Dat is bij de batterijen van tegenwoordig niet meer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:22 schreef Nashje het volgende:
Niet helemaal leeg, maar wel in het rood laten lopen. Als je 'm gaat opladen als ie nog groen is wordt ie lui, althans dat roepen de 'kenners' altijd.
Bij 2% schakelt ie vanzelf uitquote:Op woensdag 26 mei 2010 18:39 schreef Droathoah het volgende:
Ok, nog 4% toen heb ik hem er maar aangehangen
Is inderdaad wel leuk, maar hou in je achterhoofd dat je batterijduur echt drastisch verminderdquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:41 schreef ik.ben.hier het volgende:
Heeft er iemand suggesties voor wat leuke themes. Ik zie vaak van die customized shit enzo. Mooie agenda en klokje.. Iemand een idee?
Heb ik ook wel eens, even refreshen werkt dan meestalquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:48 schreef RickoKun het volgende:
WAAROM doet dat stomme internet het niet op dat klote mobieltje!? GRrrr
Hij komt eerst bijvoorbeeld wel op de site van FOK!, maar daarna doet hij niets meer. Bij het laden van een URL blijft ie zeg maar 2 mm van links staan
Terwijl hij wel aangeeft het 3G netwerk verbinding te hebben
Het was maar een voorstel hoorquote:
http://tweakers.net/nieuw(...)-en-internetten.htmlquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb de laatste tijd best vaak dat als mensen mij bellen ze meteen voicemail krijgen... mijn vriendin had me vanochtend gebeld en ik kreeg net twee minuten geleden pas een sms dat ik een gemiste oproep had om 11:45... Heb ook wel vaker dat ik een klasgenoot sms en dat hij vervolgens als we twee uur later in college zitten passen dat smsje ontvangen.. iemand hier ook last van? Neem aan dat het probleem gewoon bij T-mobile ligt en niet bij mijn iPhone?
Nee. Of je moet er ergens een los scoren en een apart abonnement afsluiten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:35 schreef mindyourstep het volgende:
Is de Iphone ook te krijgen via HI ?
Mn abbo loopt af maar wil nu echt deze telefoon !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |