quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
In OS 4 zit een unified inboxsuper handig, lekker een grote bak waarin al je mailtjes van diverse mailadressen binnenkomen!
Nu heb ik al veel artikelen gelezen, maar als ik dan een mailtje in ga kan ik dan meteen replyen en pakt het systeem dan als afzender meteen het juiste mailadres? Of kan ik alleen maar lezen en voor een reply moet ik eerst naar de specifieke inbox gaan?
Ik kon er zo snel even niet eentje vinden, vorig topic zag ik er ook niet eentje staanquote:
Ben ook wel benieuwd, toch ga ik nu voor de 3GS 16GB ivm de kostenquote:Op zondag 16 mei 2010 11:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Ben heel erg benieuwd war de 4G ons zal brengen. Ik weet het zeker: ik ga er iedergeval er één halen.
Maar de 3GS is toch ook ¤ 600,- ....quote:Op zondag 16 mei 2010 12:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd, toch ga ik nu voor de 3GS 16GB ivm de kosten
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:00 schreef Agiath het volgende:
Maar OS4.0 zal wel weer geld gaan kosten voor 3G(S) gebruikers? Net als eerst? Hoeveel waren die kosten ook alweer?
Ik heb nu een abo voor 35e incl. onbeperkt internet en zonder bijbetaling.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:11 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Maar de 3GS is toch ook ¤ 600,- ....
Ik weet niet hoe je belgedrag is, maar de nieuwe aaifeun komt meestal bij een twee-jarig abonnementje. Is wel te doen m.i.
denk dat hij de eenmalige kosten bedoeltquote:Op zondag 16 mei 2010 14:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Zou het gek vinden als de abbo kosten omhoog gaan als je een 4G koopt. 3GS is ook ¤30 p maand.
eenjarig moet ik denk ik erg veel bijbetalen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:54 schreef WSquater het volgende:
Ik denk dat de prijzen gewoon zullen opschuiven. Dus de 3Gs krijgt nu de prijs wat de 3G heeft, en de 4G/HD krijgt de prijs wat de 3Gs nu heeft.
Als je de 4G, net zoals de 3G en 3Gs, in combinatie met een 1-jarig abonnement kan afsluiten dan doe ik dat (gebruik ik wel Early Renewal).
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:00 schreef Agiath het volgende:
Maar OS4.0 zal wel weer geld gaan kosten voor 3G(S) gebruikers? Net als eerst? Hoeveel waren die kosten ook alweer?
in amerika is het standaard 10 $ geloof ik en heeft ermee te maken dat ze het niet gratis mogen weggeven wettelijk gezien.quote:
what the..quote:Op zondag 16 mei 2010 15:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in amerika is het standaard 10 $ geloof ik en heeft ermee te maken dat ze het niet gratis mogen weggeven wettelijk gezien.
Dat ging om de iPod. Voor de iPhone is het voor zover ik weet gratis.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in amerika is het standaard 10 $ geloof ik en heeft ermee te maken dat ze het niet gratis mogen weggeven wettelijk gezien.
Onzin.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
plus dat ze dat later geschrapt hebben die 10 euro/dollarquote:Op zondag 16 mei 2010 15:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ging om de iPod. Voor de iPhone is het voor zover ik weet gratis.
Inderdaadquote:Op zondag 16 mei 2010 14:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
denk dat hij zij de eenmalige kosten bedoelt
Woop-dee-dooquote:Op zondag 16 mei 2010 17:13 schreef boem-dikkie het volgende:
iTimelapse Pro is op dit moment gratis jongens!
Men download de firmware van een shady site.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:00 schreef Agiath het volgende:
Heb je een backup gemaakt in iTunes?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:19 schreef Frishe het volgende:
Iemand enig idee hoe ik na een restore en update mijn contacten terug krijg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |