quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
In OS 4 zit een unified inboxsuper handig, lekker een grote bak waarin al je mailtjes van diverse mailadressen binnenkomen!
Nu heb ik al veel artikelen gelezen, maar als ik dan een mailtje in ga kan ik dan meteen replyen en pakt het systeem dan als afzender meteen het juiste mailadres? Of kan ik alleen maar lezen en voor een reply moet ik eerst naar de specifieke inbox gaan?
Ik kon er zo snel even niet eentje vinden, vorig topic zag ik er ook niet eentje staanquote:
Ben ook wel benieuwd, toch ga ik nu voor de 3GS 16GB ivm de kostenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Ben heel erg benieuwd war de 4G ons zal brengen. Ik weet het zeker: ik ga er iedergeval er één halen.
Maar de 3GS is toch ook ¤ 600,- ....quote:Op zondag 16 mei 2010 12:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd, toch ga ik nu voor de 3GS 16GB ivm de kosten
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:00 schreef Agiath het volgende:
Maar OS4.0 zal wel weer geld gaan kosten voor 3G(S) gebruikers? Net als eerst? Hoeveel waren die kosten ook alweer?
Ik heb nu een abo voor 35e incl. onbeperkt internet en zonder bijbetaling.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:11 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Maar de 3GS is toch ook ¤ 600,- ....
Ik weet niet hoe je belgedrag is, maar de nieuwe aaifeun komt meestal bij een twee-jarig abonnementje. Is wel te doen m.i.
denk dat hij de eenmalige kosten bedoeltquote:Op zondag 16 mei 2010 14:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Zou het gek vinden als de abbo kosten omhoog gaan als je een 4G koopt. 3GS is ook ¤30 p maand.
eenjarig moet ik denk ik erg veel bijbetalen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:54 schreef WSquater het volgende:
Ik denk dat de prijzen gewoon zullen opschuiven. Dus de 3Gs krijgt nu de prijs wat de 3G heeft, en de 4G/HD krijgt de prijs wat de 3Gs nu heeft.
Als je de 4G, net zoals de 3G en 3Gs, in combinatie met een 1-jarig abonnement kan afsluiten dan doe ik dat (gebruik ik wel Early Renewal).
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:00 schreef Agiath het volgende:
Maar OS4.0 zal wel weer geld gaan kosten voor 3G(S) gebruikers? Net als eerst? Hoeveel waren die kosten ook alweer?
in amerika is het standaard 10 $ geloof ik en heeft ermee te maken dat ze het niet gratis mogen weggeven wettelijk gezien.quote:
what the..quote:Op zondag 16 mei 2010 15:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in amerika is het standaard 10 $ geloof ik en heeft ermee te maken dat ze het niet gratis mogen weggeven wettelijk gezien.
Dat ging om de iPod. Voor de iPhone is het voor zover ik weet gratis.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in amerika is het standaard 10 $ geloof ik en heeft ermee te maken dat ze het niet gratis mogen weggeven wettelijk gezien.
Onzin.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
plus dat ze dat later geschrapt hebben die 10 euro/dollarquote:Op zondag 16 mei 2010 15:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ging om de iPod. Voor de iPhone is het voor zover ik weet gratis.
Inderdaadquote:Op zondag 16 mei 2010 14:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
denk dat hij zij de eenmalige kosten bedoelt
Woop-dee-dooquote:Op zondag 16 mei 2010 17:13 schreef boem-dikkie het volgende:
iTimelapse Pro is op dit moment gratis jongens!
Men download de firmware van een shady site.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:00 schreef Agiath het volgende:
Heb je een backup gemaakt in iTunes?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:19 schreef Frishe het volgende:
Iemand enig idee hoe ik na een restore en update mijn contacten terug krijg?
Ik heb een backup gemaakt met fw 3.1.2. Hierna de restore gedaan, heeft hij hem geupdate naar 3.1.3 en heb alles terug behalve smsjes en mijn contacten.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:36 schreef Luman het volgende:
[..]
Heb je een backup gemaakt in iTunes?
If not, Fail
Reservekopie. Nog niet geprobeerd terug te zetten omdat dat met oude firmware was. Heb me laten vertellen dat je geen oude firmware meer erop kan zetten. Alleen maar nieuwere.quote:Op zondag 16 mei 2010 18:02 schreef chiren het volgende:
Echt een reservekopie gemaakt, en deze ook handmatig geprobeerd terug te zetten?
Werken de fysieke knoppen nog wel? En zo niet, software vastgelopen? Even harde reset doen. ( standby plus home knop even 15 seconden inhouden )quote:Op zondag 16 mei 2010 21:54 schreef Bananenman het volgende:
iPhone
Touchscreen kapot, reageert niet meer. Geen flauw idee hoe dat gebeurd is, telefoon zat gewoon in m'n zak en werkte van het één op het andere moment niet meer. Zitten verder ook geen krasjes of barsten in het scherm, het reageert gewoon niet meer. Wat een waardeloos apparaat, enorm handig en dertigduizend functies maar een beetje duurzaamheid is teveel gevraagd zeker...
Same here. Héél irritant.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:58 schreef RickoKun het volgende:
Ik word een beetje giftig van die Itunes en dat tyfus 'machtigings' systeem.
Flikker nou gewoon op met je kut homo meuk
Heeft ie mij vandaag al 2 keer gevraagd toestemming te verlenen om met mijn EIGEN PC op itunes te komen.
Nu kan ik "nog 2 van de 5" computers machtigen.
Oprotten, hoerenbeveiliging.
Ik heb daarom een pantser om mijn iphone heen gekocht.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:54 schreef Bananenman het volgende:
iPhone
Touchscreen kapot, reageert niet meer. Geen flauw idee hoe dat gebeurd is, telefoon zat gewoon in m'n zak en werkte van het één op het andere moment niet meer. Zitten verder ook geen krasjes of barsten in het scherm, het reageert gewoon niet meer. Wat een waardeloos apparaat, enorm handig en dertigduizend functies maar een beetje duurzaamheid is teveel gevraagd zeker...
Home & power knop doen het nog inderdaad. Harde reset helpt niet, heb hem zelfs geprobeerd via DSU mode te resetten maar zelfs dat mag niet baten. Het scherm is gewoon op een of andere manier kapotquote:Op zondag 16 mei 2010 21:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Werken de fysieke knoppen nog wel? En zo niet, software vastgelopen? Even harde reset doen. ( standby plus home knop even 15 seconden inhouden )
Ik gebruik een set gemaakt van een mengsel van titanium, keihardium en diamantslijpstenen, samengeperst door een partij rotsen op 4 kilometer diepte onder het Balkangeberte (een keihard volk wat daar in die bergen woontquote:Op zondag 16 mei 2010 22:03 schreef RickoKun het volgende:
HOE FUCKING MOEILIJK IS HET OM EENS EEN PAAR OORDOPPEN UIT TE VINDEN DIE NIET KAPOT GAAN!?!?!?!?
Met mijn eerste iPod-oordopjes deed ik minimaal 1,5 jaar. Nu heb ik Sennheiser (quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Met deze set heb ik 4 maanden gedaan. Het was mijn langste periode met werkende oordopjes ooit.
m.a.w. duurzame oordopjes bestaan niet
Ahh mehn, madness !quote:Op zondag 16 mei 2010 22:09 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ik gebruik een set gemaakt van een mengsel van titanium, keihardium en diamantslijpstenen, samengeperst door een partij rotsen op 4 kilometer diepte onder het Balkangeberte (een keihard volk wat daar in die bergen woont). Met deze set heb ik 4 maanden gedaan. Het was mijn langste periode met werkende oordopjes ooit.
m.a.w. duurzame oordopjes bestaan niet
Ja jong, zo gaat het wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:20 schreef tinoburg het volgende:
shit zooi zeg;
wil muziek luisteren van mn itunes zonder mn iPhone aangesloten te hebben.
nu staat er bij sommige nummers een uitroepteken! voor het nr en als ik het wil luisteren ,dan zegt mn itunes dat het originele bestand niet gevonden kan worden!
Ik heb alle muziek op mn iPhone origineel van CD's afgehaald en in itunes gezet!
sommige wel al jaren terug toen ik nog een ipod mini had,maartoch.
Wat is dit voor onzin? moet ik nu 21gb muziek opnieuw in mn pc gaan stoppen en naar itunes kopieren??(monnikenwerk gvd)
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:20 schreef Stefanovich het volgende:
Wat mot je met zo'n ding... Alst maar kan belln en smsen dan ben ik tevreen.
ai harde leerschool, nou ff kijken wanneer ik daar eens tijd voor ga hebben.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja jong, zo gaat het wel.
Eigenlijk moet je die Itunes als een soort van veredelde Playlist zien. De nummers worden niet daadwerkelijk opgeslagen namelijk, maar moeten van een bron komen.
Sja, dan had je je nummers eerst op je harde schijf moeten zetten!
Men heeft nooit hoeven te betalen voor een OS upgrade op een iPhone.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:35 schreef Luman het volgende:
[..]
Men download de firmware van een shady site.
Men klikt in iTunes op herstel terwijl hij de shift toets ingedrukt houd.
Men selecteert de .ipsw file en men "hersteld" naar de nieuwe firmware.
Ja. Mij persoonlijk viel het op dat de helderheid van het scherm op zo'n 20/30% zetten veel verschil maakt.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik merk dat de batterij-duur uitzonderlijk langer duurt als je berichtgeving uit hebt staan. Echter gebruik ik wel redelijk veel Ping! en Whatsapp! Kan ik dat gewoon uitzetten en dat ik om de zoveel tijd even kijk of er een 'eentje' bij de app staat? Of werkt dat niet zo.
En als je je Wifi en 3G uitzet.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja. Mij persoonlijk viel het op dat de helderheid van het scherm op zo'n 20/30% zetten veel verschil maakt.
Hier werkt dat dus niet bij vastlopen. En dat doet ie 3 a 4x per dag. Maar gelukkig gaat ie vanmiddag naar de reparatiequote:Op zondag 16 mei 2010 21:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Werken de fysieke knoppen nog wel? En zo niet, software vastgelopen? Even harde reset doen. ( standby plus home knop even 15 seconden inhouden )
40 minuten geledenquote:Rise Of Lost Empires is #FREE for 2 hours http://j.mp/a7i7wf Follow @Gameloft to know when next free game is #iPhone #HappyHour
Die link ziet er niet erg betrouwbaar uitquote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef Crazy Harry het volgende:
Ik heb er 2 gemist vorige week, maar hier is ie weer:
[..]
40 minuten geleden
Werkt.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die link ziet er niet erg betrouwbaar uit
Binnen gehengeld.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef Crazy Harry het volgende:
Ik heb er 2 gemist vorige week, maar hier is ie weer:
[..]
40 minuten geleden
Wat een onzin, waarom ga je niet gewoon lekker met een hersenbloeding de grond in? Onzinnig gedoe.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef no1uknow het volgende:
Hier een tinyurl voor als je het niet vertrouwd!
- kutlink -
hihihihihiquote:Op maandag 17 mei 2010 20:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat een onzin, waarom ga je niet gewoon lekker met een hersenbloeding de grond in? Onzinnig gedoe.
Ja, maar ik neem aan dat de muziek die op je iPod staat ook al op je computer staat, dus die kan je na een herstel natuurlijk weer terugzetten. Apps en dergelijke ben je natuurlijk kwijt.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Splobber het volgende:
Ik heb even een vraag, en ik denk dat het hetzelfde is als op de iPhone als op de iPod Touch. Ik wil hem jailbreaken, maar dan moet ik mijn iPod herstellen, maar verlies ik dan al mijn muziek en andere gegevens?
iPod is inferieur aan iPhonequote:Op maandag 17 mei 2010 10:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Men heeft nooit hoeven te betalen voor een OS upgrade op een iPhone.
iPod wel.
Ok bedanktquote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat de muziek die op je iPod staat ook al op je computer staat, dus die kan je na een herstel natuurlijk weer terugzetten. Apps en dergelijke ben je natuurlijk kwijt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef no1uknow het volgende:
Hier een tinyurl voor als je het niet vertrouwd!
- kutlink -
Klachten bij Gameloftquote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef RickoKun het volgende:
Die link ziet er niet erg betrouwbaar uit
3G Unrestrictorquote:Op maandag 17 mei 2010 20:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe heet die app in Cydia waarmee je faked dat je verbonden bent met een wireless netwerk?
Zolang je maar aan het copy and pasten bent met iPhone OS 3.0 of hoger!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Klachten bij Gameloft
Ik copy/paste enkel het twitter bericht.
Buy a Mac.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:43 schreef RickoKun het volgende:
hij vraagt gewoon WEER naar het machtigen van die KK computer.
Ik ga NU een klacht over dat tyfus systeem van die hele kut Apple indienen.
Straks kan ik niet eens op mijn eigen pc die onzin doen, onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |