met 3 vingers op het scherm dubbeltappen (= standaard zoom functie)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:23 schreef ruffian het volgende:
Mijn vader zijn ogen gaan steeds verder achteruit. Nu heeft die al een tijd de 3GS en bij sites/mail e.d. kan hij inzoomen om de tekst te lezen.
Bij sms is dit niet het geval, kan hij dit ergens instellen? (jb functie kan ook)
Bij het tappen selecteer je de tekst.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:54 schreef chiren het volgende:
[..]
met 3 vingers op het scherm dubbeltappen (= standaard zoom functie)
dan moet je ook met 3 vingers scrollen om alle tekst te kunnen lezen
weer 2 keer tappen met 3 vingers om uit te zoomen
3Gs only
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:06 schreef poiuytr het volgende:
Zoals ik eerder hier al aangaf is mijn telefoon gestolen, heb inmiddels al aangifte gedaan bij de politie. Ik had de telefoon zelf niet verzekerd.
De persoon waarvan ik de iPhone van had overgekocht heb ik afgelopen weekend weer gesproken en hij zegt dat hij de telefoon nog verzekerd heeft tot eind juni. Nu was mijn vraag kan ik nu geld weer vragen voor diefstal bij die verzekeringsmaatschappij? De telefoon was wel verzekerd maar niet op mijn naam.
Als het goed is zou het contract met T-Mobile deze zomer aflopen, dus ik hoop dan ook zeer op een samenwerking met KPN en/of Vodafone..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:28 schreef Tijgertje. het volgende:
Weet iemand hoe groot de kans is dat de 4G ook bij andere providers komt?
Dan doe je iets niet goed, want bij mij op mn 3GS werkt het gewoonquote:
Dat zou ik ook erg prettig vinden. Zit op dit moment bij Hi en heb vanaf eind juni de keuze om mijn abonnement te verlengen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:06 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Als het goed is zou het contract met T-Mobile deze zomer aflopen, dus ik hoop dan ook zeer op een samenwerking met KPN en/of Vodafone..
Mag dit al vanaf vorige week (Hi) en wil dit gerucht toch ook wel even afwachten voordat ik iets anders ga verzinnen om die 4G te bemachtigen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat zou ik ook erg prettig vinden. Zit op dit moment bij Hi en heb vanaf eind juni de keuze om mijn abonnement te verlengen.
jaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:16 schreef Pino112 het volgende:
Nu een iPhone 3GS 16GB voor 19.95 per maand kopen (1jaar), zonder onbeperkt internet en daarnaast 311 euro betalen, dat is best wel een faal he?![]()
Het zou me niet verbazen als T-Mobile de enige provider op de lanceringsdatum blijft, maar in de loop van de zomer/eind 2010 er andere providers bijkomen of zo. Lekker Neerlandschee naaierijquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:11 schreef Merkie het volgende:
Er zijn wel heel veel geluiden die beweren dat de iPhone niet meer exclusief bij T-Mobile beschikbaar zal zijn, maar of het echt zo is, dat is afwachten.
wojoow hoe kom jij aan al die inside info?!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:00 schreef WSquater het volgende:
De 4G is zooo gaaf, maar goed. De 5G zal vast wel gaver worden. Net zoals dat de vierde wereldoorlog zo groot is, dat we de derde overslaan.
Ik denk dat het wel zo is. Het bereik is al jaren bagger in sommige gebieden bij T-mobile en 'toevallig' gaan ze nu hun 3G netwerk uitbreiden..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:11 schreef Merkie het volgende:
Er zijn wel heel veel geluiden die beweren dat de iPhone niet meer exclusief bij T-Mobile beschikbaar zal zijn, maar of het echt zo is, dat is afwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |