Hier werkt dat dus niet bij vastlopen. En dat doet ie 3 a 4x per dag. Maar gelukkig gaat ie vanmiddag naar de reparatiequote:Op zondag 16 mei 2010 21:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Werken de fysieke knoppen nog wel? En zo niet, software vastgelopen? Even harde reset doen. ( standby plus home knop even 15 seconden inhouden )
40 minuten geledenquote:Rise Of Lost Empires is #FREE for 2 hours http://j.mp/a7i7wf Follow @Gameloft to know when next free game is #iPhone #HappyHour
Die link ziet er niet erg betrouwbaar uitquote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef Crazy Harry het volgende:
Ik heb er 2 gemist vorige week, maar hier is ie weer:
[..]
40 minuten geleden
Werkt.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die link ziet er niet erg betrouwbaar uit
Binnen gehengeld.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:05 schreef Crazy Harry het volgende:
Ik heb er 2 gemist vorige week, maar hier is ie weer:
[..]
40 minuten geleden
Wat een onzin, waarom ga je niet gewoon lekker met een hersenbloeding de grond in? Onzinnig gedoe.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef no1uknow het volgende:
Hier een tinyurl voor als je het niet vertrouwd!
- kutlink -
hihihihihiquote:Op maandag 17 mei 2010 20:41 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat een onzin, waarom ga je niet gewoon lekker met een hersenbloeding de grond in? Onzinnig gedoe.
Ja, maar ik neem aan dat de muziek die op je iPod staat ook al op je computer staat, dus die kan je na een herstel natuurlijk weer terugzetten. Apps en dergelijke ben je natuurlijk kwijt.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef Splobber het volgende:
Ik heb even een vraag, en ik denk dat het hetzelfde is als op de iPhone als op de iPod Touch. Ik wil hem jailbreaken, maar dan moet ik mijn iPod herstellen, maar verlies ik dan al mijn muziek en andere gegevens?
iPod is inferieur aan iPhonequote:Op maandag 17 mei 2010 10:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Men heeft nooit hoeven te betalen voor een OS upgrade op een iPhone.
iPod wel.
Ok bedanktquote:Op maandag 17 mei 2010 20:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat de muziek die op je iPod staat ook al op je computer staat, dus die kan je na een herstel natuurlijk weer terugzetten. Apps en dergelijke ben je natuurlijk kwijt.
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:37 schreef no1uknow het volgende:
Hier een tinyurl voor als je het niet vertrouwd!
- kutlink -
Klachten bij Gameloftquote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef RickoKun het volgende:
Die link ziet er niet erg betrouwbaar uit
3G Unrestrictorquote:Op maandag 17 mei 2010 20:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe heet die app in Cydia waarmee je faked dat je verbonden bent met een wireless netwerk?
Zolang je maar aan het copy and pasten bent met iPhone OS 3.0 of hoger!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Klachten bij Gameloft
Ik copy/paste enkel het twitter bericht.
Buy a Mac.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:43 schreef RickoKun het volgende:
hij vraagt gewoon WEER naar het machtigen van die KK computer.
Ik ga NU een klacht over dat tyfus systeem van die hele kut Apple indienen.
Straks kan ik niet eens op mijn eigen pc die onzin doen, onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |