonden ze wel van alles schoon te spuiten op de weg.

Het was kut, die file, maar dan zie ik zo'n broodje pendelbus en ben ik blij dat ik niet tussen al die zweterige chagerijnige lijven hoefde te staan, al was het maar een paar minuutjes. En dan nog, dan mag je haasten voor de laatste trein.

Heb trouwens amper foto's/filmpjes gemaakt, ik stond ook niet geweldig goed dus ze waren bagger dus why bother. Voor me stond aan het begin een zee van telefoontjes te filmen, was wel irritant want uitzicht op het stukje van het podium dat ik zag was alweer ontnomen. Maar goed, ik deed daar tijdens voorgaande concerten vaak genoeg net zo hard aan mee maar heb nu toch wel door dat het totaal geen zin heeft. Voor ieder 20-seconden-durend baggerclipje van mezelf is er een volle 4-minuten-versie te vinden op youtube van een held in het eerste vak dat het veel beter voor elkaar heeft gekregen.

Stand by me
Als ze Don't Stop Believing had gezongen was ik huilend op de grond gaan liggen denk ik.

Rechterbal, ik denk dat ik jou heb gezien, nu ik je foto zo zie! Die zin klinkt heel raar als je niet weet dat het over een Fok!-user gaat. Waar stond je ergens?
pi_81482785
Pino112, goede YouTube filmpjes!
quote:
Op zondag 16 mei 2010 10:47 schreef rena het volgende:

[..]

Welke mongool brengt zijn kind dan ook mee. Dan spoor je niet, klaar.
quote:
Op zondag 16 mei 2010 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Al met al een leuke avond gehad, al kende ik te weinig nummers goed genoeg, merkte ik
Mag ik vragen waarom je er naartoe bent gegaan? Je komt nou niet echt over alsof je de tijd van je leven hebt gehad. Meer dat je je constant liep te ergeren...
pi_81482833
Achter het frontvak, links.
maar heb door de hele zaal heen gelopen. Vanwege zwakke blaas en drankjes.
pi_81482874
@Lesl: Sommige mensen zeiken gewoon graag.
Een van me beste vriendinnen van mij klaagt tot het ondankbare toe.

Als je naar Lady Gaga gaat, dan kun je het publiek verwachten. Relnichten en 13jarige meisjes.
  ESF Reporter zondag 16 mei 2010 @ 11:54:54 #75
87554 Cee
Welluk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')