quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:11 schreef Yannick567 het volgende:Het was na afloop inderdaad wel chaos op de weg, ook op/richting de A15. Er was een kettingbotsing ofzo? Er stonden in ieder geval 4 auto's gekreukt naast elkaar en 100/200 meter verderderop stonden er nog twee.
Ik wilde bij het verlaten van het terrein naar rechts maar er stonden hekken, vervolgens vergat ik de afslag, enfin, heb een mooi tourtje door het centrum van Arnhem gemaakt.

Vervolgens dacht ik dat we na die de-tour wel rustig door konden tuffen naar huis maar toen kwam ik ook in die file terecht. Tegen de tijd dat we (ter hoogte van de afslag naar Den Bosch etc.) langs kwamen waren er geen auto's/wrakken te zien maar stonden ze wel van alles schoon te spuiten op de weg.
Het was kut, die file, maar dan zie ik zo'n broodje pendelbus en ben ik blij dat ik niet tussen al die zweterige chagerijnige lijven hoefde te staan, al was het maar een paar minuutjes. En dan nog, dan mag je haasten voor de laatste trein.
Heb trouwens amper foto's/filmpjes gemaakt, ik stond ook niet geweldig goed dus ze waren bagger dus why bother. Voor me stond aan het begin een zee van telefoontjes te filmen, was wel irritant want uitzicht op het stukje van het podium dat ik zag was alweer ontnomen.

Maar goed, ik deed daar tijdens voorgaande concerten vaak genoeg net zo hard aan mee maar heb nu toch wel door dat het totaal geen zin heeft. Voor ieder 20-seconden-durend baggerclipje van mezelf is er een volle 4-minuten-versie te vinden op youtube van een held in het eerste vak dat het veel beter voor elkaar heeft gekregen.
Stand by me

Als ze Don't Stop Believing had gezongen was ik huilend op de grond gaan liggen denk ik.

Rechterbal, ik denk dat ik jou heb gezien, nu ik je foto zo zie! Die zin klinkt heel raar als je niet weet dat het over een Fok!-user gaat.

Waar stond je ergens?