Wtf doe je er allemaal mee?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:28 schreef Skv het volgende:
iPhone weer stuk. Paar weken wachten op een nieuwe.
Wtf skv, je hoeveelste ook alweerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:28 schreef Skv het volgende:
iPhone weer stuk. Paar weken wachten op een nieuwe.
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:41 schreef WSquater het volgende:
En trouwens. Ik ben jaloers op de iPhone 4G. Daarom zal ik voor de 5G gaan! Tenzij ik de iPhone dan haat.
Je hebt reset gedaan met aanknop en homeknop? En aan en uit doen wil ook niet? Eventjes aan de lader laten liggen misschien?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:31 schreef conleche het volgende:
Hmmmm. Vanochtend stond m'n iphone op 33%. Ben naar mijn werk gefietst met muziek (kwartiertje) en verder niet gebruikt. Vanmiddag toen ik naar huis wilde gaan, was hij helemaal leeg. Wat ik al raar vond. Niet verder bij nagedacht en hem thuis in de laptop gedaan om hem op te laden. Haalde hem net eruit: was mijn scherm wit. Na reset krijg ik wel het appeltje in het scherm, maar voor de rest niets. Nu kan ik hem herstellen in iTunes, maar dan ben ik al mijn apps kwijt? En foto's en weet ik wat? Is er geen andere mogelijkheid? Telefoon is niet gejailbreaked of iets.
Word je daar niet verschrikkelijk moe van? Nooit een andere telefoon overwogen?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:56 schreef Skv het volgende:
Dit was de zesde. Heb nog contact gehad met T-Mobile, die zeiden dat ik 'm maar weer op moest sturen.
Ja had ik allemaal gedaan, had hem bijna hersteld in itunes, maar ineens begon hij weer te leven. Vaag!! Nou ja, hij doetut weer!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je hebt reset gedaan met aanknop en homeknop? En aan en uit doen wil ook niet? Eventjes aan de lader laten liggen misschien?
hoe kan ik in godsnaam zien wanneer hij aan in dan? als ik geen scherm heb?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:56 schreef nelisb het volgende:
Aan doen?
Gaat ie niet aan is ie dood, gaat ie wel aan doet ie het misschien nog.
Aan iTunes hangen?
Gaat ie niet aan is ie dood, gaat ie wel aan doet ie het misschien nog.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:10 schreef nelisb het volgende:
iTunes al geprobeerd?
Als ie aangaat zie je hem toch verschijnen in iTunes of niet?
Dan heb je toch geen scherm nodig?
Vind je toon wel irritant trouwens met je godsnaam terwijl je mijn opties niet eens geprobeerd hebt.
Ik gun het je wel als ie dood is.
Je kunt bijvoorbeeld het geluid aan en uit zetten, als hij aanstaat trilt 'ie.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:09 schreef Stienn het volgende:
[..]
hoe kan ik in godsnaam zien wanneer hij aan in dan? als ik geen scherm heb?
Tony Hawk Pro Skater 2 startenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:09 schreef Stienn het volgende:
[..]
Behalve de overstap naar een 3GS niet, nee. Tot nu toe niks beters tegengekomen. Maar het is wel vermoeiend dat die krengen uit zichzelf blijven barsten.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Word je daar niet verschrikkelijk moe van? Nooit een andere telefoon overwogen?
Misschien een keer op trilstand zetten? Dan gaat 'ie trillen als 'ie aan is. Toch niet zo heel moeilijk te bedenken?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:09 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ja. Naar mijn gevoel doet ie er normaal gesproken wel snel over, maar naar mate je meer in jouw ei stopt, hoe langer het zal gaan duren.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:07 schreef NJ het volgende:
Duurt dat maken van een reservekopie bij jullie ook zo godvergeten lang?
http://thenextweb.com/apple/2010/05/24/did-apple-just-stop-shipping-3g-iphones/?awesm=tnw.to_16E4U&utm_medium=tnw.to-other&utm_source=twitter.com&utm_content=twitter-publisher-otherquote:Did Apple Just Stop Shipping 3G iPhones?
met 3 vingers op het scherm dubbeltappen (= standaard zoom functie)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:23 schreef ruffian het volgende:
Mijn vader zijn ogen gaan steeds verder achteruit. Nu heeft die al een tijd de 3GS en bij sites/mail e.d. kan hij inzoomen om de tekst te lezen.
Bij sms is dit niet het geval, kan hij dit ergens instellen? (jb functie kan ook)
Bij het tappen selecteer je de tekst.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:54 schreef chiren het volgende:
[..]
met 3 vingers op het scherm dubbeltappen (= standaard zoom functie)
dan moet je ook met 3 vingers scrollen om alle tekst te kunnen lezen
weer 2 keer tappen met 3 vingers om uit te zoomen
3Gs only
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:06 schreef poiuytr het volgende:
Zoals ik eerder hier al aangaf is mijn telefoon gestolen, heb inmiddels al aangifte gedaan bij de politie. Ik had de telefoon zelf niet verzekerd.
De persoon waarvan ik de iPhone van had overgekocht heb ik afgelopen weekend weer gesproken en hij zegt dat hij de telefoon nog verzekerd heeft tot eind juni. Nu was mijn vraag kan ik nu geld weer vragen voor diefstal bij die verzekeringsmaatschappij? De telefoon was wel verzekerd maar niet op mijn naam.
Als het goed is zou het contract met T-Mobile deze zomer aflopen, dus ik hoop dan ook zeer op een samenwerking met KPN en/of Vodafone..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:28 schreef Tijgertje. het volgende:
Weet iemand hoe groot de kans is dat de 4G ook bij andere providers komt?
Dan doe je iets niet goed, want bij mij op mn 3GS werkt het gewoonquote:
Dat zou ik ook erg prettig vinden. Zit op dit moment bij Hi en heb vanaf eind juni de keuze om mijn abonnement te verlengen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:06 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Als het goed is zou het contract met T-Mobile deze zomer aflopen, dus ik hoop dan ook zeer op een samenwerking met KPN en/of Vodafone..
Mag dit al vanaf vorige week (Hi) en wil dit gerucht toch ook wel even afwachten voordat ik iets anders ga verzinnen om die 4G te bemachtigen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat zou ik ook erg prettig vinden. Zit op dit moment bij Hi en heb vanaf eind juni de keuze om mijn abonnement te verlengen.
jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:16 schreef Pino112 het volgende:
Nu een iPhone 3GS 16GB voor 19.95 per maand kopen (1jaar), zonder onbeperkt internet en daarnaast 311 euro betalen, dat is best wel een faal he?![]()
Het zou me niet verbazen als T-Mobile de enige provider op de lanceringsdatum blijft, maar in de loop van de zomer/eind 2010 er andere providers bijkomen of zo. Lekker Neerlandschee naaierijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:11 schreef Merkie het volgende:
Er zijn wel heel veel geluiden die beweren dat de iPhone niet meer exclusief bij T-Mobile beschikbaar zal zijn, maar of het echt zo is, dat is afwachten.
wojoow hoe kom jij aan al die inside info?!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:00 schreef WSquater het volgende:
De 4G is zooo gaaf, maar goed. De 5G zal vast wel gaver worden. Net zoals dat de vierde wereldoorlog zo groot is, dat we de derde overslaan.
Ik denk dat het wel zo is. Het bereik is al jaren bagger in sommige gebieden bij T-mobile en 'toevallig' gaan ze nu hun 3G netwerk uitbreiden..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:11 schreef Merkie het volgende:
Er zijn wel heel veel geluiden die beweren dat de iPhone niet meer exclusief bij T-Mobile beschikbaar zal zijn, maar of het echt zo is, dat is afwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |