quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
In OS 4 zit een unified inboxsuper handig, lekker een grote bak waarin al je mailtjes van diverse mailadressen binnenkomen!
Nu heb ik al veel artikelen gelezen, maar als ik dan een mailtje in ga kan ik dan meteen replyen en pakt het systeem dan als afzender meteen het juiste mailadres? Of kan ik alleen maar lezen en voor een reply moet ik eerst naar de specifieke inbox gaan?
Ik kon er zo snel even niet eentje vinden, vorig topic zag ik er ook niet eentje staanquote:
Ben ook wel benieuwd, toch ga ik nu voor de 3GS 16GB ivm de kostenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Ben heel erg benieuwd war de 4G ons zal brengen. Ik weet het zeker: ik ga er iedergeval er één halen.
Maar de 3GS is toch ook ¤ 600,- ....quote:Op zondag 16 mei 2010 12:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd, toch ga ik nu voor de 3GS 16GB ivm de kosten
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:00 schreef Agiath het volgende:
Maar OS4.0 zal wel weer geld gaan kosten voor 3G(S) gebruikers? Net als eerst? Hoeveel waren die kosten ook alweer?
Ik heb nu een abo voor 35e incl. onbeperkt internet en zonder bijbetaling.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:11 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Maar de 3GS is toch ook ¤ 600,- ....
Ik weet niet hoe je belgedrag is, maar de nieuwe aaifeun komt meestal bij een twee-jarig abonnementje. Is wel te doen m.i.
denk dat hij de eenmalige kosten bedoeltquote:Op zondag 16 mei 2010 14:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Zou het gek vinden als de abbo kosten omhoog gaan als je een 4G koopt. 3GS is ook ¤30 p maand.
eenjarig moet ik denk ik erg veel bijbetalen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:54 schreef WSquater het volgende:
Ik denk dat de prijzen gewoon zullen opschuiven. Dus de 3Gs krijgt nu de prijs wat de 3G heeft, en de 4G/HD krijgt de prijs wat de 3Gs nu heeft.
Als je de 4G, net zoals de 3G en 3Gs, in combinatie met een 1-jarig abonnement kan afsluiten dan doe ik dat (gebruik ik wel Early Renewal).
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:00 schreef Agiath het volgende:
Maar OS4.0 zal wel weer geld gaan kosten voor 3G(S) gebruikers? Net als eerst? Hoeveel waren die kosten ook alweer?
in amerika is het standaard 10 $ geloof ik en heeft ermee te maken dat ze het niet gratis mogen weggeven wettelijk gezien.quote:
what the..quote:Op zondag 16 mei 2010 15:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in amerika is het standaard 10 $ geloof ik en heeft ermee te maken dat ze het niet gratis mogen weggeven wettelijk gezien.
Dat ging om de iPod. Voor de iPhone is het voor zover ik weet gratis.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in amerika is het standaard 10 $ geloof ik en heeft ermee te maken dat ze het niet gratis mogen weggeven wettelijk gezien.
Onzin.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
plus dat ze dat later geschrapt hebben die 10 euro/dollarquote:Op zondag 16 mei 2010 15:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ging om de iPod. Voor de iPhone is het voor zover ik weet gratis.
Inderdaadquote:Op zondag 16 mei 2010 14:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
denk dat hij zij de eenmalige kosten bedoelt
Woop-dee-dooquote:Op zondag 16 mei 2010 17:13 schreef boem-dikkie het volgende:
iTimelapse Pro is op dit moment gratis jongens!
Men download de firmware van een shady site.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:00 schreef Agiath het volgende:
Heb je een backup gemaakt in iTunes?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:19 schreef Frishe het volgende:
Iemand enig idee hoe ik na een restore en update mijn contacten terug krijg?
Ik heb een backup gemaakt met fw 3.1.2. Hierna de restore gedaan, heeft hij hem geupdate naar 3.1.3 en heb alles terug behalve smsjes en mijn contacten.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:36 schreef Luman het volgende:
[..]
Heb je een backup gemaakt in iTunes?
If not, Fail
Reservekopie. Nog niet geprobeerd terug te zetten omdat dat met oude firmware was. Heb me laten vertellen dat je geen oude firmware meer erop kan zetten. Alleen maar nieuwere.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:02 schreef chiren het volgende:
Echt een reservekopie gemaakt, en deze ook handmatig geprobeerd terug te zetten?
Werken de fysieke knoppen nog wel? En zo niet, software vastgelopen? Even harde reset doen. ( standby plus home knop even 15 seconden inhouden )quote:Op zondag 16 mei 2010 21:54 schreef Bananenman het volgende:
iPhone
Touchscreen kapot, reageert niet meer. Geen flauw idee hoe dat gebeurd is, telefoon zat gewoon in m'n zak en werkte van het één op het andere moment niet meer. Zitten verder ook geen krasjes of barsten in het scherm, het reageert gewoon niet meer. Wat een waardeloos apparaat, enorm handig en dertigduizend functies maar een beetje duurzaamheid is teveel gevraagd zeker...
Same here. Héél irritant.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:58 schreef RickoKun het volgende:
Ik word een beetje giftig van die Itunes en dat tyfus 'machtigings' systeem.
Flikker nou gewoon op met je kut homo meuk
Heeft ie mij vandaag al 2 keer gevraagd toestemming te verlenen om met mijn EIGEN PC op itunes te komen.
Nu kan ik "nog 2 van de 5" computers machtigen.
Oprotten, hoerenbeveiliging.
Ik heb daarom een pantser om mijn iphone heen gekocht.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:54 schreef Bananenman het volgende:
iPhone
Touchscreen kapot, reageert niet meer. Geen flauw idee hoe dat gebeurd is, telefoon zat gewoon in m'n zak en werkte van het één op het andere moment niet meer. Zitten verder ook geen krasjes of barsten in het scherm, het reageert gewoon niet meer. Wat een waardeloos apparaat, enorm handig en dertigduizend functies maar een beetje duurzaamheid is teveel gevraagd zeker...
Home & power knop doen het nog inderdaad. Harde reset helpt niet, heb hem zelfs geprobeerd via DSU mode te resetten maar zelfs dat mag niet baten. Het scherm is gewoon op een of andere manier kapotquote:Op zondag 16 mei 2010 21:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Werken de fysieke knoppen nog wel? En zo niet, software vastgelopen? Even harde reset doen. ( standby plus home knop even 15 seconden inhouden )
Ik gebruik een set gemaakt van een mengsel van titanium, keihardium en diamantslijpstenen, samengeperst door een partij rotsen op 4 kilometer diepte onder het Balkangeberte (een keihard volk wat daar in die bergen woontquote:Op zondag 16 mei 2010 22:03 schreef RickoKun het volgende:
HOE FUCKING MOEILIJK IS HET OM EENS EEN PAAR OORDOPPEN UIT TE VINDEN DIE NIET KAPOT GAAN!?!?!?!?
Met mijn eerste iPod-oordopjes deed ik minimaal 1,5 jaar. Nu heb ik Sennheiser (quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Met deze set heb ik 4 maanden gedaan. Het was mijn langste periode met werkende oordopjes ooit.
m.a.w. duurzame oordopjes bestaan niet
Ahh mehn, madness !quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ik gebruik een set gemaakt van een mengsel van titanium, keihardium en diamantslijpstenen, samengeperst door een partij rotsen op 4 kilometer diepte onder het Balkangeberte (een keihard volk wat daar in die bergen woont). Met deze set heb ik 4 maanden gedaan. Het was mijn langste periode met werkende oordopjes ooit.
m.a.w. duurzame oordopjes bestaan niet
Ja jong, zo gaat het wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:20 schreef tinoburg het volgende:
shit zooi zeg;
wil muziek luisteren van mn itunes zonder mn iPhone aangesloten te hebben.
nu staat er bij sommige nummers een uitroepteken! voor het nr en als ik het wil luisteren ,dan zegt mn itunes dat het originele bestand niet gevonden kan worden!
Ik heb alle muziek op mn iPhone origineel van CD's afgehaald en in itunes gezet!
sommige wel al jaren terug toen ik nog een ipod mini had,maartoch.
Wat is dit voor onzin? moet ik nu 21gb muziek opnieuw in mn pc gaan stoppen en naar itunes kopieren??(monnikenwerk gvd)
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:20 schreef Stefanovich het volgende:
Wat mot je met zo'n ding... Alst maar kan belln en smsen dan ben ik tevreen.
ai harde leerschool, nou ff kijken wanneer ik daar eens tijd voor ga hebben.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja jong, zo gaat het wel.
Eigenlijk moet je die Itunes als een soort van veredelde Playlist zien. De nummers worden niet daadwerkelijk opgeslagen namelijk, maar moeten van een bron komen.
Sja, dan had je je nummers eerst op je harde schijf moeten zetten!
Men heeft nooit hoeven te betalen voor een OS upgrade op een iPhone.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:35 schreef Luman het volgende:
[..]
Men download de firmware van een shady site.
Men klikt in iTunes op herstel terwijl hij de shift toets ingedrukt houd.
Men selecteert de .ipsw file en men "hersteld" naar de nieuwe firmware.
Ja. Mij persoonlijk viel het op dat de helderheid van het scherm op zo'n 20/30% zetten veel verschil maakt.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik merk dat de batterij-duur uitzonderlijk langer duurt als je berichtgeving uit hebt staan. Echter gebruik ik wel redelijk veel Ping! en Whatsapp! Kan ik dat gewoon uitzetten en dat ik om de zoveel tijd even kijk of er een 'eentje' bij de app staat? Of werkt dat niet zo.
En als je je Wifi en 3G uitzet.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja. Mij persoonlijk viel het op dat de helderheid van het scherm op zo'n 20/30% zetten veel verschil maakt.
Hier werkt dat dus niet bij vastlopen. En dat doet ie 3 a 4x per dag. Maar gelukkig gaat ie vanmiddag naar de reparatiequote:Op zondag 16 mei 2010 21:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Werken de fysieke knoppen nog wel? En zo niet, software vastgelopen? Even harde reset doen. ( standby plus home knop even 15 seconden inhouden )
40 minuten geledenquote:Rise Of Lost Empires is #FREE for 2 hours http://j.mp/a7i7wf Follow @Gameloft to know when next free game is #iPhone #HappyHour
Die link ziet er niet erg betrouwbaar uitquote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef Crazy Harry het volgende:
Ik heb er 2 gemist vorige week, maar hier is ie weer:
[..]
40 minuten geleden
Werkt.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die link ziet er niet erg betrouwbaar uit
Binnen gehengeld.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef Crazy Harry het volgende:
Ik heb er 2 gemist vorige week, maar hier is ie weer:
[..]
40 minuten geleden
Wat een onzin, waarom ga je niet gewoon lekker met een hersenbloeding de grond in? Onzinnig gedoe.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef no1uknow het volgende:
Hier een tinyurl voor als je het niet vertrouwd!
- kutlink -
hihihihihiquote:Op maandag 17 mei 2010 20:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat een onzin, waarom ga je niet gewoon lekker met een hersenbloeding de grond in? Onzinnig gedoe.
Ja, maar ik neem aan dat de muziek die op je iPod staat ook al op je computer staat, dus die kan je na een herstel natuurlijk weer terugzetten. Apps en dergelijke ben je natuurlijk kwijt.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Splobber het volgende:
Ik heb even een vraag, en ik denk dat het hetzelfde is als op de iPhone als op de iPod Touch. Ik wil hem jailbreaken, maar dan moet ik mijn iPod herstellen, maar verlies ik dan al mijn muziek en andere gegevens?
iPod is inferieur aan iPhonequote:Op maandag 17 mei 2010 10:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Men heeft nooit hoeven te betalen voor een OS upgrade op een iPhone.
iPod wel.
Ok bedanktquote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat de muziek die op je iPod staat ook al op je computer staat, dus die kan je na een herstel natuurlijk weer terugzetten. Apps en dergelijke ben je natuurlijk kwijt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef no1uknow het volgende:
- kutlink -
Klachten bij Gameloftquote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef RickoKun het volgende:
Die link ziet er niet erg betrouwbaar uit
3G Unrestrictorquote:Op maandag 17 mei 2010 20:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe heet die app in Cydia waarmee je faked dat je verbonden bent met een wireless netwerk?
Zolang je maar aan het copy and pasten bent met iPhone OS 3.0 of hoger!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Klachten bij Gameloft
Ik copy/paste enkel het twitter bericht.
Buy a Mac.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:43 schreef RickoKun het volgende:
hij vraagt gewoon WEER naar het machtigen van die KK computer.
Ik ga NU een klacht over dat tyfus systeem van die hele kut Apple indienen.
Straks kan ik niet eens op mijn eigen pc die onzin doen, onzin.
Krijg ietsquote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef no1uknow het volgende:
- kutlink -
Dat klopt. Als je je iPhone op je computer aansluit wordt deze herkend als een verwisselbare schijf. Op de verwisselbare schijf staan echter alleen foto's, de muziek staat er niet bij. Deze is alleen bereikbaar via iTunes. Voor je TV geldt hetzelfde: wel foto's, geen muziek.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:36 schreef Nashje het volgende:
Weird, als ik m'n iPhone aan mijn Samsung tv (usb) hang kan ik door de media browsen. Foto's kijken doet het, maar zodra ik muziek in wil gaan krijg ik de melding dat er geen muziek op staat. Iemand hier ervaring mee?
Google.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:18 schreef Droathoah het volgende:
Wat is de makkelijkste jailbreak voor de 3GS 3.1.3?
Waarom zou je een "ziek hoog aankoopbedrag" moeten betalenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:19 schreef Ricard0j het volgende:
Zoals ik in een ander topic al vroeg, is het de moeite waard om nu een 3GS te gaan nemen? Met de aankondiging (waarschijnlijk) van de 4G op 22 juni.
Alleen is ie dan wel direct beschikbaar en hoef je dan niet zo ziek hoog aankoopbedrag te betalen?
Ik herinner mij, dat toen de iPhone uit kwam, je bij een abonnement een aardig bedrag moest betalen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom zou je een "ziek hoog aankoopbedrag" moeten betalen?
quote:‘Foxconn produceert 24 miljoen iPhone 4G’s in 2010′
Van de vierde generatie iPhone, die naar verwachting op 7 juni tijdens de start van de WWDC 2010 wordt aangekondigd, worden dit jaar 24 miljoen exemplaren geproduceerd. Dat meldt Digitimes op basis van bronnen binnen Taiwanese fabrikanten. Volgens senior analist Ming-Chi Kuo van de publicatie worden de eerste leveringen in juni verwacht.
Opvallend is wel dat Foxconn, die verantwoordelijk is voor de assemblage van het toestel, in de eerste helft van het jaar 4,5 miljoen exemplaren zal leveren en het overgrote merendeel (19,5 miljoen) pas in de tweede helft van 2010 volgt. Gezien dit grote verschil, is de kans aanwezig dat Apple een gefaseerde uitrol gaat doen zoals dat ook bij de iPad het geval is.
Volgens Kuo zal de nieuwe iPhone voorzien zijn van een IPS-panel met een resolutie van 960×460 pixels dat ondersteuning heeft voor de FFS-technologie. Deze technologie zorgt er voor dat ook in zonlicht het beeld goed leesbaar blijft en maakt het tevens mogelijk om vanuit een bredere kijkhoek naar het scherm te kijken. Apple doet dit volgens Kuo om de leesbaarheid van e-books te verbeteren, een poging om de iBooks Store te promoten.
Kuo onthulde ook dat de vierde generatie iPhone aangestuurd zal worden door een ARM Cortex A8-processor met een 512 MB geheugenmodule van Samsung, een verdubbeling van de geheugencapaciteit ten opzichte van de 3GS. Volgens Kuo is dat met name om de multitasking-mogelijkheden van iPhone OS 4.0 te benutten. Om problemen met de accu van de vorige iPhone-modellen aan te pakken, heeft het toestel een beeldscherm dat 33 procent dunner is. Hierdoor blijft er meer ruimte over voor grotere accumodules.
Dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:23 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ik herinner mij, dat toen de iPhone uit kwam, je bij een abonnement een aardig bedrag moest betalen?
100 euro is voor sommige mensen wel een aardig bedrag.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:23 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ik herinner mij, dat toen de iPhone uit kwam, je bij een abonnement een aardig bedrag moest betalen?
Ben ik nou zo slim of zijn zij zo dom? Aangezien de 4G pas halverwege 2010 wordt aangekondigd lijkt het mij vrij logisch dat de meeste toestellen in het tweede halfjaar geproduceerd zullen worden...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Opvallend is wel dat Foxconn, die verantwoordelijk is voor de assemblage van het toestel, in de eerste helft van het jaar 4,5 miljoen exemplaren zal leveren en het overgrote merendeel (19,5 miljoen) pas in de tweede helft van 2010 volgt. Gezien dit grote verschil, is de kans aanwezig dat Apple een gefaseerde uitrol gaat doen zoals dat ook bij de iPad het geval is.
Ja ik vond dat gister ook al zo'n opmerkelijke tekst.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben ik nou zo slim of zijn zij zo dom? Aangezien de 4G pas halverwege 2010 wordt aangekondigd lijkt het mij vrij logisch dat de meeste toestellen in het tweede halfjaar geproduceerd zullen worden...
Deze.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef Droathoah het volgende:
Je hebt een paar JB's, welke zijn aan te raden?
10 euro per maandquote:De liedjes worden niet gedownload, maar via internet gestreamd. Dat kan ook op mobiele telefoons, zoals de iPhone.
Voor die laatste functionaliteit is wel een betaald abonnement nodig, dat tien euro per maand kost. Daarmee kunnen gebruikers ook offline naar de muziek luisteren, die bovendien in een hogere kwaliteit wordt aangeboden.
Daar koop je volgens mij nog geen cd per maand van. En je moet al die nummers converteren en op je iPhone zetten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:53 schreef JDude het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)rd-in-nederland.html
Volgende keer alleen wel het hele artikel lezen voor ik het installeer.
[..]
10 euro per maand. Daar koop ik nog liever CD's van, die mag ik tenminste houden.
Nee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:40 schreef RickoKun het volgende:
Gaat bij die 4g het internet ook sneller?
Spirit gebruiken, klaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Je hebt een paar JB's, welke zijn aan te raden?
Nja in feite voor de 4G wel. Mits het op een 4G netwerk zit. Maar 3G en de 3GS hebben ook snelheid verschillen qua internet (meer kbps up & down), alleen het internet snelheid is beperkt door T-Mobile.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:58 schreef chiren het volgende:
[..]
Spirit gebruiken, klaar
Als er nog meer mensen gaan vragen over een jailbreak voor 3.1.3, SPIRIT dus.
Zo, nu staat het hier duidelijk, hoeven daar de rest vh topic geen vragen meer over te komen.
Misschien kan het nog in de OP
Schijnt veel sneller te zijn dan zijn voorgangersquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef nelisb het volgende:
Beta 4 van OS 4.0 is binnen. Ben benieuwd. Ga hem zo testen.
Ja ik bedoelde ook dat netwerk. Ik dacht ook al!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nja in feite voor de 4G wel. Mits het op een 4G netwerk zit. Maar 3G en de 3GS hebben ook snelheid verschillen qua internet (meer kbps up & down), alleen het internet snelheid is beperkt door T-Mobile.
Over het algemeen denk ik dat de 4G nog een groter verschil in snelheid zal hebben, maar dit is gewoonweg gelimiteerd door T-Mobile die geen sneller internet wil geven. En vooralsnog hebben ze nog (lang) niet geen 4G netwerk.
Wifi nodig, 20MB grootquote:gameloft
Hero of Sparta is #FREE for 2 hours http://j.mp/c6qdZN Follow @Gameloft to know when next free game is #iPhone #HappyHour
Misschien een idee om hem te verzekeren?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:29 schreef ruffian het volgende:
Mijn vriendin wil maar al te graag een iPhone maar laat vaak haar telefoon vallen.
Nu zijn er veel verhalen over gebarste schermen maar is dit niet gebeurd dan met enorme lompigheid of bij de 3G modellen?
Of is het gewoon af te raden om voor haar een iPhone te regelen?
Denk dat als je degelijkheid wil bij het laten vallen van je telefoon je beter een Nokia 3310 kan kopen voor haar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:29 schreef ruffian het volgende:
Mijn vriendin wil maar al te graag een iPhone maar laat vaak haar telefoon vallen.
Nu zijn er veel verhalen over gebarste schermen maar is dit niet gebeurd dan met enorme lompigheid of bij de 3G modellen?
Koop er een condoom omheen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:29 schreef ruffian het volgende:
Ik heb ze zelf al bijna een jaar, en ben er nog steeds hartstikke tevreden mee. De Apple in-ears geven een heel erg helder geluid, mooi natuurlijke weergave van midden en hoge tonen. Perfect voor als je blues jazz en dergelijke luistert. BIj de lage tonen vallen ze vergeleken met de V-Moda's wat tegen, maar ik vind persoonlijk de V-Moda's weer verschrikkelijk lelijk klinken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:37 schreef KingOfMars het volgende:
Iemand ervaring met de Apple in-ear headphones? Zijn er alternatieven die voldoen aan:
- in ear
- mic
- play/pause button
- volume control
Ik heb (had) de V-Moda Vibe Duo's maar die zijn tussen de spaken van m'n fiets terecht gekomen (don't ask) en dus kapot. De Remix van V-Moda (met volume control) zijn duurder dan de in-ears van Apple dus niet echt een alternatief. Ik lees goede verhalen over de geluidskwaliteit van de in-ears van Apple.
Of zijn er nog andere alternatieven op de markt?
Hoe is het draagcomfort? En volume controle werkt alleen op de 3GS, right?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf al bijna een jaar, en ben er nog steeds hartstikke tevreden mee. De Apple in-ears geven een heel erg helder geluid, mooi natuurlijke weergave van midden en hoge tonen. Perfect voor als je blues jazz en dergelijke luistert. BIj de lage tonen vallen ze vergeleken met de V-Moda's wat tegen, maar ik vind persoonlijk de V-Moda's weer verschrikkelijk lelijk klinken.
Draagcomfort van de Apple in-ears behoort naar mijn mening tot een van de betere. Stukke beter dan de V-Moda's (ja ik heb ze beide getest!) En over volumecontrol heb je gelijk. Ik werk zelf met een 3G. Het 'middelste' knopje werk gelukkig prima, en volume doe ik gewoon door m'n broekzak heenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Hoe is het draagcomfort? En volume controle werkt alleen op de 3GS, right?
Ben ik bekend mee, maar de versies met mic beginnen in de VS op 189 dollar. Dat is me echt teveel. Die Apple in-ears vielen juist op door de overwegend positieve reviews (blijkt ook hier weer) en de (voor Apple's doen) lage prijs. Plus dat ik eigenlijk alleen langs de Dixons (I know) kan op korte termijn en ik heb ze morgen gewoon weer nodig ivm sporten...quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:52 schreef Biogarde het volgende:
Ultimate Ears heeft een lijn voor iPhones en verkrijgbaar bij de betere audioboer. En ook de Saturn/Mediamarkt trouwens. Is een merk van Logitech.
Ik heb een 3GS dus dat komt gelukkig in orde dan. Ik deed met de V-Moda's ook altijd door m'n broekzak heen, herkenbaar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Draagcomfort van de Apple in-ears behoort naar mijn mening tot een van de betere. Stukke beter dan de V-Moda's (ja ik heb ze beide getest!) En over volumecontrol heb je gelijk. Ik werk zelf met een 3G. Het 'middelste' knopje werk gelukkig prima, en volume doe ik gewoon door m'n broekzak heen
Tot hoe vaak kan ze dit dan doen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Misschien een idee om hem te verzekeren?
In de nieuwe technologie over een 3310 beginnenquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Denk dat als je degelijkheid wil bij het laten vallen van je telefoon je beter een Nokia 3310 kan kopen voor haar.
En hoe denk je dat dat eruit ziet als je je iphone steeds laat stuiteren?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:06 schreef ruffian het volgende:
[..]
Tot hoe vaak kan ze dit dan doen?
[..]
In de nieuwe technologie over een 3310 beginnen
Zie je het al voor je om YouTube,Twitter,PlantVSZombies daar op te krijgen?
Houd wel in je achterhoofd dat als je V-Moda's gewend bent, de Apple in-ears tegen zullen vallen op het gebied van lage tonen. Daar tegenover staat dat ze weer veel natuurlijker klinken, alsof je elk instrument afzonderlijk hoort spelen. Is ook een kwestie van even wennen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb een 3GS dus dat komt gelukkig in orde dan. Ik deed met de V-Moda's ook altijd door m'n broekzak heen, herkenbaar.. Werkt best goed. Thanks voor je info!
Heb helaas geen getallen, maar meestal staat het bij de specificaties. 2G netwerk is inderdaad langzamer dan het 3G netwerkquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook dat netwerk. Ik dacht ook al!
Want 3G is toch iets van 10x sneller dan het 2G netwerk?
GrindtegelVSzombies. Spel opstarten en keihard je iPhone op de grond tyfen. Vet tof spel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En hoe denk je dat dat eruit ziet als je je iphone steeds laat stuiteren?
Wow, ik heb ze zojuist maar gelijk even gehaald (ik ga morgen weer hardlopen en dan MOET ik gewoon m'n iPhone mee) maar dat was geen geintje van je qua verschil zeg. Een wereld van, zelfs. Maar goed ik geef het ff een paar dagan gebruik voordat ik definitief oordeel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Houd wel in je achterhoofd dat als je V-Moda's gewend bent, de Apple in-ears tegen zullen vallen op het gebied van lage tonen. Daar tegenover staat dat ze weer veel natuurlijker klinken, alsof je elk instrument afzonderlijk hoort spelen. Is ook een kwestie van even wennen.
quote:gameloft
Rogue Planet is #FREE for 2 hours http://j.mp/9gwMno Follow @Gameloft to know when next free game is #iPhone #HappyHour
Wen er inderdaad aan, geef ze een week. Onthoudt wel dat de V-Moda's een stuk duurder zijn (als je de Vibes heb gekocht dan) en dat hoor ook wel een beetje. Nou moet ik zeggen dat ik persoonlijk de Apple in-ears veel beter vind maar dat is smaak.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wow, ik heb ze zojuist maar gelijk even gehaald (ik ga morgen weer hardlopen en dan MOET ik gewoon m'n iPhone mee) maar dat was geen geintje van je qua verschil zeg. Een wereld van, zelfs. Maar goed ik geef het ff een paar dagan gebruik voordat ik definitief oordeel.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:34 schreef no1uknow het volgende:
Liever niet, we zijn een beetje jailbreak-moe.
Plugins uitgeschakeld via instellingen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:57 schreef Perquisite het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen? Sinds kort als ik een filmpje buiten YouTube wil kijken op me iPhone, bv. Van tinyTube, die het eerst wel altijd deed, krijg ik een hele
lange code te zien ipv het filmpje zelf. Iemand die weet hoe dat komt?
Ik heb zelf de Ultimate Ears Metro-Fi 170vi en daar ben ik erg tevreden over. Goede geluidskwaliteit voor de prijs (45 euro hier http://www.smartphoneshop(...)-metrofi-170vi.html) en een goede service. Mijn defecte oordopjes werden zonder verdere vragen direct vervangen door nieuwe.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:37 schreef KingOfMars het volgende:
Iemand ervaring met de Apple in-ear headphones? Zijn er alternatieven die voldoen aan:
- in ear
- mic
- play/pause button
- volume control
Ik heb (had) de V-Moda Vibe Duo's maar die zijn tussen de spaken van m'n fiets terecht gekomen (don't ask) en dus kapot. De Remix van V-Moda (met volume control) zijn duurder dan de in-ears van Apple dus niet echt een alternatief. Ik lees goede verhalen over de geluidskwaliteit van de in-ears van Apple.
Of zijn er nog andere alternatieven op de markt?
Hahaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:27 schreef BramPowert het volgende:
Nice, ik heb net Android geinstalleerd op mijn 3G. Werkt best goed maar het zuigt wel je batterij binnen een uurtje leeg
Nice... Hij staat er nog voor 79 cent, ze moeten het nog veranderen...quote:gameloft
Last #iPhone #HappyHour : Siberian Strike is #FREE for 2 hours http://j.mp/bZynsd Follow @Gameloft for more giveaways very soon
Wow ja dat was het! Heb die hele instelling nog nooit gezien maar toch stond die opeens uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Plugins uitgeschakeld via instellingen?
Nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:33 schreef poiuytr het volgende:
Mijn iPhone is paar dagen geleden gestolen, ik had hem niet meer verzekerd
Kan ik toch ergens de verzekering op aanspreken? Of gaat geen 1 verzekeringspartij dit verzekeren?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:33 schreef poiuytr het volgende:
Kan ik toch ergens de verzekering op aanspreken? Of gaat geen 1 verzekeringspartij dit verzekeren?
inboedelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:33 schreef poiuytr het volgende:
Al weken/maanden. Ik word er niet goed van.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Iemand nog meer last van trage 3G vandaag? Sodeju, gaat mij toch traag de laatste tijd.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al weken/maanden. Ik word er niet goed van.
Waarschijnlijk al geregeldquote:
Mijne was ook gestolen en kreeg niks van de verzekering.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:33 schreef poiuytr het volgende:
Merk er niks van met bellen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:41 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.zdnet.be/news/116391/wantoestanden-in-iphonefabriek/
Same shit here. T-Mobilequote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al weken/maanden. Ik word er niet goed van.
Kun je zo:quote:
Gewoon langsgaan zodra de nieuwe er is, dan kun je in de winkel verlengen. Kan in de winkels al 4 maanden voor het aflopen en bij derden 3 maanden. Dus je kan volgende maand al verlengen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Nog een paar weken.
Weet iemand hoe het aan toe gaat met een verlenging van je contract? Die van mij loopt tot augustus en dat wil ik graag verlengen met een nieuwe iPhone.
Bedankt! - Maar kan ik niet beter wachten tot augustus of juli? Want ik weet niet hoeveel ik moet bijbetalen voor de nieuwe iPhone. Een vriend van mij hoefde maar via internet 50 euro betalen (toen was net de 3G uit) voor een iPhone, en ik moest 180 euro betalen (éénmalig!). Die vriend van mij was al een tijd lid van T-Mobile en ik niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gewoon langsgaan zodra de nieuwe er is, dan kun je in de winkel verlengen. Kan in de winkels al 4 maanden voor het aflopen en bij derden 3 maanden. Dus je kan volgende maand al verlengen.
Uhm. Ik meende ergens een tool te herinneren in Cydia.. ik weet de naam helaas niet meer. Even zoeken in googel wellicht?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:23 schreef ruffian het volgende:
Mijn vader zijn ogen gaan steeds verder achteruit. Nu heeft die al een tijd de 3GS en bij sites/mail e.d. kan hij inzoomen om de tekst te lezen.
Bij sms is dit niet het geval, kan hij dit ergens instellen? (jb functie kan ook)
Die van mij is nog steeds erg traag.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:24 schreef o.us het volgende:
Vanochtend ging het 3G-internet op een gegeven moment best wel supervlot vergeleken met de afgelopen dagen. Ik vraag me af waar het aan zou liggen.
Volgens mij wel aan de drukte van het netwerk. Bijvoorbeeld in Amsterdam gaat mijn 3G veel minder snel dan in Groningen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:26 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Uhm. Ik meende ergens een tool te herinneren in Cydia.. ik weet de naam helaas niet meer. Even zoeken in googel wellicht?
[..]
Die van mij is nog steeds erg traag.Wat ik wel gemerkt heb is dat de 3G 1,5 jaar terug beter was.
Misschien doordat er veel mensen gebruik maken van hetzelfde netwerk? Met al die nieuwe tochscreen telefoons.
Denk het niet, mijn vriendin haar iPhone is een paar maanden geleden ook gestolen, zij heeft nergens wat terug kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:33 schreef poiuytr het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:28 schreef Skv het volgende:
iPhone weer stuk. Paar weken wachten op een nieuwe.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:28 schreef Skv het volgende:
Geniaal.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:28 schreef Skv het volgende:
Wtf doe je er allemaal mee?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:28 schreef Skv het volgende:
Wtf skv, je hoeveelste ook alweerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:28 schreef Skv het volgende:
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:41 schreef WSquater het volgende:
En trouwens. Ik ben jaloers op de iPhone 4G. Daarom zal ik voor de 5G gaan! Tenzij ik de iPhone dan haat.
Je hebt reset gedaan met aanknop en homeknop? En aan en uit doen wil ook niet? Eventjes aan de lader laten liggen misschien?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:31 schreef conleche het volgende:
Hmmmm. Vanochtend stond m'n iphone op 33%. Ben naar mijn werk gefietst met muziek (kwartiertje) en verder niet gebruikt. Vanmiddag toen ik naar huis wilde gaan, was hij helemaal leeg. Wat ik al raar vond. Niet verder bij nagedacht en hem thuis in de laptop gedaan om hem op te laden. Haalde hem net eruit: was mijn scherm wit. Na reset krijg ik wel het appeltje in het scherm, maar voor de rest niets. Nu kan ik hem herstellen in iTunes, maar dan ben ik al mijn apps kwijt? En foto's en weet ik wat? Is er geen andere mogelijkheid? Telefoon is niet gejailbreaked of iets.
Word je daar niet verschrikkelijk moe van? Nooit een andere telefoon overwogen?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:56 schreef Skv het volgende:
Dit was de zesde. Heb nog contact gehad met T-Mobile, die zeiden dat ik 'm maar weer op moest sturen.
Ja had ik allemaal gedaan, had hem bijna hersteld in itunes, maar ineens begon hij weer te leven. Vaag!! Nou ja, hij doetut weer!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je hebt reset gedaan met aanknop en homeknop? En aan en uit doen wil ook niet? Eventjes aan de lader laten liggen misschien?
hoe kan ik in godsnaam zien wanneer hij aan in dan? als ik geen scherm heb?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:56 schreef nelisb het volgende:
Aan doen?
Gaat ie niet aan is ie dood, gaat ie wel aan doet ie het misschien nog.
Aan iTunes hangen?
Gaat ie niet aan is ie dood, gaat ie wel aan doet ie het misschien nog.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:10 schreef nelisb het volgende:
iTunes al geprobeerd?
Als ie aangaat zie je hem toch verschijnen in iTunes of niet?
Dan heb je toch geen scherm nodig?
Vind je toon wel irritant trouwens met je godsnaam terwijl je mijn opties niet eens geprobeerd hebt.
Ik gun het je wel als ie dood is.
Je kunt bijvoorbeeld het geluid aan en uit zetten, als hij aanstaat trilt 'ie.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:09 schreef Stienn het volgende:
[..]
hoe kan ik in godsnaam zien wanneer hij aan in dan? als ik geen scherm heb?
Tony Hawk Pro Skater 2 startenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:09 schreef Stienn het volgende:
[..]
Behalve de overstap naar een 3GS niet, nee. Tot nu toe niks beters tegengekomen. Maar het is wel vermoeiend dat die krengen uit zichzelf blijven barsten.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Word je daar niet verschrikkelijk moe van? Nooit een andere telefoon overwogen?
Misschien een keer op trilstand zetten? Dan gaat 'ie trillen als 'ie aan is. Toch niet zo heel moeilijk te bedenken?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:09 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja. Naar mijn gevoel doet ie er normaal gesproken wel snel over, maar naar mate je meer in jouw ei stopt, hoe langer het zal gaan duren.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:07 schreef NJ het volgende:
Duurt dat maken van een reservekopie bij jullie ook zo godvergeten lang?
http://thenextweb.com/apple/2010/05/24/did-apple-just-stop-shipping-3g-iphones/?awesm=tnw.to_16E4U&utm_medium=tnw.to-other&utm_source=twitter.com&utm_content=twitter-publisher-otherquote:Did Apple Just Stop Shipping 3G iPhones?
met 3 vingers op het scherm dubbeltappen (= standaard zoom functie)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:23 schreef ruffian het volgende:
Mijn vader zijn ogen gaan steeds verder achteruit. Nu heeft die al een tijd de 3GS en bij sites/mail e.d. kan hij inzoomen om de tekst te lezen.
Bij sms is dit niet het geval, kan hij dit ergens instellen? (jb functie kan ook)
Bij het tappen selecteer je de tekst.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:54 schreef chiren het volgende:
[..]
met 3 vingers op het scherm dubbeltappen (= standaard zoom functie)
dan moet je ook met 3 vingers scrollen om alle tekst te kunnen lezen
weer 2 keer tappen met 3 vingers om uit te zoomen
3Gs only
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:06 schreef poiuytr het volgende:
Zoals ik eerder hier al aangaf is mijn telefoon gestolen, heb inmiddels al aangifte gedaan bij de politie. Ik had de telefoon zelf niet verzekerd.
De persoon waarvan ik de iPhone van had overgekocht heb ik afgelopen weekend weer gesproken en hij zegt dat hij de telefoon nog verzekerd heeft tot eind juni. Nu was mijn vraag kan ik nu geld weer vragen voor diefstal bij die verzekeringsmaatschappij? De telefoon was wel verzekerd maar niet op mijn naam.
Als het goed is zou het contract met T-Mobile deze zomer aflopen, dus ik hoop dan ook zeer op een samenwerking met KPN en/of Vodafone..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:28 schreef Tijgertje. het volgende:
Weet iemand hoe groot de kans is dat de 4G ook bij andere providers komt?
Dan doe je iets niet goed, want bij mij op mn 3GS werkt het gewoonquote:
Dat zou ik ook erg prettig vinden. Zit op dit moment bij Hi en heb vanaf eind juni de keuze om mijn abonnement te verlengen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:06 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Als het goed is zou het contract met T-Mobile deze zomer aflopen, dus ik hoop dan ook zeer op een samenwerking met KPN en/of Vodafone..
Mag dit al vanaf vorige week (Hi) en wil dit gerucht toch ook wel even afwachten voordat ik iets anders ga verzinnen om die 4G te bemachtigen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat zou ik ook erg prettig vinden. Zit op dit moment bij Hi en heb vanaf eind juni de keuze om mijn abonnement te verlengen.
jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:16 schreef Pino112 het volgende:
Nu een iPhone 3GS 16GB voor 19.95 per maand kopen (1jaar), zonder onbeperkt internet en daarnaast 311 euro betalen, dat is best wel een faal he?![]()
Het zou me niet verbazen als T-Mobile de enige provider op de lanceringsdatum blijft, maar in de loop van de zomer/eind 2010 er andere providers bijkomen of zo. Lekker Neerlandschee naaierijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:11 schreef Merkie het volgende:
Er zijn wel heel veel geluiden die beweren dat de iPhone niet meer exclusief bij T-Mobile beschikbaar zal zijn, maar of het echt zo is, dat is afwachten.
wojoow hoe kom jij aan al die inside info?!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:00 schreef WSquater het volgende:
De 4G is zooo gaaf, maar goed. De 5G zal vast wel gaver worden. Net zoals dat de vierde wereldoorlog zo groot is, dat we de derde overslaan.
Ik denk dat het wel zo is. Het bereik is al jaren bagger in sommige gebieden bij T-mobile en 'toevallig' gaan ze nu hun 3G netwerk uitbreiden..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:11 schreef Merkie het volgende:
Er zijn wel heel veel geluiden die beweren dat de iPhone niet meer exclusief bij T-Mobile beschikbaar zal zijn, maar of het echt zo is, dat is afwachten.
Heb ik ook gehad. Lijkt een probleem in de mailapp te zijn. Kun je proberen op te lossen door mailaccounts te verwijderen, iPhone opnieuw opstarten en dan accounts weer toevoegen. Dat lijkt bij mij geholpen te hebben.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Even crossposten...
Mijn iPhone 3G geeft na een dagje op tafel gelegen te hebben aan dat ie 2u28m in gebruik is, terwijl mijn iPhone 2G na hetzelfde dagje niks doen op dezelfde tafel aangeeft 0u06m in gebruik te zijn. Beide hebben push voor MobileMe ingeschakeld, maar dat is het wel. Oh, en 3G is uitgeschakeld, want Wifi.
Allerlei onduidelijke achtergrondprocessen ah werk? De 3G draait 3.1.3; de 2G 3.1.2....
Iemand?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:06 schreef poiuytr het volgende:
Zoals ik eerder hier al aangaf is mijn telefoon gestolen, heb inmiddels al aangifte gedaan bij de politie. Ik had de telefoon zelf niet verzekerd.
De persoon waarvan ik de iPhone van had overgekocht heb ik afgelopen weekend weer gesproken en hij zegt dat hij de telefoon nog verzekerd heeft tot eind juni. Nu was mijn vraag kan ik nu geld weer vragen voor diefstal bij die verzekeringsmaatschappij? De telefoon was wel verzekerd maar niet op mijn naam.
Dan moet die kerel op wiens naam de verzekering stond claimen, lijkt me. Probeer het es via die weg,.quote:
Ok, goeie tip: thanks!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Lijkt een probleem in de mailapp te zijn. Kun je proberen op te lossen door mailaccounts te verwijderen, iPhone opnieuw opstarten en dan accounts weer toevoegen. Dat lijkt bij mij geholpen te hebben.
Zie ook http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2324513&start=0&tstart=0
Dit is een topic over de Iphone. Denk dat je voor je verzekeringsvraag naar WGR moet gaan ofzo.quote:
Ik moet niks. Als ik wil heb ik dadelijk gewoon de 4Gquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:39 schreef nelisb het volgende:
Hij baalt ernorm dat ie nog een jaar moet met zijn huidige iPhone. Dus hij is is zijn baalgevoel aan het wegdromen.
+2 jaar erbij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:44 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik moet niks. Als ik wil heb ik dadelijk gewoon de 4G
Nee.quote:
U mag mij PM'enquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Het is ook nog steeds mogelijk om op een andere iPhone met je account in te loggen en daar de apps die jij al gekocht hebt te downloaden voor noppes.
Dan kan je direct op die account spullen gaan kopen, die de eigenaar van de account vervolgens gewoon moet betalen.quote:
En scheuren!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:17 schreef WSquater het volgende:
[..]
Nee.En zelfs als ik dat wil, bij T-Mobile kan je nu al +1. Of ik verkoop de 3Gs en koop de 4G in Belgie
Maar goed. Ik weet nog niet wat ik precies ga doen. Wat ik wel weet is, dat als ik een nieuwe iPhone ga halen de volgende denk ik wel wit wordt. Ik heb nu namelijk zwart, en afwisseling is wel leuk :p
Maar goed, dan zie je wel weer snel vlekjes...
ssst.. Moet je nu alles verpesten?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan kan je direct op die account spullen gaan kopen, die de eigenaar van de account vervolgens gewoon moet betalen.
...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:09 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik heb nu nog een heel nette 3GS 32GB, maar wil straks een 4G
overigens heb ik een los toestel en zal ik ook weer een los toestel gaan kopen
Kost je 79 centquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zijn hier trouwens OS 4.0 testers die kunnen checken of de Trein applicatie werkt onder 4.0?
Ik heb de Trein Applicatie maar onder de eerste 4.0-beta werkte ie niet. Nu zag ik updates voor de beta en updates voor Trein voorbij komen dus vandaar.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:13 schreef nelisb het volgende:
[..]
Kost je 79 cent![]()
Wat zou er voor probleem zijn?
Lijkt te werken met Beta 4 van OS 4.0quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik heb de Trein Applicatie maar onder de eerste 4.0-beta werkte ie niet. Nu zag ik updates voor de beta en updates voor Trein voorbij komen dus vandaar.
Overweeg om van 3.1.3 weer naar 4.0 te gaan
Dank!quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
Lijkt te werken met Beta 4 van OS 4.0
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aha, dat is dat 3+ Gb ding. Ga ik die er ook even opzetten. Wat was het ook alweer? Updaten vanuit iTunes toch, zonder in DFU te zetten?quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:47 schreef nelisb het volgende:
UDID blijft wel actief.
Je moet wel de Developer SDK installeren op je imac, anders kan je geen reservekopie van je iphone maken nadat je 4.0 hebt geinstalleerd.
Dit zal nodig zijn als je wil upgraden naar de definitieve versie van 4.0 als die straks uit is.
Nog 8 minuten te gaan voor ie binnen is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:55 schreef nelisb het volgende:
Ja die 3+GB moet je hebben.
Itunes, herstellen en dan alt (meen ik) ingedrukt houden en de ispw selecteren.
Niet in DFU gaan.
Dat is bij de batterijen van tegenwoordig niet meer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:22 schreef Nashje het volgende:
Niet helemaal leeg, maar wel in het rood laten lopen. Als je 'm gaat opladen als ie nog groen is wordt ie lui, althans dat roepen de 'kenners' altijd.
Bij 2% schakelt ie vanzelf uitquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:39 schreef Droathoah het volgende:
Ok, nog 4% toen heb ik hem er maar aangehangen
Is inderdaad wel leuk, maar hou in je achterhoofd dat je batterijduur echt drastisch verminderdquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:41 schreef ik.ben.hier het volgende:
Heeft er iemand suggesties voor wat leuke themes. Ik zie vaak van die customized shit enzo. Mooie agenda en klokje.. Iemand een idee?
Heb ik ook wel eens, even refreshen werkt dan meestalquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:48 schreef RickoKun het volgende:
WAAROM doet dat stomme internet het niet op dat klote mobieltje!? GRrrr
Hij komt eerst bijvoorbeeld wel op de site van FOK!, maar daarna doet hij niets meer. Bij het laden van een URL blijft ie zeg maar 2 mm van links staan
Terwijl hij wel aangeeft het 3G netwerk verbinding te hebben
Het was maar een voorstel hoorquote:
http://tweakers.net/nieuw(...)-en-internetten.htmlquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb de laatste tijd best vaak dat als mensen mij bellen ze meteen voicemail krijgen... mijn vriendin had me vanochtend gebeld en ik kreeg net twee minuten geleden pas een sms dat ik een gemiste oproep had om 11:45... Heb ook wel vaker dat ik een klasgenoot sms en dat hij vervolgens als we twee uur later in college zitten passen dat smsje ontvangen.. iemand hier ook last van? Neem aan dat het probleem gewoon bij T-mobile ligt en niet bij mijn iPhone?
Nee. Of je moet er ergens een los scoren en een apart abonnement afsluiten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:35 schreef mindyourstep het volgende:
Is de Iphone ook te krijgen via HI ?
Mn abbo loopt af maar wil nu echt deze telefoon !
Duidelijk! Thanks.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:19 schreef Trystar het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)-en-internetten.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |