quote:gameloft
Rogue Planet is #FREE for 2 hours http://j.mp/9gwMno Follow @Gameloft to know when next free game is #iPhone #HappyHour
Wen er inderdaad aan, geef ze een week. Onthoudt wel dat de V-Moda's een stuk duurder zijn (als je de Vibes heb gekocht dan) en dat hoor ook wel een beetje. Nou moet ik zeggen dat ik persoonlijk de Apple in-ears veel beter vind maar dat is smaak.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wow, ik heb ze zojuist maar gelijk even gehaald (ik ga morgen weer hardlopen en dan MOET ik gewoon m'n iPhone mee) maar dat was geen geintje van je qua verschil zeg. Een wereld van, zelfs. Maar goed ik geef het ff een paar dagan gebruik voordat ik definitief oordeel.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:34 schreef no1uknow het volgende:
Liever niet, we zijn een beetje jailbreak-moe.
Plugins uitgeschakeld via instellingen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:57 schreef Perquisite het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen? Sinds kort als ik een filmpje buiten YouTube wil kijken op me iPhone, bv. Van tinyTube, die het eerst wel altijd deed, krijg ik een hele
lange code te zien ipv het filmpje zelf. Iemand die weet hoe dat komt?
Ik heb zelf de Ultimate Ears Metro-Fi 170vi en daar ben ik erg tevreden over. Goede geluidskwaliteit voor de prijs (45 euro hier http://www.smartphoneshop(...)-metrofi-170vi.html) en een goede service. Mijn defecte oordopjes werden zonder verdere vragen direct vervangen door nieuwe.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:37 schreef KingOfMars het volgende:
Iemand ervaring met de Apple in-ear headphones? Zijn er alternatieven die voldoen aan:
- in ear
- mic
- play/pause button
- volume control
Ik heb (had) de V-Moda Vibe Duo's maar die zijn tussen de spaken van m'n fiets terecht gekomen (don't ask) en dus kapot. De Remix van V-Moda (met volume control) zijn duurder dan de in-ears van Apple dus niet echt een alternatief. Ik lees goede verhalen over de geluidskwaliteit van de in-ears van Apple.
Of zijn er nog andere alternatieven op de markt?
Hahaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:27 schreef BramPowert het volgende:
Nice, ik heb net Android geinstalleerd op mijn 3G. Werkt best goed maar het zuigt wel je batterij binnen een uurtje leeg
Nice... Hij staat er nog voor 79 cent, ze moeten het nog veranderen...quote:gameloft
Last #iPhone #HappyHour : Siberian Strike is #FREE for 2 hours http://j.mp/bZynsd Follow @Gameloft for more giveaways very soon
Wow ja dat was het! Heb die hele instelling nog nooit gezien maar toch stond die opeens uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Plugins uitgeschakeld via instellingen?
Nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:33 schreef poiuytr het volgende:
Mijn iPhone is paar dagen geleden gestolen, ik had hem niet meer verzekerd
Kan ik toch ergens de verzekering op aanspreken? Of gaat geen 1 verzekeringspartij dit verzekeren?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:33 schreef poiuytr het volgende:
Kan ik toch ergens de verzekering op aanspreken? Of gaat geen 1 verzekeringspartij dit verzekeren?
inboedelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:33 schreef poiuytr het volgende:
Al weken/maanden. Ik word er niet goed van.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:25 schreef CantFazeMe het volgende:
Iemand nog meer last van trage 3G vandaag? Sodeju, gaat mij toch traag de laatste tijd.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al weken/maanden. Ik word er niet goed van.
Waarschijnlijk al geregeldquote:
Mijne was ook gestolen en kreeg niks van de verzekering.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:33 schreef poiuytr het volgende:
Merk er niks van met bellen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:41 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.zdnet.be/news/116391/wantoestanden-in-iphonefabriek/
Same shit here. T-Mobilequote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al weken/maanden. Ik word er niet goed van.
Kun je zo:quote:
Gewoon langsgaan zodra de nieuwe er is, dan kun je in de winkel verlengen. Kan in de winkels al 4 maanden voor het aflopen en bij derden 3 maanden. Dus je kan volgende maand al verlengen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Nog een paar weken.
Weet iemand hoe het aan toe gaat met een verlenging van je contract? Die van mij loopt tot augustus en dat wil ik graag verlengen met een nieuwe iPhone.
Bedankt! - Maar kan ik niet beter wachten tot augustus of juli? Want ik weet niet hoeveel ik moet bijbetalen voor de nieuwe iPhone. Een vriend van mij hoefde maar via internet 50 euro betalen (toen was net de 3G uit) voor een iPhone, en ik moest 180 euro betalen (éénmalig!). Die vriend van mij was al een tijd lid van T-Mobile en ik niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gewoon langsgaan zodra de nieuwe er is, dan kun je in de winkel verlengen. Kan in de winkels al 4 maanden voor het aflopen en bij derden 3 maanden. Dus je kan volgende maand al verlengen.
Uhm. Ik meende ergens een tool te herinneren in Cydia.. ik weet de naam helaas niet meer. Even zoeken in googel wellicht?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:23 schreef ruffian het volgende:
Mijn vader zijn ogen gaan steeds verder achteruit. Nu heeft die al een tijd de 3GS en bij sites/mail e.d. kan hij inzoomen om de tekst te lezen.
Bij sms is dit niet het geval, kan hij dit ergens instellen? (jb functie kan ook)
Die van mij is nog steeds erg traag.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:24 schreef o.us het volgende:
Vanochtend ging het 3G-internet op een gegeven moment best wel supervlot vergeleken met de afgelopen dagen. Ik vraag me af waar het aan zou liggen.
Volgens mij wel aan de drukte van het netwerk. Bijvoorbeeld in Amsterdam gaat mijn 3G veel minder snel dan in Groningen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:26 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Uhm. Ik meende ergens een tool te herinneren in Cydia.. ik weet de naam helaas niet meer. Even zoeken in googel wellicht?
[..]
Die van mij is nog steeds erg traag.Wat ik wel gemerkt heb is dat de 3G 1,5 jaar terug beter was.
Misschien doordat er veel mensen gebruik maken van hetzelfde netwerk? Met al die nieuwe tochscreen telefoons.
Denk het niet, mijn vriendin haar iPhone is een paar maanden geleden ook gestolen, zij heeft nergens wat terug kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:33 schreef poiuytr het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:28 schreef Skv het volgende:
iPhone weer stuk. Paar weken wachten op een nieuwe.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:28 schreef Skv het volgende:
Geniaal.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:28 schreef Skv het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |